Og³oszenie z dnia 2021-11-25
Powi±zane og³oszenia:
- 2022/BZP 00001798/01 - Wynik z dnia 2022-01-04
Og³oszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Budowa ul. Armii Krajowej od ul. Ciep³ej do ronda na ul. Wojska Polskiego w ¦wieciu
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego
1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Gmina ¦wiecie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 092351067
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: Wojska Polskiego 124
1.5.2.) Miejscowo¶æ: ¦wiecie
1.5.3.) Kod pocztowy: 86-100
1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL618 - ¦wiecki
1.5.7.) Numer telefonu: 523332310
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@swiecie.eu
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.bip.swiecie.eu
1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego
1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Budowa ul. Armii Krajowej od ul. Ciep³ej do ronda na ul. Wojska Polskiego w ¦wieciu
2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-feb473e1-4dde-11ec-8c2d-66c2f1230e9c
2.5.) Numer og³oszenia: 2021/BZP 00284153
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2021-11-25
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak
2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2021/BZP 00001862/20/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:
1.1.6 Budowa ul. Armii Krajowej w ¦wieciu
2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania
https://platformazakupowa.pl/pn/swiecie3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: W niniejszym postêpowaniu komunikacja Zamawiaj±cego z Wykonawcami odbywa siê za pomoc± ¶rodków komunikacji elektronicznej. Komunikacja miêdzy Zamawiaj±cym a Wykonawcami, w tym wszelkie o¶wiadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje przekazywane s± w formie elektronicznej za po¶rednictwem narzêdzia platformazakupowa.pl pod adresem: https://platformazakupowa.pl/pn/swiecie
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: Zamawiaj±cy, zgodnie z § 11 ust. 3 Rozporz±dzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporz±dzania i przekazywania informacji oraz wymagañ technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz ¶rodków komunikacji elektronicznej w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie ( Dz. U. z 2020 r., poz. 2452) okre¶la niezbêdne wymagania sprzêtowo – aplikacyjne umo¿liwiaj±ce na Platformie, tj.:
a. sta³y dostêp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowo¶ci nie mniejszej ni¿ 512 kb/s,
b. komputer klasy PC lub MAC o nastêpuj±cej konfiguracji: pamiêæ min. 2 GB Ram, procesor Intel IV 2 GHZ lub jego nowsza wersja, jeden z systemów operacyjnych – MS Windows 7, Mac Os x 10,4, Linux, lub ich nowsze wersje,
c. zainstalowana dowolna przegl±darka internetowa, w przypadku Internet Explorer minimalnie wersja 10 0.,
d. w³±czona obs³uga JavaScript,
e. zainstalowany program Adobe Acrobat Reader lub inny obs³uguj±cy format plików. Pdf,
f. Platforma zakupowa.pl dzia³a wed³ug standardu przyjêtego w komunikacji sieciowej – kodowanie UTF8.
6. Wykonawca mo¿e zwróciæ siê do Zamawiaj±cego z pisemn± pro¶b± o wyja¶nienie tre¶ci SWZ za po¶rednictwem Platformy i formularza „ Wy¶lij wiadomo¶æ do Zamawiaj±cego” dostêpnego na stronie dotycz±cej danego postêpowania.
7. Zamawiaj±cy bêdzie przekazywa³ Wykonawcom informacje w formie elektronicznej za po¶rednictwem Platformy.
8. Wykonawca jako podmiot profesjonalny ma obowi±zek sprawdzania komunikatów i wiadomo¶ci bezpo¶rednio na Platformie przes³anych przez Zamawiaj±cego, gdy¿ system powiadomieñ mo¿e ulec awarii lub powiadomienie mo¿e trafiæ do folderu SPAM.
9. Zamawiaj±cy nie ponosi odpowiedzialno¶ci za z³o¿enie oferty w sposób niezgodny z instrukcj± korzystania z Platformy, w szczególno¶ci za sytuacjê, gdy zamawiaj±cy zapozna siê z tre¶ci± oferty przed up³ywem terminu sk³adania ofert ( np. z³o¿enie oferty w zak³adce „ Wy¶lij wiadomo¶æ do zamawiaj±cego”) .
10. Taka oferta zostanie uznana przez Zamawiaj±cego za ofertê handlow± i nie bêdzie brana pod uwagê w przedmiotowym postêpowaniu poniewa¿ nie zosta³ spe³niony obowi±zek narzucony w art. 221. Ustawy Pzp.
11. Wszelk± korespondencjê zwi±zan± z niniejszym postêpowaniem nale¿y przekazywaæ za po¶rednictwem Platformyzakupowej.pl Korespondencjê uwa¿a siê za przekazan± w terminie, je¿eli dotrze do zamawiaj±cego przed up³ywem wymaganego terminu. Ka¿da ze stron na ¿±danie drugiej niezw³ocznie potwierdzi fakt otrzymania wiadomo¶ci elektronicznej.
