eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi RadzionkówPrzebudowa (na odcinku od ul. Wandy do ul. M. Dąbrowskiej) oraz rozbudowa (na odcinku od ul. M. Dąbrowskiej do ul. Ciepłowniczej) ul. N. Żołnierza wraz z budową ul. Ciepłowniczej w Radzionkowie



Ogłoszenie z dnia 2024-08-07


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Przebudowa (na odcinku od ul. Wandy do ul. M. Dąbrowskiej) oraz rozbudowa (na odcinku od ul. M. Dąbrowskiej do ul. Ciepłowniczej) ul. N. Żołnierza wraz z budową ul. Ciepłowniczej w Radzionkowie

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA RADZIONKÓW

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 276258807

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Męczenników Oświęcimia 42

1.5.2.) Miejscowość: Radzionków

1.5.3.) Kod pocztowy: 41-922

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL228 - Bytomski

1.5.7.) Numer telefonu: 323887106

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@radzionkow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.radzionkow.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://radzionkow.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Przebudowa (na odcinku od ul. Wandy do ul. M. Dąbrowskiej) oraz rozbudowa (na odcinku od ul. M. Dąbrowskiej do ul. Ciepłowniczej) ul. N. Żołnierza wraz z budową ul. Ciepłowniczej w Radzionkowie

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-802457bd-03af-11ef-b81b-aebd110f5279

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00449069

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-08-07

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00033016/11/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.1 Przebudowa (na odcinku od ul. Wandy do ul. M.Dąbrowskiej) oraz rozbudowa (na odcinku od ul. M.Dąbrowskiej do ul. Ciepłowniczej) ul. N. Żołnierza wraz z budową ul. Ciepłowniczej w Radzionkowie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00303969

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: KP.271.1.4.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 12846430,89 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest opracowanie wielobranżowej dokumentacji
projektowej i wykonanie robót budowlanych w ramach zadania pn.: „Przebudowa (na odcinku od ul. Wandy do ul. M. Dąbrowskiej) oraz rozbudowa (na odcinku od ul. M. Dąbrowskiej do ul. Ciepłowniczej) ul. Nieznanego Żołnierza wraz z budową ul. Ciepłowniczej w Radzionkowie”. Zamówienie należy wykonać w formie „zaprojektuj i wybuduj”.
2. Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności: 2.1. opracowanie wielobranżowej dokumentacji projektowej obejmującej przebudowę wraz z rozbudową ul. Ciepłowniczej w Radzionkowie oraz jej odwodnieniem i oświetleniem, budową drogi pieszo-rowerowej wraz z uzyskaniem prawomocnej i właściwej decyzji administracyjnej pozwalającej na realizację inwestycji oraz pełnienie nadzoru autorskiego w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia (etap I); 2.2. wykonanie robót budowlanych na podstawie wykonanej dokumentacji projektowej (etap II) oraz wykonanie i montaż tablic informacyjnych (w ilości: 2 szt.) zgodnie z załącznikiem nr 10 do SWZ – tablica
informacyjna (w ramach Etapu II); 2.3. uzyskanie i przekazanie Zamawiającemu prawomocnej decyzji pozwolenia na użytkowanie lub zaświadczenia o braku sprzeciwu do zawiadomienia o zakończeniu budowy (etap III).
3. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia określają: dokumenty zamówienia w rozumieniu art. 7 pkt 3 ustawy Pzp, w tym Specyfikacja Warunków Zamówienia wraz z wszelkimi jej zmianami i wyjaśnieniami (SWZ), sporządzona w toku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego oraz następujące dokumenty: Program funkcjonalno-użytkowy, który w rozumieniu art. 103 ust. 2 i ust. 3 ustawy Pzp obejmuje opis zadania budowlanego wraz z podaniem przeznaczenia ukończonych robót budowlanych oraz stawiane im wymagania techniczne, ekonomiczne, architektoniczne, materiałowe i funkcjonalne wraz z załącznikami.
2. Miejsce realizacji zamówienia:
2.1. W ramach przedmiotu zamówienia należy zaprojektować i wykonać odcinki drogi, w następujących lokalizacjach:
a) ulica Nieznanego Żołnierza na odcinku od ul. Wandy do ul. M. Dąbrowskiej;
b) ulica Nieznanego Żołnierza na odcinku od ul. M. Dąbrowskiej
do ul. Ciepłowniczej;
c) ulica Ciepłownicza (odcinek ul. Ciepłownicza do ul. Pod Lipami w Piekarach
Śląskich).
2.2.Zamawiający informuje, że wykonanie robót budowlanych dotyczących
fragmentu przedmiotowej drogi ul. Ciepłowniczej (+150 m od ul. Pod Lipami
do granic Miasta Piekary Śląskie) jest uwarunkowane podjęciem przez Radę
Miasta Radzionków właściwej Uchwały (uchwał) i podpisania właściwego
Porozumienia (umowy) pomiędzy Gminą Radzionków, a Gminą Piekary Śląskie umożliwiających realizację robót budowlanych na nieruchomościach
stanowiących własność Gminy Piekary Śląskie lub do których inny tytuł prawny przysługuje Gminie Piekary Śląskie. W przypadku niepodjęcia takiej uchwały (uchwał) i/lub nie zawarcia w/w Porozumienia Strony na zasadach opisanych w §24 projektu umowy – stanowiącego załącznik nr 9 do SWZ dopuszcza się zmianę umowy uwzgledniającą niemożliwość realizacji robót budowlanych na w/w nieruchomościach.
2.3. Na przedmiotowych działkach nie występują budynki objęte ochroną
w miejscowym planie.
2.4. Działki znajdują się poza obszarem Natura 2000 PLH240003 Podziemia
Tarnogórsko-Bytomskiego.
2.5. Przedmiotowe działki nie znajdują się w granicach obszaru rewitalizacji nr 1 i 2, określonych w Uchwale Rady Miasta Radzionków Nr XXIV/106/2019 z dnia 19 czerwca 2019 r. w sprawie wyznaczenia obszaru zdegradowanego i obszaru rewitalizacji Gminy Radzionków. Informuje się, że na terenie gminy Radzionków nie utworzono Specjalnej Strefy Rewitalizacji.
2. 6. Wizja lokalna: Zamawiający umożliwia i rekomenduje Wykonawcom odbycie wizji lokalnej w terenie w celu potwierdzenia istniejącego stanu, informacji zawartych w dokumentach zamówienia, w tym: Programie funkcjonalno-użytkowym, warunków terenowych i organizacyjnych oraz uwzględnienia innych nieopisanych uwarunkowań realizacji zamówienia. Jeżeli Wykonawca przeprowadzi we własnym zakresie wizję lokalną to wszystkie informacje, które pozyska o warunkach lokalnych, inne niż opisane w SWZ, powinny być zgłoszone Zamawiającemu. Zamawiający zdecyduje, czy te informacje powinny być uwzględnione w ofertach. Odbycie przez Wykonawcę wizji lokalnej nie jest obowiązkowe, lecz w przypadku braku przeprowadzenia takich oględzin, Wykonawca nie będzie mógł powoływać się rozpoznanie stanu faktycznego, wynikającego z dokumentów zamówienia i przyjęcie nieprawidłowych podstaw dokonania kalkulacji ceny ofertowej, nieznajdujących uzasadnienia w wymaganiach Zamawiającego. Ryzyko związane z brakiem dokonania wizji obciąża wyłącznie Wykonawcę.
3. Wymagania w zakresie dostępności dla osób niepełnosprawnych (zgodnie
z art. 100 ustawy Pzp):
Biorąc pod uwagę wymogi art. 100 ust. 1 i ust. 2 ustawy Pzp, Zamawiający wymaga, aby przedmiot umowy został zrealizowany z uwzględnieniem potrzeb wszystkich użytkowników, w tym zapewnienia dostępności dla osób niepełnosprawnych. Wykonawca powinien w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia zastosować zasady zgodne z koncepcją uniwersalnego projektowania, którą rozumie się jako projektowanie produktów, środowiska, programów i usług w taki sposób, by były użyteczne dla wszystkich, w możliwie największym stopniu, bez potrzeby adaptacji lub specjalistycznego projektowania. Uniwersalne projektowanie nie wyklucza możliwości zapewniania dodatkowych udogodnień dla szczególnych grup osób
z niepełnosprawnościami, jeżeli jest to potrzebne. Zamawiający rekomenduje uwzględnienie przy projektowaniu zaleceń i rekomendacji zawartych w opracowaniu pn.: "Standardy i wytyczne kształtowania
infrastruktury rowerowej" przyjętego Uchwałą Zarządu Województwa Śląskiego nr 1220/45/VI/2019 z dnia 5 czerwca 2019 roku dostępnych pod adresem: https://bip.slaskie.pl/samorzad_wojewodztwa/zarzad_wojewodztwa/uchwaly_zarzadu/uchwala-zarzadu-nr-1220-45-vi-2019-z-dnia-2019-06-05.html oraz „Wzorce i standardy rekomendowane przez Ministra właściwego ds. transportu – Drogi publiczne - WRD-41-2 – Wytyczne projektowania infrastruktury dla pieszych” - Część 2: Projektowanie infrastruktury liniowej.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233140-2 - Roboty drogowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45000000-7 - Roboty budowlane

