Ogłoszenie z dnia 2021-11-25
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00182858/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-09-16
- 2021/BZP 00190481/01 - Modyfikacja z dnia 2021-09-23
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawy odczynników i akcesoriów laboratoryjnych
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Centrum Leczenia Oparzeń im. dr. Stanisława Sakiela w Siemianowicach Śląskich
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 272165010
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Jana Pawła II
1.5.2.) Miejscowość: Siemianowice Śląskie
1.5.3.) Kod pocztowy: 41-100
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22A - Katowicki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@clo.com.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.clo.com.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
http://clo.com.pl/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawy odczynników i akcesoriów laboratoryjnych2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-35d8f1ab-161f-11ec-b885-f28f91688073
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00283291
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-11-25
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00000319/16/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.8 Odczynniki i akcesoria laboratoryjne
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00182858/02
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: CLO/ZP/31/2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 348750 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Pakiet 1: Odczynniki laboratoryjne1. Medium do hodowli keratynocytów chemicznie zdefiniowane (objętość 500 ml) – Kompletne zdefiniowane chemicznie medium bez komponentów pochodzenia zwierzęcego, przeznaczone do hodowli ludzkich keratynocytów bez konieczności użycia wyciągu z przysadek lub warstwy fibroblastów. Medium musi zawierać między innymi: aminokwasy, minerały, witaminy, czynniki wzrostu umożliwiające wydajną proliferację i wysoką żywotność komórek. Medium gotowe do użycia i nie wymagające dodatkowej suplementacji, długoterminowe przechowywanie w zamrożeniu w temperaturze -15°C do -25°C przez co najmniej 6 miesięcy liczone od daty dostarczenia do siedziby Zamawiającego. Skład pożywki musi umożliwiać hamowanie proliferacji fibroblastów. Medium testowane pod kątem sterylności, mykoplazmy i funkcjonalności. Opakowanie 500 ml. Ilość: 60 opakowań.
4.5.3.) Główny kod CPV: 33696500-0 - Odczynniki laboratoryjne
4.5.5.) Wartość części: 93000 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Pakiet 2:Odczynniki laboratoryjne1. Płyn do przechowywania tkanek (objętość 1000 ml), roztwór dedykowany do przechowywania tkanek i organów ludzkich, chroniący komórki przed apoptozą. Płyn powinien nadawać się zarówno do przewożenia, jak i przechowywania tkanek w temperaturze od 2°C do 8°C. Testowany pod względem sterylności. Zarejestrowany jako wyrób medyczny. Ilość: 4 sztuki.
4.5.3.) Główny kod CPV: 33696500-0 - Odczynniki laboratoryjne
4.5.5.) Wartość części: 5500 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Pakiet 3: Odczynniki laboratoryjne1. Sterylne, jednorazowe podłoża do badania jałowości produktów. (Objętość minimalnie 30 ml) Sterylne, jednorazowe butelki hodowlane zawierające kompletne podłoże hodowlane oraz czynnik neutralizujący antybiotyki. Podłoże hodowlane musi umożliwiać wzrost mikroorganizmów tlenowych, beztlenowych i fakultatywnych. Butelki z podłożem wzrostowym muszą być kompatybilne z systemem do wykrywania drobnoustrojów BACT/ALERT®, metodą kolorymetryczną. Butelki hodowlane muszą umożliwiać sterylne wprowadzenie maksymalnie 10 ml próbki produktu badanego. Do każdej serii podłoży musi być dołączany lub udostępniony elektronicznie certyfikat badań kontroli jakości potwierdzający wykonanie badań: pH, sterylności, kontroli wydajności wzrostu drobnoustrojów zgodnie z Farmakopeą europejską i polską. Ilość: 1000 szt.
Zamawiający dopuszcza opakowania zbiorcze. W takim przypadku w formularzu ofertowym w kolumnie j.m. należy dokonać zmiany, tj. należy wykreślić szt. i wpisać opakowanie. W kolumnie ilość należy wskazać ilość oferowanych opakowań. W kolumnie cena jedn. netto należy wpisać cenę jed. netto opakowania. Wielkości opakowania nie może mieć wpływu na zmianę ogólnej ilości (sztuk).
