Ogłoszenie z dnia 2024-05-14
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00303969/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-04-26
- 2024/BZP 00317500/01 - Modyfikacja z dnia 2024-05-09
- 2024/BZP 00335695/01 - Modyfikacja z dnia 2024-05-23
- 2024/BZP 00344679/01 - Modyfikacja z dnia 2024-05-29
- 2024/BZP 00449069/01 - Wynik z dnia 2024-08-07
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
Przebudowa (na odcinku od ul. Wandy do ul. M. Dąbrowskiej) oraz rozbudowa (na odcinku od ul. M. Dąbrowskiej do ul. Ciepłowniczej) ul. N. Żołnierza wraz z budową ul. Ciepłowniczej w Radzionkowie
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Nazwa zamawiającego: GMINA RADZIONKÓW
1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 276258807
1.4.) Adres zamawiającego:
1.4.1.) Ulica: ul. Męczenników Oświęcimia 42
1.4.2.) Miejscowość: Radzionków
1.4.3.) Kod pocztowy: 41-922
1.4.4.) Województwo: śląskie
1.4.5.) Kraj: Polska
1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL228 - Bytomski
1.4.7.) Numer telefonu: 323887106
1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@radzionkow.pl
1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.radzionkow.pl
1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00322715
2.2.) Data ogłoszenia: 2024-05-14
SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA
3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2024/BZP 00303969
3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA IX - POZOSTAŁE INFORMACJE3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
9.1. Informacje dodatkowe Przed zmianą:
1. Zamówienie należy zrealizować w terminie do 28 miesięcy licząc od dnia podpisania umowy o udzielenie zamówienia publicznego, jednak nie później niż do dnia 30 września 2026 roku, co jest uzasadnione obiektywną przyczyną wynikającą z terminu rozliczenia dofinansowania wynikającego z umowy na dofinansowanie nr 805.28.1476.2024.RFRD z dnia 29 marca 2024 r., z zastrzeżeniem terminów dla poszczególnych etapów:
1.1. opracowanie wielobranżowej dokumentacji projektowej wraz z uzyskaniem prawomocnej i właściwej decyzji administracyjnej pozwalającej na realizację inwestycji – w terminie do 14 miesięcy od dnia podpisania umowy (I Etap);
1.2. wykonanie i zakończenie wszystkich robót budowlanych – do 26 miesięcy
od daty podpisania umowy (II Etap);
1.3. uzyskanie i przekazanie Zamawiającemu prawomocnej decyzji pozwolenia na użytkowanie lub zaświadczenia o braku sprzeciwu do zawiadomienia o zakończeniu budowy dla całej inwestycji (III Etap) - do 28 miesięcy od daty podpisania umowy, jednak nie później niż do dnia 30 września 2026 r.
2. Za termin zakończenia całego przedmiotu zamówienia (Etap III) uznaje się dzień przekazania Zamawiającemu prawomocnej decyzji pozwolenia na użytkowanie lub zaświadczenia o braku sprzeciwu do zawiadomienia o zakończeniu budowy, potwierdzony protokołem przekazania podpisanym przez Zamawiającego.
3. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert, określonym w rozdziale XXV SWZ. Dzień ten jest pierwszym dniem związania ofertą. Powyższe oznacza, że termin związania ofertą upływa w dniu 27 czerwca 2024 roku.
Po zmianie:
1. Zamówienie należy zrealizować w terminie do 28 miesięcy licząc od dnia podpisania umowy o udzielenie zamówienia publicznego, jednak nie później niż do dnia 30 września 2026 roku, co jest uzasadnione obiektywną przyczyną wynikającą z terminu rozliczenia dofinansowania wynikającego z umowy na dofinansowanie nr 805.28.1476.2024.RFRD z dnia 29 marca 2024 r., z zastrzeżeniem terminów dla poszczególnych etapów:
1.1. opracowanie wielobranżowej dokumentacji projektowej wraz z uzyskaniem prawomocnej i właściwej decyzji administracyjnej pozwalającej na realizację inwestycji – w terminie do 14 miesięcy od dnia podpisania umowy (I Etap);
1.2. wykonanie i zakończenie wszystkich robót budowlanych – do 26 miesięcy
od daty podpisania umowy (II Etap);
1.3. uzyskanie i przekazanie Zamawiającemu prawomocnej decyzji pozwolenia na użytkowanie lub zaświadczenia o braku sprzeciwu do zawiadomienia o zakończeniu budowy dla całej inwestycji (III Etap) - do 28 miesięcy od daty podpisania umowy, jednak nie później niż do dnia 30 września 2026 r.