12. Instrukcja korzystania z Platformy Zakupowej przez Wykonawców jest dostêpna https://platformazakupowa.pl/strona/45-instrukcje
13. Poni¿ej osoby wskazane do porozumiewania siê z Wykonawcami, przy czym komunikacja ustna dopuszczalna jest w odniesieniu do informacji, które nie s± istotne, w szczególno¶ci nie dotycz± og³oszenia o zamówieniu lub dokumentów zamówienia, potwierdzenia zainteresowania lub ofert.
• w zakresie dotycz±cym przedmiotu zamówienia: Agnieszka Chojnowska
e-mail: chojnowska@swiecie.eu , tel. 52 33 32 362
• w zakresie dotycz±cym zagadnieñ proceduralnych: Karolina Kruczkowska
e-mail: kruczkowska@swiecie.eu , tel. 52 33 32 312
14. We wszelkiej korespondencji zwi±zanej z niniejszym postêpowaniem zamawiaj±cy i wykonawcy pos³uguj± siê numerem postêpowania okre¶lonym przez zamawiaj±cego na pierwszej stronie SWZ tj.: OR-IN.271.26.2021
3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): 1. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych) (Dz. U. UE L119 z dnia 4 maja 2016 r., str. 1; zwanym dalej „RODO”) informujemy, ¿e: administratorem Pani/Pana danych osobowych jest ; Gmina ¦wiecie, ul. Wojska Polskiego 124, tel. 52 33 32 323, faks. 52 33 32 311, e-mail: sekretariat@swiecie.eu administrator wyznaczy³ Inspektora Danych Osobowych, z którym mo¿na siê kontaktowaæ pod adresem: daneosobowe24h@wp.pl
1) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane bêd± na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu zwi±zanym z przedmiotowym postêpowaniem o udzielenie zamówienia publicznego OR-IN.271.26.2021, prowadzonym w trybie podstawowym bez mo¿liwo¶ci negocjacji.
2) Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych bêd± osoby lub podmioty, którym udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania w oparciu o art. 74 ustawy Pzp.
3) Pani/Pana dane osobowe bêd± przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 Pzp przez okres 4 lat od dnia zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia, a je¿eli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje ca³y czas trwania umowy;
4) Obowi±zek podania przez Pani±/Pana danych osobowych bezpo¶rednio Pani/Pana dotycz±cych jest wymogiem ustawowym okre¶lonym w przepisanych ustawy Pzp, zwi±zanym z udzia³em w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego.
5) W odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie bêd± podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosownie do art. 22 RODO.
6) Posiada Pani/Pan:
a) na podstawie art. 15 RODO prawo dostêpu do danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych (w przypadku, gdy skorzystanie z tego prawa wymaga³oby po stronie administratora niewspó³miernie du¿ego wysi³ku mo¿e zostaæ Pani/Pan zobowi±zana do wskazania dodatkowych informacji maj±cych na celu sprecyzowanie ¿±dania, w szczególno¶ci podania nazwy lub daty postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu albo sprecyzowanie nazwy lub daty zakoñczonego postêpowania o udzielenie zamówienia);
b) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych (skorzystanie z prawa do sprostowania nie mo¿e skutkowaæ zmian± wyniku postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmian± postanowieñ umowy w zakresie niezgodnym z ustaw± PZP oraz nie mo¿e naruszaæ integralno¶ci protoko³u oraz jego za³±czników);
c) na podstawie art. 18 RODO prawo ¿±dania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrze¿eniem okresu trwania postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu oraz przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO (prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze ¶rodków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na wa¿ne wzglêdy interesu publicznego Unii Europejskiej lub pañstwa cz³onkowskiego);
d) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, ¿e przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych narusza przepisy RODO;
7) nie przys³uguje Pani/Panu:
a) w zwi±zku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usuniêcia danych osobowych;
b) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
c) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdy¿ podstaw± prawn± przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO;
8) przys³uguje Pani/Panu prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego na niezgodne z RODO przetwarzanie Pani/Pana danych osobowych przez administratora. Organem w³a¶ciwym dla przedmiotowej skargi jest Urz±d Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa.
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): 9) RODO ( ograniczenia stosowania):
a. Skorzystanie przez osobê, której dane osobowe dotycz±, z uprawnienia do sprostowania lub uzupe³nienia, o których mowa w art. 18 ust. 1 rozporz±dzenia 2016/679, nie mo¿e skutkowaæ zmian± wyniku postêpowania o udzielenie zamówienia ani zmian± postanowieñ umowy w sprawie zamówienia publicznego w zakresie niezgodnym z ustaw±.
b. W postêpowaniu o udzielenie zamówienia zg³oszenie ¿±dania ograniczenia przetwarzania, o których mowa w art. 18 ust. 1 rozporz±dzenia 2016/679, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakoñczenia tego postêpowania.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: OR-IN.271.26.2021
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie
4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie
4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest budowa ul. Armii Krajowej od ul. Ciep³ej do ronda na ul. Wojska Polskiego w ¦wieciu.
