eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Bydgoszcz › ¦WIADCZENIE US£UG OCHRONY OSÓB I MIENIA W STAROSTWIE POWIATOWYM W BYDGOSZCZY PRZY UL. ZYGMUNTA AUGUSTA 16



Og³oszenie z dnia 2021-11-19


Powi±zane og³oszenia:

Og³oszenie o zamówieniu
Us³ugi
¦WIADCZENIE US£UG OCHRONY OSÓB I MIENIA W STAROSTWIE POWIATOWYM W BYDGOSZCZY PRZY UL. ZYGMUNTA AUGUSTA 16

SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY

1.1.) Rola zamawiaj±cego

Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego

1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: POWIAT BYDGOSKI

1.3.) Oddzia³ zamawiaj±cego: STAROSTWO POWIATOWE W BYDGOSZCZY

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 092350620

1.5) Adres zamawiaj±cego

1.5.1.) Ulica: KONARSKIEGO 1-3

1.5.2.) Miejscowo¶æ: Bydgoszcz

1.5.3.) Kod pocztowy: 85-066

1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL613 - Bydgosko-toruñski

1.5.7.) Numer telefonu: 525835400

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@powiat.bydgoski.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.powiat.bydgoski.pl

1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego

1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Og³oszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Tak

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

¦WIADCZENIE US£UG OCHRONY OSÓB I MIENIA W STAROSTWIE POWIATOWYM W BYDGOSZCZY PRZY UL. ZYGMUNTA AUGUSTA 16

2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-1f5628bf-484b-11ec-8c2d-66c2f1230e9c

2.5.) Numer og³oszenia: 2021/BZP 00276122

2.6.) Wersja og³oszenia: 01

2.7.) Data og³oszenia: 2021-11-19

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak

2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2021/BZP 00003605/05/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:

1.3.2 ¦wiadczenie us³ug ochrony mienia i osób w Starostwie Powiatowym w Bydgoszczy - budynek przy ul. Zygminta Augusta 16

2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.13.) O zamówienie mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, którzy spe³niaj± warunki okre¶lone w art. 361 ustawy – us³ugi spo³eczne: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania

https://platformazakupowa.pl/pn/pow_bydgoszcz

3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/pn/pow_bydgoszcz

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: Zamawiaj±cy bêdzie przekazywa³ wykonawcom informacje w formie elektronicznej za po¶rednictwem Platformy. Informacje dotycz±ce odpowiedzi na pytania, zmiany specyfikacji, zmiany terminu sk³adania i otwarcia ofert Zamawiaj±cy bêdzie zamieszcza³ na platformie w sekcji “Komunikaty”. Korespondencja, której zgodnie z obowi±zuj±cymi przepisami adresatem jest konkretny Wykonawca, bêdzie przekazywana w formie elektronicznej za po¶rednictwem Platformy do konkretnego Wykonawcy. Wykonawca jako podmiot profesjonalny ma obowi±zek sprawdzania komunikatów i wiadomo¶ci bezpo¶rednio na https://platformazakupowa.pl/pn/pow_bydgoszcz przes³anych przez Zamawiaj±cego, gdy¿ system powiadomieñ mo¿e ulec awarii lub powiadomienie mo¿e trafiæ do folderu SPAM. Zamawiaj±cy, zgodnie z § 3 ust. 1 Rozporz±dzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 31 grudnia 2020r. w sprawie sposobu sporz±dzania i przekazywania informacji oraz wymagañ technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz ¶rodków komunikacji elektronicznej w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (t.j. Dz. U. z 2020r. poz. 2452 ze zm.), okre¶la niezbêdne wymagania sprzêtowo - aplikacyjne umo¿liwiaj±ce pracê na Platformie, tj.: 1) sta³y dostêp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowo¶ci nie mniejszej ni¿ 512 kb/s, 2) komputer klasy PC lub MAC o nastêpuj±cej konfiguracji: pamiêæ min. 2 GB Ram, procesor Intel IV 2 GHZ lub jego nowsza wersja, jeden z systemów operacyjnych - MS Windows 7, Mac Os x 10 4, Linux, lub ich nowsze wersje, 3) zainstalowana dowolna, inna przegl±darka internetowa ni¿ Internet Explorer, 4) w³±czona obs³uga JavaScript, 5) zainstalowany program Adobe Acrobat Reader lub inny obs³uguj±cy format plików .pdf, 6) Szyfrowanie odbywa siê za pomoc± protoko³u TLS 1.3. 7) Oznaczenie czasu odbioru danych przez platformê zakupow± stanowi datê oraz dok³adny czas (hh:mm:ss) generowany wg. czasu lokalnego serwera synchronizowanego z zegarem G³ównego Urzêdu Miar. Wykonawca, przystêpuj±c do niniejszego postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego: 1) akceptuje warunki korzystania z Platformy okre¶lone w Regulaminie zamieszczonym na stronie internetowej pod linkiem https://platformazakupowa.pl/strona/1 regulamin oraz uznaje go za wi±¿±cy, 2) zapozna³ i stosuje siê do Instrukcji sk³adania ofert/wniosków dostêpnej pod linkiem https://platformazakupowa.pl/strona/46-instrukcje. Zamawiaj±cy nie ponosi odpowiedzialno¶ci za z³o¿enie oferty w sposób niezgodny z Instrukcj± korzystania z Platformy, w szczególno¶ci za sytuacjê, gdy Zamawiaj±cy zapozna siê z tre¶ci± oferty przed up³ywem terminu sk³adania ofert (np. z³o¿enie oferty w zak³adce „Wy¶lij wiadomo¶æ do zamawiaj±cego”). Taka oferta zostanie uznana przez Zamawiaj±cego za ofertê handlow± i nie bêdzie brana pod uwagê w przedmiotowym postêpowaniu poniewa¿ nie zosta³ spe³niony obowi±zek narzucony w art. 221 Ustawy Prawo Zamówieñ Publicznych. Zamawiaj±cy informuje, ¿e instrukcje korzystania z Platformy dotycz±ce w szczególno¶ci logowania, sk³adania wniosków o wyja¶nienie tre¶ci SWZ, sk³adania ofert oraz innych czynno¶ci podejmowanych w niniejszym postêpowaniu przy u¿yciu Platformy znajduj± siê w zak³adce „Instrukcje dla Wykonawców" na stronie internetowej pod adresem: https://platformazakupowa.pl/strona/46-instrukcje. W korespondencji kierowanej do Zamawiaj±cego Wykonawcy powinni pos³ugiwaæ siê numerem przedmiotowego postêpowania.

