eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi RadzionkówPrzebudowa (na odcinku od ul. Wandy do ul. M. Dąbrowskiej) oraz rozbudowa (na odcinku od ul. M. Dąbrowskiej do ul. Ciepłowniczej) ul. N. Żołnierza wraz z budową ul. Ciepłowniczej w Radzionkowie



Ogłoszenie z dnia 2024-04-26


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Przebudowa (na odcinku od ul. Wandy do ul. M. Dąbrowskiej) oraz rozbudowa (na odcinku od ul. M. Dąbrowskiej do ul. Ciepłowniczej) ul. N. Żołnierza wraz z budową ul. Ciepłowniczej w Radzionkowie

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA RADZIONKÓW

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 276258807

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Męczenników Oświęcimia 42

1.5.2.) Miejscowość: Radzionków

1.5.3.) Kod pocztowy: 41-922

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL228 - Bytomski

1.5.7.) Numer telefonu: 323887106

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@radzionkow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.radzionkow.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Przebudowa (na odcinku od ul. Wandy do ul. M. Dąbrowskiej) oraz rozbudowa (na odcinku od ul. M. Dąbrowskiej do ul. Ciepłowniczej) ul. N. Żołnierza wraz z budową ul. Ciepłowniczej w Radzionkowie

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-802457bd-03af-11ef-b81b-aebd110f5279

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00303969

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-04-26

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00033016/05/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.1 Przebudowa (na odcinku od ul. Wandy do ul. M.Dąbrowskiej) oraz rozbudowa (na odcinku od ul. M.Dąbrowskiej do ul. Ciepłowniczej) ul. N. Żołnierza wraz z budową ul. Ciepłowniczej w Radzionkowie

