Og³oszenie z dnia 2021-11-18
Powi±zane og³oszenia:
- 2022/BZP 00004794/01 - Wynik z dnia 2022-01-05
Og³oszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
„Poprawa bezpieczeñstwa ruchu pieszych w obszarze oddzia³ywania przej¶æ dla pieszych” - Wolno¶ci 23, ¦widnicka 50.
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego
1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: GMINA ¦WIEBODZICE
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 890718337
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: Rynek 1
1.5.2.) Miejscowo¶æ: ¦wiebodzice
1.5.3.) Kod pocztowy: 58-160
1.5.4.) Województwo: dolno¶l±skie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL517 - Wa³brzyski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: lukasz.kurpisz@swiebodzice.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.swiebodzice.pl
1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego
1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Poprawa bezpieczeñstwa ruchu pieszych w obszarze oddzia³ywania przej¶æ dla pieszych” - Wolno¶ci 23, ¦widnicka 50.
2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-dcc27b36-4871-11ec-8c2d-66c2f1230e9c
2.5.) Numer og³oszenia: 2021/BZP 00274980
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2021-11-18
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak
2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2021/BZP 00017371/05/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:
1.1.7 Poprawa bezpieczeñstwa ruchu pieszych w obszarze oddzia³ywania przej¶æ dla pieszych
2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania
https://platformazakupowa.pl/pn/swiebodzice3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/pn/swiebodzice
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: 1. W celu
skrócenia czasu udzielenia odpowiedzi na pytania komunikacja miêdzy zamawiaj±cym a wykonawcami
w zakresie o¶wiadczeñ, wniosków zawiadomieñ oraz informacji, przekazywane bêd± za
po¶rednictwem platformazakupowa.pl i formularza „Wy¶lij wiadomo¶æ do zamawiaj±cego”.
Za datê przekazania (wp³ywu) o¶wiadczeñ, wniosków, zawiadomieñ oraz informacji przyjmuje siê datê
ich przes³ania za po¶rednictwem platformazakupowa.pl poprzez klikniêcie przycisku „Wy¶lij wiadomo¶æ
do zamawiaj±cego” po których pojawi siê komunikat, ¿e wiadomo¶æ zosta³a wys³ana do
zamawiaj±cego.
2. Zamawiaj±cy bêdzie przekazywa³ wykonawcom informacje w formie elektronicznej za
po¶rednictwem platformazakupowa.pl. Informacje dotycz±ce odpowiedzi na pytania, zmiany
specyfikacji, zmiany terminu sk³adania i otwarcia ofert Zamawiaj±cy bêdzie zamieszcza³ na platformie
w sekcji “Komunikaty”. Korespondencja, której zgodnie z obowi±zuj±cymi przepisami adresatem jest
konkretny wykonawca, bêdzie przekazywana w formie elektronicznej za po¶rednictwem
platformazakupowa.pl do konkretnego wykonawcy.
3. Wykonawca jako podmiot profesjonalny ma obowi±zek sprawdzania komunikatów i wiadomo¶ci
bezpo¶rednio na platformazakupowa.pl przes³anych przez zamawiaj±cego, gdy¿ system powiadomieñ
mo¿e ulec awarii lub powiadomienie mo¿e trafiæ do folderu SPAM.
4. Zamawiaj±cy, zgodnie z Rozporz±dzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 31 grudnia 2020r. w
sprawie sposobu sporz±dzania i przekazywania informacji oraz wymagañ technicznych dla
dokumentów elektronicznych oraz ¶rodków komunikacji elektronicznej w postêpowaniu o udzielenie
zamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U. z 2020r. poz. 2452), okre¶la niezbêdne wymagania
sprzêtowo - aplikacyjne umo¿liwiaj±ce pracê na platformazakupowa.pl, tj.:
1) sta³y dostêp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowo¶ci nie mniejszej ni¿ 512 kb/s,
2) komputer klasy PC lub MAC o nastêpuj±cej konfiguracji: pamiêæ min. 2 GB Ram, procesor Intel IV 2
GHZ lub jego nowsza wersja, jeden z systemów operacyjnych - MS Windows 7, Mac Os x 10 4, Linux,
lub ich nowsze wersje,
3) zainstalowana dowolna przegl±darka internetowa, w przypadku Internet Explorer minimalnie wersja
10.0,
4) w³±czona obs³uga JavaScript,
5) zainstalowany program Adobe Acrobat Reader lub inny obs³uguj±cy format plików .pdf,
6) Szyfrowanie na platformazakupowa.pl odbywa siê za pomoc± protoko³u TLS 1.3.
