Ogłoszenie z dnia 2024-08-07
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00303969/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-04-26
- 2024/BZP 00317500/01 - Modyfikacja z dnia 2024-05-09
- 2024/BZP 00322715/01 - Modyfikacja z dnia 2024-05-14
- 2024/BZP 00335695/01 - Modyfikacja z dnia 2024-05-23
- 2024/BZP 00344679/01 - Modyfikacja z dnia 2024-05-29
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Przebudowa (na odcinku od ul. Wandy do ul. M. Dąbrowskiej) oraz rozbudowa (na odcinku od ul. M. Dąbrowskiej do ul. Ciepłowniczej) ul. N. Żołnierza wraz z budową ul. Ciepłowniczej w Radzionkowie
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA RADZIONKÓW
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 276258807
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Męczenników Oświęcimia 42
1.5.2.) Miejscowość: Radzionków
1.5.3.) Kod pocztowy: 41-922
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL228 - Bytomski
1.5.7.) Numer telefonu: 323887106
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@radzionkow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.radzionkow.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://radzionkow.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Przebudowa (na odcinku od ul. Wandy do ul. M. Dąbrowskiej) oraz rozbudowa (na odcinku od ul. M. Dąbrowskiej do ul. Ciepłowniczej) ul. N. Żołnierza wraz z budową ul. Ciepłowniczej w Radzionkowie2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-802457bd-03af-11ef-b81b-aebd110f5279
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00449069
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-08-07
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00033016/11/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.1 Przebudowa (na odcinku od ul. Wandy do ul. M.Dąbrowskiej) oraz rozbudowa (na odcinku od ul. M.Dąbrowskiej do ul. Ciepłowniczej) ul. N. Żołnierza wraz z budową ul. Ciepłowniczej w Radzionkowie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00303969
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: KP.271.1.4.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 12846430,89 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest opracowanie wielobranżowej dokumentacji
projektowej i wykonanie robót budowlanych w ramach zadania pn.: „Przebudowa (na odcinku od ul. Wandy do ul. M. Dąbrowskiej) oraz rozbudowa (na odcinku od ul. M. Dąbrowskiej do ul. Ciepłowniczej) ul. Nieznanego Żołnierza wraz z budową ul. Ciepłowniczej w Radzionkowie”. Zamówienie należy wykonać w formie „zaprojektuj i wybuduj”.
2. Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności: 2.1. opracowanie wielobranżowej dokumentacji projektowej obejmującej przebudowę wraz z rozbudową ul. Ciepłowniczej w Radzionkowie oraz jej odwodnieniem i oświetleniem, budową drogi pieszo-rowerowej wraz z uzyskaniem prawomocnej i właściwej decyzji administracyjnej pozwalającej na realizację inwestycji oraz pełnienie nadzoru autorskiego w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia (etap I); 2.2. wykonanie robót budowlanych na podstawie wykonanej dokumentacji projektowej (etap II) oraz wykonanie i montaż tablic informacyjnych (w ilości: 2 szt.) zgodnie z załącznikiem nr 10 do SWZ – tablica
informacyjna (w ramach Etapu II); 2.3. uzyskanie i przekazanie Zamawiającemu prawomocnej decyzji pozwolenia na użytkowanie lub zaświadczenia o braku sprzeciwu do zawiadomienia o zakończeniu budowy (etap III).
3. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia określają: dokumenty zamówienia w rozumieniu art. 7 pkt 3 ustawy Pzp, w tym Specyfikacja Warunków Zamówienia wraz z wszelkimi jej zmianami i wyjaśnieniami (SWZ), sporządzona w toku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego oraz następujące dokumenty: Program funkcjonalno-użytkowy, który w rozumieniu art. 103 ust. 2 i ust. 3 ustawy Pzp obejmuje opis zadania budowlanego wraz z podaniem przeznaczenia ukończonych robót budowlanych oraz stawiane im wymagania techniczne, ekonomiczne, architektoniczne, materiałowe i funkcjonalne wraz z załącznikami.