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://radzionkow.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://radzionkow.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. Wykonawca zamierzający złożyć ofertę albo ofertę dodatkową albo ofertę
ostateczną (wyłącznie za pośrednictwem platformy przetargowej) zobowiązany jest do zapoznania się z instrukcjami użytkowników platformy przetargowej dostępnymi pod adresem: https://radzionkow.logintrade.net/rejestracja/instrukcje.html oraz
zaakceptowania regulaminu korzystania z Platformy przetargowej dostępnego pod adresem: https://radzionkow.logintrade.net/rejestracja/rejestracja.html.
2. Złożenie oferty za pośrednictwem platformy przetargowej oznacza akceptację regulaminu, o którym mowa w ust. 1 niniejszego rozdziału SWZ.
3. Wymagania techniczne związane z korzystaniem z Platformy przetargowej – wskazane są na stronie Platformy przetargowej Zamawiającego pod adresem: https://radzionkow.logintrade.net/rejestracja/instrukcje.html
4. Wsparcia technicznego w zakresie działania Platformy przetargowej – udziela dostawca tj. Logintrade S.A., z siedzibą we Wrocławiu (kod pocztowy: 53-680) ul. Braniborska 2/10; dane kontaktowe: tel. 71 787 35 34, e-mail:
helpdesk@logintrade.net od poniedziałku do piątku (w dni robocze) w godzinach 8:00 do 16:00. 5. Sposoby złożenia oferty albo oferty dodatkowej albo oferty ostatecznej za pośrednictwem Platformy przetargowej oraz potwierdzenia złożenia oferty (w zależności od wyboru opcji z logowaniem lub bez logowania), zostały opisane w instrukcji obsługi Platformy przetargowej. 6. Oferty, oświadczenia, o których mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp, podmiotowe środki dowodowe, w tym oświadczenie, którym mowa w art. 117 ust. 4 ustawy Pzp, oraz zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby, o którym mowa w art. 118 ust. 3 ustawy Pzp, przedmiotowe środki dowodowe, pełnomocnictwo, sporządza się w postaci elektronicznej, w formatach danych określonych w przepisach wydanych na podstawie art. 18 ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz.U.
z 2020 r., poz. 346,568,695,15717 i 2320), z zastrzeżeniem formatów, o których mowa w art. 66 ust. 1 ustawy, z uwzględnieniem rodzaju przekazywanych danych. 7. Informacje, oświadczenia lub dokumenty, inne niż określone w ust. 6 niniejszego rozdziału SWZ, przekazywane w postępowaniu o udzielenie zamówienia, sporządza się w postaci elektronicznej, w formatach danych określonych w przepisach wydanych na podstawie art. 18 ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne lub jako tekst wpisany bezpośrednio do wiadomości przekazywanej przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, wskazanych przez Zamawiającego w SWZ. 8. W przypadku, gdy dokumenty elektroniczne w postępowaniu o udzielenie zamówienia, przekazywane przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, zawierają informacje stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz.U. z 2020 r., poz. 1913), Wykonawca, w celu utrzymania w poufności tych informacji, przekazuje je w wydzielonym i odpowiednio oznaczonym pliku.
9. Podmiotowe środki dowodowe, przedmiotowe środki dowodowe oraz inne
dokumenty lub oświadczenia, sporządzone w języku obcym przekazuje się wraz z tłumaczeniem na język polski. 10. Pozostałe zapisy zgodnie z SWZ.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że: 1. administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Burmistrz Miasta Radzionków z siedzibą w Urzędzie Miasta Radzionków przy ulicy Męczenników Oświęcimia 42. 2. inspektorem ochrony danych osobowych w Gminie Radzionków z siedzibą Urzędzie Miasta jest Pani Agnieszka Szołtysek (e-mail: iod@radzionkow.pl). Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego pn: „Przebudowa (na odcinku od ul. Wandy do ul. M.Dąbrowskiej) oraz rozbudowa (na odcinku od ul. M. Dąbrowskiej do ul. Ciepłowniczej) ul. Nieznanego Żołnierza wraz z budową ul. Ciepłowniczej w Radzionkowie”.
3. Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18, art. 74 w zw. z art. 266 oraz art. 291 ustawy Pzp. 4. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 i ust. 4 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie
zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres
przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy; 5. obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy
Pzp; 6. w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
7. posiada Pani/Pan: na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących; na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych*; na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO**; prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych dotyczących Pani/Pana narusza przepisy RODO; 8. nie przysługuje Pani/Panu: w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych; prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO; na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): nie dotyczy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: KP.271.1.4.2024