4.5.3.) Główny kod CPV: 33696500-0 - Odczynniki laboratoryjne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
33140000-3 - Materiały medyczne
4.5.5.) Wartość części: 32000 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Pakiet 4: Szczepy mikroorganizmów1. Zestaw szczepów wzorcowych mikroorganizmów wykorzystywanych zgodnie z Farmakopeą (Wydanie XII Warszawa 2020 r.) do badania przydatności metody - badań jałowości sterylnego produktu leczniczego. Produkt występujący w formie liofilizowanej. Zestaw składający się z minimum sześciu szczepów drobnoustrojów rekomendowanych przez Farmakopeę (Aspergillus brasilienis, Bacillus subtilis, Candida albicans, Pseudomonas aeruginosa, Staphylococcus aureus, Clostridium sporogenes). Każda próba musi zawierać 500-600 CFU danego drobnoustroju. Do każdej serii musi być dołączany lub udostępniony elektronicznie certyfikat badań kontroli jakości potwierdzający obecność występowania dokładnej ilości mikroorganizmów i ich żywotności. Szczepy wzorcowe muszą być zgodne z ujednoliconymi w ramach Unii Europejskiej standardami badań jakości (w tym jałowości) dla produktów leczniczych. Ilość: 4 zestawy.
2. Szczep wzorcowy Propionibacterium acnes wykorzystywany zgodnie z Farmakopeą (Wydanie XII Warszawa 2020 r.) do badania przydatności metody - badań jałowości sterylnego produktu leczniczego. Produkt występujący
w formie liofilizowanej. Każda próba musi zawierać 500-600 CFU danego drobnoustroju. Do każdej serii musi być dołączany lub udostępniony elektronicznie certyfikat badań kontroli jakości potwierdzający obecność występowania dokładnej ilości mikroorganizmów i ich żywotności. Szczepy wzorcowe muszą być zgodne z ujednoliconymi w ramach Unii Europejskiej standardami badań jakości (w tym jałowości) dla produktów leczniczych. Ilość: 4 zestawy.
3. Szczep wzorcowy Streptococcus pyogenes wykorzystywany zgodnie z Farmakopeą (Wydanie XII Warszawa 2020 r.) do badania przydatności metody - badań jałowości sterylnego produktu leczniczego. Produkt występujący w formie liofilizowanej. Każda próba musi zawierać 25-35 CFU danego drobnoustroju, w opakowaniu powinno znajdować się przynajmniej 20 fiolek z drobnoustrojem. Do każdej serii musi być dołączany lub udostępniony elektronicznie certyfikat badań kontroli jakości potwierdzający obecność występowania dokładnej ilości mikroorganizmów i ich żywotności. Szczepy wzorcowe muszą być zgodne z ujednoliconymi w ramach Unii Europejskiej standardami badań jakości (w tym jałowości) dla produktów leczniczych. Ilość: 4 zestawy.
4. Płyn re-hydratacyjny - sterylny płyn do zawieszenia, ponownego uwodnienia mikroorganizmów. Płyn do uwodnienia szczepów wzorcowych, do przechowywania w temperaturze pokojowej, umożliwiający przechowywanie uwodnionego drobnoustroju do 14 dni po zamrożeniu w -18°C. Opakowania po 20 szt. po 1,1 ml w fiolkach z nakrętką. Ilość: 8 opakowań.
