Ogłoszenie z dnia 2024-04-24
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00228294/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-03-01
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego wielobranżowego nad realizacją inwestycji Rozbudowa budynku Szkoły Podstawowej w Cielądzu
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA CIELĄDZ
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 750148199
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: 59
1.5.2.) Miejscowość: Cielądz
1.5.3.) Kod pocztowy: 96-214
1.5.4.) Województwo: łódzkie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL715 - Skierniewicki
1.5.7.) Numer telefonu: 46 815 24 29
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: urzad@cieladz.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.cieladz.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-562a7268-d7c7-11ee-8305-7e4937eb936d1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego wielobranżowego nad realizacją inwestycji Rozbudowa budynku Szkoły Podstawowej w Cielądzu2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-562a7268-d7c7-11ee-8305-7e4937eb936d
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00299502
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-04-24
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00064390/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.1 Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego wielobranżowego nad realizacją inwestycji Rozbudowa budynku Szkoły Podstawowej w Cielądzu
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00228294
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: Or.SO.2714.3.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług pełnienia funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego wielobranżowego przy rozbudowie budynku Szkoły Podstawowej w Cielądzu wraz z oddziałami przedszkolnymi i infrastrukturą towarzyszącą w „formule zaprojektuj i wybuduj” na dz. nr 193/1,w branży:1) branża budowlano-konstrukcyjna
2. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia:
Część I – nadzór inwestorski budowlano-konstrukcyjny
Zakres usługi obejmuje:
1). Etap I obejmuje weryfikację i akceptację kompleksowej dokumentacji projektowej (projekt budowlany i techniczny, dalej „Projekt”) oraz koordynacji między branżowej dokumentacji (z INI branży sanitarnej i elektrycznej, głównym wykonawcą oraz autorami dokumentacji i podwykonawcami) przedłożonej przez głównego wykonawcę Zamawiającemu do akceptacji celem uzyskaniem wszelkich niezbędnych uzgodnień i decyzji oraz uzyskanie pozwolenia na budowę od właściwego organu na realizację całego zakresu inwestycji w ramach zadania.
2). Etap II obejmuje nadzór nad prawidłowością wykonania zadania zgodnie z:
a) umową głównego wykonawcy oraz umową na pełnienie funkcji inspektora;
b) dokumentacją przetargową (w tym PFU) z postępowania Or.SO.2714.9.2024,
c) specyfikacją warunków zamówienia,
d) zatwierdzoną kompleksową dokumentacja projektową i pozwoleniem na budowę (czerwiec 2024r.)
e) obowiązującymi przepisami i Polskimi Normami oraz zasadami współczesnej wiedzy technicznej i sztuką budowlaną.
3). Zakres prac nadzorowanych robót branżowych obejmuje m.in.:
1. Dokumentacja projektowo-kosztorysowa
2. Rozbiórka istniejącego przedszkola.
3. Projektowana rozbudowa budynku szkoły.
4. Roboty branży sanitarnej (koordynacja z inspektorem branży sanitarnej).
5. Roboty branży elektrycznej (koordynacja z inspektorem branży elektrycznej).
6. Przebudowa i remont istniejącego budynku szkoły.
7. Zagospodarowanie działki.
Zamawiający wymaga od Inspektorów pobytu na budowie min. 1 raz w tygodniu.
Szczegółowy zakres obowiązków określają PROJEKTY UMÓW stanowiące załączniki:
Załącznik nr 1 – nadzór inwestorski budowlano-konstrukcyjny
Wartość umowy z Wykonawcą robót to 12.387.600,60 zł brutto.
Szczegółowy zakres prac podlegający nadzorowi przedstawiają dokumenty zamieszczone na stronie internetowej Biuletyn Informacji Publicznych Urzędu Gminy w Cielądzu: https://www.bip.cieladz.pl/redir,przetargi?zamowienie_publiczneID=205
– postępowania w 2023r. Rozbudowa budynku Szkoły Podstawowej wraz z oddziałami przedszkolnymi oraz infrastrukturą towarzyszącą w m. Cielądz w formule „zaprojektuj i wybuduj” Or.SO.2714.9.2023
4.5.3.) Główny kod CPV: 71000000-8 - Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
71700000-5 - Usługi nadzoru i kontroli
71248000-8 - Nadzór nad projektem i dokumentacją
71520000-9 - Usługi nadzoru budowlanego
4.5.5.) Wartość części: 48800,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług pełnienia funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego wielobranżowego przy rozbudowie budynku Szkoły Podstawowej w Cielądzu wraz z oddziałami przedszkolnymi i infrastrukturą towarzyszącą w „formule zaprojektuj i wybuduj” na dz. nr 193/1,w branży:2) branża sanitarna,
Część II – nadzór inwestorski sanitarny
1). Etap I obejmuje weryfikację i akceptację Projektu budowlanego i projektu technicznego oraz koordynacji między branżowej dokumentacji (z INI branży budowlanej i elektrycznej, głównym wykonawcą oraz autorami dokumentacji - podwykonawcami) przedłożonej przez głównego wykonawcę Zamawiającemu do akceptacji celem uzyskania wszelkich niezbędnych uzgodnień i decyzji oraz uzyskanie pozwolenia na budowę od właściwego organu na realizację całego zakresu inwestycji w ramach zadania.