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest opracowanie wielobranżowej dokumentacji
projektowej i wykonanie robót budowlanych w ramach zadania pn.: „Przebudowa (na odcinku od ul. Wandy do ul. M. Dąbrowskiej) oraz rozbudowa (na odcinku od ul. M. Dąbrowskiej do ul. Ciepłowniczej) ul. Nieznanego Żołnierza wraz z budową ul. Ciepłowniczej w Radzionkowie”. Zamówienie należy wykonać w formie „zaprojektuj i wybuduj”.
2. Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności: 2.1. opracowanie wielobranżowej dokumentacji projektowej obejmującej przebudowę wraz z rozbudową ul. Ciepłowniczej w Radzionkowie oraz jej odwodnieniem i oświetleniem, budową drogi pieszo-rowerowej wraz z uzyskaniem prawomocnej i właściwej decyzji administracyjnej pozwalającej na realizację inwestycji oraz pełnienie nadzoru autorskiego w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia (etap I); 2.2. wykonanie robót budowlanych na podstawie wykonanej dokumentacji projektowej (etap II) oraz wykonanie i montaż tablic informacyjnych (w ilości: 2 szt.) zgodnie z załącznikiem nr 10 do SWZ – tablica
informacyjna (w ramach Etapu II); 2.3. uzyskanie i przekazanie Zamawiającemu prawomocnej decyzji pozwolenia na użytkowanie lub zaświadczenia o braku sprzeciwu do zawiadomienia o zakończeniu budowy (etap III).
3. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia określają: dokumenty zamówienia w rozumieniu art. 7 pkt 3 ustawy Pzp, w tym Specyfikacja Warunków Zamówienia wraz z wszelkimi jej zmianami i wyjaśnieniami (SWZ), sporządzona w toku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego oraz następujące dokumenty: Program funkcjonalno-użytkowy, który w rozumieniu art. 103 ust. 2 i ust. 3 ustawy Pzp obejmuje opis zadania budowlanego wraz z podaniem przeznaczenia ukończonych robót budowlanych oraz stawiane im wymagania techniczne, ekonomiczne, architektoniczne, materiałowe i funkcjonalne wraz z załącznikami.
2. Miejsce realizacji zamówienia:
2.1. W ramach przedmiotu zamówienia należy zaprojektować i wykonać odcinki drogi, w następujących lokalizacjach:
a) ulica Nieznanego Żołnierza na odcinku od ul. Wandy do ul. M. Dąbrowskiej;
b) ulica Nieznanego Żołnierza na odcinku od ul. M. Dąbrowskiej
do ul. Ciepłowniczej;
c) ulica Ciepłownicza (odcinek ul. Ciepłownicza do ul. Pod Lipami w Piekarach
Śląskich).
2.2.Zamawiający informuje, że wykonanie robót budowlanych dotyczących
fragmentu przedmiotowej drogi ul. Ciepłowniczej (+150 m od ul. Pod Lipami
do granic Miasta Piekary Śląskie) jest uwarunkowane podjęciem przez Radę
Miasta Radzionków właściwej Uchwały (uchwał) i podpisania właściwego
Porozumienia (umowy) pomiędzy Gminą Radzionków, a Gminą Piekary Śląskie umożliwiających realizację robót budowlanych na nieruchomościach
stanowiących własność Gminy Piekary Śląskie lub do których inny tytuł prawny przysługuje Gminie Piekary Śląskie. W przypadku niepodjęcia takiej uchwały (uchwał) i/lub nie zawarcia w/w Porozumienia Strony na zasadach opisanych w §24 projektu umowy – stanowiącego załącznik nr 9 do SWZ dopuszcza się zmianę umowy uwzgledniającą niemożliwość realizacji robót budowlanych na w/w nieruchomościach.
