eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi DąbrównoModernizacja przepompowni ścieków na terenie gminy Dąbrówno.



Ogłoszenie z dnia 2023-07-05


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Modernizacja przepompowni ścieków na terenie gminy Dąbrówno.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA DĄBRÓWNO

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 510743210

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Kościuszki 21

1.5.2.) Miejscowość: Dąbrówno

1.5.3.) Kod pocztowy: 14-120

1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL621 - Elbląski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@dabrowno.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.dabrowno.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://zamowienia.sidaspzp.pl/zamowienia/76440f1e-bb24-4817-b534-ec8c8b06ec54

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Modernizacja przepompowni ścieków na terenie gminy Dąbrówno.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-75c2a5c6-d913-11ed-b70f-ae2d9e28ec7b

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00291882

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-07-05

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00027334/06/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.2 Modernizacja przepompowni ścieków na terenie gminy Dąbrówno.

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00172842

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: DRZ.271.2.5.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest modernizacja przepompowni ścieków na terenie gminy Dąbrówno.
1. Zakres realizacji prac obejmuje m. in.:
1) Przepompownia Główna Ścieków w Dąbrównie – działka nr 605/10.
Wykonanie nowej przepompowni z polimerobetonu zbiornik o średnicy Ø 2500 mm wraz z pompami i prowadnicami, armaturą, orurowaniem oraz podestami i drabinkami złazowymi – wyposażenie przepompowni ze stali nierdzewnej; wykonanie zagospodarowania terenu wraz z wykonaniem ogrodzenia i oświetleniem; montaż wentylacji wraz z filtrem węglowym ze stali nierdzewnej; montaż piaskownika; renowacja zbiornika istniejącej przepompowni ścieków o średnicy fi 7000 mm w celu wykorzystania go na zbiornik awaryjny wraz z podłączeniem do nowej przepompowni z zasuwami odcinającymi; przeniesienie istniejącej nowej szafy sterowniczej wraz z przełączeniem jej na prace nowej przepompowni i wykonanie zmian w istniejącym systemie monitoringu dla zmodernizowanej przepompowni ścieków; montaż atrap 2 kamer.
2) Przepompownia ścieków w Dąbrównie ul. Dworcowa - działka nr 8/30.
Renowacja istniejącego zbiornika o średnicy fi 1800 mm – remont zbiornika wraz z wymianą pokrywy i włazu i wykonanie powłoki zbiornika z polimocznika (właz ze stali nierdzewnej); wymiana pomp i prowadnic, armatury, orurowania oraz drabiny złazowej i podestu – wyposażenie przepompowni ze stali nierdzewnej; wykonanie zagospodarowania terenu wraz z wykonaniem ogrodzenia i oświetlenia; montaż wentylacji wraz z filtrem węglowym ze stali nierdzewnej; montaż piaskownika; podłączenie przepompowni po modernizacji do istniejącej nowej szafy sterowniczej i wykonanie zmian w funkcjonującym systemie monitoringu dla zmodernizowanej przepompowni ścieków; montaż atrap 2 kamer.
3) Przepompownia Stare Miasto działka nr 5/10.
Wykonanie nowej przepompowni z polimerobetonu zbiornik o średnicy Ø 1500 mm, wymiana pomp i armatury wraz z orurowaniem i prowadnicami, wykonanie zagospodarowania terenu wraz z remontem ogrodzenia, montaż wentylacji wraz z filtrem węglowym ze stali nierdzewnej, montaż piaskownika.
4) Przepompownia Wierzbica działka nr 5/81.
Wykonanie nowej przepompowni z polimerobetonu zbiornik o średnicy Ø 1500 mm, wymiana pomp i armatury wraz z orurowaniem i prowadnicami, wyk. zagospodarowania terenu wraz z remontem ogrodzenia, montaż wentylacji wraz z filtrem węglowym ze stali nierdzewnej, montaż piaskownika, sondy hydrostatycznej i pływaków, wymiana szafy sterowniczej wraz z automatyką i wpięciem w monitoring.
Wyżej wymienione przepompownie wymagają pilnej modernizacji z uwagi na ich zły stan techniczny, zagrażający środowisku naturalnemu. Inwestycja jest częścią planu uporządkowania gospodarki wodno-ściekowej w Gminy Dąbrówno.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w Programie Funkcjonalno-Użytkowym – rozdziale II i stanowi załącznik do Specyfikacji Warunków Zamówienia (zwanej dalej SWZ lub Specyfikacją).
UWAGA, PFU zostało opracowane dla 14 przepompowni. Wycenić należy wyłącznie wymienione powyżej 4 przepompownie oraz uwzględnić zapisy SWZ. Ogólne zapisy PFU w zakresie jakości wykonanych robót mają zastosowanie.
1) Zakres zadania obejmuje:
2) wykonanie kompletnej dokumentacji projektowej (projekt budowlany, projekt wykonawczy, przedmiary robót, specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót, kosztorys inwestorski) na podstawie programu funkcjonalno-użytkowego oraz zgodnie z zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa. Dokumentacja projektowa musi zostać zaakceptowana przez Zamawiającego,
3) pozyskanie map do celów projektowych (o ile będzie to niezbędne dla realizacji przedmiotu umowy),
4) wykonanie badań geotechnicznych podłoża gruntowego (o ile będzie to niezbędne dla realizacji przedmiotu umowy),
5) uzyskanie decyzji administracyjnej – pozwolenia na budowę (jeżeli będzie niezbędne dla realizacji robót budowlanych) lub dokonanie zgłoszenia robót budowlanych niewymagających pozwolenia na budowę (jeżeli decyzja administracyjna dotycząca pozwolenia na budowę nie będzie wymagana przepisami prawa),
6) uzyskanie wszelkich zgód, zezwoleń i pozwoleń niezbędnych dla prawidłowej realizacji przedmiotu umowy,
7) wykonanie robót budowlanych zgodnie z wcześniej opracowaną, zaakceptowaną przez Zamawiającego, dokumentacją techniczną,
8) pełnienie nadzoru autorskiego.
2. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.
3. Na podstawie art. 95 ust. 1 ustawy, Zamawiający wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub/i podwykonawcę i/lub dalszego podwykonawcę wszystkich osób wykonujących czynności wymienione w ust. 4, określone w Opisie przedmiotu zamówienia. Najpóźniej w dniu rozpoczęcia wykonywania robót budowlanych, Wykonawca będzie zobowiązany zatrudnić na czas realizacji zamówienia osoby wykonujące czynności, o których mowa w ust. 4, zwane dalej pracownikami, na podstawie umowy o pracę pod rygorem odstąpienia od umowy z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.
4. Rodzaj czynności (niezbędnych do wykonania zamówienia), co do których wykonania Zamawiający wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących następujące czynności w trakcie realizacji zamówienia:
1) prace rozbiórkowe, prace montażowe, prace porządkowe – sprzątanie terenu, przygotowanie terenu, roboty instalacyjne oraz pozostałe roboty ogólnobudowlane i specjalistyczne,
2) operatorzy maszyn sprzętu i urządzeń (obsługa sprzętu, maszyn i urządzeń), obejmujące cały zakres rzeczowy zamówienia wskazany w SWZ, dokumentacji technicznej oraz niniejszej umowie
– których wykonanie zawiera cechy stosunku pracy określone w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy.
5. Zamawiający wymaga aby Wykonawca przedłożył oświadczenie, iż osoby skierowane do realizacji zamówienia, o których mowa w ust. 3, są zatrudnione na umowę o pracę. Oświadczenie powinno być złożone najpóźniej w terminie 7 dni od dnia podpisania umowy i powinno zawierać co najmniej następujące dane: imię i nazwisko zatrudnionego pracownika, datę zawarcia umowy, rodzaj zawartej umowy o pracę, okres zatrudnienia, stanowisko i zakres obowiązków pracownika, dla każdej osoby skierowanej do realizacji zamówienia. Zamawiający na każdym etapie realizacji zamówienia może żądać kopii umów o pracę i/lub innych dokumentów, o których mowa w art. 438 ust. 2 ustawy, z których jednoznacznie będzie wynikać, iż skierowane do realizacji zamówienia osoby są zatrudnione na podstawie umowy o pracę.
6. Nieprzedłożenie przez Wykonawcę oświadczenia lub dokumentów, o których mowa powyżej w terminie wskazanym przez Zamawiającego, będzie traktowane jako niewypełnienie obowiązku zatrudnienia pracowników na podstawie umowy o pracę oraz skutkować będzie naliczeniem kar umownych w wysokości określonej w załączonym do SWZ wzorze umowy, a także zawiadomieniem Państwowej Inspekcji Pracy o podejrzeniu zastąpienia umowy o pracę z osobami wykonującymi pracę na warunkach określonych w art. 22 § 1 ustawy Kodeks pracy, umową cywilnoprawną.
7. Powyższe wymogi dotyczą również podwykonawców i dalszych podwykonawców wykonujących wskazane wyżej prace.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45232423-3 - Roboty budowlane w zakresie przepompowni ścieków

