Ogłoszenie z dnia 2021-11-24
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00197475/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-09-30
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Usługa przeprowadzenia: badań laboratoryjnych, obrazowych, zabiegów rehabilitacyjnych oraz wizyt lekarskich dla 60 pracowników Starostwa Powiatowego w Kielcach – Uczestników projektu...
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: POWIAT KIELECKI
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 291009372
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Wrzosowa 44
1.5.2.) Miejscowość: Kielce
1.5.3.) Kod pocztowy: 25-211
1.5.4.) Województwo: świętokrzyskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL721 - Kielecki
1.5.8.) Numer faksu: 41 200 12 10
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@powiat.kielce.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.powiat.kielce.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://miniportal.uzp.gov.pl/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Usługa przeprowadzenia: badań laboratoryjnych, obrazowych, zabiegów rehabilitacyjnych oraz wizyt lekarskich dla 60 pracowników Starostwa Powiatowego w Kielcach – Uczestników projektu...2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-bc0671d5-1c6b-11ec-b885-f28f91688073
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00281326
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-11-24
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00004312/10/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.5 Usługa przeprowadzenia: badań laboratoryjnych, obrazowych, zabiegów rehabilitacyjnych oraz wizyt lekarskich dla 60 pracowników Starostwa Powiatowego w Kielcach - uczestników projektu...
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Przeciwdziałanie przedwczesnemu opuszczaniu rynku pracy przez osoby w wieku aktywności zawodowej, pracujące w Starostwie Powiatowym w Kielcach2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00197475/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: SR-II.272.1.11.2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 188600,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 1: Pakiet Dbaj o zdrowie1.1 Układ ruchu:
• wykonanie badań laboratoryjnych: kwas moczowy, czynnik reumatoidalny, ASO, CRP ILOŚCIOWO, OB, WAPŃ, FOSFORANY, TSH, WITAMINA D3– 25 OH W SUROWICY,
• wykonanie badań obrazowych: RTG kręgosłupa (odc. lędź. lub szyjny w zależności od zgłaszanych dolegliwości), densymetrię kości, USG kolana lewego lub prawego w zależności od zgłaszanych dolegliwości.
• Obligatoryjne konsultacje lekarskie u dwóch lekarzy specjalistów: Neurologa oraz Reumatologa.
• Realizacja trzech zabiegów rehabilitacyjnych, zleconych przez specjalistów rehabilitacji, spośród następujących rodzajów zabiegów:
- 10 x masaż klasyczny kręgosłupa (minimalny czas trwania 30 minut),
- 10 x krioterapia (czas trwania według zaleceń specjalisty),
- 10 x ćwiczenia indywidualne (minimalny czas trwania 30 minut),
- 10 x laser (czas trwania według zaleceń specjalisty),
- 10 x ultradźwięki (czas trwania według zaleceń specjalisty),
- 10 x magnetoterapia (czas trwania według zaleceń specjalisty).
UWAGA! Płatność za usługi rehabilitacyjne będzie uzależniona od rodzaju zabiegów zleconych przez lekarzy specjalistów, tzn. ilość zabiegów dla danej osoby x cena z oferty.
1.2. Układ krwionośny:
• wykonanie badań laboratoryjnych: lipidogram (cholesterol całkowity, LDL, HDL, trójglicerydy), kinaza keratynowa, AST, ALT, jonogram (sód i potas), magnez,
• wykonanie badań obrazowych: EKG, ECHO SERCA,
• obligatoryjna konsultacja specjalisty Kardiologa.
1.3. Układ krążenia obwodowy:
• wykonanie badań laboratoryjnych: d-dimery, APTT,
• wykonanie badań obrazowych: Doppler żył obu kończyn dolnych,
• obligatoryjna konsultacja u specjalisty Chirurga naczyniowego.
1.4. Okulista – konsultacja specjalisty Okulisty połączona z badaniem dna oka w kierunku zaćmy oraz badanie pola widzenia.
4.5.3.) Główny kod CPV: 85121000-3 - Usługi medyczne
4.5.5.) Wartość części: 155400,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 2. Pakiet Punkt Indywidualnego oraz grupowego wsparcia psychologicznego2.1 Zorganizowanie indywidualnych konsultacji z psychologiem dla 60 osób (50 K, 10 M), 44 – pracownicy, 16 – kadra kierownicza), po 4 godziny (240 min.), w godzinach popołudniowych (od godz. 13:00 do 17:00), zgodnie z harmonogramem przygotowanym przez Wykonawcę w uzgodnieniu z Zamawiającym. Łączny czas konsultacji psychologicznych wyniesie 240h (14.400 min.). W założeniach konsultacje muszą się odbywać w dniach roboczych od poniedziałku do piątku w godzinach od 13:00 do 17:00 i w odstępach 1-tygodniowych dla danego uczestnika projektu. Wykluczone jest przeprowadzenie konsultacji dla jednej osoby w ilości innej niż 1h na tydzień. Konsultacje muszą odbywać się w budynku Starostwa Powiatowego w Kielcach, ul. Wrzosowa 44, 25 – 211 Kielce. Zamawiający zapewnia nieodpłatnie pomieszczenie na potrzeby konsultacji. Dojazd psychologa nie jest refundowany w ramach umowy.
Realizacja konsultacji odbywać się będzie zgodnie z harmonogramem w okresie od podpisania umowy do maksymalnie 30 czerwca 2022r.