2.3. Na przedmiotowych działkach nie występują budynki objęte ochroną
w miejscowym planie.
2.4. Działki znajdują się poza obszarem Natura 2000 PLH240003 Podziemia
Tarnogórsko-Bytomskiego.
2.5. Przedmiotowe działki nie znajdują się w granicach obszaru rewitalizacji nr 1 i 2, określonych w Uchwale Rady Miasta Radzionków Nr XXIV/106/2019 z dnia 19 czerwca 2019 r. w sprawie wyznaczenia obszaru zdegradowanego i obszaru rewitalizacji Gminy Radzionków. Informuje się, że na terenie gminy Radzionków nie utworzono Specjalnej Strefy Rewitalizacji.
2. 6. Wizja lokalna: Zamawiający umożliwia i rekomenduje Wykonawcom odbycie wizji lokalnej w terenie w celu potwierdzenia istniejącego stanu, informacji zawartych w dokumentach zamówienia, w tym: Programie funkcjonalno-użytkowym, warunków terenowych i organizacyjnych oraz uwzględnienia innych nieopisanych uwarunkowań realizacji zamówienia. Jeżeli Wykonawca przeprowadzi we własnym zakresie wizję lokalną to wszystkie informacje, które pozyska o warunkach lokalnych, inne niż opisane w SWZ, powinny być zgłoszone Zamawiającemu. Zamawiający zdecyduje, czy te informacje powinny być uwzględnione w ofertach. Odbycie przez Wykonawcę wizji lokalnej nie jest obowiązkowe, lecz w przypadku braku przeprowadzenia takich oględzin, Wykonawca nie będzie mógł powoływać się rozpoznanie stanu faktycznego, wynikającego z dokumentów zamówienia i przyjęcie nieprawidłowych podstaw dokonania kalkulacji ceny ofertowej, nieznajdujących uzasadnienia w wymaganiach Zamawiającego. Ryzyko związane z brakiem dokonania wizji obciąża wyłącznie Wykonawcę.
3. Wymagania w zakresie dostępności dla osób niepełnosprawnych (zgodnie
z art. 100 ustawy Pzp):
Biorąc pod uwagę wymogi art. 100 ust. 1 i ust. 2 ustawy Pzp, Zamawiający wymaga, aby przedmiot umowy został zrealizowany z uwzględnieniem potrzeb wszystkich użytkowników, w tym zapewnienia dostępności dla osób niepełnosprawnych. Wykonawca powinien w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia zastosować zasady zgodne z koncepcją uniwersalnego projektowania, którą rozumie się jako projektowanie produktów, środowiska, programów i usług w taki sposób, by były użyteczne dla wszystkich, w możliwie największym stopniu, bez potrzeby adaptacji lub specjalistycznego projektowania. Uniwersalne projektowanie nie wyklucza możliwości zapewniania dodatkowych udogodnień dla szczególnych grup osób
z niepełnosprawnościami, jeżeli jest to potrzebne. Zamawiający rekomenduje uwzględnienie przy projektowaniu zaleceń i rekomendacji zawartych w opracowaniu pn.: "Standardy i wytyczne kształtowania
infrastruktury rowerowej" przyjętego Uchwałą Zarządu Województwa Śląskiego nr 1220/45/VI/2019 z dnia 5 czerwca 2019 roku dostępnych pod adresem: https://bip.slaskie.pl/samorzad_wojewodztwa/zarzad_wojewodztwa/uchwaly_zarzadu/uchwala-zarzadu-nr-1220-45-vi-2019-z-dnia-2019-06-05.html oraz „Wzorce i standardy rekomendowane przez Ministra właściwego ds. transportu – Drogi publiczne - WRD-41-2 – Wytyczne projektowania infrastruktury dla pieszych” - Część 2: Projektowanie infrastruktury liniowej.