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45232421-9 - Roboty w zakresie oczyszczania ścieków

45000000-7 - Roboty budowlane

71220000-6 - Usługi projektowania architektonicznego

71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania

45111000-8 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne

45112000-5 - Roboty w zakresie usuwania gleby

45113000-2 - Roboty na placu budowy

45121000-1 - Próbne wiercenia

45122000-8 - Próbne wykopy

45223000-6 - Roboty budowlane w zakresie konstrukcji

45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni

45231000-5 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, ciągów komunikacyjnych i linii energetycznych

45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych

45314000-1 - Instalowanie urządzeń telekomunikacyjnych

45317000-2 - Inne instalacje elektryczne

45342000-6 - Wznoszenie ogrodzeń

45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2275254,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2275254,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2275254,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: HYDRO-PARTNER Sp. z o. o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6972067331

7.3.3) Ulica: ul. Gronowska 4a

7.3.4) Miejscowość: Leszno

7.3.5) Kod pocztowy: 64-100

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

1. Wykonanie dokumentacji projektowej –
PODWYKONAWCA: ZOMB-KAN Projektowanie Nadzór Zofia Szewczyk
10-174 Olsztyn, ul. Świerkowa 29/2 NIP: 739-338-59-27, REGON: 280467985.
2. Roboty konstrukcyjno – budowlane,
3. Sieci zewnętrzne,
4. Zagospodarowanie terenu.
(Nazwy firm podwykonawczych przewidzianych do wykonania robót budowlanych na etapie
składania ofert nie są znane.)


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-06-19

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2275254,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 15 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.