2.2. Zorganizowanie grupowych konsultacji z psychologiem osobno dla: 44 pracowników (39 K i 5 M), oraz osobno dla kadry kierowniczej w ilości 16 osób (11 K, 5 M). Zajęcia odbywać się muszą w godzinach popołudniowych od godz. 13:00 do 17:00, zgodnie z harmonogramem przygotowanym przez Wykonawcę w uzgodnieniu z Zamawiającym. Zamawiający wymaga, aby Konsultacje odbywały się według następujących wytycznych:
Zajęcia dla 44 pracowników (39 K i 5 M) podzielonych na 4 grupy (po 11 osób), w ilości 4 spotkań po 4 godziny zegarowe (16 godzin na jedną grupę). Czas trwania dla wszystkich grup łącznie wynosi 64 godziny (3.840 min.)
Zajęcia dla 16 osób z kadry kierowniczej (11 K, 5 M) – jedna grupa (16-osobowa) w ilości 4 spotkań po 4 godziny zegarowe. Łącznie 16 godzin (960 min.)
Łączny czas grupowych konsultacji psychologicznych dla pracowników oraz kadry kierowniczej wynosi 80 godzin (4.800 min.).
Konsultacje muszą odbywać się w budynku Starostwa Powiatowego w Kielcach, ul. Wrzosowa 44, 25 – 211 Kielce. Zamawiający zapewnia nieodpłatnie pomieszczenie na potrzeby konsultacji. Dojazd psychologa nie jest refundowany w ramach umowy.
Realizacja grupowych konsultacji psychologicznych odbywać się będzie zgodnie z harmonogramem w okresie od podpisania umowy do maksymalnie 30 czerwca 2022r.
Zakres indywidualnych oraz grupowych konsultacji psychologicznych obejmować powinien takie zagadnienia jak: radzenie sobie ze stresem, budowanie motywacji i zaangażowania, rozwiązywanie konfliktów, profilaktyka wypalenia zawodowego, a dla kadry kierowniczej: mechanizmy motywowania pracowników, kreatywność w zarządzaniu zespołem, rozwiązywanie konfliktów w zespole.
4.5.3.) Główny kod CPV: 85121000-3 - Usługi medyczne
4.5.5.) Wartość części: 33200,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 164700,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 164700,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 164700,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PZU ZDROWIE S. A., PZU Zdrowie S. A. Oddział Centrum Medyczne Artimed w Kielcach
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5272663852
7.3.3) Ulica: ul. Konstruktorska 13
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 02-673
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.3.9.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
1. DIAGNOSTYKA SP. Z O. O., 31-864 Kraków, ul. Życzkowskiego 16 - wykonanie badań diagnostycznych - laboratoryjnych
2. CENTRUM OSTEOPOROZY OSTEON BARBARA GAWĘDA, 25-004 Kielce, ul. Paderewskiego14 - wykonywanie badań densytometrycznych
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-11-05
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 164700,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2021-11-05 do 2022-12-01Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 33200,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 33200,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 33200,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PZU ZDROWIE S. A., PZU Zdrowie S. A. Oddział Centrum Medyczne Artimed w Kielcach
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5272663852
7.3.3) Ulica: ul. Konstruktorska 13
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 02-673
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-11-05
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 33200,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2021-11-05 do 2022-06-30INNE PRZETARGI Z KIELC
- IZP.2411.271.2024.JM Zakup wraz z dostawą strzykawek sterylnych dla Świętokrzyskiego Centrum Onkologii w Kielcach
- "Kompleksowe utrzymanie powierzchni zielonych Dworca Autobusowego zlokalizowanego przy ul. Czarnowskiej 12 w Kielcach"
- "Ochrona fizyczna osób i dozór mienia Dworca Autobusowego wraz z jego otoczeniem i parkingami zlokalizowanego przy ul. Czarnowskiej 12 w Kielcach"
- Dostawa materiałów dla uczestników projektu "Dziś Uczeń - Jutro Student"
- "Kompleksowe utrzymanie czystości powierzchni wewnętrznych, utwardzonych terenów zewnętrznych Dworca Autobusowego zlokalizowanego w Kielcach przy ul. Czarnowskiej 12"
- Dostawa samochodów osobowych w wersji nieoznakowanej
więcej: przetargi w Kielcach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zatrudnienie do Banku Krwi diagnosty laboratoryjnego - 2 osoby oraz zatrudnienie technika RTG do Pracowni Mammografii .
- "ŚWIADCZENIE USŁUG MEDYCZNYCH W IZBIE WYTRZEŹWIEŃ W ZABRZU w terminie od 01.01.2025 r. do 31.12.2025 r. "
- Wykonanie okresowych badań lekarskich strażaka ratownika ochotniczej straży pożarnej oraz badań lekarskich kandydata na strażaka ratownika ochotniczej straży pożarnej
- usługa medyczna polegająca na wykonywaniu całodobowo badania oraz pobrania krwi u osoby skierowanej przez funkcjonariuszy Policji prowadzących czynności służbowe na terenie działania KMP w Gdyni
- Całodobowe świadczenia zdrowotne dla pacjentów Izby Wytrzeźwień w Gliwicach w 2025 roku.(1)
- Świadczenie usług medycznych dla pracowników i studentów Uniwersytetu Przyrodniczego w Poznaniu - 2 części
więcej: Usługi medyczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.