71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania

45230000-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównywanie terenu

44113800-3 - Materiały do układania nawierzchni drogowych

34920000-2 - Sprzęt drogowy

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 13004915,46 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 26666757,61 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 13004915,46 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ZRB Tyskie Drogi Sp. z o. o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 6462939660

7.3.3) Ulica: Urbanowicka 8

7.3.4) Miejscowość: Tychy

7.3.5) Kod pocztowy: 43-100

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

opracowanie wielobranżowej dokumentacji projektowej - Bożena Habrajska ALFA ul. Żeliwna 38 40-599 Katowice


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-07-31

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 13004915,46 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 27 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

1. Strony ustalają planowany termin realizacji umowy do 27 miesięcy licząc od dnia podpisania niniejszej umowy jednak nie później niż do dnia 30 września 2026 roku, co jest uzasadnione obiektywną przyczyną wynikającą z terminu rozliczenia dofinansowania wynikającego z umowy na dofinansowanie nr 805.28.1476.2024.RFRD z dnia 29 marca 2024 r. (dalej również termin realizacji zadania), z zastrzeżeniem terminów dla poszczególnych etapów:
a) opracowanie wielobranżowej dokumentacji projektowej wraz z uzyskaniem prawomocnej i właściwej decyzji administracyjnej pozwalającej na realizację inwestycji – w terminie do 16 miesięcy od dnia podpisania umowy (I Etap);
b) wykonanie i zakończenie wszystkich robót budowlanych – do 26 miesięcy od daty podpisania umowy (II Etap);
c) uzyskanie i przekazanie Zamawiającemu prawomocnej decyzji pozwolenia na użytkowanie lub zaświadczenia o braku sprzeciwu do zawiadomienia o zakończeniu budowy dla całej inwestycji (III Etap) - do 27 miesięcy od daty podpisania umowy, jednak nie później niż do dnia 30 września 2026 r.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.