7) Oznaczenie czasu odbioru danych przez platformê zakupow± stanowi datê oraz dok³adny czas
(hh:mm:ss) generowany wg. czasu lokalnego serwera synchronizowanego z zegarem G³ównego
Urzêdu Miar.
5. Wykonawca, przystêpuj±c do niniejszego postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego:
1) akceptuje warunki korzystania z platformazakupowa.pl okre¶lone w Regulaminie zamieszczonym na
stronie internetowej pod linkiem w zak³adce „Regulamin" oraz uznaje go za wi±¿±cy,
2) zapozna³ i stosuje siê do Instrukcji sk³adania ofert/wniosków dostêpnej pod linkiem.
https://drive.google.com/file/d/1Kd1DttbBeiNWt4q4slS4t76lZVKPbkyD/view
6. Zamawiaj±cy nie ponosi odpowiedzialno¶ci za z³o¿enie oferty w sposób niezgodny z Instrukcj±
korzystania z platformazakupowa.pl, w szczególno¶ci za sytuacjê, gdy zamawiaj±cy zapozna siê z
tre¶ci± oferty przed up³ywem terminu sk³adania ofert (np. z³o¿enie oferty w zak³adce „Wy¶lij wiadomo¶æ
do zamawiaj±cego”).
Taka oferta zostanie uznana przez Zamawiaj±cego za ofertê handlow± i nie bêdzie brana pod uwagê w
przedmiotowym postêpowaniu poniewa¿ nie zosta³ spe³niony obowi±zek narzucony w art. 221 Ustawy
Prawo Zamówieñ Publicznych.
7. Zamawiaj±cy informuje, ¿e instrukcje korzystania z platformazakupowa.pl dotycz±ce w
szczególno¶ci logowania, sk³adania wniosków o wyja¶nienie tre¶ci SWZ, sk³adania ofert oraz innych
czynno¶ci podejmowanych w niniejszym postêpowaniu przy u¿yciu platformazakupowa.pl znajduj± siê
w zak³adce „Instrukcje dla Wykonawców" na stronie internetowej pod adresem:
https://platformazakupowa.pl/strona/45-instrukcje
3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Zgodnie z art. 13 rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego
i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z
przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia
dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych) informuje siê, ¿e:
1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych przetwarzanych w Urzêdzie Miejskim w
¦wiebodzicach jest Burmistrz Miasta ¦wiebodzice, ul. Rynek 1, 58-160 ¦wiebodzice.
2. Administrator wyznaczy³ Inspektora Ochrony Danych, z którym mo¿e siê Pani/Pan skontaktowaæ
poprzez e-mail iod@swiebodzice.pl lub pisemnie na adres siedziby administratora.
3. Pañstwa dane osobowe bêd± przetwarzane w celu realizacji zadañ publicznych zgodnie z art. 6 ust.
1 lit. c RODO (tj. przetwarzanie jest niezbêdne do wype³nienia obowi±zku prawnego ci±¿±cego na
administratorze) i art. 6 ust. 1 lit. e RODO (tj. przetwarzanie jest niezbêdne do wykonania zadania
realizowanego w interesie publicznym lub w ramach sprawowania w³adzy publicznej powierzonej
administratorowi) z zakresu administracji samorz±dowej lub administracji rz±dowej na³o¿onych ustaw±
z dnia 13 wrze¶nia 1996r. o utrzymaniu czysto¶ci i porz±dku w gminach (Dz. U. 2019r. poz. 2010).
4. Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych bêd± osoby lub podmioty, którym udostêpniona zostanie
dokumentacja postêpowania w oparciu art. 74 ustawy z dnia 11 wrze¶nia 2019r. Prawo zamówieñ
publicznych (Dz.U. 2019 poz.2019).
