eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi JędrzejówŚwiadczenie usługi transportowej dla uczestników projektu pn. "Dziś uczeń-jutro student"



Ogłoszenie z dnia 2024-04-19


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Świadczenie usługi transportowej dla uczestników projektu pn. „Dziś uczeń-jutro student”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiat Jędrzejowski

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 291009366

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: 11 Listopada 83

1.5.2.) Miejscowość: Jędrzejów

1.5.3.) Kod pocztowy: 28-300

1.5.4.) Województwo: świętokrzyskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL722 - Sandomiersko-jędrzejowski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: powiat@powiatjedrzejow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiatjedrzejow.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-4dfc7ec3-e1d9-11ee-9fce-3adbe5eb3a3d

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Świadczenie usługi transportowej dla uczestników projektu pn. „Dziś uczeń-jutro student”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-4dfc7ec3-e1d9-11ee-9fce-3adbe5eb3a3d

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00292659

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-04-19

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00071875/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.1 Świadczenie usługi transportowej dla uczestników projektu pn. „Dziś uczeń-jutro student”

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Zamówienie jest dofinansowane ze środków w ramach programu regionalnego Fundusze Europejskie dla Świętokrzyskiego 2021-2027 współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego Plus (EFS+); w ramach projektu pn. „Dziś uczeń-jutro student”.

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00244637

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: OKSO.272.3.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi transportowej dla uczestników projektu pn. „Dziś uczeń-jutro student”.
2. Przedmiot zamówienia obejmuje:
1) Dojazd uczestników na wykład: (8 wyjazdów) 8 grup po około 40 osób (tj. usługa 1-dniowa do 150 km w obie strony/6-8 h).
2) Dojazd na wizytę studyjną: (5 wyjazdów) 5 grup/do 20 osób (tj. usługa 1-dniowa do 150 km w obie strony/8 h).
3) Dojazd uczestników na warsztaty: (3 wyjazdy) 3 grupy/do 40 osób (tj. usługa 2 dniowa, min. 150 km/dzień x 2 = 300 km w obie strony).
4) Dojazd uczestników na festiwal: (7 wyjazdów) 7 grup/ do 40 osób (tj. usługa 1-dniowa do 150 km w obie strony/8h) do Kielc.
5) Dojazdu uczestników na warsztaty: (9 wyjazdów) 9 grup/do 30 osób (tj. usługa 1 -dniowa do 150 km w obie strony/8 h).
6) Dojazd uczestników na warsztaty: (3 wyjazdy) 3 grupy/do 28 osób (tj. usługa 1 -dniowa do 150 km w obie strony/8 h).
7) Dojazd uczestników na warsztaty: (12 wyjazdów) 12 grup/do 40 osób (tj. usługa 1-dniowa powyżej 150 km w jedną stronę, w obie strony do 400 km).
8) Dojazd uczestników na plenery warsztatowe: (3 dojazdy) 3 grupy/do 20 osób (tj. usł. 3-dniowa z koszt. Kierowcy, powyżej 200 km x 2=400 km(w obie strony).

4.5.3.) Główny kod CPV: 60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

60112000-6 - Usługi w zakresie publicznego transportu drogowego

60172000-4 - Wynajem autobusów i autokarów wraz z kierowcą

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 7 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Wypełniając zobowiązania wynikające z postanowień art. 255 pkt 7 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Pzp Zamawiający informuje, że w przedmiotowym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, wykonawca uchylił się od zawarcia umowy, dlatego też stosownie do zapisów art. 255 pkt 7 ustawy postępowanie unieważniono

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.