Og³oszenie z dnia 2024-04-10
Powi±zane og³oszenia:
- 2024/BZP 00506953/01 - Modyfikacja z dnia 2024-09-19
- 2024/BZP 00341000/01 - Wynik z dnia 2024-05-27
Og³oszenie o zamówieniu
Us³ugi
¦WIADCZENIE US£UGI GASTRONOMICZNEJ, HOTELARSKIEJ, KONFERENCYJNEJ oraz US£UGI T£UMACZENIA SYMULTANICZNEGO DLA UCZESTNIKÓW KONFERENCJI.
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego
1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Komenda Wojewódzka Policji w Bia³ymstoku
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 050252820
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: Sienkiewicza 65
1.5.2.) Miejscowo¶æ: Bia³ystok
1.5.3.) Kod pocztowy: 15-003
1.5.4.) Województwo: podlaskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL841 - Bia³ostocki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.kwp@bk.policja.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.podlaska.policja.gov.pl
1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ w³adzy publicznej - organ administracji rz±dowej (centralnej lub terenowej)
1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Porz±dek i bezpieczeñstwo publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
¦WIADCZENIE US£UGI GASTRONOMICZNEJ, HOTELARSKIEJ, KONFERENCYJNEJ oraz US£UGI T£UMACZENIA SYMULTANICZNEGO DLA UCZESTNIKÓW KONFERENCJI.
2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-7ac0b4c1-f714-11ee-b016-82aaee56c84c
2.5.) Numer og³oszenia: 2024/BZP 00279583
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2024-04-10
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak
2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2024/BZP 00219092/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:
1.3.5 Us³uga gastronomiczna, hotelarska, konferencyjna oraz us³uga t³umaczenia symultanicznego dla uczestników konferencji otwieraj±cej projekt wspó³finansowany ze ¶rodków UE w ramach programu INTERREG
2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.13.) O zamówienie mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, którzy spe³niaj± warunki okre¶lone w art. 361 ustawy – us³ugi spo³eczne: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Tak
2.15.) Nazwa projektu lub programu
PROJEKT pn.: „RAZEM BEZPIECZNIEJ – WZROST BEZPIECZEÑSTWA w POLSKO-LITEWSKIM REGIONIE PRZYGRANICZNYM POPRZEZ INTENSYFIKACJÊ WSPÓ£PRACY POLICJI” WSPÓ£FINANSOWANEGO ZE ¦RODKÓW UNII EUROPEJSKIEJ w RAMACH PROGRAMU INTERREG VA LITWA – POLSKA
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania
www.platformazakupowa.pl3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: www.platformazakupowa.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: Okre¶laj±: „REGULAMIN platformazakupowa.pl” oraz „Instrukcja dla Wykonawców platformazakupowa.pl”. Regulamin znajduje siê stronie g³ównej Platformy, natomiast Instrukcja dostêpna jest pod danym postêpowaniem w polu „Wymagania i specyfikacje” wybieraj±c „Pod linkiem”. Instrukcje korzystania z Platformy dotycz±ce w szczególno¶ci logowania, sk³adania wniosków o wyja¶nienie tre¶ci SWZ, sk³adania ofert oraz innych czynno¶ci podejmowanych w niniejszym postêpowaniu przy u¿yciu Platformy znajduj± siê w zak³adce „Instrukcje dla Wykonawców" na stronie internetowej pod adresem: https://platformazakupowa.pl/strona/45-instrukcje. Wystêpuje limit objêto¶ci plików lub spakowanych folderów w zakresie ca³ej oferty do 10 plików lub spakowanych folderów przy maksymalnej wielko¶ci 150 MG.. Maksymalny rozmiar plików przesy³anych za po¶rednictwem poczty elektronicznej Zamawiaj±cego wynosi 26 MB. Szczegó³owe informacje dotycz±ce specyfikacji po³±czenia, formatu przesy³anych danych oraz szyfrowania i oznaczania czasu przekazania i odbioru danych: a)Specyfikacja po³±czenia: Niezbêdne wymagania sprzêtowo-aplikacyjne umo¿liwiaj±ce pracê na Platformie: - sta³y dostêp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowo¶ci, co najmniej 256 kbit/s, - komputer klasy PC lub MAC o nastêpuj±cej konfiguracji: pamiêæ min. 2 GB Ram, procesor Intel IV 2 GHZ lub jego nowsza wersja, jeden z systemów operacyjnych - MS Windows 7, Mac Os x 10 4, Linux, lub ich nowsze wersje, - zainstalowana dowolna przegl±darka internetowa EDGE, Chrome lub FireFox w najnowszej wersji, akceptuj±ca pliki typu „cookies, - w³±czona obs³uga JavaScript, - zainstalowany program Adobe Acrobat Reader lub inny obs³uguj±cy format plików .pdf, b)Format przesy³anych danych: - Zamawiaj±cy okre¶la dopuszczalne formaty przesy³anych danych zgodnie z Za³±cznikiem nr 2 „Formaty danych oraz standardy zapewniaj±ce dostêp do zasobów informacji udostêpnianych za pomoc± systemów teleinformatycznych u¿ywanych do realizacji zadañ publicznych” do Rozporz±dzenia Rady Ministrów z dnia 12.04.2012r. w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjno¶ci, minimalnych wymagañ dla rejestrów publicznych i wymiany informacji w postaci elektronicznej oraz minimalnych wymagañ dla systemów teleinformatycznych, w szczególno¶ci: .txt; .rft; .pdf; .xps; .odt; .ods; .odp; .doc; .xls; .ppt;.docx; .xlsx;.pptx; .csv, .zip, .tar, .gz,(.gzip), .7Z. - Zamawiaj±cy rekomenduje wykorzystanie formatów: .pdf .doc.docx ze szczególnym wskazaniem na .pdf - W celu ewentualnej kompresji danych Zamawiaj±cy rekomenduje wykorzystanie jednego z formatów: .zip lub .7Z . Podpisy kwalifikowane wykorzystywane przez wykonawców do podpisywania wszelkich plików musz± spe³niaæ“ Rozporz±dzenie Parlamentu Europejskiego i Rady w sprawie identyfikacji elektronicznej i us³ug zaufania w odniesieniu do transakcji elektronicznych na rynku wewnêtrznym (eIDAS) (UE) nr 910/2014- od 1 lipca 2016roku”.c)Szyfrowanie na Platformie odbywa siê za pomoc± protoko³u TLS 1.3. Z uwagi na ograniczon± liczbê znaków pozosta³e informacje w zakresie wymagañ technicznych i organizacyjnych dot. korespondencji elektronicznej okre¶lone zosta³y w SWZ.