2). Etap II obejmuje nadzór nad prawidłowością wykonania zadania zgodnie z:
a) umową głównego wykonawcy oraz umową na pełnienie funkcji inspektora;
b) dokumentacją przetargową (w tym PFU) z postępowania Or.SO.2714.9.2024,
c) specyfikacją warunków zamówienia,
d) zatwierdzoną kompleksową dokumentacja projektową i pozwoleniem na budowę (czerwiec 2024r.)
e) obowiązującymi przepisami i Polskimi Normami oraz zasadami współczesnej wiedzy technicznej i sztuką budowlaną.
3). Zakres prac nadzorowanych robót branżowych obejmuje m.in.:
1. Dokumentacja projektowo-kosztorysowa
2. Instalacja wody zimnej, ciepłej i cyrkulacyjnej.
3. Instalacja p.poż.- hybrydowa wewnętrzna.
4. Instalacja kanalizacji sanitarnej.
5. Instalacja kanalizacji tłuszczowej i kanalizacji deszczowej w dachu.
6. Wentylacja mechaniczna nawiewno-wywiewna z odzyskiem ciepła.
7. Wentylacja mechaniczna nawiewno- wywiewna indywidualna.
8. Instalacja grzewcza, zasilana z istniejącej kotłowni olejowo-gazowej.
9. Instalacja gazowa do kuchni.
Szczegółowy zakres obowiązków określają PROJEKTY UMÓW stanowiące załączniki:
Załącznik nr 1a – nadzór inwestorski sanitarny
Zamawiający wymaga od Inspektorów pobytu na budowie min. 1 raz w tygodniu.
Wartość umowy z Wykonawcą robót to 12.387.600,60 zł brutto.
Szczegółowy zakres prac podlegający nadzorowi przedstawiają dokumenty zamieszczone na stronie internetowej Biuletyn Informacji Publicznych Urzędu Gminy w Cielądzu: https://www.bip.cieladz.pl/redir,przetargi?zamowienie_publiczneID=205
– postępowania w 2023r. Rozbudowa budynku Szkoły Podstawowej wraz z oddziałami przedszkolnymi oraz infrastrukturą towarzyszącą w m. Cielądz w formule „zaprojektuj i wybuduj” Or.SO.2714.9.2023
4.5.3.) Główny kod CPV: 71000000-8 - Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
71700000-5 - Usługi nadzoru i kontroli
71248000-8 - Nadzór nad projektem i dokumentacją
71520000-9 - Usługi nadzoru budowlanego
4.5.5.) Wartość części: 24500 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług pełnienia funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego wielobranżowego przy rozbudowie budynku Szkoły Podstawowej w Cielądzu wraz z oddziałami przedszkolnymi i infrastrukturą towarzyszącą w „formule zaprojektuj i wybuduj” na dz. nr 193/1,w branży:3) branża elektryczna.
Część III – nadzór inwestorski elektryczny
Zakres usługi obejmuje:
1). Etap I obejmuje weryfikację i akceptację Projektu budowlane i projektu oraz koordynacji między branżowej dokumentacji (z INI branży sanitarnej i budowlanej, głównym wykonawcą oraz autorami dokumentacji - podwykonawcami) przedłożonej przez głównego wykonawcę Zamawiającemu do akceptacji celem uzyskaniem wszelkich niezbędnych uzgodnień i decyzji oraz uzyskanie pozwolenia na budowę od właściwego organu na realizację całego zakresu inwestycji w ramach zadania.
2). Etap II obejmuje nadzór nad prawidłowością wykonania zadania zgodnie z:
a) umową głównego wykonawcy oraz umową na pełnienie funkcji inspektora;
b) dokumentacją przetargową (w tym PFU) z postępowania Or.SO.2714.9.2024,
c) specyfikacją warunków zamówienia,
d) zatwierdzoną kompleksową dokumentacja projektową i pozwoleniem na budowę (czerwiec 2024r.)
e) obowiązującymi przepisami i Polskimi Normami oraz zasadami współczesnej wiedzy technicznej i sztuką budowlaną.