3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informujê, ¿e: 1) administratorem Pani/Pana/Pañstwa danych osobowych jest Starosta Bydgoski z siedzib± w Starostwie Powiatowym w Bydgoszczy, ul. Konarskiego 1-3, 85-066 Bydgoszcz, tel. 52 58 35 422, fax 52 58 35 452, e –mail: info@powiat.bydgoski.pl, 2) inspektorem ochrony danych osobowych w Starostwie Powiatowym w Bydgoszczy jest Pani Barbara Kaliñska, tel. 52 58 35 451, e-mail: iodo@powiat.bydgoski.pl, 3) Pani/Pana/Pañstwa dane osobowe przetwarzane bêd± na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu zwi±zanym z postêpowaniem o udzielenie zamówienia publicznego na: „¦wiadczenie us³ug ochrony osób i mienia w budynku Starostwa Powiatowego w Bydgoszczy przy ul. Zygmunta Augusta 16” o sygnaturze OR-VII.272.3.18.2021, prowadzonym jako postêpowanie o udzielenie zamówienia na us³ugi spo³eczne o warto¶ci poni¿ej 750 000 euro, w trybie podstawowym bez negocjacji. 4) odbiorcami Pani/Pana/Pañstwa danych osobowych bêd± osoby lub podmioty, którym udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania w oparciu o art. 78 ust. 1 oraz art. 18 ustawy Pzp. 5) Pani/Pana/Pañstwa dane osobowe bêd± przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia, a je¿eli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje ca³y czas trwania umowy; 6) obowi±zek podania przez Pani±/Pana/Pañstwa danych osobowych bezpo¶rednio Pani/Pana/Pañstwa dotycz±cych jest wymogiem ustawowym okre¶lonym w przepisach ustawy Pzp, zwi±zanym z udzia³em w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania okre¶lonych danych wynikaj± z ustawy Pzp; 7) w odniesieniu do Pani/Pana/Pañstwa danych osobowych decyzje nie bêd± podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO; 8) posiada/j± Pani/Pan/Pañstwo: a) na podstawie art. 15 RODO prawo dostêpu do danych osobowych Pani/Pana/Pañstwa dotycz±cych; b) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana/Pañstwa danych osobowych; c) na podstawie art. 18 RODO prawo ¿±dania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrze¿eniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO; d) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan /Pañstwo, ¿e przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana/Pañstwa dotycz±cych narusza przepisy RODO;