4.2.6.) Główny kod CPV: 45233140-2 - Roboty drogowe

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45000000-7 - Roboty budowlane

71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania

45230000-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównywanie terenu

44113800-3 - Materiały do układania nawierzchni drogowych

34920000-2 - Sprzęt drogowy

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2026-09-30

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Do wyboru najkorzystniejszej oferty Zamawiający przyjął następujące
kryterium przypisując mu odpowiednią wagę procentową: Cena oferty brutto (60 % - 60 pkt), Wydłużenie okresu gwarancji (20%-20 pkt), Wydłużenie okresu rękojmi (20%-20 pkt).

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Wydłużenie okresu gwaracji

4.3.6.) Waga: 20

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Wydłużenie okresu rękojmi

4.3.6.) Waga: 20,00

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

Zdolność techniczna lub zawodowa:
1. Wykonawca musi wykazać, że: a) w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, należycie wykonał (zgodnie z przepisami prawa budowlanego
i prawidłowo ukończył): wielobranżową dokumentację projektową polegającą na budowie albo przebudowie albo rozbudowie nawierzchni (drogi) o długości co najmniej 1000 m obejmującą wykonanie kanalizacji deszczowej oraz oświetlenie - zgodnie z załącznikiem nr 5 do SWZ. b) w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, należycie wykonał (zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończył) 1 robotę budowlaną polegającą na budowie albo przebudowie albo rozbudowie nawierzchni (drogi) o długości co najmniej 1000 m obejmującej wykonanie kanalizacji deszczowej oraz oświetlenia - zgodnie z załącznikiem nr 5 do SWZ. Uwaga: pojęcia „budowa”, „przebudowa”, „rozbudowa” należy rozumieć zgodnie z przepisami Prawa Budowlanego (Dz. U. z 2023 r. poz. 682 z późn.zm.) Uwaga: za drogę Zamawiający uzna drogę w rozumieniu ustawy z dnia 21 marca 1985r. o drogach publicznych (Dz. U. z 2023 r. poz.645 z późn.zm.) Uwaga: Jeżeli Wykonawca powołuje się na doświadczenie w realizacji robót budowlanych wykonywanych wspólnie z innymi wykonawcami, należy wykazać robotę budowlaną, w której Wykonawca bezpośrednio uczestniczył (należy wskazać, jakie czynności w ramach tych robót były wykonywane przez Wykonawcę ubiegającego się o przywołane zamówienie, faktyczny wkład Konsorcjanta w prowadzeniu działań może polegać na osobistym wykonaniu robót, ale także zarządzaniu i administrowaniu robotami może wystarczyć do powołania się na doświadczenie nabyte w toku ich realizacji.
2. Za minimalny poziom zdolności uznane zostanie wykazanie przez
Wykonawcę dysponowanie (dysponuje lub będzie dysponował w trakcie
realizacji zamówienia) osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tj.
osobami posiadającymi prawo do wykonywania samodzielnych funkcji
technicznych w budownictwie tzn. odpowiednich uprawnień budowlanych do: a) projektowania w specjalności drogowej; b) projektowania w specjalności konstrukcyjno-budowlanej; c) projektowania w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych;
d) projektowania w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych; e) projektowania w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń telekomunikacyjnych; f) kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej (Kierownik budowy); g) kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej (Kierownik robót); h) kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych (Kierownik robót); i) kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych (Kierownik robót);
j) kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń telekomunikacyjnych (Kierownik robót);
przy czym przez ww. uprawnienia budowlane Zamawiający rozumie
uprawnienia budowlane, o których mowa w ustawie Prawo budowlane
oraz przepisów wykonawczych do tej ustawy lub odpowiadające im
ważne uprawnienia, które zostały wydane na podstawie wcześniej
obowiązujących przepisów; oraz posiadającą wpis na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego (zrzeszoną we właściwym samorządzie zawodowym) zgodnie z przepisami ustawy z dnia 15.12.2000 r. o samorządach zawodowych architektów oraz inżynierów budownictwa (t.j. Dz. U. z 2023 r., poz. 551); lub spełniającą warunki, o których mowa w art. 12a ustawy z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane (t.j. Dz.U. z 2023 r. poz. 682 z późn. zm.), tj. osobą której odpowiednie kwalifikacje zawodowe zostały
uznane na zasadach określonych w przepisach odrębnych lub spełniającą
wymogi o których mowa w art. 20a ustawy z dnia 15.12.2000 r.
o samorządach zawodowych architektów oraz inżynierów budownictwa
(„świadczenie usług transgranicznych”). Uwaga: Zamawiający dopuszcza łączenie kilku funkcji przez jedną osobę w przypadku posiadania przez nią kilku rodzajów wymaganych uprawnień budowlanych lub kwalifikacji.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: W celu potwierdzenia braku podstaw (przesłanek) wykluczenia z postępowania: Zamawiający nie żąda podmiotowych środków dowodowych.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca, którego oferta zostanie najwyżej oceniona, w celu wykazania spełnienia warunków udziału w postępowaniu (określonych przez Zamawiającego w ust. 3 niniejszego rozdziału SWZ), na podstawie art.
274 ust. 1 ustawy Pzp zostanie wezwany do złożenia następujących
podmiotowych środków dowodowych (aktualnych na dzień ich złożenia):
1. Wykazu usług wykonanych w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane wraz z załączeniem dowodów określających, czy te usługi zostały wykonane należycie – załącznik nr 5 do SWZ. Dowodami, o których mowa są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego dostawy lub usługi zostały wykonane, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie wykonawcy.
2. Wykazu robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie
ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy –
w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca
wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane oraz załączeniem dowodów określających, czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie – załącznik nr 5 do SWZ. Dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zostały wykonane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne odpowiednie dokumenty.
3. Wykazu osób skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia
publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług,
kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami – załącznik nr 6 do SWZ.