2. Za termin zakończenia całego przedmiotu zamówienia (Etap III) uznaje się dzień przekazania Zamawiającemu prawomocnej decyzji pozwolenia na użytkowanie lub zaświadczenia o braku sprzeciwu do zawiadomienia o zakończeniu budowy, potwierdzony protokołem przekazania podpisanym przez Zamawiającego.
3. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert, określonym w rozdziale XXV SWZ. Dzień ten jest pierwszym dniem związania ofertą. Powyższe oznacza, że termin związania ofertą upływa w dniu 29 czerwca 2024 roku.
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA VIII - PROCEDURA3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.1. Termin składania ofert Przed zmianą:
2024-05-29 09:00
Po zmianie:
2024-05-31 09:00
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.3. Termin otwarcia ofert Przed zmianą:
2024-05-29 09:30
Po zmianie:
2024-05-31 09:30
SEKCJA IV INFORMACJE DODATKOWE
1. zmienia się treść §4 ust. 1 pkt 1.27 i otrzymuje następujące brzmienie:
„1.27 uwzględnienia na każdym etapie realizacji przedmiotu zamówienia okoliczności prowadzenia robót instalacyjnych w zakresie budowy wodociągu i kanalizacji sanitarnych prowadzonych przez Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej Sp. z o. o. z siedzibą w Radzionkowie (PGK Sp. z o. o.), w tym uwzględnienie powyższych okoliczności w harmonogramie rzeczowo-finansowym Wykonawcy oraz skoordynowania prowadzonych przez siebie robót drogowych z robotami realizowanymi przez PGK Sp. z o.o. W tym celu Wykonawca jest zobowiązany do bieżącego kontaktu z PGK Sp. z o. o.”
2. dodaje się w §24 ust. 3 pkt 3.2. ppkt 3.2.2 lit. c) tiret czwarty w brzmieniu:
"- z realizacji przez PKG Sp. z o.o. robót instalacyjnych w zakresie budowy wodociągu i kanalizacji sanitarnych, o których mowa w §4 ust. 1 pkt 1.27 niniejszej Umowy."
3. dodaje się w §24 ust. 3 pkt 3.2. ppkt 3.2.3 po lit. e) postanowienie lit. f) w brzmieniu:
"f) w przypadku powstania takiej konieczności na skutek realizacji przez PKG Sp. z o.o. robót instalacyjnych w zakresie budowy wodociągu i kanalizacji sanitarnych, o których mowa w §4 ust. 1 pkt 1.27 niniejszej umowy"
4. dodaje się w §24 ust. 3 pkt 3.3 po ppkt 3.3.13 postanowienie ppkt 3.3.14 w brzmieniu:
"3.3.14. W przypadku jeśli realizacja przez PKG Sp. z o.o. robót instalacyjnych w zakresie budowy wodociągu i kanalizacji sanitarnych, o których mowa w §4 ust. 1 pkt 1.27 niniejszej umowy uniemożliwia lub znacznie utrudnia dotrzymanie przez Wykonawcę terminów realizacji przedmiotu umowy, w tym jego poszczególnych etapów".
INNE PRZETARGI Z RADZIONKOWA
- Zapewnienie schronienia w schronisku dla osób bezdomnych, schronienia w schronisku dla osób bezdomnych z usługami opiekuńczymi oraz zapewnienie miejsca w noclegowni i ogrzewalni -2025
- Zakup i dostawę materiałów spożywczych do zajęć w ramach projektu: "CIDER-CLUBS - Kluby Międzypokoleniowej Transformacji", numer wniosku o dofinansowanie: FESL.10.24-IZ.01-03F0/23
więcej: przetargi w Radzionkowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Opracowanie dokumentacji projektowej zespołu budynków jednorodzinnych dwulokalowych w zabudowie szeregowej w miejscowości Twardogóra.
- Remont i przystosowanie pomieszczeń na potrzeby realizacji projektu "Bliżej rodziny i dziecka -wsparcie rodzin przeżywających problemy opiekuńczo - wychowawcze oraz wsparcie pieczy zastępczej-etap II"
- Budowa pochylni przeznaczonej dla osób niepełnosprawnych oraz klatki schodowej o konstrukcji stalowej wraz ze zjeżdżalnią rurową
- Modernizacja i przebudowa budynku obsługi MPK w Siedlcach w formule "zaprojektuj i wybuduj" w ramach zadania: Zrównoważona mobilność miejska na terenie Miejskiego Obszaru Funkcjonalnego Miasta Siedlce
- OPRACOWANIE DOKUMENTACJI PROJEKTOWEJ OBIEKTÓW KUBATUROWYCH W OSTRÓDZIE
- Wykonanie dokumentacji projektowej i kosztorysowej dla zadania pn. Rozbudowa drogi gminnej nr 105737 L w miejscowości Trawniki.
więcej: Sprzęt drogowy »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.