5. Dane osobowe bêd± przechowywane, zgodnie z art. 78 ustawy PZP, przez okres 4 lat od dnia
zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia, a je¿eli czas trwania umowy przekracza 4 lata,
okres przechowywania obejmuje ca³y czas trwania umowy.
6. Pani/Pana dane bêd± przechowywane przez okres niezbêdny do realizacji celów przetwarzania, a
po tym czasie przez okres wymagany przepisami prawa.
7. Obowi±zek podania danych osobowych bezpo¶rednio dotycz±cych osoby podaj±cej jest wymogiem
ustawowym okre¶lonym w przepisach ustawy PZP, zwi±zanym z udzia³em w postêpowaniu o
udzielenie zamówienia publicznego, konsekwencje niepodania okre¶lonych danych wynikaj± z ustawy
PZP.
8. W odniesieniu do danych osobowych decyzje nie bêd± podejmowane w sposób zautomatyzowany,
stosowanie do art. 22 RODO.
9. Pañstwa dane osobowe mog± byæ udostêpniane zgodnie z odrêbnymi przepisami s³u¿bom,
organom administracji publicznej, prokuraturze oraz innym podmiotom, je¿eli wyka¿± w tym interes
prawny w otrzymaniu danych.
10. Przys³uguje Pani/Panu prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych,
gdy uzna Pani/Pan, i¿ przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana narusza przepisy RODO.
11. Pani/Pana dane osobowe bêd± udostêpniane podmiotom lub osobom upowa¿nionym na podstawie
przepisów prawa.
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Nie przys³uguje Pani/Panu:
- w zwi±zku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usuniêcia danych osobowych;
- prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
- na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdy¿
podstaw± prawn± przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: RS.271.9.2021
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie
4.1.5.) Warto¶æ zamówienia: 130081,30 PLN
4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie
4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie w systemie zaprojektuj i wybuduj dokumentacji projektowej wraz z pozyskaniem odpowiednich decyzji zezwalaj±cych na realizacjê inwestycji oraz wykonanie robót budowlanych w zakresie poprawy bezpieczeñstwa na przej¶ciach dla pieszych, zgodnie z wiedz±, sztuk± budowlan±, obowi±zuj±cymi normami i przepisami prawa oraz Specyfikacj± Warunków Zamówienia.
2. W trakcie realizacji zamówienia nale¿y:
1) W zakresie dokumentacji projektowej:
a) zweryfikowaæ dane wyj¶ciowe do projektowania, przygotowane przez Zamawiaj±cego (PFU),
b) pozyskaæ mapê do celów projektowych,
c) uzyskaæ wszelkie wymagane zgody, w tym Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków, zapewnienia, uzgodnienia, opinie oraz dope³niæ w Starostwie Powiatowym w ¦widnicy w imieniu Zamawiaj±cego, formalno¶ci umo¿liwiaj±ce rozpoczêcie robót,
d) opracowaæ projekt budowlany w zakresie i formie zgodnej z rozporz±dzeniem Ministra Rozwoju z 11.09.2020 r. w sprawie szczegó³owego zakresu i formy projektu budowlanego ( Dz.U. 2020 poz. 1609),
e) opracowaæ STWiOR w zakresie niezbêdnym do realizacji zamówienia,
f) uzyskaæ zatwierdzenie projektu budowlanego przez Zamawiaj±cego przed jego z³o¿eniem w Starostwie Powiatowym,
g) uzyskaæ w imieniu Zamawiaj±cego, prawomocn± decyzjê o pozwoleniu na budowê,
h) sporz±dziæ plan bezpieczeñstwa i ochrony zdrowia ,
i) sprawowaæ nadzór autorski w trakcie realizacji inwestycji przez projektanta zgodnie z obowi±zuj±cymi przepisami,
j) opracowaæ i zatwierdziæ projekt czasowej organizacji ruchu drogowego na czas prowadzenia robót,
2) W zakresie wykonania robót budowlanych:
a) zapewniæ pe³n± obs³ugê geodezyjn±,
b) zarejestrowaæ w imieniu i z upowa¿nienia Zamawiaj±cego dziennik budowy,
c) zorganizowaæ teren budowy, zgodnie z wymaganiami prawa budowlanego i zasad BHP,