3). Zakres prac nadzorowanych robót branżowych obejmuje m.in.:
1. Tablice rozdzielcze.
2. Trasy kablowe wewnątrz budynku.
3. Okablowanie elektryczne
4. Oprawy oświetleniowe.
5. Osprzęt.
6. Instalacja odgromowa i uziemiająca.
7. Pomiary elektryczne.
8. Instalacje przewietrzania
9. Sieć komputerową.
10. Instalacja CCTV.
11. Instalacja fotowoltaiczna.
Zamawiający wymaga od Inspektorów pobytu na budowie min. 1 raz w tygodniu.
Szczegółowy zakres obowiązków określają PROJEKTY UMÓW stanowiące załączniki:
Załącznik nr 1b – nadzór inwestorski elektryczny
Wartość umowy z Wykonawcą robót to 12.387.600,60 zł brutto.
Szczegółowy zakres prac podlegający nadzorowi przedstawiają dokumenty zamieszczone na stronie internetowej Biuletyn Informacji Publicznych Urzędu Gminy w Cielądzu: https://www.bip.cieladz.pl/redir,przetargi?zamowienie_publiczneID=205
– postępowania w 2023r. Rozbudowa budynku Szkoły Podstawowej wraz z oddziałami przedszkolnymi oraz infrastrukturą towarzyszącą w m. Cielądz w formule „zaprojektuj i wybuduj” Or.SO.2714.9.2023
4.5.3.) Główny kod CPV: 71000000-8 - Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
71700000-5 - Usługi nadzoru i kontroli
71248000-8 - Nadzór nad projektem i dokumentacją
71520000-9 - Usługi nadzoru budowlanego
4.5.5.) Wartość części: 22500,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 8
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 8
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 45018,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 107010,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 48800,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Progres Zbigniew Witczak
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 365015243
7.3.3) Ulica: Nowomiejska 19
7.3.4) Miejscowość: Skierniewice
7.3.5) Kod pocztowy: 96-100
7.3.6.) Województwo: łódzkie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-04-17
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 48800,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 17 miesiące
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 24500 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 77490,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 24500,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: KNK BUDOWNICTWO sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 386949788
7.3.3) Ulica: ul. Zagórska, 171
7.3.4) Miejscowość: Kielce
7.3.5) Kod pocztowy: 25-346
7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-04-16
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 24500,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 17 miesiące
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 22500 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 84870,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 22500 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: KNK BUDOWNICTWO sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 386949788
7.3.3) Ulica: ul. Zagórska, 171
7.3.4) Miejscowość: Kielce
7.3.5) Kod pocztowy: 25-346
7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-04-16
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 22500 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 17 miesiące
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
W razie opóźnienia wykonania robót obowiązki Inspektora nadzoru ulegają stosownemu przedłużeniu.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Aktualizacja i adaptacja posiadanej dokumentacji projektowej dla nowego zamierzenia inwestycyjnego pn. "Budowa budynków mieszkalnych, wielorodzinnych w Goleniowie przy ul. Wytwórczej - etap III i IV"
- Zaprojektowanie i budowa zespołu boisk wraz z infrastrukturą przy Młodzieżowym Ośrodku Socjoterapii nr 8 w Warszawie
- Usługa pełnienia nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania inwestycyjnego pn.: "Budowa skrzydła E budynku Sądu Rejonowego w Gdyni przy ul. Jana z Kolna 55"
- "Wykonanie pełnobranżowej dokumentacji projektowej inwestycji pn.: "Budowa szkoły podstawowej w Kunowie, Gmina Kobylanka" oraz pełnienie nadzoru autorskiego.
- WYKONANIE DOKUMENTACJI PROJEKTOWO-KOSZTORYSOWEJ I STWIORB ORAZ SPRAWOWANIE NADZORU AUTORSKIEGO W RAMACH ZAD. INWEST. PN.: "BUDOWA DROGI GMINNEJ W UL. MAŁEJ SZPITALNEJ WRAZ Z INFRASTRUKTURĄ TECHNICZNĄ"
- Wykonanie kompletnej dokumentacji projektowo - kosztorysowej pn.: "Projekt ul. Jesionowej 470 095S w Kłobucku" wraz z pełnieniem nadzoru autorskiego oraz aktualizacją kosztorysów inwestorskich".
więcej: Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.