2. Miejsce realizacji zamówienia:
2.1. W ramach przedmiotu zamówienia należy zaprojektować i wykonać odcinki drogi, w następujących lokalizacjach:
a) ulica Nieznanego Żołnierza na odcinku od ul. Wandy do ul. M. Dąbrowskiej;
b) ulica Nieznanego Żołnierza na odcinku od ul. M. Dąbrowskiej
do ul. Ciepłowniczej;
c) ulica Ciepłownicza (odcinek ul. Ciepłownicza do ul. Pod Lipami w Piekarach
Śląskich).
2.2.Zamawiający informuje, że wykonanie robót budowlanych dotyczących
fragmentu przedmiotowej drogi ul. Ciepłowniczej (+150 m od ul. Pod Lipami
do granic Miasta Piekary Śląskie) jest uwarunkowane podjęciem przez Radę
Miasta Radzionków właściwej Uchwały (uchwał) i podpisania właściwego
Porozumienia (umowy) pomiędzy Gminą Radzionków, a Gminą Piekary Śląskie umożliwiających realizację robót budowlanych na nieruchomościach
stanowiących własność Gminy Piekary Śląskie lub do których inny tytuł prawny przysługuje Gminie Piekary Śląskie. W przypadku niepodjęcia takiej uchwały (uchwał) i/lub nie zawarcia w/w Porozumienia Strony na zasadach opisanych w §24 projektu umowy – stanowiącego załącznik nr 9 do SWZ dopuszcza się zmianę umowy uwzgledniającą niemożliwość realizacji robót budowlanych na w/w nieruchomościach.
2.3. Na przedmiotowych działkach nie występują budynki objęte ochroną
w miejscowym planie.
2.4. Działki znajdują się poza obszarem Natura 2000 PLH240003 Podziemia
Tarnogórsko-Bytomskiego.
2.5. Przedmiotowe działki nie znajdują się w granicach obszaru rewitalizacji nr 1 i 2, określonych w Uchwale Rady Miasta Radzionków Nr XXIV/106/2019 z dnia 19 czerwca 2019 r. w sprawie wyznaczenia obszaru zdegradowanego i obszaru rewitalizacji Gminy Radzionków. Informuje się, że na terenie gminy Radzionków nie utworzono Specjalnej Strefy Rewitalizacji.
2. 6. Wizja lokalna: Zamawiający umożliwia i rekomenduje Wykonawcom odbycie wizji lokalnej w terenie w celu potwierdzenia istniejącego stanu, informacji zawartych w dokumentach zamówienia, w tym: Programie funkcjonalno-użytkowym, warunków terenowych i organizacyjnych oraz uwzględnienia innych nieopisanych uwarunkowań realizacji zamówienia. Jeżeli Wykonawca przeprowadzi we własnym zakresie wizję lokalną to wszystkie informacje, które pozyska o warunkach lokalnych, inne niż opisane w SWZ, powinny być zgłoszone Zamawiającemu. Zamawiający zdecyduje, czy te informacje powinny być uwzględnione w ofertach. Odbycie przez Wykonawcę wizji lokalnej nie jest obowiązkowe, lecz w przypadku braku przeprowadzenia takich oględzin, Wykonawca nie będzie mógł powoływać się rozpoznanie stanu faktycznego, wynikającego z dokumentów zamówienia i przyjęcie nieprawidłowych podstaw dokonania kalkulacji ceny ofertowej, nieznajdujących uzasadnienia w wymaganiach Zamawiającego. Ryzyko związane z brakiem dokonania wizji obciąża wyłącznie Wykonawcę.