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): 9) nie przys³uguje Pani/Panu/Pañstwu: a) w zwi±zku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usuniêcia danych osobowych; b) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO; c) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdy¿ podstaw± prawn± przetwarzania Pani/Pana/Pañstwa danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO. 10) W celu zapewnienia, ¿e wykonawca wype³ni³ ww. obowi±zki informacyjne oraz ochrony prawnie uzasadnionych interesów osoby trzeciej, której dane zosta³y przekazane w zwi±zku z udzia³em w postêpowaniu, wykonawca sk³ada o¶wiadczenia o wype³nieniu przez niego obowi±zków informacyjnych przewidzianych w art. 13 lub art. 14 RODO – tre¶æ o¶wiadczenia zosta³a zawarta w formularzu Oferty.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: OR-VII.3.18.2021

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Us³ugi

4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie

4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie

4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Tak

4.1.14.) Okre¶lenie aspektów spo³ecznych, ¶rodowiskowych lub etykiet w opisie przedmiotu zamówienia:

Zamawiaj±cy uwzglêdni³ wymagania w zakresie dostêpno¶ci dla osób niepe³nosprawnych oraz projektowania z przeznaczeniem dla wszystkich u¿ytkowników, zgodnie z art. 100 ust. 1 ustawy

4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1) Przedmiotem zamówienia jest ¶wiadczenie us³ug ochrony mienia i osób (sta³a, ca³odobowa, codzienna) realizowana w formie bezpo¶redniej ochrony fizycznej w budynku administracyjno-biurowym Starostwa Powiatowego w Bydgoszczy przy ul. Zygmunta Augusta 16 w Bydgoszczy. Budynek w ca³o¶ci podpiwniczony posiada 6 kondygnacji naziemnych o powierzchni u¿ytkowej 2176,64 m2, jest wyposa¿ony w d¼wig osobowy. 2) W zakres us³ugi ca³odobowej sta³ej ochrony osób i mienia wchodzi: a) patrolowanie obiektu wewn±trz i na zewn±trz w celu wykrycia ewentualnych zagro¿eñ, w tym kontrola zamkniêcia wszystkich drzwi i okien oraz zabezpieczenia instalacji sanitarnych, b) korzystanie z systemu monitoringu wizyjnego umo¿liwiaj±cego monitorowanie w czasie rzeczywistym zdarzeñ wystêpuj±cych w wyznaczonych obszarach budynku i na terenie stanowi±cym jego bezpo¶rednie otoczenie, c) reagowanie na wszelkie podejrzane zachowania i naruszenie prawa (np. zak³ócanie porz±dku) przez osoby przebywaj±ce na terenie budynku, d) pilnowanie, aby na terenie budynku nie przebywa³y osoby, których zachowanie w sposób widoczny nie wskazuje na uzasadniony pobyt (np. osoby pod wp³ywem alkoholu lub ¶rodków odurzaj±cych, osoby bezdomne), e) niezw³oczne powiadamianie w³a¶ciwych s³u¿b oraz przedstawiciela Zamawiaj±cego o próbach w³amania, kradzie¿y, wandalizmu oraz innych zagro¿eniach dla bezpieczeñstwa budynku i osób w nim przebywaj±cych, f) obs³uga systemów alarmowych zainstalowanych w budynku oraz podejmowanie natychmiastowych dzia³añ w przypadku ich uaktywnienia, g) wydawanie, przyjmowanie i przechowywanie kluczy od pomieszczeñ oraz prowadzenie wymaganej w tym zakresie ewidencji, h) informowanie interesantów o podmiotach dzia³aj±cych na terenie budynku kompetentnych do za³atwienia wnoszonej sprawy, i) obs³uga oraz udzielanie pomocy osobom niepe³nosprawnym, ze szczególnym uwzglêdnieniem wymogów okre¶lonych w Ustawie z dnia 19 lipca 2019 r. o zapewnianiu dostêpno¶ci osobom ze szczególnymi potrzebami (Dz. U. z 2020 r. poz. 1062 ze zm.), j) wykonywanie czynno¶ci zwi±zanych z utrzymywaniem zewnêtrznych traktów komunikacyjnych w okresie zimowym, polegaj±cych na od¶nie¿aniu i posypywaniu piaskiem chodnika wzd³u¿ budynku, schodów wej¶ciowych oraz podjazdu dla osób niepe³nosprawnych – wy³±cznie poza godzinami pracy urzêdu oraz w dni ustawowo wolne, k) znajomo¶æ lokalizacji i obs³ugi podrêcznego sprzêtu ga¶niczego, g³ównego