eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi RadzionkówPrzebudowa (na odcinku od ul. Wandy do ul. M. Dąbrowskiej) oraz rozbudowa (na odcinku od ul. M. Dąbrowskiej do ul. Ciepłowniczej) ul. N. Żołnierza wraz z budową ul. Ciepłowniczej w Radzionkowie



Ogłoszenie z dnia 2024-05-14


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
Przebudowa (na odcinku od ul. Wandy do ul. M. Dąbrowskiej) oraz rozbudowa (na odcinku od ul. M. Dąbrowskiej do ul. Ciepłowniczej) ul. N. Żołnierza wraz z budową ul. Ciepłowniczej w Radzionkowie

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Nazwa zamawiającego: GMINA RADZIONKÓW

1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 276258807

1.4.) Adres zamawiającego:

1.4.1.) Ulica: ul. Męczenników Oświęcimia 42

1.4.2.) Miejscowość: Radzionków

1.4.3.) Kod pocztowy: 41-922

1.4.4.) Województwo: śląskie

1.4.5.) Kraj: Polska

1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL228 - Bytomski

1.4.7.) Numer telefonu: 323887106

1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@radzionkow.pl

1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.radzionkow.pl

1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00322715

2.2.) Data ogłoszenia: 2024-05-14

SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA

3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2024/BZP 00303969

3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01

3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:

SEKCJA IX - POZOSTAŁE INFORMACJE

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

9.1. Informacje dodatkowe

Przed zmianą:
1. Zamówienie należy zrealizować w terminie do 28 miesięcy licząc od dnia podpisania umowy o udzielenie zamówienia publicznego, jednak nie później niż do dnia 30 września 2026 roku, co jest uzasadnione obiektywną przyczyną wynikającą z terminu rozliczenia dofinansowania wynikającego z umowy na dofinansowanie nr 805.28.1476.2024.RFRD z dnia 29 marca 2024 r., z zastrzeżeniem terminów dla poszczególnych etapów:
1.1. opracowanie wielobranżowej dokumentacji projektowej wraz z uzyskaniem prawomocnej i właściwej decyzji administracyjnej pozwalającej na realizację inwestycji – w terminie do 14 miesięcy od dnia podpisania umowy (I Etap);
1.2. wykonanie i zakończenie wszystkich robót budowlanych – do 26 miesięcy
od daty podpisania umowy (II Etap);
1.3. uzyskanie i przekazanie Zamawiającemu prawomocnej decyzji pozwolenia na użytkowanie lub zaświadczenia o braku sprzeciwu do zawiadomienia o zakończeniu budowy dla całej inwestycji (III Etap) - do 28 miesięcy od daty podpisania umowy, jednak nie później niż do dnia 30 września 2026 r.
2. Za termin zakończenia całego przedmiotu zamówienia (Etap III) uznaje się dzień przekazania Zamawiającemu prawomocnej decyzji pozwolenia na użytkowanie lub zaświadczenia o braku sprzeciwu do zawiadomienia o zakończeniu budowy, potwierdzony protokołem przekazania podpisanym przez Zamawiającego.
3. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert, określonym w rozdziale XXV SWZ. Dzień ten jest pierwszym dniem związania ofertą. Powyższe oznacza, że termin związania ofertą upływa w dniu 27 czerwca 2024 roku.

