Ogłoszenie z dnia 2021-12-01
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00169008/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-09-03
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Modernizacja infrastruktury sieci teleinformatycznej
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Stadion Miejski Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 200763186
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Słoneczna 1
1.5.2.) Miejscowość: Białystok
1.5.3.) Kod pocztowy: 15-323
1.5.4.) Województwo: podlaskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL841 - Białostocki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@stadion.bialystok.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.stadion.bialystok.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://stadionbialystok.bip.gov.pl/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Rekreacja, kultura i religia
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Modernizacja infrastruktury sieci teleinformatycznej2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-0caa9065-0bba-11ec-b885-f28f91688073
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00294924
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-12-01
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00004014/05/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.2 Modernizacja infrastruktury sieci teleinformatycznej
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00169008/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: DZR-271-2/2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 153050,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zakup przełączników rdzeniowych 10 GBps – 4 szt. wraz z modułami – 60 szt., oraz uruchomieniem i przeniesieniem konfiguracji:1) Dostawa wraz z montażem we wskazanym przez zamawiającego miejscu 4 szt. przełączników rdzeniowych 10 GBps wraz z kompatybilnymi modułami SFP+ wraz z niezbędnym okablowaniem:
1.1 Przełącznik rdzeniowy 10 GBps – 4 szt.
1.2 Moduły SFP+ kompatybilne z przełącznikiem rdzeniowym- 60 szt.:
1.3 Patchordy jednomodowe LC/LC o długościach:
1. 30 szt. – 3 m
2. 30 szt. – 5 m
1.4 Kable DAC 10 Gbps
1. 6 szt. – 3m
2. 6 szt. – 5m
2 ) Konfiguracja całego systemu wraz z uruchomieniem i sprawdzeniem poprawności działania:
a) Przeniesienie konfiguracji obecnych przełączników rdzeniowych (wszystkiego oprócz VLAN domain) do nowego stosu przełączników.
b) Podłączenie przełączników klienckich i serwerów do portów przełącznika wraz z konfiguracją VLANów i innych niezbędnych parametrów poszczególnych portów.
c) Odbiór będzie polegał na sprawdzeniu widoczności wszystkich elementów sieci i działania poszczególnych usług stadionu.
Szczegółowy opis oraz sposób realizacji zamówienia zawiera Opis Przedmiotu Zamówienia (OPZ), stanowiący załącznik nr 1 do SWZ, a także wzór umowy, stanowiący załącznik nr 9 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 32424000-1 - Infrastruktura sieciowa
4.5.5.) Wartość części: 60050,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Wymiana sieci WiFi – 100 pkt dostępu:1) Dostawa wraz z montażem we wskazanym przez zamawiającego miejscu wewnętrznych punktów dostępowych (AP) w ilości 50 szt.
2) Dostawa wraz z montażem we wskazanym przez zamawiającego miejscu zewnętrznych punktów dostępowych (AP) w ilości 50 szt.
3) Konfiguracja całego systemu wraz z uruchomieniem i sprawdzeniem poprawności działania:
a. Przeniesienie obecnych SSIDów na nowe urządzenia, wraz z przypisanymi VLANami, uwierzytelnianiem i konfiguracją DHCP. Wszystko powinno być skonfigurowane na kontrolerze programowym zainstalowanym w infrastrukturze VMWare zamawiającego.
b. Podłączenie fizycznie urządzeń AP do sieci zamawiającego oraz ich rejestracja w kontrolerze pod unikalną nazwą. Rozmieszczenie poszczególnych urządzeń AP powinno być naniesione na plan obiektu.
c. Odbiór będzie polegał na zmierzeniu prędkości działania w losowo wybranych 4 punktach w zasięgu sieci WiFi nie gorszym niż -50dB. Dodatkowo zamawiający sprawdzi działanie roamingu urządzenia podczas rozmowy prowadzonej przez telefon WiFi przemieszczając się w zasięgu co najmniej 4 urządzeń AP.
Szczegółowy opis oraz sposób realizacji zamówienia zawiera Opis Przedmiotu Zamówienia (OPZ), stanowiący załącznik nr 1 do SWZ, a także wzór umowy, stanowiący załącznik nr 9 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 32424000-1 - Infrastruktura sieciowa
4.5.5.) Wartość części: 93000,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 70835,70 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 71950,08 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 70835,70 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Syntis Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9662095116
7.3.3) Ulica: Szosa Baranowicka 75
7.3.4) Miejscowość: Grabówka
7.3.5) Kod pocztowy: 15-523
7.3.6.) Województwo: podlaskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-11-19
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 70835,70 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 42 dni
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 112975,50 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 162790,50 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 112975,50 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Syntis Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 9662095116
7.3.3) Ulica: Szosa Baranowicka 75
7.3.4) Miejscowość: Grabówka
7.3.5) Kod pocztowy: 15-523
7.3.6.) Województwo: podlaskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.3.9.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
montaż i konfiguracja urządzeń do systemu obsługi sieci bezprzewodowej (punktów dostępowych) - Zakład Instalatorstwa Elektrycznego Aleksander Wojtkowski
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-11-25
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 112975,50 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 42 dni
INNE PRZETARGI Z BIAŁEGOSTOKU
- Opracowanie dok. proj. przebudowy ul. Aleksandra Puszkina na odcinku od ul. Obrońców Westerplatte do ul. Stanisława Wyspiańskiego w Białymstoku wraz z budową niezbędnej infrastruktury technicznej
- Dostawy mięsa i przetworów mięsnych (sprawa nr 1/ZP/WTiZ/25)
- Świadczenie usług w zakresie wykonywania prac porządkowo-czystościowych w obiekcie i na terenie posesji Sądu Okręgowego w Białymstoku
- Realizacja zajęć w ramach Programu kompleksowego wsparcia dla rodzin "Za życiem" na rzecz Powiatowej Poradni Psychologiczno-Pedagogicznej w Białymstoku jako WOKRO
- Dostawa samochodu (mikrobusu) dziewięcioosobowego przystosowanego do przewozu osób niepełnosprawnych
- Utrzymanie miejskich terenów zieleni w Białymstoku - Lawendowy Park Kieszonkowy
więcej: przetargi w Białymstoku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa sprzętu i oprogramowania informatycznego realizowana w ramach projektu "Zwiększenie cyberbezpieczeństwa w Gminie Łodygowice".
- Dostawa sprzętu do segmentacji sieci LAN wraz z wdrożeniem
- Rozbudowa posiadanej infrastruktury sieci LAN
- Zakup sprzętu informatycznego i urządzeń bezpieczeństwa wraz z licencjami, dostawą i montażem, w ramach projektu "Cyberbezpieczny Urząd"
więcej: Infrastruktura sieciowa »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.