Ogłoszenie z dnia 2022-08-10
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00290424/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-08-03
- 2022/BZP 00378691/01 - Wynik z dnia 2022-10-05
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
Przebudowa odcinka drogi powiatowej nr 3220P w m. Brzeźno
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Nazwa zamawiającego: ZARZĄD DRÓG POWIATOWYCH W KONINIE
1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 311060783
1.4.) Adres zamawiającego:
1.4.1.) Ulica: ul. Świętojańska 20D
1.4.2.) Miejscowość: Konin
1.4.3.) Kod pocztowy: 62-500
1.4.4.) Województwo: wielkopolskie
1.4.5.) Kraj: Polska
1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL414 - Koniński
1.4.7.) Numer telefonu: 63 243 02 80
1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@zdp.konin.pl
1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdp.konin.pl
1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Zarządzanie drogami powiatowymi
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00299554
2.2.) Data ogłoszenia: 2022-08-10
SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA
3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2022/BZP 00290424/01
3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
5.4. Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu Przed zmianą:
1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na zasadach określonych w Rozdziale IX SWZ, oraz spełniają określone przez Zamawiającego warunki udziału w postępowaniu.
2. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:
1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:
Zamawiający nie stawia warunków w tym zakresie.
2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:
Zamawiający nie stawia warunków w tym zakresie.
3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
Wykonawca spełni warunek, jeżeli będzie posiadał środki finansowe lub zdolność kredytową na kwotę nie mniejszą niż 2.500.000,00 zł (słownie: dwa miliony pięćset tysięcy złotych 00/100).
4) zdolności technicznej lub zawodowej:
a) Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał należycie co najmniej dwa zadania polegające na budowie, przebudowie lub rozbudowie ulicy lub drogi kategorii co najmniej gminnej, w zakres których wchodziło wykonanie nawierzchni jezdni z mieszanki mineralno-asfaltowej, w tym:.
- jedno zadanie dot. budowy, przebudowy lub rozbudowy ulicy lub drogi kategorii co najmniej gminnej o wartości zamówienia powyżej 4.000.000,00 zł brutto (zadanie 1) oraz
- jedno zadanie w zakres którego wchodziła budowa, przebudowa lub rozbudowa elementów kanalizacji deszczowej o wartości powyżej 2.000.000,00 zł brutto (zadanie 2).
Zamawiający dopuszcza możliwość łącznego wykazania się przez Wykonawców potencjałem w zakresie jak wyżej tzn. można wykazać, że jeden Wykonawca posiada wiedzę i doświadczenie w całości na zadanie "1" a drugi Wykonawca całości na zadanie „2”, z tym, że nie sumuje się wartości ani elementów z kilku umów niebędących jedną inwestycją/robotą budowlaną.
Zamawiający dopuszcza także wykazanie się jednym zadaniem obejmującym swym zakresem zarówno zadanie „1” jak i zadanie „2”, z tym, że łączna wartość roboty budowlanej będzie nie niższa niż 6.000.000,00 zł brutto (słownie: sześć milionów złotych 00/100).
b) Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże osoby które zostaną skierowane do realizacji zamówienia, posiadające kwalifikacje zawodowe, uprawnienia, doświadczenie i wykształcenie niezbędne do wykonania zamówienia oraz wykaże, że będzie dysponował osobami podając podstawę do ich dysponowania. Dla osób kierujących robotami Zamawiający określa następujące wymagania:
- Kierownik budowy (min. 1 osoba) – posiadający uprawnienia budowlane bez ograniczeń do kierowania robotami w specjalności inżynieryjnej drogowej (lub odpowiadające im ważne uprawnienia wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów) oraz posiadający doświadczenie w realizacji na stanowisku kierownika budowy lub kierownika robót, jednego zadania związanego z budową, przebudową lub rozbudową ulicy lub drogi kategorii minimum gminnej o wartości minimum 4.000.000,00 zł (brutto) każde, w zakres którego wchodziło wykonanie nawierzchni jezdni z mieszanki mineralno – asfaltowej.