wy³±cznika pr±du oraz g³ównego zaworu wody, l) prowadzenie „Ksi±¿ki s³u¿by” dokumentuj±cej ca³okszta³t przebiegu s³u¿by oraz podjête interwencje („Ksi±¿kê s³u¿by” zapewnia Wykonawca w ramach ¶wiadczonej us³ugi), m) utrzymanie porz±dku i czysto¶ci w pomieszczeniu wykorzystywanym na portierniê, n) przestrzeganie instrukcji Zamawiaj±cego w zakresie bezpieczeñstwa, w tym przeciwpo¿arowego, o) kierowanie ruchem interesantów wchodz±cych do budynku w zwi±zku z ewentualnymi, wprowadzonymi okresowo ograniczeniami, dba³o¶æ o przestrzeganie przyjêtych w tym zakresie zasad (m.in. noszenie maseczki, utrzymywanie dystansu, oraz stosowanie dezynfekcji r±k), p) kierowanie ruchem interesantów do i z budynku wed³ug wyznaczonych ta¶m. 3) Wszystkie osoby wykonuj±ce czynno¶ci ochrony, musz± pos³ugiwaæ siê j. polskim w stopniu komunikatywnym, znaæ swoje obowi±zki i zadania, ustalone procedury. 4) Wykonawca zobowi±zuje siê przeszkoliæ pracowników ochrony w zakresie przepisów bhp i ppo¿. przed dopuszczeniem ich do pracy oraz przed podpisaniem umowy z³o¿yæ Zamawiaj±cemu o¶wiadczenie, i¿ osoby te posiadaj± wiedzê z zakresu przepisów bhp i ppo¿. oraz nie posiadaj± przeciwwskazañ do wykonywania zadañ ochrony obiektu. Ka¿dorazowo w przypadku zmiany pracowników Wykonawca zobowi±zany jest przed³o¿yæ Zamawiaj±cemu ww. o¶wiadczenie. 5) Wykonawca zobowi±zany jest do zapewnienia w celu realizacji przedmiotu zamówienia odpowiedniej liczby pracowników posiadaj±cych odpowiednie predyspozycje psychiczne i fizyczne niezbêdne do wykonywania czynno¶ci ochrony osób i mienia. 6) W przypadku nieobecno¶ci pracownika ochrony w pracy lub jego przybycie do pracy w stanie uniemo¿liwiaj±cym mu wykonywanie obowi±zków ochrony, Wykonawca ma obowi±zek zapewniæ innego pracownika ochrony lub w inny sposób nale¿ycie zabezpieczyæ obiekt. 7) Wykonawca zobowi±zuje siê, ¿e pracownicy ¶wiadcz±cy us³ugi bêd± posiadali aktualne badania lekarskie, niezbêdne do wykonania powierzonych im obowi±zków. 8) Osoby, które bêd± uczestniczyæ w wykonywaniu przedmiotu zamówienia nie mog± figurowaæ w Krajowym Rejestrze Karnym. Musz± byæ jednakowo umundurowane i posiadaæ imienne identyfikatory oraz musz± posiadaæ co najmniej roczne (12 miesiêcy) do¶wiadczenie w ¶wiadczeniu us³ugi ochrony. 9) Wszystkie osoby skierowane przez Wykonawcê, wykonuj±ce czynno¶ci ochrony mienia i osób w Starostwie Powiatowym w Bydgoszczy, obowi±zuje zakaz: a) wprowadzania osób trzecich do budynków i posesji Zamawiaj±cego, b) korzystania ze sprzêtu biurowego Zamawiaj±cego, c) przegl±dania, kopiowania, fotografowania lub wynoszenia wszelkiego rodzaju dokumentów Zamawiaj±cego, d) picia alkoholu, spo¿ywania narkotyków i innych ¶rodków odurzaj±cych na terenie budynków i posesji Zamawiaj±cego, e) stawienia siê do miejsca ¶wiadczenia us³ug ochrony w stanie po spo¿yciu alkoholu, narkotyków lub innych ¶rodków odurzaj±cych, f) wprowadzania zwierz±t w godzinach pracy urzêdu, g) samodzielnego dorabiania kluczy do pomieszczeñ. 10) Wykonawca zapewni ci±g³o¶æ ¶wiadczenia us³ugi ochrony przez pracowników, którzy s± zobowi±zani do nie opuszczania powierzonego posterunku dopóki nie zostan± zmienieni przez nastêpn± zmianê. 11) Pracownicy Wykonawcy wykonuj±cy codzienn± bezpo¶redni± ochronê osób i mienia, bezwzglêdnie musz± byæ przeszkoleni z udzielania pierwszej pomocy przedmedycznej. Wykonawca przed podpisaniem umowy z³o¿y Zamawiaj±cemu o¶wiadczenie, i¿ osoby te posiadaj± wiedzê z zakresu udzielania pierwszej pomocy przedmedycznej. Ka¿dorazowo w przypadku zmiany pracowników Wykonawca zobowi±zany jest przed³o¿yæ Zamawiaj±cemu ww. o¶wiadczenie. 12) Po zawarciu umowy wybrany Wykonawca stawi siê w miejscu realizacji zamówienia w dniu 31 grudnia 2021 r. o godz. 12:00 w celu zapoznania siê ze stanowiskiem pracy. Realizacja umowy nast±pi zgodnie z terminem okre¶lonym w SWZ w Rozdz. III ust. 4.