3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L119 z04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informujê, ¿e: 1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Komendant Wojewódzki Policji w Bia³ymstoku, ul. Sienkiewicza 65, 15-003 Bia³ystok;2)inspektor ochrony danych osobowych w Komendzie Wojewódzkiej Policji w Bia³ymstoku – dane zosta³y zamieszczone na stronie BIP KWP w Bia³ymstoku, adres e-mail inspektora danych osobowych:iod.kwp@bk.policja.gov.pl; 3)Pani/Pana dane osobowe przetwarzane bêd± na podstawie art. 6 ust. 1lit. c, b, f RODO w celu zwi±zanym z prowadzeniem niniejszego postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego, w celu prowadzenia analiz zwi±zanych z prowadzonym postêpowaniem, w celu realizacji zawartej w wyniku postêpowania umowy, w celu archiwizacji; Podstawê prawn± przetwarzania danych osobowych stanowi:1) ustawa Prawo zamówieñ publicznych, wydane na jej podstawie akty wykonawcze, ustawa o rachunkowo¶ci, ustawa o finansach publicznych oraz ustawa o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach (art. 6 ust. 1 lit c oraz eRODO1),2) zamiar zawarcia i realizacji umowy z Wykonawc± bêd±cym osob± fizyczn± (art. 6 ust. 1 lit b RODO),3) prawnie uzasadniony interes administratora polegaj±cy na prowadzeniu analiz zwi±zanych zrealizowanymi zamówieniami publicznymi oraz innych analiz na potrzeby wewnêtrzne; wspó³pracy z innymi instytucjami lub rozpatrywaniu wniosków osób lub instytucji, oraz na realizacji i rozliczaniu zawartych umów z Wykonawcami (art. 6 ust. 1 lit f RODO).Z uwagi na ograniczon± liczbê znaków pozosta³e informacje w zakresie rodzaju danych osobowych i sposobu ich przetwarzania oraz udostêpniania informujê, ¿e podstawa prawna przetwarzania danych osobowych oraz rodzaj przetwarzanych danych szczegó³owo okre¶lone zosta³y w SWZ. Dane osobowe zawarte w ofertach i za³±cznikach do ofert bêd± ujawniane wykonawcom oraz wszystkim zainteresowanym z uwzglêdnieniem przepisów dotycz±cych zamówieñ publicznych oraz dostêpu do informacji publicznej. Wszystkie dane osobowe opisane powy¿ej bêdê udostêpnianie podmiotom przetwarzaj±cym, które ¶wiadcz± na rzecz administratora us³ugi z zakresu IT. Posiada Pani/Pan:− na podstawie art. 15RODO prawo dostêpu dodanych osobowych Pani/Pana dotycz±cych. W przypadku, gdy wykonanie obowi±zków, o których mowa w art. 15 ust. 1-3 RODO wymaga³oby niewspó³miernie du¿ego wysi³ku, Zamawiaj±cy mo¿e ¿±daæ od osoby, której dane dotycz±, wskazania dodatkowych informacji maj±cych na celu sprecyzowanie ¿±dania, w szczególno¶ci podania nazwy lub daty postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu;− na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych *;− na podstawie art. 18 RODO prawo ¿±dania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrze¿eniem przypadków, o których mowa w art. 18ust. 2 RODO ** Wyst±pienie z ¿±daniem, o którym mowa w art. 18 ust. 1 RODO nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego (art. 19 ust. 3 ustawy z dnia 11 wrze¶nia 2019 r. Prawo zamówieñ publicznych– Dz. U. z2019 r. poz. 2019 ze zm.);− prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, ¿e przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych narusza przepisy RODO; Nie przys³uguje Pani/Panu:− w zwi±zku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usuniêcia danych osobowych;− prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa wart. 20RODO;− na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdy¿ podstaw± prawn± przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: 13/K/24
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Us³ugi
4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie
4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie
4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
¦WIADCZENIE US£UGI GASTRONOMICZNEJ, HOTELARSKIEJ, KONFERENCYJNEJ oraz US£UGI T£UMACZENIA SYMULTANICZNEGO DLA UCZESTNIKÓW KONFERENCJI OTWIERAJ¡CEJ PROJEKT pn.:
„RAZEM BEZPIECZNIEJ – WZROST BEZPIECZEÑSTWA w POLSKO-LITEWSKIM REGIONIE PRZYGRANICZNYM POPRZEZ INTENSYFIKACJÊ WSPÓ£PRACY POLICJI” WSPÓ£FINANSOWANEGO ZE ¦RODKÓW UNII EUROPEJSKIEJ w RAMACH PROGRAMU INTERREG VA LITWA – POLSKA.