- Kierownik robót – branża sanitarna (min 1 osoba) - posiadający uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych bez ograniczeń (lub odpowiadające im ważne uprawnienia wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów) oraz posiadający doświadczenie w realizacji na stanowisku kierownika budowy lub kierownika robót, jednego zadania w zakres którego wchodziła budowa, przebudowa lub rozbudowa elementów kanalizacji deszczowej o wartości powyżej 1.000.000,00 zł brutto
Zamawiający dopuszcza zgłoszenie do kierowania pracami budowlanymi osoby, która posiada uprawnienia w więcej niż jednej specjalności.
c) Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże dysponowanie potencjałem technicznym do realizacji zamówienia, w postaci dysponowania (zapewnienia dysponowania) sprzętem, zapleczem i urządzeniami technicznymi wymaganymi w ramach zamówienia, na którą składa ofertę. Wymagane będzie dysponowanie minimum następującym sprzętem:
- Frezarka drogowa z podajnikiem urobku (min 1 szt.) o następujących parametrach technicznych – szerokość frezowania min. 1,00 m;
- Rozściełacz mas bitumicznych (min 1 szt.) o następujących parametrach technicznych – min. szerokość 3,00 m.
UWAGA: jeżeli Wykonawca wskazał narzędzia i urządzenia udostępnione przez inny podmiot, do oferty należy przedłożyć pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji narzędzi i urządzeń na potrzeby wykonania zamówienia.
Po zmianie:
1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na zasadach określonych w Rozdziale IX SWZ, oraz spełniają określone przez Zamawiającego warunki udziału w postępowaniu.
2. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:
1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:
Zamawiający nie stawia warunków w tym zakresie.
2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:
Zamawiający nie stawia warunków w tym zakresie.
3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
Wykonawca spełni warunek, jeżeli będzie posiadał środki finansowe lub zdolność kredytową na kwotę nie mniejszą niż 2.500.000,00 zł (słownie: dwa miliony pięćset tysięcy złotych 00/100).
4) zdolności technicznej lub zawodowej:
a) Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał należycie co najmniej dwa zadania polegające na budowie, przebudowie lub rozbudowie ulicy lub drogi kategorii co najmniej gminnej, w zakres których wchodziło wykonanie nawierzchni jezdni z mieszanki mineralno-asfaltowej, w tym:.
- jedno zadanie dot. budowy, przebudowy lub rozbudowy ulicy lub drogi kategorii co najmniej gminnej o wartości zamówienia powyżej 4.000.000,00 zł brutto (zadanie 1) oraz
- jedno zadanie w zakres którego wchodziła budowa, przebudowa lub rozbudowa elementów kanalizacji deszczowej lub/i elementów kanalizacji sanitarnej o wartości powyżej 2.000.000,00 zł brutto (zadanie 2).
Zamawiający dopuszcza możliwość łącznego wykazania się przez Wykonawców potencjałem w zakresie jak wyżej tzn. można wykazać, że jeden Wykonawca posiada wiedzę i doświadczenie w całości na zadanie "1" a drugi Wykonawca całości na zadanie „2”, z tym, że nie sumuje się wartości ani elementów z kilku umów niebędących jedną inwestycją/robotą budowlaną.
Zamawiający dopuszcza także wykazanie się jednym zadaniem obejmującym swym zakresem zarówno zadanie „1” jak i zadanie „2”, z tym, że łączna wartość roboty budowlanej będzie nie niższa niż 6.000.000,00 zł brutto (słownie: sześć milionów złotych 00/100).
b) Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże osoby które zostaną skierowane do realizacji zamówienia, posiadające kwalifikacje zawodowe, uprawnienia, doświadczenie i wykształcenie niezbędne do wykonania zamówienia oraz wykaże, że będzie dysponował osobami podając podstawę do ich dysponowania. Dla osób kierujących robotami Zamawiający określa następujące wymagania:
- Kierownik budowy (min. 1 osoba) – posiadający uprawnienia budowlane bez ograniczeń do kierowania robotami w specjalności inżynieryjnej drogowej (lub odpowiadające im ważne uprawnienia wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów) oraz posiadający doświadczenie w realizacji na stanowisku kierownika budowy lub kierownika robót, jednego zadania związanego z budową, przebudową lub rozbudową ulicy lub drogi kategorii minimum gminnej o wartości minimum 4.000.000,00 zł (brutto) każde, w zakres którego wchodziło wykonanie nawierzchni jezdni z mieszanki mineralno – asfaltowej.