d) zrealizowaæ zamierzenie budowlane zgodnie z zatwierdzonym projektem budowlanym, STWiOR i innymi dokumentami budowy,
e) dostarczyæ materia³y, sprzêt i narzêdzia niezbêdne do wykonania robót budowlanych,
f) wykonaæ niezbêdne pomiary, badania i sprawdzenia,
g) sporz±dziæ inwentaryzacjê geodezyjn± powykonawcz±,
h) przygotowaæ dokumentacjê powykonawcz± (w dwóch egzemplarzach dla Zamawiaj±cego) zgodnie z obowi±zuj±cymi w tym zakresie przepisami prawa,
i) przygotowaæ operat kolaudacyjny w dwóch egzemplarzach,
j) przygotowaæ niezbêdne dokumenty i zawiadomiæ w imieniu Zamawiaj±cego nadzór budowlany o zakoñczeniu,
k) op³atê za zajêcie pasa drogowego oraz inne op³aty niezbêdne do pe³nego wykonania przedmiotu zamówienia, ponosi Wykonawca robót,
l) opracowaæ i zatwierdziæ inne dokumenty nie wymienione wy¿ej, niezbêdne do prawid³owego wykonania przedmiotu zamówienia.
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 71320000-7 - Us³ugi in¿ynieryjne w zakresie projektowania
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne
45223800-4 - Monta¿ i wznoszenie gotowych konstrukcji
45231000-5 - Roboty budowlane w zakresie budowy ruroci±gów, ci±gów komunikacyjnych i linii energetycznych
45233150-5 - Roboty w zakresie regulacji ruchu
45233222-1 - Roboty budowlane w zakresie uk³adania chodników i asfaltowania
45233290-8 - Instalowanie znaków drogowych
45233294-6 - Instalowanie sygnalizacji drogowej
45311100-1 - Roboty w zakresie okablowania elektrycznego
45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych
45316000-5 - Instalowanie systemów o¶wietleniowych i sygnalizacyjnych
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesi±ce
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zgodnie z SWZ.
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: Wyd³u¿ony okres rêkojmi
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.
1. O udzielenie zamówienia publicznego mog± ubiegaæ siê Wykonawcy, którzy:1) nie podlegaj± wykluczeniu;
2) spe³niaj± warunki udzia³u w postêpowaniu w zakresie:
1.1. warunku okre¶lonego w art. 112 ust. 2 pkt 4) ustawy PZP (zdolno¶ci technicznej lub zawodowej), Wykonawcy winni wykazaæ, ¿e:
1) w okresie ostatnich 5 lat przed up³ywem termin usk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie wykona³ nale¿ycie co najmniej jedn± robotê budowlan± polegaj±c± na przebudowie przej¶cia/przej¶æ dla pieszych z wykonaniem o¶wietlenia przej¶cia/przej¶æ w zakresie obejmuj±cym monta¿ s³upów i opraw o¶wietleniowych, oraz monta¿ opraw "wtapianych" w nawierzchniê drogow±, na kwotê nie ni¿sz± ni¿ 100.000,00 z³ z za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych czy te roboty budowlane zosta³y wykonane nale¿ycie, w szczególno¶ci informacji o tym czy roboty zosta³y wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawid³owo ukoñczone, przy czym dowodami, o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane by³y wykonywane, a je¿eli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów – inne dokumenty.
Na potwierdzenie spe³nienia ww. warunku Wykonawcy przed³o¿± o¶wiadczenie wymienione w pkt 6.7 oraz - na wezwanie, o¶wiadczenie i dokumenty, o których mowa w pkt 11.19 SWZ.
2) dysponuje lub bêdzie dysponowaæ osobami, które posiadaj± uprawnienia budowlane do wykonywania czynno¶ci i robót objêtych przedmiotem zamówienia oraz posiadaj± uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeñ w specjalno¶ciach:
a) drogowej,
b) instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urz±dzeñ elektrycznych i elektroenergetycznych.
Na potwierdzenie spe³nienia ww. warunku Wykonawcy przed³o¿± o¶wiadczenie wymienione w pkt 6.7 oraz - na wezwanie, o¶wiadczenie i dokumenty, o których mowa w pkt 11.19 SWZ.