4.5.3.) Główny kod CPV: 33696500-0 - Odczynniki laboratoryjne
4.5.5.) Wartość części: 25400 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Pakiet 5: Szczepy mikroorganizmów1. Szczep wzorcowy Micrococcus sp. wykorzystywany zgodnie z Farmakopeą (Wydanie XII Warszawa 2020 r.) do badania przydatności metody - badań jałowości sterylnego produktu leczniczego. Produkt występujący w formie liofilizowanej. Do każdej serii musi być dołączany lub udostępniony elektronicznie certyfikat badań kontroli jakości potwierdzający obecność występowania dokładnej ilości mikroorganizmów i ich żywotności. Szczepy wzorcowe muszą być zgodne z ujednoliconymi w ramach Unii Europejskiej standardami badań jakości (w tym jałowości) dla produktów leczniczych. Ilość: 4 zestawy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 33696500-0 - Odczynniki laboratoryjne
4.5.5.) Wartość części: 1900 PLN
Część 6
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Probówki wirówkowe, sterylne, nietoksyczne, niepyrogenne, z nadrukowaną skalą i miejscem na opis, zakręcane, pakowane w opakowaniach zbiorczych nie większych niż 25 szt., probówki umieszczone w rakach, pojemność 50 ml. Ilość: 1000 sztuk.2. Butelka do hodowli komórek adherentnych o powierzchni 75 cm2, ze skośną szyjką, zakrętka z filtrem. Certyfikowane jako niepirogenne, sterylne w opakowaniach po maksymalnie 5 sztuk. Ilość: 50 sztuk.
3. Butelka do hodowli komórek adherentnych o powierzchni 225 cm2, ze skośną szyjką, zakrętka z filtrem. Certyfikowane jako niepirogenne, sterylne w opakowaniach po maksymalnie 5 sztuk. Ilość: 600 sztuk.
4. Szalki z powierzchnią, zapewniającą optymalne przyleganie i wzrost komórek, o powierzchni 58-60 cm2 z polistyrenu, sterylne pakowane w opakowaniu zbiorczym nie większym niż 20 szt., nietoksyczne, niepyrogenne. Ilość: 100 sztuk.
5. Pipety serologiczne z nadrukowaną skalą, sterylne, pakowane pojedynczo w opakowaniu bezpośrednim wykonanym z folii, w opakowaniach zbiorczych, pojemność 5 ml. Ilość: 100 sztuk.
4.5.3.) Główny kod CPV: 38437000-7 - Pipety i akcesoria laboratoryjne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
33140000-3 - Materiały medyczne
4.5.5.) Wartość części: 20500 PLN
Część 7
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Pakiet 7: Akcesoria laboratoryjne1. Pojemniki na próbki o pojemności 250 ml, zakręcane, sterylne, z podziałką. Ilość: 50 sztuk.
2. Pojemniki na próbki o pojemności 500 ml, zakręcane, sterylne, z podziałką. Ilość: 200 sztuk
4.5.3.) Główny kod CPV: 38437000-7 - Pipety i akcesoria laboratoryjne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
33140000-3 - Materiały medyczne
4.5.5.) Wartość części: 1500 PLN
Część 8
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Pakiet 8: Akcesoria laboratoryjne1. Cienka folia ze specjalnie preparowanej, czystej parafiny umieszczonej na rolce cienkiej bibuły woskowanej, bezbarwna, bezwonna i termoplastyczna, po zmięknięciu można ją łatwo rozciągać, tworząc nieprzepuszczalną dla gazów i cieczy błonę, o szerokości 10 cm +/- 1 cm, 75 m na rolce. Ilość: 2 sztuki.
4.5.3.) Główny kod CPV: 38437000-7 - Pipety i akcesoria laboratoryjne
4.5.5.) Wartość części: 500 PLN
Część 9
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Pakiet 9: Akcesoria laboratoryjne1. Niezmywalny marker do opisywania probówek i próbek. Sterylny, pakowany pojedynczo. Ilość: 10 sztuk.
4.5.3.) Główny kod CPV: 33140000-3 - Materiały medyczne
4.5.5.) Wartość części: 200 PLN
Część 10
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Pakiet 10: Odczynniki laboratoryjne1. Zestaw do separacji autologicznego koncentratu bogataoleukocytarno-płytkowego z czynnikami wzrostu oraz trombiny. Zestaw musi umożliwić przygotowanie autologicznego koncentratu bogatoleukocytarno-płytkowego z czynnikami wzrostu z krwi obwodowej pacjenta oraz autologicznej trombiny. Pozwalając na uzyskanie minimum 90% trombocytów z próbki krwi. Zestaw musi umożliwiać pobranie maksimum 50 ml krwi pacjenta, a uzyskanie minimum 8 ml koncentratu z pobranej ilości krwi pacjenta. Koncentrat bogatopłytkowy musi być uzyskiwany za pomocą specjalistycznego urządzenia wirującego, który należy dostarczyć zamawiającemu na czas trwania umowy (szczegółowe zasady użyczenia zostały określone w projekcie umowy użyczenia, stanowiącej załącznik nr 3a). Składowe zestawu mające bezpośredni kontakt z uzyskanymi preparatami i pacjentem muszą być sterylne, gotowe do użycia, oddzielnie pakowane. Zestaw musi zawierać specjalne pojemniki do koncentracji płytek krwi oraz aplikator umożliwiający przeszczepienie w postaci sprayu uzyskanych preparatów. Zarejestrowany jako wyrób medyczny. Ilość: 40 zestawów.
