Ogłoszenie z dnia 2021-12-02
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00223778/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-10-07
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
DOSTAWA PALIW PŁYNNYCH – OLEJ NAPĘDOWY, BENZYNA BEZOŁOWIOWA
NA POTRZEBY ZAKŁADU USŁUG KOMUNALNYCH W MIKOŁOWIE
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: ZAKŁAD USŁUG KOMUNALNYCH W MIKOŁOWIE
1.3.) Oddział zamawiającego: ZUK
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 243331674
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Mieczysława Dzieńdziela 44
1.5.2.) Miejscowość: Mikołów
1.5.3.) Kod pocztowy: 43-190
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22C - Tyski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zam.publ@zuk.mikolow.eu
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://zukmikolow.bip.net.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/zuk_mikolow1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
usługi komunalne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
DOSTAWA PALIW PŁYNNYCH – OLEJ NAPĘDOWY, BENZYNA BEZOŁOWIOWANA POTRZEBY ZAKŁADU USŁUG KOMUNALNYCH W MIKOŁOWIE
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-791320eb-2756-11ec-b885-f28f91688073
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00296625
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-12-02
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00023232/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.2 DOSTAWA PALIW PŁYNNYCH – OLEJ NAPĘDOWY, BENZYNA BEZOŁOWIOWA NA POTRZEBY ZAKŁADU USŁUG KOMUNALNYCH W MIKOŁOWIE
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00223778/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZUK_PN_4_2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 200077,36 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest wyłonienie Wykonawcy w zakresie sprzedaży na rzecz Zamawiającego paliw silnikowych – benzyny bezołowiowej i oleju napędowego dla potrzeb samochodów służbowych oraz maszyn eksploatowanych przez Zakład Usług Komunalnych w Mikołowie
- benzyna bezołowiowa Pb-95 (zgodna z PN-EN 228+A1:2017-06E) w ilości do 5 000 litrów;
- olej napędowy ON (zgodny z PN-EN 590+a1:2017-06) w ilości do 37 000 litrów;
Podane ilości są wartościami szacunkowymi/prognozowanymi, które w trakcie obowiązywania umowy mogą ulec zmianie w zależności od aktualnych potrzeb Zamawiającego (wynikających z sytuacji niezależnych od niego, zakupu lub wymiany samochodów i urządzeń spalinowych).
Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym typu paliwo wzbogacone za zwykły ON, oraz benzyna wzbogacona za zwykłą Pb 95 na zasadach niniejszej umowy bez ponoszenia dodatkowych kosztów.
Zwiększenie o 10% wartości szacunkowej litrów lub zmniejszenie wolumenu zakupu o jakąkolwiek wartość nie będzie stanowiło zmiany umowy oraz nie stanowi podstawy dla dochodzenia przez Dostawcę jakichkolwiek dodatkowych roszczeń od Zamawiającego, w tym roszczeń odszkodowawczych.
2. Tankowanie paliwa następować będzie sukcesywnie wg aktualnych potrzeb zamawiającego. Tankowanie paliw odbywać się będzie na stacji paliw przystosowanej i umożliwiającej tankowanie samochodów ciężarowych, położonej w odległości nie większej niż 8,5 km od Bazy zamawiającego (ul. Dzieńdziela 44, 43-190 Mikołów). Stacja paliw winna znajdować się w granicach administracyjnych Gminy Mikołów. Wykonawca umożliwi tankowanie każdego dnia roku o dowolnej porze.
3. Realizacja zamówienia polegać będzie na tankowaniu paliwa bezpośrednio do zbiorników samochodów służbowych (osobowych i ciężarowych) i urządzeń spalinowych Zamawiającego, z ustalonym limitem, bezgotówkowo i bez rachunku, za pomocą kart paliwowych (zabezpieczonych kodem identyfikacyjnym „PIN”) wystawionych na numer rejestracyjny pojazdu lub okaziciela (dział organizacyjny Zamawiającego). Zakup paliwa powinien być udokumentowany wydrukiem potwierdzającym dokonanie transakcji i poprawności numeru PIN.
4. Wykonawca zobowiązany jest do zagwarantowania odpowiedniej jakości paliwa zgodnie z rozporządzeniem Ministra Gospodarki z dnia 9 października 2015 roku w sprawie wymagań jakościowych dla paliw ciekłych (Dz. U. z 2015 roku poz. ze zm.). Benzyna bezołowiowa powinna spełniać wszystkie wymagania normy PN EN 228+A1:2017-06E.