Przedmiot zamówienia obejmuje:
- Zakwaterowanie
I - dzieñ przyjazdu - zakwaterowanie 12 uczestników do godziny 22.00,
II - dzieñ konferencji - zakwaterowanie 52 uczestników,
III - dzieñ wyjazdu- wymeldowanie 64 uczestników
- ¦niadanie
II - dzieñ konferencji. – dla 12 osób
III – dzieñ wyjazdu - dla 64 osób
- Obiad dla 64 uczestników w II- dzieñ konferencji
- Uroczysta kolacja dla 64 uczestników w II- dzieñ konferencji
- Przerwa kawowa (ca³odzienny serwis) dla 64 uczestników w II- dzieñ konferencji
- Wynajêcie sali konferencyjnej dla 64 osób wraz z wyposa¿eniem w II- dzieñ konferencji
- Zapewnienie t³umaczenia przez wykwalifikowanych t³umaczy posiadaj±cych w swoim dorobku zawodowym do¶wiadczenie t³umaczenia symultanicznego (polsko-litewski, litewsko-polski, polsko-niemiecki, niemiecko-polski) wraz z niezbêdn± infrastruktur± w II- dzieñ konferencji.
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 55120000-7 - Us³ugi hotelarskie w zakresie spotkañ i konferencji
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
55300000-3 - Us³ugi restauracyjne i dotycz±ce podawania posi³ków
55110000-4 - Hotelarskie us³ugi noclegowe
79540000-1 - Us³ugi w zakresie t³umaczeñ ustnych
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 dni
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Oferty oceniane bêd± punktowo. Punkty zaokr±glane bêd± do dwóch miejsc po przecinku. Maksymaln± ilo¶æ punktów, jak± po uwzglêdnieniu wag, mo¿e osi±gn±æ oferta, wynosi 100. Szczegó³owy sposób oceny ofert w ka¿dym z kryteriów okre¶la SWZ.
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: mo¿liwo¶æ wcze¶niejszego zakwaterowania w dniu konferencji
4.3.6.) Waga: 20
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: miejsce ¶wiadczenia us³ugi
4.3.6.) Waga: 10
Kryterium 4
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
serwis posprzeda¿ny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.4.3.5.) Nazwa kryterium: preferowany termin realizacji us³ugi
4.3.6.) Waga: 10
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Nie
5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie
6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:
1. Wykonawcy mog± wspólnie ubiegaæ siê o udzielenie zamówienia (konsorcja, spó³ki cywilne). W takim przypadku, Wykonawcy ustanawiaj± pe³nomocnika do reprezentowania ichw postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postêpowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
2. Pe³nomocnictwo powinno byæ za³±czone do oferty. Pe³nomocnictwo do z³o¿enia oferty powinno byæ z³o¿one w oryginale w formie elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym Mocodawcy, lub postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. Dopuszcza siê tak¿e z³o¿enie elektronicznej kopii (skanu) pe³nomocnictwa sporz±dzonego uprzednio w formie pisemnej, w formie elektronicznego po¶wiadczenia sporz±dzonego stosownie do art. 97 §2 ustawy z dnia 14 lutego 1991 r. - Prawo
o notariacie, które to po¶wiadczenie notariusz opatruje kwalifikowanym podpisem elektronicznym. Elektroniczna kopia pe³nomocnictwa nie mo¿e byæ uwierzytelniona przez upe³nomocnionego.
3. Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o zamówienie zobowi±zani bêd±, na wezwanie Zamawiaj±cego, do z³o¿enia aktualnych na dzieñ z³o¿enia podmiotowych ¶rodków dowodowych (je¿eli dotyczy w niniejszym postêpowaniu).
4. Je¿eli zosta³a wybrana oferta wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, Zamawiaj±cy mo¿e ¿±daæ przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego kopii umowy reguluj±cej wspó³pracê tych wykonawców.
5. Zamawiaj±cy nie okre¶li³ odmiennych wymagañ zwi±zanych z realizacj± zamówienia w odniesieniu do Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia.
6. Wszelka korespondencja oraz rozliczenia dotycz±ce realizacji zamówienia dokonywane bêd± z jednym Wykonawc± wskazanym i upowa¿nionym w pe³nomocnictwie przez pozosta³ych Wykonawców.