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 79710000-4 - Us³ugi ochroniarskie

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

79711000-1 - Us³ugi nadzoru przy u¿yciu alarmu

98341120-2 - Us³ugi portierskie

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2022-01-01 do 2022-12-31

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiaj±cy bêdzie kierowa³ siê nastêpuj±cymi kryteriami i odpowiadaj±cymi im wagom oraz w nastêpuj±cy sposób bêdzie ocenia³ spe³nienie kryteriów: Cena, waga kryterium-60 %, Do¶wiadczenie pracowników skierowanych do realizacji przedmiotu zamówienia, waga kryterium-40%. 2. Oferty bêd± oceniane przez komisjê przetargow± metod± punktow± w skali 100-punktowej. Oferty ocenione zostan± wg wzoru: P = C + D, Przy czym 1% = 1 pkt, P – liczba punktów przyznanych ocenianej ofercie, C – liczba punktów przyznanych w kryterium „cena oferty”, D– liczba punktów przyznanych w kryterium ”do¶wiadczenie pracowników skierowanych do realizacji przedmiotu zamówienia”, a) Sposób obliczania C: Oferty w kryterium cena ocenione zostan± w nastêpuj±cy sposób: C=C min/ C of. ocen x 60%, gdzie: Cmin - najni¿sza warto¶æ w kryterium cena spo¶ród z³o¿onych ofert, Cof. ocen. – warto¶æ obliczanej oferty w kryterium cena, C - ilo¶æ punktów w kryterium „cena” przyznanych ofercie ocenianej (w zaokr±gleniu do dwóch miejsc po przecinku). b) Sposób obliczania D: Wykonawca do oferty za³±czy Wykaz (do¶wiadczenie) poszczególnych osób. Brak z³o¿enia dokumentu wraz z ofert± uniemo¿liwi ustalenie punktacji w kryterium Do¶wiadczenie osób skierowanych do wykonania zamówienia i bêdzie stanowi³ podstawê do odrzucenia oferty na podstawie art. 226 ust. 1 punkt 5 ustawy Pzp. - Najpierw do¶wiadczenie ka¿dego z pracowników (4 osoby) skierowanego do realizacji przedmiotu zamówienia zostanie ocenione w oparciu o zapisy poni¿szej tabeli: Kryterium jako¶ciowe – do¶wiadczenie zawodowe pracowników skierowanych do realizacji przedmiotu zamówienia, Liczba przyznanych punktów (D1, D2, D3, D4): 12 miesiêcy - 0 pkt., powy¿ej 12 miesiêcy do 24 miesiêcy w³±cznie -5 pkt. powy¿ej 24 miesiêcy do 36 miesiêcy w³±cznie -10 pkt. Wykonawca winien wykazaæ do¶wiadczenie osób skierowanych do wykonania zamówienia wg okresów wskazanych w tabeli. W przypadku podania innego okresu do¶wiadczenia, Zamawiaj±cy przyzna liczbê punktów odpowiadaj±c± najbli¿szemu ni¿szemu okresowi do¶wiadczenia ni¿ podany przez Wykonawcê, zgodnie z punktacj± przewidzian± w tabeli powy¿ej. Zamawiaj±cy przyjmie do oceny ofert do¶wiadczenie pracowników wskazanych w wykazie dostaw zgodnie z kolejno¶ci± w tabeli 1-4. - Nastêpnie punkty otrzymane za do¶wiadczenie zostan± zsumowane w nastêpuj±cy sposób: D= D1 + D2 + D3 + D4, gdzie: D - ilo¶æ punktów w kryterium „do¶wiadczenie pracowników skierowanych do realizacji przedmiotu zamówienia”, przyznanych ofercie ocenianej, D1 – do¶wiadczenie pierwszego pracownika, D2 – Do¶wiadczenie drugiego pracownika, D3 – Do¶wiadczenie trzeciego pracownika, D4 – Do¶wiadczenie czwartego pracownika 3. Punktacja przyznawana ofertom w poszczególnych kryteriach oceny ofert bêdzie liczona z dok³adno¶ci± do dwóch miejsc po przecinku, zgodnie z zasadami arytmetyki. 4. Za ofertê najkorzystniejsz± zostanie uznana oferta, która uzyska najwy¿sz± sumaryczn± liczbê punktów po zastosowaniu wszystkich kryteriów oceny ofert. 5. W toku badania i oceny ofert Zamawiaj±cy mo¿e ¿±daæ od Wykonawcy wyja¶nieñ dotycz±cych tre¶ci z³o¿onej oferty, w tym zaoferowanej ceny. 6. Je¿eli nie mo¿na wybraæ najkorzystniejszej oferty z uwagi na to, ¿e dwie lub wiêcej ofert przedstawia taki sam bilans ceny i innych kryteriów oceny ofert, zamawiaj±cy wybiera spo¶ród tych ofert ofertê, która otrzyma³a najwy¿sz± ocenê w kryterium o najwy¿szej wadze. Je¿eli oferty otrzyma³y tak± sam± ocenê w kryterium o najwy¿szej wadze, zamawiaj±cy wybiera ofertê z najni¿sz± cen±. Je¿eli stosuj±c procedurê okre¶lona powy¿ej, dalej nie mo¿na dokonaæ wyboru oferty, zamawiaj±cy wzywa wykonawców, którzy z³o¿yli te oferty, do z³o¿enia w terminie okre¶lonym przez zamawiaj±cego ofert dodatkowych zawieraj±cych now± cenê.