Pocz±tek przedmiotowej drogi znajduje siê na dowi±zaniu do istniej±cej nawierzchni ulicy Armii Krajowej przy skrzy¿owaniu z ulic± Ciep³±, a koniec na w³±czeniu do wlotu ronda na ulicy Wojska Polskiego.
D³ugo¶æ budowanej Armii Krajowej wynosi 375 m.
W sk³ad zadania inwestycyjnego wchodz±:
− wycinka koliduj±cych drzew i krzewów,
− usuniêcie warstwy ziemi urodzajnej (humusu),
− rozbiórka elementów dróg i ulic,
− przestawienie koliduj±cych ogrodzeñ,
− wykonanie kana³u technologicznego,
− wykonanie robót ziemnych,
− budowa kanalizacji deszczowej z w³±czeniem do istniej±cej kanalizacji,
− przebudowa istniej±cej sieci ciep³owniczej,
− przebudowa istniej±cej sieci elektroenergetycznej,
− budowa o¶wietlenia,
− wykonanie koryta w gruncie kat. I-IV pod konstrukcjê nawierzchni,
− wyprofilowanie i zagêszczenie pod³o¿a,
− wykonanie warstwy ods±czaj±cej z piasku,
− wykonanie warstwy z gruntu stabilizowanego cementem o Rm=2,5MPa,
− wykonanie podbudowy z kruszywa ³amanego stabilizowanego mechanicznie 0/31,5 mm,
− wykonanie nawierzchni chodnika z betonowej kostki brukowej gr. 8 cm (szara) na podsypce cementowo-piaskowej,
− wykonanie nawierzchni zjazdów z betonowej kostki brukowej gr. 8 cm (kolor) na podsypce cementowo-piaskowej oraz z betonu asfaltowego,
− wykonanie nawierzchni ¶cie¿ki rowerowej z betonu asfaltowego (AC 8S),
− wykonanie nawierzchni jezdni z mieszanki mastyksowo-grysowej (SMA),
− ustawienie oporników betonowych o wymiarach 12x25x100 cm na ³awie betonowej C12/15 z oporem i podsypce cementowo-piaskowej,
− ustawienie krawê¿ników betonowych o wymiarach 15x22x100 cm na ³awie betonowej C12/15 z oporem i podsypce cementowo-piaskowej,
− ustawienie krawê¿ników betonowych o wymiarach 15x30x100 cm na ³awie betonowej C12/15 z oporem i podsypce cementowo-piaskowej,
− ustawienie obrze¿y betonowych o wymiarach 8x30x100 cm na ³awie betonowej C8/10 z oporem i podsypce cementowo-piaskowej,
− regulacja wysoko¶ciowa istniej±cych studni i zaworów,
− ustawienie balustrad U-12,
− wykonanie oznakowania pionowego i poziomego,
− wykonanie terenów zielonych wraz z profilowaniem, humusowaniem i obsianiem traw±,
− wykonanie robót wykoñczeniowych,
− inwentaryzacja powykonawcza.
W ramach realizacji zadania Wykonawca zobowi±zany jest równie¿ do:
Wykonanie, zatwierdzenie oraz poinformowanie odpowiednich instytucji o wprowadzeniu/wy³±czeniu tymczasowej organizacji ruchu, zapewnienie znaków niezbêdnych do wprowadzenia oznakowania tymczasowej oraz sta³ej organizacji ruchu zgodnie z zatwierdzonym projektem wraz z ich ustawieniem, wykonania prac geodezyjnych i wykonania geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej.
Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia znajduje siê w Za³±czniku nr 2 do SWZ – w dokumentacji technicznej, w sk³ad której wchodzi Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych oraz Projekt Techniczny oraz Przedmiar Robót.
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45232140-5 - Roboty budowlane w zakresie lokalnych sieci grzewczych
45255600-5 - Roboty w zakresie k³adzenia rur w kanalizacji
45316110-9 - Instalowanie urz±dzeñ o¶wietlenia drogowego
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 8 miesi±ce
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze najkorzystniejszej oferty zamawiaj±cy bêdzie kierowa³ siê nastêpuj±cymi kryteriami i odpowiadaj±cymi im znaczeniami oraz w nastêpuj±cy sposób bêdzie ocenia³ spe³nienie kryteriów:a) kryterium 1 – Cena najni¿sza cena oferowana w¶ród wszystkich podlegaj±cych ocenie ofert
Najni¿sza cena brutto = ----------------------------------------------------------------------------------------- x 60 pkt
cena zaoferowana w badanej ofercie
W kryterium nr 1 oferta mo¿e uzyskaæ maksymalnie 60 pkt
b) kryterium 2 – okres gwarancji jako¶ci oraz rêkojmi za wady
W kryterium „okres gwarancji jako¶ci oraz rêkojmi za wady” ocena zostanie dokonana w oparciu o informacje podane w formularzu ofertowym (Za³±cznik nr 1 do SWZ). Okres gwarancji jako¶ci oraz rêkojmi za wady na przedmiot zamówienia musi byæ podany liczbowo w pe³nych latach (tzn. bez mo¿liwo¶ci zaoferowania okresu wynosz±cego np. 3,5 roku lub 4,5 roku) i nie mo¿e byæ krótszy ni¿ 3 lata.