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

1. Zamawiający żąda złożenia wraz z ofertą przedmiotowych środków dowodowych (jeżeli dotyczy). 2. Jeżeli wykonawca nie złożył przedmiotowych środków dowodowych lub złożone przedmiotowe środki dowodowe są niekompletne, zamawiający wzywa do ich złożenia lub uzupełnienia w wyznaczonym terminie. 3. Przepisu ust. 2 nie stosuje się, jeżeli przedmiotowy
środek dowodowy służy potwierdzeniu zgodności z cechami lub kryteriami określonymi w opisie kryteriów oceny ofert lub, pomimo złożenia przedmiotowego środka dowodowego, oferta podlega odrzuceniu albo zachodzą przesłanki unieważnienia postępowania. 4. Zamawiający może żądać od wykonawców wyjaśnień dotyczących treści przedmiotowych środków
dowodowych.

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Tak

5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty:

Wykaz materiałów i urządzeń równoważnych”, stanowiący załącznik nr 8 do SWZ.

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

W celu zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, Wykonawca
zobowiązany będzie do złożenia m.in. następujących dokumentów:
a) potwierdzających, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej z tytułu prowadzonej działalności (deliktowej i kontraktowej) na kwotę nie mniejszą niż 8.000.000,00 zł, tj. polisy ubezpieczeniowej (obejmującej zarówno prace projektowe jak i roboty budowlane) wraz z dowodem uiszczenia wymaganych składek na ubezpieczenie (w przypadku sumy ubezpieczenia oznaczonej w walutach obcych na kwotę w wysokości równoważnej liczonej według średniego kursu złotego w stosunku do walut obcych ogłoszonego przez NBP obowiązującego w dniu, w którym zamieszczone zostało ogłoszenie o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych);
b) złożenia kosztorysu ofertowego sporządzonego w postaci uproszczonej,
zgodnie z przedmiarem robót, wskazującego wyliczenie ceny ofertowej
podanej w ofercie Wykonawcy – w dniu zawarcia umowy.
Dodatkowo Wymagający jest zobowiązany do :
1. opracowania i uzgodnienia z Zamawiającym w terminie 10 dni od dnia
zawarcia umowy - Harmonogramu rzeczowo-finansowego na podstawie
kosztorysu ofertowego, w którym będą uszczegółowione terminy rozpoczęcia i zakończenia poszczególnych robót. Wykonawca jest zobowiązany do opracowania harmonogramu przy uwzględnieniu treści projektu umowy i limitu środków zabezpieczonych na cele realizacji inwestycji w Wieloletniej Prognozie Finansowej Gminy Radzionków na dany rok kalendarzowy realizacji Inwestycji, przyjętej właściwą uchwałą Rady Miasta Radzionków przy uwzględnieniu wypłat środków z umowy na dofinansowanie;
2. złożenia kosztorysu szczegółowego i zestawienia materiałów do odbioru
końcowego robót tj. odbioru Etapu II .

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotyczące wadium:

Zamawiający żąda od Wykonawców wniesienia wadium w wysokości:
190.000,00 zł (słownie: sto dziewięćdziesiąt tysięcy złotych 00/100).