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

organizacja, kwalifikacje zawodowe i do¶wiadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: Do¶wiadczenie pracowników skierowanych do realizacji przedmiotu zamówienia

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

Art. 109 ust. 1 pkt 5

Art. 109 ust. 1 pkt 7

5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.

O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê Wykonawcy, którzy spe³niaj± warunki dotycz±ce: b) uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów: Wykonawca musi wykazaæ, ¿e posiada aktualn± koncesjê na prowadzenie dzia³alno¶ci gospodarczej w zakresie us³ug ochrony osób i mienia, wydan± zgodnie z przepisami ustawy z dnia 22 sierpnia 1997 r. o ochronie osób i mienia (t.j. Dz. U z 2021 r., poz. 1995 ze zm.). Okres wa¿no¶ci koncesji nie mo¿e byæ krótszy ni¿ okres realizacji przedmiotowego zamówienia. Warunek zostanie uznany za spe³niony je¿eli, co najmniej jeden z wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia posiada uprawnienia do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci zawodowej i zrealizuje us³ugi, do których realizacji te uprawnienia s± wymagane. c) sytuacji ekonomicznej lub finansowej: Wykonawca spe³ni warunek, je¿eli wyka¿e, ¿e posiada ubezpieczenie od odpowiedzialno¶ci cywilnej w zakresie prowadzonej dzia³alno¶ci zwi±zanej z przedmiotem zamówienia na sumê gwarancyjn± w kwocie nie mniejszej ni¿ 300.000,00 z³, d) zdolno¶ci technicznej lub zawodowej: Wykonawca spe³ni warunek je¿eli, wyka¿e, ¿e: - w okresie ostatnich 3 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie zrealizowa³ co najmniej 2 us³ugi trwaj±ce minimum 12 miesiêcy obejmuj±ce swym zakresem ¶wiadczenie us³ugi ochrony budynku u¿yteczno¶ci publicznej, znajduj±cego siê w nim mienia i osób, o warto¶ci niemniejszej ni¿ 50.000,00 z³., wraz z podaniem ich warto¶ci, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których us³ugi zosta³y wykonane lub s± wykonywane nale¿ycie, przy czym dowodami, o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty sporz±dzone przez podmiot, na rzecz którego us³ugi zosta³y wykonane, a w przypadku ¶wiadczeñ powtarzaj±cych siê lub ci±g³ych s± wykonywane, a je¿eli wykonawca z przyczyn niezale¿nych od niego nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów – o¶wiadczenie Wykonawcy; w przypadku ¶wiadczeñ powtarzaj±cych siê lub ci±g³ych nadal wykonywanych referencje b±d¼ inne dokumenty potwierdzaj±ce ich nale¿yte wykonywanie powinny byæ wystawione w okresie ostatnich 3 miesiêcy. Pod pojêciem budynku u¿yteczno¶ci publicznej Zamawiaj±cy rozumie budynek przeznaczony na potrzeby administracji publicznej, wymiaru sprawiedliwo¶ci, kultury, kultu religijnego, o¶wiaty, szkolnictwa wy¿szego, nauki, wychowania, opieki zdrowotnej, spo³ecznej lub socjalnej, obs³ugi bankowej, handlu, gastronomii, us³ug, w tym us³ug pocztowych lub telekomunikacyjnych, turystyki, sportu, obs³ugi pasa¿erów w transporcie kolejowym, drogowym, lotniczym, morskim lub wodnym ¶ródl±dowym, oraz inny budynek przeznaczony do wykonywania podobnych funkcji; za budynek u¿yteczno¶ci publicznej uznaje siê tak¿e budynek biurowy lub socjalny, (podstawa: Rozporz±dzenie Ministra Infrastruktury z dnia 12 kwietnia 2002 r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadaæ budynki i ich usytuowanie (t.j. Dz. U. z 2019 r., poz. 1065 ze zm.)). - dysponuje minimum 4 pracownikami ochrony fizycznej (w stosunku, do których nie jest wymagany