4.5.3.) Główny kod CPV: 33696500-0 - Odczynniki laboratoryjne
4.5.5.) Wartość części: 59000 PLN
Część 11
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Pakiet 11: Akcesoria laboratoryjne1. Pojemniki na próbki histopatologiczne z 10% formaliną uwalnianą do próbki wewnątrz zamkniętego pojemnika bez konieczności kontaktu jej z personelem zarówno w postaci lotnej jak i ciekłej (np. uwolnienie formaliny z zakrętki po jej naciśnięciu), ilość 10% formaliny w każdym pojemniku: 20 ml. Ilość: 800 sztuk.
4.5.3.) Główny kod CPV: 38437000-7 - Pipety i akcesoria laboratoryjne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
33140000-3 - Materiały medyczne
4.5.5.) Wartość części: 8000 PLN
Część 12
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Pakiet 12: Akcesoria laboratoryjne1. Probówki do mrożenia, pojemność w zakresie 1,8 ml do 2 ml, sterylne pakowane w opakowaniu zbiorczym nie większym niż 50 sztuk. Ilość: 100 sztuk.
2. Pipety transferowe, sterylne, pakowane pojedynczo w opakowanie foliowe (folia/folia), pojemność 3-3,5 mm. Ilość: 2000 sztuk.
4.5.3.) Główny kod CPV: 38437000-7 - Pipety i akcesoria laboratoryjne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
33140000-3 - Materiały medyczne
4.5.5.) Wartość części: 2600 PLN
Część 13
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Pakiet 13: Akcesoria laboratoryjne1. Sterylne probówki o pojemności 1,5 ml wykonane z przezroczystego polipropylenu. Charakteryzujące się stożkowym dnem oraz płaskim korkiem zapobiegającym niekontrolowanemu odparowaniu. Probówki wyposażone w podziałkę pomagającą ocenić objętość preparatu oraz matowe pole opisowe, umożliwiające wygodne opisanie lub oznaczenie próbek podczas badań. Wolne od RNAz i DNAz. Ilość: 1000 sztuk.
4.5.3.) Główny kod CPV: 38437000-7 - Pipety i akcesoria laboratoryjne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
33140000-3 - Materiały medyczne
4.5.5.) Wartość części: 550 PLN
Część 14
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Pakiet 14: Odczynniki laboratoryjne, akcesoria laboratoryjne1. Zestaw do szybkiego i znormalizowanego charakteryzowania i ilościowego oznaczania hodowanych ludzkich MSC za pomocą cytometrii przepływowej zawierający 5-kolorowy koktajl przeciwciał zawierający markery dodatnie (CD73, CD90, CD105) i markery ujemne (CD34, CD45, CD14, CD19 i anty-HLA-DR). Zestaw musi być kompletny i pozwalać na wykonanie min. 50 testów. Ilość: 1 zestaw.
2. Zestaw do jednoczesnego wykrywania w jednej próbce metodą cytometrii przepływowej min. 35 miRNA, o których wiadomo, że ulegają deregulacji w różnych typach raka. Musi pozwalać na przeprowadzenie min. 90 testów. Ilość: 1 zestaw.
4.5.3.) Główny kod CPV: 33696500-0 - Odczynniki laboratoryjne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
33140000-3 - Materiały medyczne
38437000-7 - Pipety i akcesoria laboratoryjne
4.5.5.) Wartość części: 20000 PLN
Część 15
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Pakiet 15: Odczynniki laboratoryjne1. Test ilościowy do kolorymetrycznej oceny transformacji nowotworowej adherentnych komórek. Test musi pozwalać na przeprowadzenie 100 eksperymentów. Ilość: 1 sztuka.