6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Tak
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
1. Zmiany umowy wymagaj± formy pisemnej pod rygorem niewa¿no¶ci.2. Zmiany mog± dotyczyæ tre¶ci umowy lub jej za³±czników w przypadku zmiany regulacji prawnych wprowadzonych w ¿ycie po dacie podpisania umowy, wywo³uj±cych potrzebê zmiany umowy lub jej za³±czników,
3. Zmiany umowy nast±piæ mog± w przypadku wyst±pienia okoliczno¶ci zwi±zanych z konfliktem zbrojnym, które maj± lub mog± mieæ wp³yw na nale¿yte wykonanie umowy, w tym dotycz±ce w szczególno¶ci: zaleceñ w³a¶ciwych organów lub przepisów wewnêtrznych obowi±zuj±cych w Policji (zarz±dzenia, decyzje i wytyczne KGP/MSW). W przypadku zaistnienia przeszkody wymienionej powy¿ej, strony dokonuj± ustalenia nowego terminu i/lub sposobu wykonania przedmiotu umowy proporcjonalnie do okresu trwania przeszkody.
4. Warunkiem dokonania zmian, o których mowa powy¿ej jest z³o¿enie pisemnego wniosku przez stronê inicjuj±c± zmianê zawieraj±cego:
1) opis propozycji zmiany;
2) uzasadnienie zmiany.
7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin sk³adania ofert: 2024-04-18 09:30
8.2.) Miejsce sk³adania ofert: www.platformazakupowa.pl
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-04-18 10:00
8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2024-05-17
INNE PRZETARGI Z BIA£EGOSTOKU
- Dostawa i monta¿ klimatyzacji w budynku WFO¦iGW w Bia³ymstoku
- Przygotowanie i przeprowadzenie szkolenia z zakresu planowania i realizacji procesu dydaktycznego uwzglêdniaj±cego zagadnienia zielonej transformacji
- Dostawa fabrycznie nowych samochodów na potrzeby PZDW w Bia³ymstoku w 2025 r. z podzia³em na 2 zadania.
- Dostawa stanowisk dydaktycznych na potrzeby Laboratorium Odnawialne ¼ród³a energii, wytwarzanie energii elektrycznej Wydzia³u Elektrycznego w ramach projektu "PB 5.0 " - ZK-DZP.262.19.2025
- Wykonanie przegl±dów i oczyszczenie separatorów i osadników zlokalizowanych w ci±gach dróg wojewódzkich, zarz±dzanych przez Podlaski Zarz±d Dróg Wojewódzkich w Bia³ymstoku z podzia³em na 2 zadania.
- Naprawy oraz bie¿±ca konserwacja alejek w parkach i na skwerach w Bia³ymstoku
wiêcej: przetargi w Bia³ymstoku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Us³uga przygotowania i przeprowadzenia dwóch edycji ogólnopolskiego turnieju oraz dwóch konferencji w ramach Bran¿owego Centrum Umiejêtno¶ci w Radzyniu Podlaskim w dziedzinie elektryki.
- Us³uga spo³eczna polegaj±ca na ¶wiadczeniu kompleksowych us³ug wy¿ywienia w ramach programu Szko³y Letniej Katolickiego Uniwersytetu Lubelskiego Jana Paw³a II
- ¦wiadczenie hotelarskiej us³ugi noclegowej na potrzeby uczestników konferencji
- 43.2025 Sukcesywne ¶wiadczenie us³ug cateringowych na potrzeby jednostek Uniwersytetu Medycznego we Wroc³awiu
- ¦wiadczenie us³ugi ¿ywienia realizowanej na potrzeby Mazowieckiego Szpitala Wojewódzkiego Drewnica Sp. z o.o.
- Warsztaty wyjazdowe, edukacyjne z elementami integracji w ramach realizacji projektu pn. "Pozytywna przysz³o¶æ PLUS. [...].*
wiêcej: Hotelarskie us³ugi noclegowe »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.