Ogłoszenie z dnia 2021-11-24
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00230986/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-10-13
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Zad I Świadczenie kompleksowej usługi sprzątania hali Arena przy ul. Chrobrego; Zad II Świadczenie kompleksowej usługi sprzątania atrium oraz bok w budynku Centrum Infor.-Admin. przy ul. Piłsudskiego
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Miejska Legionowo Urząd Miasta Legionowo
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000524832
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: marsz. Józefa Piłsudskiego 41
1.5.2.) Miejscowość: Legionowo
1.5.3.) Kod pocztowy: 05-120
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL912 - Warszawski wschodni
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@um.legionowo.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.bip.legionowo.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/legionowo1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zad I Świadczenie kompleksowej usługi sprzątania hali Arena przy ul. Chrobrego; Zad II Świadczenie kompleksowej usługi sprzątania atrium oraz bok w budynku Centrum Infor.-Admin. przy ul. Piłsudskiego2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-a5889c4f-2bf8-11ec-b885-f28f91688073
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00282201
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-11-24
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00001598/07/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.9 Świadczenie usług kompleksowego sprzątania obiektu Arena Legionowo i sprzątania Atrium Urzędu Miasta Legionowo
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00230986/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: Rz.271.35.2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 357984,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest: Zadanie I – Świadczenie kompleksowej usługi sprzątania hali Arena Legionowo przy ul. B. Chrobrego 50B w Legionowie.Przedmiotem zamówienia jest kompleksowa usługa sprzątania i utrzymania w ciągłej czystości obiektu hali widowiskowo-sportowej Arena Legionowo przy ul. B. Chrobrego 50B w Legionowie. Usługa będzie realizowana przez:
1) Serwis dzienny – min. 1 osoba:
a) w okresie od dnia 2.01.2022r. do 31.05.2022r. oraz od 1.08.2022r. do 31.12.2022r. codziennie od poniedziałku do niedzieli (oprócz dni określonych w Załączniku nr 3 dla Zadania I) w godzinach 12:00 – 20:00. Sprzątanie pomieszczeń biurowych i sali konferencyjnej z zapleczem odbywać się będzie od poniedziałku do piątku (oprócz dni określonych w Załączniku nr 3 dla Zadania I) w godzinach 18:00-20:00.
b) w okresie od 1.06.2022r. do 31.07.2022r. codziennie od poniedziałku do niedzieli (oprócz dni określonych w Załączniku nr 3 dla Zadania I) w godzinach od 14:00 – 20:00. Sprzątanie pomieszczeń biurowych odbywać się będzie od poniedziałku do piątku (oprócz dni określonych w Załączniku nr 3 dla Zadania I) w godzinach 18:00-20:00. Sprzątanie sali konferencyjnej z zapleczem 1 raz w tygodniu w terminie ustalonym z Zamawiającym.
2) Serwis nocny – min. 3 osoby:
a) w okresie od dnia 2.01.2022r. do 31.12.2022r. codziennie od poniedziałku do niedzieli (oprócz dni określonych w Załączniku nr 3 dla Zadania I) w godzinach 24:00 do 6:00.
4.5.3.) Główny kod CPV: 90910000-9 - Usługi sprzątania
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
90911200-8 - Usługi sprzątania budynków
4.5.5.) Wartość części: 306270,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest: Zadanie II – Świadczenie kompleksowej usługi sprzątania atrium oraz biur obsługi klienta w budynku Centrum Informacyjno-Administracyjnego przy ul. marsz. J. Piłsudskiego 41 w Legionowie.1. Przedmiotem zamówienia jest kompleksowa usługa sprzątania i utrzymania w ciągłej czystości atrium oraz biur obsługi klienta w budynku Centrum Informacyjno-Administracyjnego przy ul. marsz. J. Piłsudskiego 41 w Legionowie. Usługa będzie realizowana przez:
1) Serwis dzienny – min. 1 osoba:
a) w okresie od dnia 2.01.2022 roku do 31.12.2022 roku od poniedziałku do piątku (oprócz dni określonych w Załączniku nr 2 dla Zadania II) w godzinach 6:00 do 14:00.
2) Serwis gruntowny – min. 1 osoba:
a) w okresie od dnia 2.01.2022 roku do 31.12.2022 roku sprzątanie Biur Obsługi Klienta odbywać się będzie w poniedziałki (oprócz dni określonych w Załączniku nr 2 dla Zadania II) w godzinach 18:00-20:00 lub 16:00-18:00 oraz od wtorki do piątku (oprócz dni określonych w Załączniku nr 2 dla Zadania II ) w godzinach 16:00-18:00.
4.5.3.) Główny kod CPV: 90910000-9 - Usługi sprzątania
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
90911200-8 - Usługi sprzątania budynków
4.5.5.) Wartość części: 83394,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 306270,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 484792,20 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 306270,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PERFECT CLEANING Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5272614150
7.3.3) Ulica: ul. Młynarska 48
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 01-171
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-11-18
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 306270,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-12-318.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 0 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 131991,36 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 83394,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PERFECT CLEANING Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5272614150
7.3.3) Ulica: ul. Młynarska 48
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 01-171
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-11-18
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 83394,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-12-318.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z LEGIONOWA
- Świadczenie usług całodobowego dozoru i ochrony mienia oraz osób wraz z prowadzeniem portierni w hali widowiskowo-sportowej Arena Legionowo przy ulicy Bolesława Chrobrego 50B w Legionowie
- Świadczenie usług pralniczych dla Centrum Szkolenia Policji w Legionowie
- Dostawa fabrycznie nowego samochodu osobowego z napędem na wszystkie koła (4x4)
- Dostawa sprzętu rzemieślniczego do Centrum Szkolenia Policji w Legionowie
- Dostawa akcesoriów oraz sprzętu komputerowego na potrzeby Starostwa Powiatowego w Legionowie oraz Jednostek Podległych oraz zakup urządzeń UTM w ramach zadania pn.: "Zakup urządzeń FortiGate" (...)
- Bieżące naprawy oraz remonty ogólnobudowlane w budynkach KZB Legionowo Spółka z o.o.
więcej: przetargi w Legionowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- WYBÓR WYKONAWCY USŁUG SPRZĄTANIA NA RZECZ SZKOŁY PODSTAWOWEJ NR 64 WE WROCŁAWIU
- Kompleksowe usługi sprzątania i utrzymania czystości w budynkach Sądu Rejonowego w Jaśle oraz usługi sprzątania posesji i przyległych chodników w okresie 12 miesięcy od 2 stycznia 2025 r.
- Usługę sprzątania w budynku i terenu do niego przyległego przy Placu Dominikańskim 6 (zadanie nr 1) oraz lokalu przy ul. Świdnickiej 19 (zadanie nr 2) na rzecz WCRS we Wrocławiu
- usługa utrzymania czystości w nieruchomościach Okręgowego Inspektoratu Pracy we Wrocławiu oraz w Oddziałach w Jeleniej Górze, Kłodzku, Legnicy i w Wałbrzychu na okres 12 miesięcy.
- DZP.261.9.2024 Świadczenie usług sprzątania i utrzymania czystości na obiekcie BiH w Koszalinie
- Usługi kompleksowego utrzymania czystości w obiektach administrowanych przez Miejski Ośrodek Sportu i Rekreacji w Częstochowie w 2025 roku - 2 części.
więcej: Usługi sprzątania »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.