4.5.3.) Główny kod CPV: 33696500-0 - Odczynniki laboratoryjne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
33140000-3 - Materiały medyczne
4.5.5.) Wartość części: 3900 PLN
Część 16
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Pakiet 16:1. Linia komórek adherentnych fibroblastopodobnych L929 w fiolce, komórki mrożone. Ilość: 1 sztuka.
2. Linia komórek BALB/3T3 w fiolce, komórki mrożone. Ilość: 1 sztuka.
4.5.3.) Główny kod CPV: 33696500-0 - Odczynniki laboratoryjne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
33140000-3 - Materiały medyczne
4.5.5.) Wartość części: 21300 PLN
Część 17
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Pakiet 17: Odczynniki laboratoryjne, akcesoria laboratoryjne1. Zestaw odczynników do izolacji komórek MSC z tkanek popłodu kompatybilny z gentle MACS Dissociator wystarczający na 100 izolacji. Ilość: 2 opakowania.
2. Tuby kompatybilne z urządzeniem gentle MACS Dissociator do izolacji komórek z tkanek popłodu pozwalające na wykonanie 100 izolacji. Ilość: 4 opakowania.
3. Filtry do preseparacji, 30 um, kompatybilne z zestawem do izolacji tkanek popłodu kompatybilnym z gentle MACS Dissociator. Wystarczające na minimum 50 izolacji. Ilość: 1 opakowanie.
4.5.3.) Główny kod CPV: 33696500-0 - Odczynniki laboratoryjne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
33140000-3 - Materiały medyczne
38437000-7 - Pipety i akcesoria laboratoryjne
4.5.5.) Wartość części: 11500 PLN
Część 18
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Pakiet 18: Odczynniki laboratoryjne, akcesoria laboratoryjne1. Końcówki do pipet 20-100 ul. Ilość: 1000 sztuk.
2. Końcówki do pipet 1000 ul. Ilość: 1000 sztuk.
3. Końcówki do pipet z filtrem 0,2-10ul, wolne od DNAz i RNAz. Ilość: 1000 sztuk.
4. Płytka do hodowli komórkowych adherentnych 96-dołkowa, wolna od DNAz i RNAz, sterylna, pakowana pojedynczo, przezroczysta, wykonana z polistyrenu. Ilość: 25 sztuk.
5. Płytka do hodowli komórkowych adherentnych 96-dołkowa, wolna od DNAz i RNAz, sterylna, pakowana pojedynczo, czarna, wykonana z polistyrenu. Ilość: 25 sztuk.
4.5.3.) Główny kod CPV: 33696500-0 - Odczynniki laboratoryjne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
33140000-3 - Materiały medyczne
38437000-7 - Pipety i akcesoria laboratoryjne
4.5.5.) Wartość części: 1900 PLN
Część 19
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Pakiet 19: Odczynniki laboratoryjne1. Komplet płytek 96-dołkowych kompatybilnych z urządzeniem CFX-96 Realt Time System, służąca do detekcji panelu genów ludzkich (nie mniej niż 85 na jedną płytkę plus kontrole pozytywne). Komplet musi zawierać po 3 płytki na jednego pacjenta: jedna związana z procesem gojenia ran u ludzi, druga z depresją, a trzecia z uszkodzeniem płuc. W skład zestawu wchodzi 25 płytek dedykowanych do wykrywania ekspresji genów związanej z gojeniem ran (CXCL2, FGF2, IL1B, ITGA4, MAPK3, PLAU, SERPINE1, VEGFA), 25 dedykowanych do wykrywania ekspresji genów związanych z depresją (w tym geny takie jak ADRB2, CALM2, DNMT3A, FGF9, GNB3, HSPA1A, IL4, MAPK1, PLSCR1, SIRT3, SRSF2, TBP) i 25 dedykowanych do wykrywania ekspresji genów w chorobach związanych z uszkodzeniem płuc (m.in. ACTB, CCL2, CD14). Łącznie 75 pojedynczych płytek.
Zamawiający dopuszcza opakowania zbiorcze.
