Ogłoszenie z dnia 2023-06-30
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00192892/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-04-26
- 2023/BZP 00224353/01 - Modyfikacja z dnia 2023-05-19
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Remont mieszkań VI/2023
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: KOMUNALNY ZAKŁAD GOSPODARKI MIESZKANIOWEJ W KATOWICACH
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 241031620
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Michała Grażyńskiego 5
1.5.2.) Miejscowość: Katowice
1.5.3.) Kod pocztowy: 40-126
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22A - Katowicki
1.5.7.) Numer telefonu: 32 416 31 60
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@kzgm.katowice.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.kzgm.katowice.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/kzgm_katowice1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Budownictwo i obiekty komunalne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Remont mieszkań VI/20232.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-23cc15aa-e27d-11ed-b70f-ae2d9e28ec7b
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00282988
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-06-30
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00034790/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.18 Remonty lokali mieszkalnych
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00192892
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: NZ.231.029.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 2750000,00 PLN
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 689282,30 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 1 – ul. Mikołowska 20/2, ul. Powstańców 36D/11, ul. Ondraszka 17/29 obejmuje remont lub naprawę lub wymianę instalacji elektrycznej, gazowej i wod-kan wraz z wymianą osprzętu, regulację lub naprawę lub wymianę stolarki okiennej i drzwiowej, naprawę lub wymianę podłóg, malowanie ścian i sufitów.UWAGA: Klatki schodowe w w/w budynkach są ogrzewane.
Szczegółowe informacje dotyczące przedmiotu zamówienia, w tym min. wymagany okres gwarancji, wymóg zatrudnienia na
podstawie umowy o pracę znajdują się w Rozdziale III SWZ oraz w dokumentach zamówienia stanowiących załączniki do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45211341-1 - Roboty budowlane w zakresie mieszkań
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach
4.5.5.) Wartość części: 143568,89 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 2 – ul. Jordana 27/28, ul. Francuska 80/426 obejmuje remont lub wymianę instalacji elektrycznej, gazowej i wodociągowej, urządzeń sanitarnych i gazowych, regulację lub naprawę lub wymianę stolarki okiennej i drzwiowej, naprawę i wymianę podłóg, malowanie ścian i sufitów.UWAGA: Klatki schodowe w w/w budynkach są ogrzewane.
Szczegółowe informacje dotyczące przedmiotu zamówienia, w tym min. wymagany okres gwarancji, wymóg zatrudnienia na
podstawie umowy o pracę znajdują się w Rozdziale III SWZ oraz w dokumentach zamówienia stanowiących załączniki do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45211341-1 - Roboty budowlane w zakresie mieszkań
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach
4.5.5.) Wartość części: 63557,77 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 3 – ul. Wiosny Ludów 32C/1, Wiosny Ludów28B/4, ul. Styczniowa 24A/7 obejmuje wymianę instalacji elektrycznej, gazowej i wod-kan, dopasowanie skrzydeł drzwiowych, regulację stolarki okiennej, oczyszczanie płytek ceramicznych, malowanie ścian i sufitów. Ponadto w lokalu przy ul. Styczniowej 24A/7 należy wykonać montaż ogrzewania elektrycznego z grzejnikami konwekcyjno-promiennikowymi.UWAGA: Klatka schodowa w budynku przy ul. Styczniowej 24A nie jest ogrzewania natomiast w pozostałych budynkach klatki są ogrzewane.
Szczegółowe informacje dotyczące przedmiotu zamówienia, w tym min. wymagany okres gwarancji, wymóg zatrudnienia na
podstawie umowy o pracę znajdują się w Rozdziale III SWZ oraz w dokumentach zamówienia stanowiących załączniki do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45211341-1 - Roboty budowlane w zakresie mieszkań
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach
4.5.5.) Wartość części: 92921,87 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 4 – ul. Ratuszowa 6/21, ul. Bednarska 15/2 obejmuje remont lub naprawę lub wymianę instalacji elektrycznej, gazowej i wod-kan z wymianą osprzętu, regulację lub naprawę lub wymianę stolarki okiennej i drzwiowej, naprawę lub wymianę podłóg, malowanie ścian i sufitów. Ponadto w lokalu przy ul. Bednarskiej 15/2 należy wykonać montaż ogrzewania elektrycznego z grzejnikami konwekcyjno-promiennikowymi.UWAGA: Klatka schodowa w budynku przy ul. Ratuszowej 6/21 jest ogrzewana natomiast w budynku przy ul. Bednarskiej 15 nie jest ogrzewana.