5. Zamawiający informuje, że na dzień uruchomienia niniejszego postępowania posiada na stanie:
- 12 samochodów ciężarowych i maszyn,
- 11 samochodów osobowych,
- 3 działy organizacyjne Zamawiającego uprawnione do tankowania.
Wykaz samochodów posiadających prawo do tankowania wraz ze wskazaniem ich numerów rejestracyjnych będzie stanowił załącznik do umowy zawartej z Wykonawcą. W przypadku zaistnienia zmian w ilości posiadanych samochodów w okresie realizacji zamówienia Zamawiający niezwłocznie przekaże Wykonawcy aktualny wykaz.
6. Wykonawca zobowiązany będzie do wydania Zamawiającemu, w terminie nie później niż 10 dni od dnia zawarcia umowy, 26 kart paliwowych uprawniających do zakupu paliwa w systemie bezgotówkowym. Karty paliwowe będą wydane na numery rejestracyjne pojazdów znajdujących się w wykazie. Za wydanie pierwszych kart paliwowych do każdego samochodu Wykonawca nie pobierze żadnych opłat.
W przypadku wyboru do realizacji zamówienia wykonawcy, z którym Zamawiający ma obecnie podpisaną umowę, Zamawiający dopuszcza pozostawienie obecnych karty paliwowych i nie wymaga wydania nowych. Nowe karty paliwowe wydawane będą w tym przypadku dla nowych samochodów Zamawiającego.
7. W przypadku utraty, zniszczenia, uszkodzenia lub kradzieży karty paliwowej, Zamawiający zobowiązany będzie do niezwłocznego powiadomienia:
- pisemnie lub telefonicznie Wykonawcy o powyższym zdarzeniu w celu blokady karty w sieci punktów sprzedaży oraz dodatkowo potwierdzi zgłoszenie e-mailem, albo
- w przypadku udostępnienia przez Wykonawcę dostępu do Portalu/Systemu FLOTA, zamawiający sam zablokuje karty.
8. Zamawiający wymaga, aby zgłoszenia utraty, zniszczenia, uszkodzenia lub kradzieży karty paliwowej były przyjmowane przez Wykonawcę całodobowo we wszystkie dni tygodnia. Przy każdym zgłoszeniu Zamawiający zobowiązany będzie podać numer i typ utraconej karty, nazwę Zamawiającego oraz numer rejestracyjny samochodu, na który została wystawiona karta. Potwierdzenie faksem lub drogą elektroniczną (e-mail) będzie dokonywane wyłącznie w godzinach pracy Zamawiającego. W przypadku utraty, zniszczenia, uszkodzenia lub kradzieży Katy elektronicznej po godzinach pracy Zamawiającego potwierdzenie drogą elektroniczną (e-mail) zostanie dokonane w następnym dniu roboczym.
- Wykonawca zobowiązany będzie przejąć odpowiedzialność za transakcje bezgotówkowe dokonywane przy użyciu utraconej lub skradzionej karty paliwowej od, momentu przyjęcia zgłoszenia o utracie, zniszczeniu, uszkodzeniu lub kradzieży karty.
9. W przypadku, o którym mowa w pkt 7 Wykonawca dostarczy Zamawiającemu nową elektroniczną kartę paliwową w terminie nie dłuższym niż 15 dni od dnia zgłoszenia utraty, zniszczenia, uszkodzenia lub kradzieży kart. Za wydanie kart zamiennych Wykonawca obciąży Zamawiającego opłatą zgodnie z cennikiem opłat obowiązującym u Wykonawcy.
10. W przypadku braku możliwości zatankowania paliwa na podstawie karty paliwowej z przyczyn technicznych leżących po stronie Wykonawcy, Wykonawca zobowiązany będzie do przeprowadzenia tzw. autoryzacji karty, podlegającej na uzyskaniu zezwolenia na dokonanie transakcji bezgotówkowej i potwierdzenie transakcji poprzez wystawienie stosownego pokwitowania. Zapłata z tytułu ww. transakcji nastąpi na tożsamych zasadach jak rozliczenie za tankowanie przy użyciu karty elektronicznej.
