eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ParczewCzysta energia w Gminie Parczew - dostawa i montaż instalacji fotowoltanicznych.



Ogłoszenie z dnia 2021-11-30

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Czysta energia w Gminie Parczew - dostawa i montaż instalacji fotowoltanicznych.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Parczew

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 030237434

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Warszawska 24

1.5.2.) Miejscowość: Parczew

1.5.3.) Kod pocztowy: 21-200

1.5.4.) Województwo: lubelskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL811 - Bialski

1.5.7.) Numer telefonu: +48 83 355 12 24

1.5.8.) Numer faksu: +48 83 355 12 26

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: inwestycje@parczew.com

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://umparczew.bip.lubelskie.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.parczew.com

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Czysta energia w Gminie Parczew - dostawa i montaż instalacji fotowoltanicznych.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-7b9fd193-51b3-11ec-8c2d-66c2f1230e9c

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00291173

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-11-30

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00002330/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.1 Dostawa i montaż 10 instalacji fotowoltanicznych na terenie Gminy Parczew

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Zamówienie realizowane jest w ramach projektu współfinansowanego ze środków UE w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego na lata 2014-2020 Oś priorytetowa 4 Energia przyjazna środowisku Działanie 4.1 Wsparcie wykorzystania OZE

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 2 ustawy

3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:

Uzasadnienie faktyczne - w postępowaniu prowadzonym uprzednio w trybie podstawowym nie złożono żadnej oferty.
Uzasadnienie prawne - art. 305 pkt 2 ustawy Prawo zamówień publicznych.

3.1.2.) Identyfikator wcześniejszego postępowania: 2021/BZP 00186811/01

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: TI.271.13.1.2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż 10 instalacji fotowoltanicznych. Dostawa i montaż na budynku 9 szt. instalacji fotowoltanicznych o mocy 2,24 kWp oraz dostawę i montaż na gruncie 1 szt. instalacji fotowoltanicznej o mocy 2,24 kWp.
3. W ramach zamówienia przewidziano m.in.:
1) Montaż konstrukcji wsporczych na dachu;
2) Montaż paneli fotowoltanicznych na konstrukcji;
3) Montaż inwerterów DC/AC na konstrukcji;
4) Montaż projektowanych rozdzielnic elektrycznych;
5) Montaż projektowanych instalacji elektrycznych nn – 0,4kV;
6) Montaż połączeń wyrównawczych;
7) Montaż pozostałych urządzeń, połączenie instalacji z uziomem;
8) Montaż kompletnego okablowania;
9) Montaż zabezpieczeń przeciwprzepięciowych, przeciwpożarowych i przeciwporażeniowych;
10) Próby, pomiary, regulacja, i rozruch technologiczny instalacji;
11) Wykonanie skróconej dokumentacji powykonawczej dla każdego uczestnika projektu i pełnej
dokumentacji powykonawczej dla Zamawiającego (atesty, gwarancje, instrukcje obsługi, projekty
wykonawcze, komplet pomiarów elektrycznych, komplet dokumentów do zmiany licznika,
dokumentacja otrzymana od Zamawiającego z naniesionymi poprawkami w kolorze
czerwonym);
12) Przyłączenie do sieci PGE Dystrybucja S.A. wraz z przygotowaniem kompletu dokumentów i
zgłoszeniem instalacji;
13) Oznaczenie dostarczonego i zainstalowanego sprzętu zgodnie z „Wytycznymi
programowymi dotyczącymi wdrażania RPO WL na lata 2014-2020”;
14) Przeszkolenie użytkowników w zakresie prawidłowej eksploatacji wykonanych instalacji;
15) Sporządzenie instrukcji serwisowych zawierających niezbędne informacje dotyczące
sposobu postępowania w przypadku wystąpienia niespodziewanych błędów w instalacji;
16) Zaprogramowanie i uruchomienie instalacji wraz z dostarczeniem i uruchomieniem modułu
komunikacyjnego umożliwiającego zdalny odczyt przez internet danych o uzyskach
energetycznych, podłączenie modułów do sieci LAN/WLAN/WiFi we wszystkich lokalizacjach.
Sterownik powinien zapisywać min. dane dotyczące dziennego, miesięcznego oraz rocznego
uzysku energii wytworzonej przez instalację na kartach microSD lub SD oraz
mieć możliwość przeniesienia zapisanych danych na mobilne urządzenie zewnętrzne;
17) Uzupełnienie ewentualnych ubytków ścian, stropów, uszczelnienie pokrycia dachowego po
przejściach przewodów;
18) Inne elementy ujęte w (dokumentacji technicznej) i we (wzorze umowy) stanowiącym
załącznik do SWZ (Specyfikacji Warunków Zamówienia).

4.5.3.) Główny kod CPV: 09331200-0 - Słoneczne moduły fotoelektryczne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45111291-4 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych

45312310-3 - Ochrona odgromowa

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 173000,88 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 173000,88 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 173000,88 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: DAJK Maciej Kańczugowski Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 946-269-64-95

7.3.3) Ulica: Chemiczna 8G

7.3.4) Miejscowość: Lublin

7.3.5) Kod pocztowy: 20-329

7.3.6.) Województwo: lubelskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-11-26

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 173000,88 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2021-12-10

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.