Szczegółowe informacje dotyczące przedmiotu zamówienia, w tym min. wymagany okres gwarancji, wymóg zatrudnienia na
podstawie umowy o pracę znajdują się w Rozdziale III SWZ oraz w dokumentach zamówienia stanowiących załączniki do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45211341-1 - Roboty budowlane w zakresie mieszkań
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach
4.5.5.) Wartość części: 52841,62 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 5 – ul. Kantorówny 21/3, ul. Obrońców Westerplatte 15/10 obejmuje remont lub naprawę lub wymianę instalacji elektrycznej, gazowej i wod-kan z wymianą osprzętu, regulację lub naprawę lub wymianę stolarki okiennej i drzwiowej, naprawę lub wymianę podłóg, malowanie ścian i sufitów.UWAGA: Klatki schodowe w w/w budynkach są ogrzewane.
Szczegółowe informacje dotyczące przedmiotu zamówienia, w tym min. wymagany okres gwarancji, wymóg zatrudnienia na
podstawie umowy o pracę znajdują się w Rozdziale III SWZ oraz w dokumentach zamówienia stanowiących załączniki do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45211341-1 - Roboty budowlane w zakresie mieszkań
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach
4.5.5.) Wartość części: 86964,58 PLN
Część 6
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 6 – ul. Zamenhofa 32/5, ul. Zamenhofa 30A/26, ul. Zamenhofa 34/4 obejmuje remont lub naprawę lub wymianę instalacji elektrycznej, gazowej i wod-kan z wymianą osprzętu, regulację lub naprawę lub wymianę stolarki okiennej i drzwiowej, naprawę lub wymianę podłóg, malowanie ścian i sufitów.UWAGA: Klatki schodowe w w/w budynkach są ogrzewane.
Szczegółowe informacje dotyczące przedmiotu zamówienia, w tym min. wymagany okres gwarancji, wymóg zatrudnienia na
podstawie umowy o pracę znajdują się w Rozdziale III SWZ oraz w dokumentach zamówienia stanowiących załączniki do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45211341-1 - Roboty budowlane w zakresie mieszkań
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach
4.5.5.) Wartość części: 109741,88 PLN
Część 7
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 7 – ul. Piastowska 2/15, Al. W. Korfantego 8/84 obejmuje remont lub naprawę lub wymianę instalacji elektrycznej, gazowej i wod-kan z wymianą osprzętu, regulację lub naprawę lub wymianę stolarki okiennej i drzwiowej, naprawę lub wymianę podłóg, malowanie ścian i sufitów.UWAGA! Zakres remontu lokalu przy ul. Piastowskiej 2/15 został dostosowany do osoby poruszającej się na wózku inwalidzkim.
UWAGA: Klatki schodowe w w/w budynkach są ogrzewane.
Szczegółowe informacje dotyczące przedmiotu zamówienia, w tym min. wymagany okres gwarancji, wymóg zatrudnienia na
podstawie umowy o pracę znajdują się w Rozdziale III SWZ oraz w dokumentach zamówienia stanowiących załączniki do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45211341-1 - Roboty budowlane w zakresie mieszkań
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach
4.5.5.) Wartość części: 52661,56 PLN
Część 8
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 8 – ul. Chromika 11C/2, ul. Raciborska 38/9 obejmuje remont lub naprawę lub wymianę instalacji elektrycznej, gazowej i wod-kan z wymianą osprzętu, regulację lub naprawę lub wymianę stolarki okiennej i drzwiowej, naprawę lub wymianę podłóg, malowanie ścian i sufitów.UWAGA: Klatki schodowe w w/w budynkach są ogrzewane.