- w przypadku gdy Wykonawca zaoferuje okres gwarancji jako¶ci oraz rêkojmi za wady krótszy ni¿ 3 lata lub zaoferuje okres gwarancji oraz rêkojmi za wady w niepe³nych latach lub w przypadku gdy Wykonawca nie wska¿e okresu gwarancji jako¶ci oraz rêkojmi za wady oferta Wykonawcy podlegaæ bêdzie odrzuceniu na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 ustawy Prawo zamówieñ publicznych,
- w przypadku wskazania podstawowego 3 – letniego okresu gwarancji jako¶ci oraz rêkojmi za wady Wykonawca otrzyma liczbê punktów w zakresie kryterium nr 2 – 0 pkt.,
- w przypadku wskazania 4 – letniego okresu gwarancji jako¶ci oraz rêkojmi za wady Wykonawca otrzyma liczbê punktów w zakresie kryterium nr 2 – 20 pkt.,
- w przypadku wskazania 5 – letniego lub d³u¿szego okresu gwarancji jako¶ci oraz rêkojmi za wady Wykonawca otrzyma maksymaln± liczbê punktów w zakresie kryterium nr 2 – 40 pkt.
W kryterium nr 2 oferta mo¿e uzyskaæ maksymalnie 40 pkt.
2.Maksymalna ilo¶æ mo¿liwych do uzyskania punktów w obu kryteriach wynosi 100 pkt.
3.Za ofertê najkorzystniejsz± uznana zostanie oferta, która uzyska najwy¿sz± liczbê punktów wyliczon± jako sumê punktów uzyskanych w w/w kryteriach.
4.Je¿eli dwie lub wiêcej ofert przedstawia taki sam bilans ceny i innych kryteriów oceny ofert, Zamawiaj±cy spo¶ród tych ofert wybiera ofertê z najni¿sz± cen±.
Uwaga:
- podany przez Wykonawcê w formularzu oferty okres gwarancji na wykonane roboty budowlane musi byæ wyra¿ony w pe³nych latach.
- minimalny okres gwarancji oczekiwany przez Zamawiaj±cego = 3 lata
- maksymalny okres gwarancji jaki mo¿e byæ zaoferowany przez Wykonawcê = 5 lat.
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji jako¶ci oraz rêkojmi za wady
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.
O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê Wykonawcy, którzy nie podlegaj± wykluczeniu na zasadach okre¶lonych w Rozdziale VIII SWZ, oraz spe³niaj± okre¶lone przez Zamawiaj±cego warunki udzia³u w postêpowaniu.2. O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê Wykonawcy, którzy spe³niaj± warunki dotycz±ce:
1) zdolno¶ci do wystêpowania w obrocie gospodarczym:
Opis spe³nienia warunku:
Zamawiaj±cy nie stawia warunku w powy¿szym zakresie.
2) uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów:
Opis spe³nienia warunku:
Zamawiaj±cy nie stawia warunku w powy¿szym zakresie.
3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
Opis spe³nienia warunku:
Zamawiaj±cy wymaga wykazania dokumentów potwierdzaj±cych, ¿e Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialno¶ci cywilnej w zakresie prowadzonej dzia³alno¶ci zwi±zanej z przedmiotem zamówienia na warto¶æ nie mniejsz± ni¿ równowarto¶æ 2.000.000,00 PLN.
4) zdolno¶ci technicznej lub zawodowej:
Opis spe³nienia warunku:
Wykonawca spe³ni warunek je¿eli:
a) posiada wiedzê i do¶wiadczenia niezbêdne do wykonania zamówienia, tj. Wykonawca ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia musi wykazaæ, ¿e wykona³ (ukoñczy³) w okresie ostatnich piêciu lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie, minimum:
- min. 1 robotê budowlan± w technologii porównywalnej tj. obejmuj±c± budowê drogi o d³ugo¶ci min. 300 m i warto¶ci min. 2.000.000,00 z³ brutto
Wraz z za³±czeniem dokumentów potwierdzaj±cych, ¿e roboty te zosta³y wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawid³owo ukoñczone.
b) dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tj. Wykonawca ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia musi wykazaæ, ¿e w okresie realizacji zamówienia, na ca³ym jego etapie bêdzie dysponowa³ co najmniej:
- kierownik budowy - posiadaj±cy uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi zgodnie z przepisami Prawa Budowlanego, w specjalno¶ci drogowej
- kierownik robót posiadaj±cy uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi zgodnie z przepisami Prawa Budowlanego, w specjalno¶ci instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urz±dzeñ cieplnych i kanalizacyjnych
- kierownik robót - posiadaj±cy uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi zgodnie z przepisami Prawa Budowlanego, w specjalno¶ci instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urz±dzeñ elektrycznych i elektroenergetycznych.