Ilość: 75 sztuk.
4.5.3.) Główny kod CPV: 33696500-0 - Odczynniki laboratoryjne
4.5.5.) Wartość części: 30000 PLN
Część 20
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Pakiet 20: Odczynniki laboratoryjne1. Zestaw do manualnej izolacji całkowitego RNA z określonej objętości krwi. Metoda umożliwia wysokowydajną izolację materiału genetycznego dla potrzeb RT-PCR. Zestaw pozwala na min. 50 izolacji materiału genetycznego z krwi. Ilość: 2 sztuki.
2. Zestaw do manualnej izolacji całkowitego RNA z określonej ilości tkanek takich jak np. skóra, nabłonek, zeskrobiny oraz z materiału takiego jak np. plwocina itp. Metoda umożliwia wysokowydajną izolację materiału genetycznego dla potrzeb RT-PCR. Zestaw pozwala na min. 50 izolacji materiału genetycznego z określonych tkanek. Ilość: 2 sztuki.
4.5.3.) Główny kod CPV: 33696500-0 - Odczynniki laboratoryjne
4.5.5.) Wartość części: 9500 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 113652 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 113652 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 113652 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: BioLike Jarosław Gaudyn
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6621755809
7.3.3) Ulica: Mikołaja Wierzynka 6 B
7.3.4) Miejscowość: Wieliczka
7.3.5) Kod pocztowy: 32-020
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-11-08
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 113652 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2021-11-08 do 2022-11-07Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 5184 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 5184 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 5184 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Infusion Paweł Szczudło
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8131479711
7.3.3) Ulica: ul. Sulejkowska 56/58 lok. 512
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 04-157
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-11-08
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 5184 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2021-11-08 do 2022-11-07Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 24600 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 24600 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 24600 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: BIOMERIEUX POLSKA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5270203342
7.3.3) Ulica: Generała Józefa Zajączka 9
7.3.4) Miejscowość: Warswzawa
7.3.5) Kod pocztowy: 01-518
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-11-08
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 24600 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2021-11-08 do 2022-11-07Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 30248,16 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 30248,16 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 30248,16 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: BIOMERIEUX POLSKA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ OPOWIEDZIALNOŚCIĄ
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5270203342
7.3.3) Ulica: Generała Józefa Zajączka 9
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 01-518
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-11-08
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 30248,16 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2021-11-08 do 2022-11-07Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Nie złożono żadnej oferty
Część 6
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 14855,94 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 14855,94 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 14855,94 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 6)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Grażyna Konecka Diag-Med
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5341000682
7.3.3) Ulica: Stanisława 50
7.3.4) Miejscowość: Pruszków
7.3.5) Kod pocztowy: 05-800
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 6)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-11-08
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 14855,94 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2021-11-08 do 2022-11-07Część 7
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 7)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1303,80 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1303,80 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1303,80 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 7)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Sarstedt spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7870001085
7.3.3) Ulica: Warszawska 25
7.3.4) Miejscowość: Stare Babice
7.3.5) Kod pocztowy: 05-082
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 7)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-11-08
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1303,80 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2021-11-08 do 2022-11-07Część 8
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 8)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 8)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 572,20 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1174,40 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 572,20 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 8)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Linegal Chemicals spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5270103882
7.3.3) Ulica: Kasprzaka 44/52
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 01-224
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 8)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-11-08
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 572,20 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2021-11-08 do 2022-11-07Część 9
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 9)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Nie złożono żadnej oferty
Część 10
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 10)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 10)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 58147,20 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 58147,20 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 58147,20 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 10)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Arthrex Polska spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7010330145
7.3.3) Ulica: Łopuszańska 95
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 02-457
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 10)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-11-08
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 58147,20 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2021-11-08 do 2022-11-07Część 11
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 11)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 11)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 4708,80 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 4708,80 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 4708,80 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 11)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Biameditek spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5420201357
7.3.3) Ulica: Elewatorska 58
7.3.4) Miejscowość: Białystok
7.3.5) Kod pocztowy: 15-620
7.3.6.) Województwo: podlaskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 11)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-11-08
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 4708,80 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2021-11-08 do 2022-11-07Część 12
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 12)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego.