Szczegółowe informacje dotyczące przedmiotu zamówienia, w tym min. wymagany okres gwarancji, wymóg zatrudnienia na
podstawie umowy o pracę znajdują się w Rozdziale III SWZ oraz w dokumentach zamówienia stanowiących załączniki do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45211341-1 - Roboty budowlane w zakresie mieszkań
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach
4.5.5.) Wartość części: 87024,13 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 139704,88 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 153988,68 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 139704,88 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład Remontowo Budowlany „Marko” Marek Gorniok
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 641 140 72 26
7.3.4) Miejscowość: Ruda Ślaska
7.3.5) Kod pocztowy: 41-707
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
ZAKŁAD REMONTOWO - BUDOWLANY "MARKO" MAREK GORNIOK
jakie przetargi wygrała firma
ZAKŁAD REMONTOWO - BUDOWLANY "MARKO" MAREK GORNIOK
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-06-29
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 139704,88 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 2 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 65429,52 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 68767,58 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 65429,52 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład Remontowo Budowlany „Marko” Marek Gorniok
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 641 140 72 26
7.3.4) Miejscowość: Ruda Ślaska
7.3.5) Kod pocztowy: 41-707
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
ZAKŁAD REMONTOWO - BUDOWLANY "MARKO" MAREK GORNIOK
jakie przetargi wygrała firma
ZAKŁAD REMONTOWO - BUDOWLANY "MARKO" MAREK GORNIOK
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-06-29
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 65429,52 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 2 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 93783,65 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 102917,04 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 93783,65 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PFR Paweł Fulara
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 634 240 47 84
7.3.4) Miejscowość: Katowice
7.3.5) Kod pocztowy: 40-171
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-06-29
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 93783,65 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 2 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 53455,40 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 60998,67 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 53455,40 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład Remontowo-Budowlany Ilona Lipińska-Wozak
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 644 286 80 81
7.3.4) Miejscowość: Gródków
7.3.5) Kod pocztowy: 42-575
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
ZAKŁAD REMONTOWO-BUDOWLANY ILONA LIPIŃSKA-WOZAK
jakie przetargi wygrała firma
ZAKŁAD REMONTOWO-BUDOWLANY ILONA LIPIŃSKA-WOZAK
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-06-29
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 53455,40 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 2 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 92670,76 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 99672,66 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 93823,83 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład Remontowo-Budowlany Ilona Lipińska-Wozak
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 644 286 80 81
7.3.4) Miejscowość: Gródków
7.3.5) Kod pocztowy: 42-575
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
ZAKŁAD REMONTOWO-BUDOWLANY ILONA LIPIŃSKA-WOZAK
jakie przetargi wygrała firma
ZAKŁAD REMONTOWO-BUDOWLANY ILONA LIPIŃSKA-WOZAK
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-06-29
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 93823,83 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 2 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 6
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 106879,35 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 127424,87 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 112205,35 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 6)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład Remontowo-Budowlany Ilona Lipińska-Wozak
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 644 286 80 81
7.3.4) Miejscowość: Gródków
7.3.5) Kod pocztowy: 42-575
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
ZAKŁAD REMONTOWO-BUDOWLANY ILONA LIPIŃSKA-WOZAK
jakie przetargi wygrała firma
ZAKŁAD REMONTOWO-BUDOWLANY ILONA LIPIŃSKA-WOZAK
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 6)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-06-29
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 112205,35 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 2 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 7
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W zakresie części 7 do upływu terminu składania ofert tj. do dnia 25.05.2023r., do godziny 09:00 wpłynęła jedna oferta złożona przez POL BUD Sylwester Brzozowski, ul. Sokolska 80/209, 40-087 Katowice. Cena oferty (67 417,37 zł brutto) przewyższa o 10 542,88 zł kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia (56 874,49 zł).
Część 8
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 8)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W zakresie części 8 do upływu terminu składania ofert tj. do dnia 25.05.2023 r., do godziny 09:00 wpłynęły dwie oferty. Najtańsza oferta, złożona przez Zakład Remontowo Budowlany „Marko” Marek Gorniok 41- 707 Ruda Ślaska ul. Wirecka 16 a, z ceną (98 143,16 zł brutto) przewyższa o 4 157,10 zł kwotę którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia (93 986,06 zł).
INNE PRZETARGI Z KATOWIC
- Obsługa serwisowa aparatury okulistycznej II
- Kompleksowa realizacja zamówienia w zakresie rezerwacji i sprzedaży krajowych oraz zagranicznych (międzynarodowych, międzykontynentalnych) biletów lotniczych
- Dostawa spektrometru promieniowania gamma
- Usługa łączności Zad. 1 - Łącze światłowodowe GCM-Cieszyn
- Obsługa serwisowa aparatury neurochirurgicznej - L (2)
- Zakup 3 sztuk fabrycznie nowych pojazdów osobowych na potrzeby Urzędu Metropolitalnego Górnośląsko-Zagłębiowskiej Metropolii.
więcej: przetargi w Katowicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Modernizacja, przebudowa i remont budynku Przedszkola w Skopaniu wraz z zagospodarowaniem terenu"
- Budowa świetlicy wiejskiej w miejscowości Trzcianka
- Dostawa i wykonanie instalacji klimatyzacji w budynku Starostwa Powiatowego w Namysłowie.
- "Punkt Selektywnej Zbiórki Odpadów na terenie KCGO" - roboty budowlane wraz z wyposażeniem
- Termomodernizacja i przebudowa budynku po byłej szkole w m. Kołaczkowice wraz ze zmianą sposobu użytkowania na potrzeby klubu dziecięcego wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną i drogową
- Adaptacja pomieszczeń z przeznaczeniem na placówkę opiekuńczo-wychowawczą (ul. Główna 19)
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.