- Kierownik robót – branża sanitarna (min 1 osoba) - posiadający uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych bez ograniczeń (lub odpowiadające im ważne uprawnienia wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów) oraz posiadający doświadczenie w realizacji na stanowisku kierownika budowy lub kierownika robót, jednego zadania w zakres którego wchodziła budowa, przebudowa lub rozbudowa elementów kanalizacji deszczowej lub/i elementów kanalizacji sanitarnej o wartości powyżej 1.000.000,00 zł brutto
Zamawiający dopuszcza zgłoszenie do kierowania pracami budowlanymi osoby, która posiada uprawnienia w więcej niż jednej specjalności.
c) Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże dysponowanie potencjałem technicznym do realizacji zamówienia, w postaci dysponowania (zapewnienia dysponowania) sprzętem, zapleczem i urządzeniami technicznymi wymaganymi w ramach zamówienia, na którą składa ofertę. Wymagane będzie dysponowanie minimum następującym sprzętem:
- Frezarka drogowa z podajnikiem urobku (min 1 szt.) o następujących parametrach technicznych – szerokość frezowania min. 1,00 m;
- Rozściełacz mas bitumicznych (min 1 szt.) o następujących parametrach technicznych – min. szerokość 3,00 m.
UWAGA: jeżeli Wykonawca wskazał narzędzia i urządzenia udostępnione przez inny podmiot, do oferty należy przedłożyć pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji narzędzi i urządzeń na potrzeby wykonania zamówienia.
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA VIII - PROCEDURA3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.1. Termin składania ofert Przed zmianą:
2022-08-18 10:00
Po zmianie:
2022-08-19 10:00
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.3. Termin otwarcia ofert Przed zmianą:
2022-08-18 10:15
Po zmianie:
2022-08-19 10:15
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.4. Termin związania ofertą Przed zmianą:
2022-09-16
Po zmianie:
2022-09-17
INNE PRZETARGI Z KONINA
- Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych do Przedszkola Nr 16 im. Jana Brzechwy w Koninie w 2025 r.
- Dostawa i wdrożenie oprogramowania systemowego do pracy w chmurze dla 5 szkół kształcenia zawodowego w Koninie
- PRACE REMONTOWE I ADAPTACYJNE DOTYCZĄCE UTWORZENIA SPECJALISTYCZNYCH PRACOWNI W RAMACH PROJEKTU "TRANSFORMACJA KSZTAŁCENIA ZAWODOWEGO PRZYSZŁOŚCIĄ KONINA"
- Kompleksowa dostawa energii elektrycznej wraz z jej dystrybucją do obiektów ANS w Koninie
- Świadczenie specjalistycznych usług opiekuńczych dla osób z zaburzeniami psychicznymi
- Dostawy bonów towarowych w formie papierowej
więcej: przetargi w Koninie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa zespołu budynków mieszkalnych wielorodzinnych wraz z infrastrukturą zewnętrzną i zagospodarowaniem terenu przy ul. Adama Asnyka w Strzelcach Krajeńskich
- Wykonanie remontu w 4 lokalach gminnych administrowanych przez ZGM w Pabianicach
- Wykonanie robót budowlanych związanych z procesem zagospodarowania poscaleniowego we wsi Krzeczów - 4
- Rozbudowa Szkoły Podstawowej oraz budowa pełnowymiarowej sali gimnastycznej w msc. Skuły (dokończenie rozbudowy)
- Przebudowa drogi powiatowej nr 1583 K Obwodnica Zachodnia Nowego Sącza
- BUDOWA ŚCIEŻKI ROWEROWEJ Z MIEJSCOWOŚCI WSCHOWA DO MIEJSCOWOŚCI LGIŃ W OPARCIU O PRZEBIEG DROGI WOJEWÓDZKIEJ NR 305 - ETAP III -HETMANICE- LGIŃ granica województwa
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.