wpis na listê kwalifikowanych pracowników ochrony), w szczególno¶ci odpowiedzialnych za ¶wiadczenie us³ugi, wraz z informacj± na temat ich do¶wiadczenia - co najmniej 12 miesiêczne do¶wiadczenie w wykonywaniu zadañ zwi±zanych z ochron± budynków u¿yteczno¶ci publicznej, wraz z informacj± o podstawie do dysponowania tymi pracownikami; Uwaga! Na podstawie art. 274 ust. 2 ustawy Pzp, Zamawiaj±cy wzywa do z³o¿enia wykazu osób wraz z ofert±. Wykaz bêdzie podstaw± do przyznania punktacji w kryterium oceny ofert „Do¶wiadczenie zawodowe pracowników skierowanych do realizacji przedmiotu zamówienia”

5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Odpis lub informacjê z Krajowego Rejestru S±dowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Dzia³alno¶ci Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt. 4 ustawy, sporz±dzonych nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed jej z³o¿eniem, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru lub ewidencji;

5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: Podmiotowe ¶rodki dowodowe obejmuj±:
1) koncesjê na prowadzenie dzia³alno¶ci gospodarczej w zakresie us³ug ochrony osób i mienia, wydan± zgodnie z przepisami ustawy z dnia 22 sierpnia 1997 r. o ochronie osób i mienia (t.j. Dz. U z 2021 r., poz. 1995 ze zm.). Okres wa¿no¶ci koncesji nie mo¿e byæ krótszy ni¿ okres realizacji przedmiotowego zamówienia. 2) dokumenty potwierdzaj±ce, ¿e Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialno¶ci cywilnej w zakresie prowadzonej dzia³alno¶ci zwi±zanej z przedmiotem zamówienia na sumê gwarancyjn± w kwocie nie mniejszej ni¿ 300.000,00 z³; 3) wykaz us³ug wykonanych w okresie ostatnich 3 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie zrealizowa³ co najmniej 2 us³ugi trwaj±ce minimum 12 miesiêcy, obejmuj±ce swym zakresem ¶wiadczenie us³ugi ochrony budynku u¿yteczno¶ci publicznej, znajduj±cego siê w nim mienia i osób, o warto¶ci niemniejszej ni¿ 50.000,00 z³., wraz z podaniem ich warto¶ci, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których us³ugi zosta³y wykonane lub s± wykonywane nale¿ycie, przy czym dowodami, o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty sporz±dzone przez podmiot, na rzecz którego us³ugi zosta³y wykonane, a w przypadku ¶wiadczeñ powtarzaj±cych siê lub ci±g³ych s± wykonywane, a je¿eli wykonawca z przyczyn niezale¿nych od niego nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów – o¶wiadczenie Wykonawcy; w przypadku ¶wiadczeñ powtarzaj±cych siê lub ci±g³ych nadal wykonywanych referencje b±d¼ inne dokumenty potwierdzaj±ce ich nale¿yte wykonywanie powinny byæ wystawione w okresie ostatnich 3 miesiêcy; 4) wykaz osób, skierowanych przez Wykonawcê do realizacji zamówienia publicznego, minimum 4 pracowników ochrony fizycznej (w stosunku, do których nie jest wymagany wpis na listê kwalifikowanych pracowników ochrony), w szczególno¶ci odpowiedzialnych za ¶wiadczenie us³ugi, wraz z informacj± na temat ich do¶wiadczenia - co najmniej 12 miesiêczne do¶wiadczenie w wykonywaniu zadañ zwi±zanych z ochron± budynków u¿yteczno¶ci publicznej, wraz z informacj± o podstawie do dysponowania tymi pracownikami; Uwaga! Na podstawie art. 274 ust. 2 ustawy Pzp, Zamawiaj±cy wzywa do z³o¿enia wykazu osób wraz z ofert±. Wykaz bêdzie podstaw± do przyznania punktacji w kryterium oceny ofert „Do¶wiadczenie zawodowe pracowników skierowanych do realizacji przedmiotu zamówienia”.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie

6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:

1) Wykonawcy mog± wspólnie ubiegaæ siê o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiaj± pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pe³nomocnictwo winno byæ za³±czone do oferty. 2) W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, o¶wiadczenia, o których mowa w Rozdziale IV ust. 1 SWZ, sk³ada ka¿dy z wykonawców. O¶wiadczenia te potwierdzaj± brak podstaw wykluczenia oraz spe³nianie warunków udzia³u w zakresie, w jakim ka¿dy z wykonawców wykazuje spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu. 3) Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia do³±czaj± do oferty o¶wiadczenie, z którego wynika, które dostawy wykonaj± poszczególni wykonawcy. 4) O¶wiadczenia i dokumenty potwierdzaj±ce brak podstaw do wykluczenia z postêpowania sk³ada ka¿dy z Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie.

6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zmiana postanowieñ Umowy w stosunku do tre¶ci z³o¿onej oferty na podstawie której, dokonano wyboru Wykonawcy jest mo¿liwa w przypadku zaistnienia okoliczno¶ci okre¶lonych w art. 455 ustawy Pzp. Zamawiaj±cy dopuszcza mo¿liwo¶æ wprowadzenia istotnych zmian postanowieñ zawartej Umowy, tak w zakresie terminu realizacji, jak równie¿ wynagrodzenia, w stosunku do tre¶ci z³o¿onej oferty na podstawie której, dokonano wyboru Wykonawcy, w przypadku zaistnienia poni¿ej okre¶lonych okoliczno¶ci: 1) je¿eli nast±pi zmiana powszechnie obowi±zuj±cych przepisów prawa w zakresie maj±cym wp³yw na realizacjê przedmiotu zamówienia lub ¶wiadczenia jednej lub obu Stron, w tym zmiany obowi±zuj±cej stawki podatku od towarów i us³ug (VAT), 2) Zmiany Podwykonawcy, na zasoby którego Wykonawca powo³a³ siê w ofercie w celu wykazania spe³niania warunku udzia³u w postêpowaniu. Do zmiany takiej mo¿e doj¶æ na pro¶bê Wykonawcy wy³±cznie w uzasadnionym przypadku i pod warunkiem wskazania przez niego innego Podwykonawcy, spe³niaj±cego warunek udzia³u w postêpowaniu do spe³nienia którego, wskazany by³ w ofercie Podwykonawca – zmiana nie bêdzie podstaw± do wyd³u¿enia terminu realizacji zamówienia. 3) nadzwyczajnej zmiany okoliczno¶ci, o których mowa w art. 357[1] § 1 Kodeksu cywilnego, w zakresie niezbêdnym do usuniêcia ra¿±cej straty Wykonawcy. Wszelkie zmiany i uzupe³nienia Umowy wymagaj± uprzedniej akceptacji Stron i formy pisemnego aneksu, pod rygorem niewa¿no¶ci, musz± byæ dokonane przez umocowanych do tego przedstawicieli obu Stron. Strony s± uprawnione do wnioskowania zmiany sposobu rozliczania Umowy lub dokonywania p³atno¶ci na rzecz Wykonawcy/Podwykonawcy, w celu usprawnienia ich rozliczania.

7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin sk³adania ofert: 2021-11-29 10:00

8.2.) Miejsce sk³adania ofert: https://platformazakupowa.pl/pn/pow_bydgoszcz

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-11-29 10:15

8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2021-12-28

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.