Wykazanie kierowania robotami budowlanymi jako kierownik budowy lub zastêpca kierownika budowy. W wykazie osób, o jakich mowa w Za³±czniku nr 7 do SWZ w czê¶ci dotycz±cej do¶wiadczenia Zamawiaj±cy prosi, aby wpisaæ budowy, na których osoba kierowa³a robotami budowlanymi.
Ilekroæ w opisie warunków udzia³u w postêpowaniu jest mowa o uprawnieniach, to w przypadku osób bêd±cych obywatelami krajów cz³onkowskich Unii Europejskiej oznacza to decyzjê w sprawie uznania wymaganych kwalifikacji do wykonywania w Rzeczpospolitej Polskiej samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w zakresie przedmiotu niniejszego zamówienia – zgodnie z w³a¶ciwymi przepisami, w szczególno¶ci z ustaw± z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w pañstwach cz³onkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. z 2021 r., poz. 1646).
c) dysponuje odpowiednim potencja³em technicznym, (narzêdzia i urz±dzenia) tj.: Wykonawca ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia musi wykazaæ, ¿e w okresie realizacji zamówienia, na ca³ym jego etapie bêdzie dysponowa³ co najmniej poni¿szym sprzêtem:
• Walec stalowy z wibracj± – 1 szt.
• Walec ogumiony lub stalowo - gumowy – 1 szt.
• Roz¶cie³acz ( rozk³adarka) z elektronik± – 1 szt.
Zamawiaj±cy, w stosunku do Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, w odniesieniu do warunku dotycz±cego zdolno¶ci technicznej lub zawodowej – dopuszcza ³±czne spe³nianie warunku przez Wykonawców.
5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: O¶wiadczenie wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp, o braku przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2021 r. poz. 275 ), z innym wykonawc±, który z³o¿y³ odrêbn± ofertê, ofertê czê¶ciow± lub wniosek o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, albo o¶wiadczenia o przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzaj±cymi przygotowanie oferty, oferty czê¶ciowej lub wniosku o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu niezale¿nie od innego wykonawcy nale¿±cego do tej samej grupy kapita³owej – Za³±cznik nr 9 do SWZ;Zgodnie z § 2 ust. 1 pkt) 7 ROZPORZ¡DZENIA MINISTRA ROZWOJU, PRACY I TECHNOLOGII z dnia 23 grudnia 2020 r. w sprawie podmiotowych ¶rodków dowodowych oraz innych dokumentów lub o¶wiadczeñ, jakich mo¿e ¿±daæ zamawiaj±cy od wykonawcy, w celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia wykonawcy z udzia³u w postepowaniu, Zamawiaj±cy mo¿e ¿±daæ o¶wiadczenia wykonawcy o aktualno¶ci informacji zawartych w o¶wiadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 Pzp w zakresie podstaw wykluczenia z postêpowania wskazanych przez zamawiaj±cego w:
a) art. 108 ust. 1 pkt 3 ustawy,
b) art. 108 ust. 1 pkt 4 ustawy, dotycz±cych orzeczenia zakazu ubiegania siê o zamówienie publiczne tytu³em ¶rodka zapobiegawczego,
c) art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, dotycz±cych zawarcia z innymi wykonawcami porozumienia maj±cego na celu zak³ócenie konkurencji,
d) art. 108 ust. 1 pkt 6 ustawy
, zgodnie z Za³±cznikiem nr 10 do SWZ
5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: Wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcze¶niej ni¿ w okresie ostatnich 5 lat, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie, porównywalnych z robotami budowlanymi stanowi±cymi przedmiot zamówienia, wraz z podaniem ich rodzaju, warto¶ci, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zosta³y wykonane, oraz za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych czy te roboty budowlane zosta³y wykonane nale¿ycie, w szczególno¶ci informacji o tym czy roboty zosta³y wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawid³owo ukoñczone, przy czym dowodami, o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty sporz±dzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane by³y wykonane, a je¿eli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty - Za³±cznik nr 5 do SWZ;
3) Wykaz osób – skierowanych przez wykonawcê do realizacji zamówienia publicznego, w szczególno¶ci do kierowania robotami budowlanymi wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnieñ, do¶wiadczenia i wykszta³cenia niezbêdnych do wykonania zamówienia publicznego, a tak¿e zakresu wykonywanych przez nie czynno¶ci oraz informacj± o podstawie do dysponowania tymi osobami. Wzór wykazu osób stanowi Za³±cznik nr 7 do SWZ
4) Wykaz narzêdzi i urz±dzeñ technicznych dostêpnych Wykonawcy w celu wykonania zamówienia publicznego wraz z informacj± o podstawie dysponowania tymi zasobami. Wzór wykazu stanowi Za³±cznik nr 6 do SWZ.
5) Dokumentu potwierdzaj±cego, ¿e Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialno¶ci cywilnej w zakresie prowadzonej dzia³alno¶ci zwi±zanej z przedmiotem zamówienia.