Po zmianie:
1. Zamówienie należy zrealizować w terminie do 28 miesięcy licząc od dnia podpisania umowy o udzielenie zamówienia publicznego, jednak nie później niż do dnia 30 września 2026 roku, co jest uzasadnione obiektywną przyczyną wynikającą z terminu rozliczenia dofinansowania wynikającego z umowy na dofinansowanie nr 805.28.1476.2024.RFRD z dnia 29 marca 2024 r., z zastrzeżeniem terminów dla poszczególnych etapów:
1.1. opracowanie wielobranżowej dokumentacji projektowej wraz z uzyskaniem prawomocnej i właściwej decyzji administracyjnej pozwalającej na realizację inwestycji – w terminie do 14 miesięcy od dnia podpisania umowy (I Etap);
1.2. wykonanie i zakończenie wszystkich robót budowlanych – do 26 miesięcy
od daty podpisania umowy (II Etap);
1.3. uzyskanie i przekazanie Zamawiającemu prawomocnej decyzji pozwolenia na użytkowanie lub zaświadczenia o braku sprzeciwu do zawiadomienia o zakończeniu budowy dla całej inwestycji (III Etap) - do 28 miesięcy od daty podpisania umowy, jednak nie później niż do dnia 30 września 2026 r.
2. Za termin zakończenia całego przedmiotu zamówienia (Etap III) uznaje się dzień przekazania Zamawiającemu prawomocnej decyzji pozwolenia na użytkowanie lub zaświadczenia o braku sprzeciwu do zawiadomienia o zakończeniu budowy, potwierdzony protokołem przekazania podpisanym przez Zamawiającego.
3. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert, określonym w rozdziale XXV SWZ. Dzień ten jest pierwszym dniem związania ofertą. Powyższe oznacza, że termin związania ofertą upływa w dniu 29 czerwca 2024 roku.

3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:

SEKCJA VIII - PROCEDURA

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

8.1. Termin składania ofert

Przed zmianą:
2024-05-29 09:00

Po zmianie:
2024-05-31 09:00

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

8.3. Termin otwarcia ofert

Przed zmianą:
2024-05-29 09:30

Po zmianie:
2024-05-31 09:30

SEKCJA IV INFORMACJE DODATKOWE

W związku z opublikowanymi Wyjaśnieniami treści SWZ z dnia 09.05.2024 r. (udzieloną odpowiedzią na Pytanie nr 4) Zamawiający na podstawie art. 286 ust. 1 ustawy Pzp zmienia treść SWZ (projektu umowy będącego załącznikiem nr 9 do SWZ) w następującym zakresie:

1. zmienia się treść §4 ust. 1 pkt 1.27 i otrzymuje następujące brzmienie:
„1.27 uwzględnienia na każdym etapie realizacji przedmiotu zamówienia okoliczności prowadzenia robót instalacyjnych w zakresie budowy wodociągu i kanalizacji sanitarnych prowadzonych przez Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej Sp. z o. o. z siedzibą w Radzionkowie (PGK Sp. z o. o.), w tym uwzględnienie powyższych okoliczności w harmonogramie rzeczowo-finansowym Wykonawcy oraz skoordynowania prowadzonych przez siebie robót drogowych z robotami realizowanymi przez PGK Sp. z o.o. W tym celu Wykonawca jest zobowiązany do bieżącego kontaktu z PGK Sp. z o. o.”

2. dodaje się w §24 ust. 3 pkt 3.2. ppkt 3.2.2 lit. c) tiret czwarty w brzmieniu:
"- z realizacji przez PKG Sp. z o.o. robót instalacyjnych w zakresie budowy wodociągu i kanalizacji sanitarnych, o których mowa w §4 ust. 1 pkt 1.27 niniejszej Umowy."

3. dodaje się w §24 ust. 3 pkt 3.2. ppkt 3.2.3 po lit. e) postanowienie lit. f) w brzmieniu:
"f) w przypadku powstania takiej konieczności na skutek realizacji przez PKG Sp. z o.o. robót instalacyjnych w zakresie budowy wodociągu i kanalizacji sanitarnych, o których mowa w §4 ust. 1 pkt 1.27 niniejszej umowy"

4. dodaje się w §24 ust. 3 pkt 3.3 po ppkt 3.3.13 postanowienie ppkt 3.3.14 w brzmieniu:
"3.3.14. W przypadku jeśli realizacja przez PKG Sp. z o.o. robót instalacyjnych w zakresie budowy wodociągu i kanalizacji sanitarnych, o których mowa w §4 ust. 1 pkt 1.27 niniejszej umowy uniemożliwia lub znacznie utrudnia dotrzymanie przez Wykonawcę terminów realizacji przedmiotu umowy, w tym jego poszczególnych etapów".

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.