5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: 1) Wykazu robót budowlanych spe³niaj±cego wymagania okre¶lone w punkcie 6.1.1. ppkt 1) – za³±cznik nr 6 do SWZ.
2) Wykazu osób, skierowanych przez wykonawcê do realizacji zamówienia publicznego, spe³niaj±cego wymagania okre¶lone w punkcie 6.1.1. ppkt 2), sporz±dzony zgodnie ze wzorem stanowi±cym za³±cznik nr 7 do SWZ.
5.11.) Wykaz innych wymaganych o¶wiadczeñ lub dokumentów:
1) Pe³nomocnictwo upowa¿niaj±ce do z³o¿enia oferty - o ile ofertê sk³ada pe³nomocnik (podpisane zgodnie z informacj± zawart± w pkt 11.16.2) Formularz oferty – do wykorzystania wzór, stanowi±cy Za³±cznik nr 1 do SWZ (podpisany kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub profilem zaufanym lub podpisem osobistym).
3) Wstêpne o¶wiadczenie Wykonawcy o spe³nieniu warunków udzia³u i niepodleganiu wykluczeniu z postêpowania wzór stanowi Za³±cznik nr 2 do SWZ. W przypadku wspólnego ubiegania siê o zamówienie przez Wykonawców, o¶wiadczenie o niepodleganiu wykluczeniu sk³ada ka¿dy z Wykonawców (podpisany kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub profilem zaufanym lub podpisem osobistym).
4) Zobowi±zanie podmiotu trzeciego – je¿eli dotyczy (podpisane zgodnie z informacj± zawart± w pkt 11.16. – do wykorzystania wzór, stanowi±cy Za³±cznik nr 4.
5) O¶wiadczenie, o którym mowa w art. 117 ust. 4 – w przypadku wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie (podpisany kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub profilem zaufanym lub podpisem osobistym).
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie
6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Tak
6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:
Wykonawcy ubiegaj±cy siê wspólnie o udzielenie zamówienia (np. spó³ki cywilne, konsorcja),zgodnie z art. 58 ust. 2 ustawy PZP, zobowi±zani s± ustanowiæ pe³nomocnika. Z tre¶ci
pe³nomocnictwa winno jednoznacznie wynikaæ prawo pe³nomocnika do reprezentowania
Wykonawcy w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo do reprezentowania w
postêpowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego w imieniu Wykonawcy.
Dokument ten winien byæ podpisany przez osobê/osoby uprawnion±(-e) do jego udzielenia tj.
zgodnie z form± reprezentacji ka¿dego z Wykonawców (podpisany kwalifikowanym podpisem
elektronicznym lub profilem zaufanym lub podpisem osobistym). W przypadku wspólników spó³ki
cywilnej dopuszczalne jest przed³o¿enie umowy spó³ki cywilnej, z której wynika zakres i sposób
reprezentacji, a w przypadku konsorcjum przed³o¿enie umowy konsorcjum.
6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
1. Zmiany tre¶ci Umowy wymagaj± formy pisemnej pod rygorem niewa¿no¶ci i musz± byæ zgodne z art. 454 i 455 ustawy Pzp.2. Zmiany Umowy bêd± mog³y nast±piæ w przypadku:
1) zmiany powszechnie obowi±zuj±cych przepisów prawa w zakresie maj±cym wp³yw na realizacjê Zamówienia lub ¶wiadczenia Stron,
2) powstania rozbie¿no¶ci lub niejasno¶ci w rozumieniu pojêæ u¿ytych w Umowie, których nie bêdzie mo¿na usun±æ w inny sposób, a zmiana bêdzie umo¿liwiaæ usuniêcie rozbie¿no¶ci
i doprecyzowanie Umowy w celu jednoznacznej interpretacji jej zapisów przez Strony,
3) terminu koñcowego wykonania przedmiotu Umowy, okre¶lonego w §2 ust. 1.