3. Wymagania w zakresie dostępności dla osób niepełnosprawnych (zgodnie
z art. 100 ustawy Pzp):
Biorąc pod uwagę wymogi art. 100 ust. 1 i ust. 2 ustawy Pzp, Zamawiający wymaga, aby przedmiot umowy został zrealizowany z uwzględnieniem potrzeb wszystkich użytkowników, w tym zapewnienia dostępności dla osób niepełnosprawnych. Wykonawca powinien w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia zastosować zasady zgodne z koncepcją uniwersalnego projektowania, którą rozumie się jako projektowanie produktów, środowiska, programów i usług w taki sposób, by były użyteczne dla wszystkich, w możliwie największym stopniu, bez potrzeby adaptacji lub specjalistycznego projektowania. Uniwersalne projektowanie nie wyklucza możliwości zapewniania dodatkowych udogodnień dla szczególnych grup osób
z niepełnosprawnościami, jeżeli jest to potrzebne. Zamawiający rekomenduje uwzględnienie przy projektowaniu zaleceń i rekomendacji zawartych w opracowaniu pn.: "Standardy i wytyczne kształtowania
infrastruktury rowerowej" przyjętego Uchwałą Zarządu Województwa Śląskiego nr 1220/45/VI/2019 z dnia 5 czerwca 2019 roku dostępnych pod adresem: https://bip.slaskie.pl/samorzad_wojewodztwa/zarzad_wojewodztwa/uchwaly_zarzadu/uchwala-zarzadu-nr-1220-45-vi-2019-z-dnia-2019-06-05.html oraz „Wzorce i standardy rekomendowane przez Ministra właściwego ds. transportu – Drogi publiczne - WRD-41-2 – Wytyczne projektowania infrastruktury dla pieszych” - Część 2: Projektowanie infrastruktury liniowej.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233140-2 - Roboty drogowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45000000-7 - Roboty budowlane
71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
45230000-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównywanie terenu
44113800-3 - Materiały do układania nawierzchni drogowych
34920000-2 - Sprzęt drogowy
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 13004915,46 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 26666757,61 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 13004915,46 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ZRB Tyskie Drogi Sp. z o. o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 6462939660
7.3.3) Ulica: Urbanowicka 8
7.3.4) Miejscowość: Tychy
7.3.5) Kod pocztowy: 43-100
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
opracowanie wielobranżowej dokumentacji projektowej - Bożena Habrajska ALFA ul. Żeliwna 38 40-599 Katowice
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-07-31
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 13004915,46 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 27 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
a) opracowanie wielobranżowej dokumentacji projektowej wraz z uzyskaniem prawomocnej i właściwej decyzji administracyjnej pozwalającej na realizację inwestycji – w terminie do 16 miesięcy od dnia podpisania umowy (I Etap);
b) wykonanie i zakończenie wszystkich robót budowlanych – do 26 miesięcy od daty podpisania umowy (II Etap);
c) uzyskanie i przekazanie Zamawiającemu prawomocnej decyzji pozwolenia na użytkowanie lub zaświadczenia o braku sprzeciwu do zawiadomienia o zakończeniu budowy dla całej inwestycji (III Etap) - do 27 miesięcy od daty podpisania umowy, jednak nie później niż do dnia 30 września 2026 r.
INNE PRZETARGI Z RADZIONKOWA
- Przeprowadzenie imprez, spotkań oraz wydarzeń kulturalnych i sportowych dla uczestników projektu: "CIDER-CLUBS - Kluby Międzypokoleniowej Transformacji"
- Kompleksowe ubezpieczenia dla Gminy Radzionków na lata 2025-2026
więcej: przetargi w Radzionkowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Rozbudowa i adaptacja budynku po szkole podstawowej z przeznaczeniem na nową siedzibę Państwowej Szkoły Muzycznej I i II stopnia w Zduńskiej Woli zakres dodatkowy na 2024 rok
- Modernizacja sali wykładowej nr 42/43 wraz z zakupem wyposażenia
- REMONT CZĄSTKOWY DRÓG GMINNYCH NA TERENIE GMINY SUSZEC - 2025 R.
- Uporządkowanie gospodarki wodno-ściekowej na terenie aglomeracji Drwinia - etap I
- Termomodernizacja budynku przy ul. T.Kościuszki 40
- Remont łazienek w Domu Zdrojowym w Szczawnie Zdrój, ul. Kolejowa 14.
więcej: Sprzęt drogowy »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.