5.9.) Zamawiaj±cy przewiduje uzupe³nienie przedmiotowych ¶rodków dowodowych: Nie
5.11.) Wykaz innych wymaganych o¶wiadczeñ lub dokumentów:
Do oferty Wykonawca zobowi±zany jest do³±czyæ aktualne na dzieñ sk³adania ofert o¶wiadczenie o spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu oraz o braku podstaw do wykluczenia z postêpowania – zgodnie z Za³±cznikiem nr 3 do SWZ;1.2. Informacje zawarte w o¶wiadczeniu, o którym mowa w pkt 1.1 stanowi± wstêpne potwierdzenie, ¿e Wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spe³nia warunki udzia³u w postêpowaniu.
1.3. Pe³nomocnictwo ( je¶li dotyczy)
1.4. Zobowi±zanie podmiotu trzeciego ( je¶li dotyczy)
Wadium
Wymagana forma:
• Wadium wnoszone w porêczeniach lub gwarancjach nale¿y za³±czyæ do oferty w oryginale w postaci elektronicznej poprzez do³±czenie do oferty za po¶rednictwem Platformy.
• Zamawiaj±cy zaleca za³±czenie do oferty dokumentu potwierdzaj±cego wniesienie wadium w pieni±dzu na rachunek bankowy Zamawiaj±cego. Czynno¶æ ta skróci czas badania ofert.
1.6. Zastrze¿enie tajemnicy przedsiêbiorstwa
1.7. Kosztorys ofertowy na podstawie przedmiaru robót budowlanych – Za³±cznik nr 2 do SWZ.
1.8. Za³±cznik nr 11 do SWZ (je¿eli dotyczy) – O¶wiadczenie Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie
6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Tak
6.4.1) Informacje dotycz±ce wadium:
1. Wykonawca zobowi±zany jest wnie¶æ wadium przed up³ywem terminu sk³adania ofert. Wadium wynosi 30.000,00 PLN (s³ownie: trzydzie¶ci tysiêcy z³otych).2. Wadium mo¿e byæ wnoszone w jednej lub kilku nastêpuj±cych formach:
- pieni±dzu,
- gwarancjach bankowych,
- gwarancjach ubezpieczeniowych,
- porêczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiêbiorczo¶ci (Dz. U. 2019, poz. 310, 836 i 1572).
3. Wadium wnoszone w pieni±dzu nale¿y wp³aciæ przelewem na rachunek bankowy Zamawiaj±cego: Bank Millennium S.A. 19 1160 2202 0000 0000 6089 7935 z dopiskiem: „Wadium na budowê ul. Armii Krajowej od ul. Ciep³ej do ronda na ul. Wojska Polskiego w ¦wieciu”
4. Zamawiaj±cy rekomenduje z³o¿enie przez Wykonawcê w ofercie dowodu wniesienia wadium w przypadku wp³aty przelewem. Terminem wniesienia wadium jest data i czas uznania wymaganej kwoty na rachunku Zamawiaj±cego.
5. Wadium wniesione w formie innej ni¿ pieni±dz nale¿y z³o¿yæ w formie orygina³u w postaci elektronicznej.
6. W przypadku wnoszenia przez Wykonawcê wadium w formie gwarancji/porêczenia, gwarancja/porêczenie powinny byæ sporz±dzone zgodnie z obowi±zuj±cym prawem i zawieraæ nastêpuj±ce elementy:
- nazwê daj±cego zlecenie (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji (Zamawiaj±cego), gwaranta/porêczyciela oraz wskazanie ich siedzib. Beneficjentem wskazanym w gwarancji lub porêczeniu musi byæ Gmina ¦wiecie,
- okre¶lenie wierzytelno¶ci, która ma byæ zabezpieczona gwarancj±/porêczeniem,
- kwotê gwarancji/porêczenia,
- termin wa¿no¶ci gwarancji/porêczenia,
- zobowi±zanie gwaranta, do zap³acenia kwoty gwarancji/porêczenia bezwarunkowo, na pierwsze pisemne ¿±danie Zamawiaj±cego, w sytuacjach okre¶lonych w art. 98 ust. 6 ustawy Pzp.
7. W przypadku gdy wykonawca nie wniós³ wadium, lub wniós³ je w sposób nieprawid³owy, lub nie utrzymywa³ wadium nieprzerwanie do up³ywu terminu zwi±zania ofert± b±d¼ z³o¿y³ wniosek o zwrot wadium w przypadku, o którym mowa w art. 98 ust. 2 pkt 3 ustawy Pzp, Zamawiaj±cy odrzuci ofertê na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 14 ustawy Pzp.
8. Zamawiaj±cy zwróci wadium na zasadach okre¶lonych w art. 98 ust. 1-5 ustawy Pzp. W przypadku wniesienia wadium w pieni±dzu, w ofercie nale¿y podaæ nazwê, adres banku oraz numer konta, na jakie Zamawiaj±cy dokona zwrotu wadium.