3. Zmiana terminu wykonania Umowy mo¿e nast±piæ, je¿eli Wykonawca w ci±gu 3 dni roboczych od zaistnienia okoliczno¶ci powoduj±cych konieczno¶æ zmiany terminu przed³o¿y Zamawiaj±cemu pisemny wniosek o zmianê terminu wykonania Zamówienia wraz z uzasadnieniem. Zamawiaj±cy, po rozpatrzeniu wniosku w terminie 7 dni, mo¿e wyraziæ zgodê na zmianê terminu zakoñczenia wykonania przedmiotu Umowy uzgodnionego przez obie Strony.
4. W przypadku zaakceptowania przez Zamawiaj±cego zmiany terminu, o której mowa w ust. 3, sporz±dzony zostanie aneks do Umowy, zmieniaj±cy termin zakoñczenia wykonania Zamówienia.
5. Wykonawca jest uprawniony do ¿±dania zmiany Umowy w zakresie sposobu i zakresu wykonania przedmiotu Umowy w nastêpuj±cych sytuacjach:
1) konieczno¶ci zrealizowania jakiejkolwiek czê¶ci robót, objêtej przedmiotem Umowy, przy zastosowaniu odmiennych rozwi±zañ technicznych lub technologicznych, ni¿ wskazane
w dokumentacji technicznej, a wynikaj±cych ze stwierdzonych wad tej dokumentacji lub zmiany stanu prawnego w oparciu, o który je przygotowano, gdyby zastosowanie przewidzianych rozwi±zañ grozi³o niewykonaniem lub nienale¿ytym wykonaniem przedmiotu Umowy;
2) konieczno¶ci zrealizowania przedmiotu Umowy przy zastosowaniu innych rozwi±zañ technicznych lub materia³owych ze wzglêdu na zmiany obowi±zuj±cego prawa.
4. W przypadku zaistnienia przes³anek, o których mowa w ust. 2 i 3 Wykonawca ma mo¿liwo¶æ wyst±pienia z wnioskiem do Zamawiaj±cego, odpowiednio o przed³u¿enie terminu realizacji Umowy i/lub zmiany sposobu i zakresu wykonania przedmiotu Umowy. Wykazanie wp³ywu zmian na realizacjê zamówienia obci±¿a Wykonawcê.
5. W przypadku, gdy Wykonawca z³o¿y wniosek o przed³u¿enie terminu realizacji Umowy, Zamawiaj±cy poinformuje Wykonawcê o akceptacji wniosku w ca³o¶ci lub w czê¶ci, b±d¼ jego odrzuceniu.
7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin sk³adania ofert: 2021-12-06 10:00
8.2.) Miejsce sk³adania ofert: Urz±d Miejski w ¦wiebodzicach - platforma zakupowa
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-12-06 10:15
8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2022-01-04
INNE PRZETARGI Z ¦WIEBODZIC
- Dostawa aparatu USG klasy premium dla Samodzielnego Publicznego Zak³adu Opieki Zdrowotnej Miejskiego O¶rodka Zdrowia w ¦wiebodzicach
- Budowa infrastruktury transportowej i edukacyjnej w ¦wiebodzicach
wiêcej: przetargi w ¦wiebodzicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przebudowa kanalizacji na terenie m. Nowy Modlin - w formule "zaprojektuj i wybuduj"
- "Rozwój infrastruktury szpitala ,,Pro-Medica'' w E³ku Sp. z o.o. poprzez budowê budynku wraz z wyposa¿eniem i infrastruktur± techniczn±, z przeznaczeniem na opiekê d³ugoterminow±"
- Wykonanie robót budowlano-remontowych w zakresie wymiany dwóch d¼wigów w budynku obiektu hotelowego Sokrates UW przy ul. Smyczkowej 9 w Warszawie" formu³a "zaprojektuj i wybuduj"
- Utworzenie Bran¿owego Centrum Umiejêtno¶ci w Tomaszowie Mazowieckim
- Wykonanie dokumentacji projektowej oraz robót budowlanych w ramach zadania pn. "Poprawa efektywno¶ci energetycznej 3 budynków przy ul. Staro³êckiej 40 w Poznaniu"
- Budowa wielorodzinnego budynku mieszkalnego z parterow± czê¶ci± wielofunkcyjn± wraz z zagospodarowaniem terenu i infrastruktur± techniczn±
wiêcej: Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.