Zamawiający w Pakiecie 12 błędnie określił pojemność pipety transferowej, tj. 3-3,5 mm.
Część 13
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 13)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 13)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 124,20 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1033,20 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 173,60 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 13)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Linegal Chemicals spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5270103882
7.3.3) Ulica: Kasprzaka 44/52
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 01-224
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 13)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-11-08
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 173,60 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2021-11-08 do 2022-11-07Część 14
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 14)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 14)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 20362,65 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 20362,65 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 20362,65 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 14)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: BioLike Jarosław Gaudyn
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6621755809
7.3.3) Ulica: Mikołaja Wierzynka 6B
7.3.4) Miejscowość: Wieliczka
7.3.5) Kod pocztowy: 32-020
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 14)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-11-08
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 20362,65 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2021-11-08 do 2022-11-07Część 15
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 15)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Nie złożono żadnej oferty
Część 16
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 16)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 16)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 26127,64 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 26127,64 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 26127,64 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 16)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Bartosz Czajkowski STI
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7821293490
7.3.3) Ulica: Ignacego Domeyki 19
7.3.4) Miejscowość: Poznań
7.3.5) Kod pocztowy: 61-332
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 16)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-11-08
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 26127,64 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2021-11-08 do 2022-11-07Część 17
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 17)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 17)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 11439 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 11439 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 11439 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 17)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: BioLike Jarosław Gaudyn
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6621755809
7.3.3) Ulica: Mikołaja Wierzynka 6B
7.3.4) Miejscowość: Wieliczka
7.3.5) Kod pocztowy: 32-020
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 17)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-11-08
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 11439 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2021-11-08 do 2022-11-07Część 18
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 18)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Nie złożono żadnej oferty
Część 19
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 19)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W postępowaniu złożono jedną ofertę, która podlega odrzuceniu.
Część 20
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 20)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 20)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2563,32 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 5215,20 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2563,32 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 20)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: "Syngen Biotech spółka z ograniczoną odpowiedzialnością spółka komandytowa"
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8942573243
7.3.3) Ulica: Ostródzka 13
7.3.4) Miejscowość: Wrocław
7.3.5) Kod pocztowy: 54-116
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 20)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-11-08
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2563,32 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2021-11-08 do 2022-11-07INNE PRZETARGI Z SIEMIANOWIC ŚLĄSKICH
- Sukcesywna dostawa preparatów do żywienia dojelitowego.
- "Świadczenie usług pogrzebowych dla potrzeb Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Siemianowicach Śląskich na rok 2025"
- Usługi zbierania, transportu i utylizacji odpadów medycznych wytwarzanych w obiektach Szpitala Miejskiego w Siemianowicach Śląskich Sp. z o. o.
- Likwidacja dzikiego wysypiska oraz oczyszczenie terenu będącego własnością Gminy Siemianowice Śląskie przy ul. Chemicznej
- Usługi wykonania jednorazowego przeglądu technicznego systemów zabezpieczenia technicznego wraz z wymianą niesprawnych elementów systemu.
- Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych do Szkoły Podstawowej nr 1 im. Mikołaja Kopernika w Siemianowicach Śląskich w 2025 r.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa odczynników i materiałów zużywalnych do cytometrii przepływowej dla Laboratorium oraz materiałów medycznych dla oddziałów Specjalistycznego Szpitala im. dra Alfreda Sokołowskiego ...
- Dostawa sprzętu medycznego jednorazowego użytku i drobnego sprzętu medycznego
- Dostawa asortymentu medycznego jednorazowego użytku
- DOSTAWA ODCZYNNIKÓW DO APARATU QUANTUM BLUE READER OZNACZAJĄCEGO KALPROTEKTYNĘ I POZIOM LEKU INFLIXIMAB
- DOSTAWA KRĄŻKÓW Z ANTYBIOTYKAMI, TESTÓW DO WYKRYWANIA MECHANIZMÓW OPORNOŚCI ORAZ PASKÓW Z GRADIENTEM ANTYBIOTYKU DO OZNACZANIA MIC
- Różne wyroby medyczne oraz obłożenia chirurgiczne
więcej: Materiały medyczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.