11. Wykonawca zobowiązany będzie do zapewnienia pełnego monitoringu transakcji, tj. daty i miejsca tankowania, rodzaju i ilości zatankowania paliwa, cenę za 1 litr paliwa i wartość zakupu paliwa w okresie rozliczeniowym po uwzględnieniu oferowanego rabatu/upustu z podaniem numeru karty paliwa i numeru rejestracyjnego samochodu.
12. Rozliczenia między Zamawiającym i Wykonawcą prowadzone będą bezgotówkowo na podstawie faktury VAT wystawionej po zakończeniu okresu rozliczeniowego.
13. Okresem rozliczeniowym będzie miesiąc kalendarzowy, tj. od pierwszego do ostatniego dnia miesiąca, gdzie za datę sprzedaży uznany będzie ostatni dzień każdego miesiąca kalendarzowego okresie obowiązywania umowy.
Zamawiający dopuszcza wprowadzenie krótszego okresu rozliczenia, np. od 1 do 15 dnia miesiąca kalendarzowego – z datą sprzedaży 15-tego dnia tego miesiąca oraz za okres do 16 do ostatniego dnia miesiąca – z datą sprzedaży ostatniego dnia miesiąca.
Szczegółowe warunki realizacji zamówienia oraz zasady rozliczeń opisane zostały we wzorze umowy (Załącznik nr 4 do SWZ), który stanowi integralną część SWZ.
14. Zamawiający nie wyraża zgody na przeniesienie praw i obowiązków wynikających z realizacji zamówienia na inny /e podmiot/y.
15. Zamawiający nie wymaga odbycia przez Wykonawcę wizji lokalnej lub sprawdzenia przez niego dokumentów niezbędnych do realizacji zamówienia.
16. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach podanych w SWZ oraz warun-kach opisanych we wzorze umowy stanowiącym Załącznik nr 4 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 09134100-8 - Olej napędowy
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
09132100-4 - Benzyna bezołowiowa
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 242340,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 242340,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 242340,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Polski Koncern Naftowy ORLEN S.A
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7740001454
7.3.3) Ulica: Chemików 7
7.3.4) Miejscowość: Płock
7.3.5) Kod pocztowy: 09-411
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-11-29
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 242340,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-12-31INNE PRZETARGI Z MIKOŁOWA
- Najem pojazdów przeznaczonych do przewozu osób wraz z kierowcą na potrzeby Miejskiego Ośrodka Sportu i Rekreacji w Mikołowie w 2025 roku.
- Dostawa sprzętu medycznego jednorazowego użytku i drobnego sprzętu medycznego
- Świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym, w zakresie przyjmowania, przemieszczania i doręczania przesyłek pocztowych i ich zwrotów dla Starostwa Powiatowego w Mikołowie
- Zakup i sukcesywna dostawa żywności na potrzeby Żłobka Miejskiego w Mikołowie w roku 2025
- Wykonywanie drobnych robót awaryjnych w branżach : ogólnobudowlanej, instalacyjnej, elektrycznej oraz dekarsko blacharskich dla budynków administrowanych przez ZGL w roku 2025
- Wykonanie i dostawa tablic rejestracyjnych na potrzeby Starostwa Powiatowego w Mikołowie oraz odbiór i złomowanie wycofanych z użytku tablic rejestracyjnych w latach 2025-2026
więcej: przetargi w Mikołowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sukcesywna dostawa oleju napędowego do stacji paliw Przedsiębiorstwa Usług Inżynieryjno-Komunalnych Spółka z o.o. w Sokołowie Podlaskim przy ul. Kosowskiej 75 na rok 2025
- Dostawa paliw dla Nadleśnictwa Poddębice do 31 grudnia 2025 roku- II postępowanie
- Dostawa paliw płynnych, olejów, smarów oraz oleju opałowego do Arboretum Leśnego przy Nadleśnictwie Syców
- Dostawa paliw płynnych dla samochodów i sprzętu Zarządu Dróg Powiatowych w Łomży
- Sukcesywne dostaw paliw ciekłych i płynu AdBlue na potrzeby Gminy Porąbka
- Sukcesywna dostawa paliw - benzyny bezołowiowej w ilości 9 000 litrów oraz oleju napędowego w ilości 25 000 litrów
więcej: Benzyna bezołowiowa »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.