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia.
2. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego – nie dotyczy spółki cywilnej, o ile upoważnienie/pełnomocnictwo do występowania w imieniu tej spółki wynika z dołączonej do oferty umowy spółki bądź wszyscy wspólnicy podpiszą ofertę. 3. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia, zobowiązani są złożyć wraz z ofertą stosowne pełnomocnictwo – zgodne z pkt 5 ppkt 5.6 rozdziału XXIII SWZ – nie dotyczy spółki cywilnej, o ile upoważnienie/pełnomocnictwo do występowania w imieniu tej spółki wynika z dołączonej do oferty umowy spółki bądź wszyscy wspólnicy podpiszą ofertę. 4. Pełnomocnictwo, o którym mowa powyżej może wynikać albo z dokumentu pod taką samą nazwą, albo z umowy podmiotów wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. 5. Na formularzu oferty winno być jasno wskazane, iż oferta składana jest wspólnie – należy ujawnić wszystkie podmioty wspólnie ubiegające się o zamówienie. 6. Oferta musi być podpisana w taki sposób, by prawnie zobowiązywała wszystkich
Wykonawców występujących wspólnie (przez każdego z Wykonawców lub
pełnomocnika). 7. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców - oświadczenie, o którym mowa w art. 125 ustawy Pzp (załącznik nr 3 do SWZ) składa oddzielnie każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenia te potwierdzają spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w którym Wykonawca wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia – każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia nie może podlegać wykluczeniu z postępowania w oparciu o wskazane
w SWZ podstawy wykluczenia, co oznacza, że: 7.1. oświadczenie w zakresie braku podstaw wykluczenia z postępowania musi złożyć każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia;
7.2. oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu składa podmiot, który w odniesieniu do danego warunku udziału w postępowaniu potwierdza jego spełnienie. 8. Warunek dotyczący uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej jest spełniony, jeżeli co najmniej jeden z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia posiada uprawnienia do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej i zrealizuje roboty budowlane, dostawy lub usługi, do których realizacji te uprawnienia są wymagane (ar. 117 ust. 2 Pzp). 9. W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych z wykonawców, którzy wykonają roboty budowlane lub usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane. Zatem ten spośród wykonawców, który posiada zdolności do realizacji zamówienia, tj. spełnia warunki udziału w postępowaniu, powinien zrealizować zamówienie w zakresie, do wykonania którego niezbędne są te zdolności. 10. Pozostałe zapisy zgodnie z SWZ.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Projektowane postanowienia umowy w sprawie zamówienia publicznego, które zostaną wprowadzone do treści tej umowy stanowią załącznik nr 9 do SWZ.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2024-05-14 09:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Ofertę należy złożyć za pośrednictwem platformy przetargowej https://radzionkow.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-05-14 09:30

8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni

8.5.) Zamawiający przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z możliwością negocjacji: Tak

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

1. Zamówienie należy zrealizować w terminie do 28 miesięcy licząc od dnia podpisania umowy o udzielenie zamówienia publicznego, jednak nie później niż do dnia 30 września 2026 roku, co jest uzasadnione obiektywną przyczyną wynikającą z terminu rozliczenia dofinansowania wynikającego z umowy na dofinansowanie nr 805.28.1476.2024.RFRD z dnia 29 marca 2024 r., z zastrzeżeniem terminów dla poszczególnych etapów:
1.1. opracowanie wielobranżowej dokumentacji projektowej wraz z uzyskaniem prawomocnej i właściwej decyzji administracyjnej pozwalającej na realizację inwestycji – w terminie do 14 miesięcy od dnia podpisania umowy (I Etap);
1.2. wykonanie i zakończenie wszystkich robót budowlanych – do 26 miesięcy
od daty podpisania umowy (II Etap);
1.3. uzyskanie i przekazanie Zamawiającemu prawomocnej decyzji pozwolenia na użytkowanie lub zaświadczenia o braku sprzeciwu do zawiadomienia o zakończeniu budowy dla całej inwestycji (III Etap) - do 28 miesięcy od daty podpisania umowy, jednak nie później niż do dnia 30 września 2026 r.
2. Za termin zakończenia całego przedmiotu zamówienia (Etap III) uznaje się dzień przekazania Zamawiającemu prawomocnej decyzji pozwolenia na użytkowanie lub zaświadczenia o braku sprzeciwu do zawiadomienia o zakończeniu budowy, potwierdzony protokołem przekazania podpisanym przez Zamawiającego. 2. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert, określonym w rozdziale XXV SWZ. Dzień ten jest pierwszym dniem związania ofertą. Powyższe oznacza, że termin związania ofertą upływa w dniu 12 czerwca 2024 roku.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.