9. Je¿eli wadium wnoszone jest w pieni±dzu, za prawid³owe wniesienie wadium uznaje siê wp³yw ¶rodków wp³aconych tytu³em wadium na wskazanym rachunku bankowym zamawiaj±cego przed up³ywem terminu sk³adania ofert. O uznaniu przez Zamawiaj±cego, ¿e wadium w pieni±dzu wp³acono w wymaganym terminie, decyduje data i godzina wp³ywu ¶rodków na rachunek Zamawiaj±cego.
10. Zamawiaj±cy zatrzymuje wadium wraz z odsetkami na podstawie art. 98 ust. 6 ustawy Pzp.
6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Tak
6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:
Wykonawcy mog± wspólnie ubiegaæ siê o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiaj± pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pe³nomocnictwo winno byæ za³±czone do oferty.2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, o¶wiadczenia, o których mowa w Rozdziale XI ust. 1 pkt. 1.1 SWZ, sk³ada ka¿dy z Wykonawców. O¶wiadczenia te potwierdzaj± brak podstaw wykluczenia oraz spe³nianie warunków udzia³u w zakresie, w jakim ka¿dy z wykonawców wykazuje spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu.
3. Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia do³±czaj± do oferty o¶wiadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane wykonaj± poszczególni wykonawcy.
4. O¶wiadczenia i dokumenty potwierdzaj±ce brak podstaw do wykluczenia z postêpowania sk³ada ka¿dy z Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie.
5. Zgodnie z art. 117 ust. 4 ustawy Pzp Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia publicznego, w okoliczno¶ciach gdy Zamawiaj±cy okre¶la warunki udzia³u w postêpowaniu dotycz±ce uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej, o którym mowa w art. 112 ust. 2 pkt 2 Pzp lub warunki dotycz±ce wykszta³cenia, kwalifikacji zawodowych lub do¶wiadczenia, zobowi±zani s± do do³±czenia do oferty o¶wiadczenia, z którego wynika, które roboty budowlane, dostawy lub us³ugi wykonuj± poszczególni Wykonawcy – Za³±cznik nr 11 do SWZ.
Obowi±zek z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art. 117 ust. 4 Pzp dotyczy równie¿ Wykonawców prowadz±cych dzia³alno¶æ w formie spó³ki cywilnej.
6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Zmiany umowy zosta³y przewidziane w paragrafie 12 projektowanych postanowieñ umowy - Za³±cznik nr 4 do SWZ7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin sk³adania ofert: 2021-12-10 09:00
8.2.) Miejsce sk³adania ofert: Ofertê wraz z wymaganymi dokumentami nale¿y umie¶ciæ na Platformie pod adresem: https://platformazakupowa.pl/pn/swiecie na stronie dotycz±cej odpowiedniego postêpowania
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-12-10 09:15
8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2022-01-08
SEKCJA IX – POZOSTA£E INFORMACJE
1Termin realizacji zamówienia : 8 miesiêcy od przekazania placu budowy.2. Przekazanie placu budowy nast±pi niezw³ocznie po zawarciu umowy, z zastrze¿eniem ust 3.3.Zamawiaj±cy informuje, ¿e:w dniu 17.09.2021 r. Zamawiaj±cy jako Inwestor z³o¿y³ wniosek o wydanie decyzji o zezwoleniu na realizacjê inwestycji drogowej do Starostwa Powiatowego w ¦wieciu w dniu 9.11.2021 r. uzupe³ni³ brakuj±ce dokumenty na podstawie postanowienia w dniu 22.11.2021 r. dodatkowo Zamawiaj±cy z³o¿y³ wniosek o nadanie natychmiastowej wykonalno¶ci wskazanej decyzji
- na chwilê obecn± oczekujemy na wydanie przedmiotowej decyzji
W zwi±zku z powy¿szym w sytuacji, gdyby do dnia zawarcia umowy w³a¶ciwy organ nie wyda³ decyzji o zezwoleniu na realizacjê inwestycji drogowej z klauzul± natychmiastowej wykonalno¶ci lub gdyby nie sta³a siê ona do tego czasu ostateczna, plac budowy zostanie przekazany w ci±gu 7 dni o dnia, w którym Zamawiaj±cy otrzyma decyzjê z nadan± klauzul± natychmiastowej wykonalno¶ci lub stanie siê ona ostateczna. ¦rodki ochrony prawnej przys³uguj± Wykonawcy, uczestnikowi konkursu oraz innemu podmiotowi, je¿eli ma lub mia³ interes w uzyskaniu zamówienia oraz poniós³ lub mo¿e ponie¶æ szkodê w wyniku naruszenia przez Zamawiaj±cego przepisów ustawy Pzp. ¦rodki ochrony prawnej wobec og³oszenia wszczynaj±cego postêpowanie o udzielenie zamówienia oraz dokumentów zamówienia przys³uguj± równie¿ organizacjom wpisanym na listê, o której mowa w art. 469 pkt 15 ustawy Pzp. oraz Rzecznikowi Ma³ych i ¦rednich Przedsiêbiorców.Odwo³anie przys³uguje na:niezgodn± z przepisami ustawy czynno¶æ Zamawiaj±cego, podjêt± w postêpowaniu o udzielenie zamówienia, w tym na projektowane postanowienie umowy;zaniechanie czynno¶ci w postêpowaniu o udzielenie zamówienia do której Zamawiaj±cy by³ obowi±zany na podstawie ustawy;zaniechanie przeprowadzenia postêpowania o udzielenie zamówienia mimo ¿e Zamawiaj±cy by³ do tego obowi±zany.Forma i sposób wnoszenia pism w postêpowaniu odwo³awczym Pisma w postêpowaniu odwo³awczym wnosi siê w formie pisemnej albo w formie elektronicznej albo w postaci elektronicznej, z tym ¿e odwo³anie i przyst±pienie do postêpowania odwo³awczego, wniesione w postaci elektronicznej, wymagaj± opatrzenia podpisem zaufanym.Pisma w formie pisemnej wnosi siê za po¶rednictwem operatora pocztowego, w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. - Prawo pocztowe, osobi¶cie, za po¶rednictwem pos³añca, a pisma w postaci elektronicznej wnosi siê przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej, w tym na adres do dorêczeñ elektronicznych, o którym mowa w art. 2 pkt 1 ustawy z dnia 18 listopada 2020 r. o dorêczeniach elektronicznych.Odwo³anie wnosi siê do Prezesa Izby. Odwo³uj±cy przekazuje Zamawiaj±cemu odwo³anie wniesione w formie elektronicznej albo postaci elektronicznej albo kopiê tego odwo³ania, je¿eli zosta³o ono wniesione w formie pisemnej, przed up³ywem terminu do wniesienia odwo³ania w taki sposób, aby móg³ on zapoznaæ siê z jego tre¶ci± przed up³ywem tego terminu.Odwo³anie wobec tre¶ci og³oszenia wszczynaj±cego postêpowanie o udzielenie zamówienia wnosi siê w terminie 5 dni od dnia zamieszczenia og³oszenia w Biuletynie Zamówieñ Publicznych lub zamieszczenia dokumentów zamówienia na stronie internetowej Zamawiaj±cego.Odwo³anie wnosi siê w terminie:
5 dni od dnia przekazania informacji o czynno¶ci Zamawiaj±cego stanowi±cej podstawê jego wniesienia, je¿eli informacja zosta³a przekazana przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej, w tym na adres do dorêczeñ elektronicznych, o którym mowa w art. 2 pkt 1 ustawy z dnia 18 listopada 2020 r. o dorêczeniach elektronicznych,10 dni od przekazania w sposób inny
10 dni od dnia przekazania informacji o czynno¶ci Zamawiaj±cego stanowi±cej podstawê jego wniesienia, je¿eli informacja zosta³a przekazana w sposób inny ni¿ okre¶lony w pkt 1).Odwo³anie w przypadkach innych wnosi siê w terminie 5 dni od dnia, w którym powziêto lub przy zachowaniu nale¿ytej staranno¶ci mo¿na by³o powzi±æ wiadomo¶æ o okoliczno¶ciach stano
INNE PRZETARGI Z ¦WIECIA
- ¦wiadczenie us³ug pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym
- ¦wiadczenie us³ug pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym, w zakresie przyjmowania, przemieszczania i dorêczania przesy³ek pocztowych oraz ich ewentualnych zwrotów.
- Spraw. kompleks. nadzoru inwestor. nad realiz. zad. pn.:Budowa ronda na skrzy¿. ul.Chrobrego, Sienkiewicza, Kazimierza Wielkiego i ul. od ul.Sienkiewicza do ul.Chmielniki w ¦wieciu wraz z infrastr.
- Dostawa materia³ów eksploatacyjnych do drukarek i kserokopiarek, materia³ów biurowych oraz papieru do drukarek i kserokopiarek dla Starostwa Powiatowego w ¦wieciu w 2025 roku.
- Wywóz nieczysto¶ci sta³ych z placówek o¶wiatowych z terenu gminy ¦wiecie w 2025r.
- Wymiana stolarki okiennej i drzwiowej w budynku Przychodni w ¦wieciu, przy ul. Wojska Polskiego 80.
wiêcej: przetargi w ¦wieciu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa sk³adnicy drewna nr 1 w le¶nictwie Gaj
- Budowa o¶wietlenia zewnêtrznego w m. Golina ul. Polna, K±kolowa i ul. ¦wierkowa, gm. Golina - etap I
- Budowa parkingu przy ul. Zdrowej 13
- "Rozbudowa drogi wojewódzkiej nr 530 w m. Tabórz w zakresie budowy chodnika i zatok autobusowych"
- Wykonanie robót drogowych w zakresie remontów uszkodzonych nawierzchni wewnêtrznych ci±gów komunikacyjnych i ich oznakowania oraz wykonanie nowych obiektów drogowych i utwardzeñ (...)
- Budowa zbiornika retencyjnego w Po¶wiêtnem
wiêcej: Roboty budowlane w zakresie lokalnych sieci grzewczych »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.