Og³oszenie z dnia 2022-08-12
Powi±zane og³oszenia:
- 2022/BZP 00314834/01 - Modyfikacja z dnia 2022-08-22
- 2022/BZP 00322339/01 - Modyfikacja z dnia 2022-08-26
- 2022/BZP 00346163/01 - Wynik z dnia 2022-09-13
Og³oszenie o zamówieniu
Us³ugi
ZP-770-2/2022 ¦wiadczenie us³ug pocztowych
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego
1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: CENTRUM MEDYCZNE KSZTA£CENIA PODYPLOMOWEGO
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000289093
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: ul. Marymoncka 99/103
1.5.2.) Miejscowo¶æ: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 01-813
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.7.) Numer telefonu: 22 56 93 700
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: DZP@cmkp.edu.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: https://www.cmkp.edu.pl
1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - inne pañstwowe i samorz±dowe osoby prawne utworzone na podstawie odrêbnych ustaw w celu wykonywania zadañ publicznych
1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
ZP-770-2/2022 ¦wiadczenie us³ug pocztowych
2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-cda11f9b-1950-11ed-acbd-46d0480cd9c4
2.5.) Numer og³oszenia: 2022/BZP 00304124
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2022-08-12
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak
2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2022/BZP 00073596/05/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:
1.3.4 Us³ugi pocztowe oraz us³ugi odbioru przesy³ek na okres 36 miesiêcy
2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.13.) O zamówienie mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, którzy spe³niaj± warunki okre¶lone w art. 361 ustawy – us³ugi spo³eczne: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania
https://cmkp.eb2b.com.pl/open-preview-auction.html/3589213.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: https://cmkp.eb2b.com.pl/open-preview-auction.html/358921
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: 4.2. Postêpowanie prowadzone jest za
po¶rednictwem platformy zakupowej dostêpnej pod adresem https://cmkp.eb2b.com.pl, zwanej dalej „Platform± zakupow±” lub
„Systemem”, pod nazw± i numerem sprawy wskazanym na stronie tytu³owej niniejszej SWZ. Instrukcje dotycz±ce korzystania z
Platformy zakupowej dostêpne s± pod adresem https://cmkp.eb2b.com.pl/cms-directory.html/regulations.
4.3. Dokumentacja postêpowania dostêpna jest na Platformie zakupowej w zak³adce „Za³±czniki organizatora”. Podgl±d i pobieranie
dokumentacji postêpowania nie wymaga logowania na Platformie zakupowej, natomiast przekazywanie wniosków o wyja¶nienie
tre¶ci SWZ, ofert oraz innych o¶wiadczeñ, dokumentów lub informacji w ramach postêpowania wymaga uprzedniego dokonania
rejestracji na Platformie zakupowej (posiadania konta u¿ytkownika) oraz zalogowania siê do Systemu i zg³oszenia siê do udzia³u w
danym postêpowaniu.
4.4. Pobranie za³±czników udostêpnionych przez Zamawiaj±cego nastêpuje poprzez klikniêcie w wybrany plik, a nastêpnie wybranie
polecenia „Pobierz”. W celu pobrania wszystkich za³±czników jednocze¶nie (w formacie poddaj±cym dane kompresji) nale¿y wybraæ
polecenie „Pobierz paczkê”, a nastêpnie „Pobierz wszystkie za³±czniki organizatora”. W przypadku gdy Zamawiaj±cy udostêpni³
za³±cznik w formacie poddaj±cym dane kompresji, a nastêpnie wykonawca pobierze ten za³±cznik z wykorzystaniem polecenia
„Pobierz paczkê”, za³±cznik zostanie powtórnie skompresowany.
4.5. Rejestracja i za³o¿enie konta u¿ytkownika na Platformie zakupowej, a tak¿e korzystanie z Platformy zakupowej jest bezp³atne
dla wykonawców. Za³o¿enie konta u¿ytkownika wymaga uprzedniej akceptacji warunków korzystania z Platformy zakupowej
okre¶lonych w regulaminie dostêpnym pod adresem https://cmkp.eb2b.com.pl/cms/page/id/terms-and-conditions. Rejestracja na
Platformie zakupowej wymaga podania danych identyfikacyjnych wykonawcy oraz adresu e-mail, na który bêd± wysy³ane
komunikaty systemowe.
4.9. Wykonawca, który chce przyst±piæ do wybranego postêpowania, po klikniêciu w nazwê danego postêpowania na li¶cie postêpowañ otwartych albo po wej¶ciu w ustawienia danego postêpowania (dwukrotne klikniêcie w nazwê postêpowania), winien
wybraæ polecenie „Zg³o¶ siê do udzia³u w postêpowaniu”, które znajduje siê w górnym pasku okna postêpowania. Aby zg³osiæ siê do
postêpowania wymagane jest zalogowanie siê do Systemu.
4.10. Wymiana informacji oraz przekazywanie dokumentów lub o¶wiadczeñ miêdzy Zamawiaj±cym a wykonawcami odbywa siê
postaci elektronicznej za po¶rednictwem Platformy zakupowej przy u¿yciu zak³adki:
1) „Za³±czniki organizatora” – z wykorzystaniem której Zamawiaj±cy udostêpnia dokumenty zamówienia, wyja¶nienia i zmiany tre¶ci
SWZ, informacjê z otwarcia ofert, informacjê o wyborze najkorzystniejszej oferty oraz informacjê o uniewa¿nieniu postêpowania;
2) „Z³ó¿ ofertê” – z wykorzystaniem której wykonawca przekazuje ofertê wraz z za³±cznikami;
3) „Pytania/Informacje” – z wykorzystaniem której:
a) Zamawiaj±cy przekazuje korespondencjê skierowan± bezpo¶rednio do jednego lub wiêkszej liczby wykonawców, w szczególno¶ci
wezwania do z³o¿enia o¶wiadczeñ, dokumentów lub wyja¶nieñ na etapie badania i oceny ofert, informacjê o wykonawcach, których
oferty zosta³y odrzucone, a tak¿e informacjê o wyborze najkorzystniejszej oferty lub o uniewa¿nieniu postêpowania,
b) wykonawca – przekazuje pytania o wyja¶nienie tre¶ci SWZ, odpowiedzi na wezwania do z³o¿enia o¶wiadczeñ, dokumentów lub
wyja¶nieñ na etapie badania i oceny ofert, a tak¿e odwo³anie.
3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Zgodnie z informacjami o przetwarzaniu danych osobowych
stanowi±cymi za³±cznik nr 5A i za³±cznik nr 5B do SWZ
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Zgodnie z informacjami o przetwarzaniu danych osobowych
stanowi±cymi za³±cznik nr 5A i za³±cznik nr 5B do SWZ
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: ZP-770-2/2022
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Us³ugi
4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie
4.1.5.) Warto¶æ zamówienia: 661432,20 PLN
4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie
4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
5.1. Przedmiotem zamówienia jest ¶wiadczenie us³ug pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym w rozumieniu ustawy
z dnia 23 listopada 2012 r. Prawo pocztowe (Dz. U. z 2022 poz. 896, z pó¼n. zm.) na rzecz Centrum Medycznego
Kszta³cenia Podyplomowego zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia.
5.2. ¦wiadczenie us³ug pocztowych obejmuje: ¶wiadczenie us³ug pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym, w
zakresie przyjmowania, sortowania, przemieszczania i dorêczania przesy³ek pocztowych oraz ich zwrotów po wyczerpaniu
mo¿liwo¶ci ich dorêczenia adresatowi, a w tym bezpo¶redni odbiór przesy³ek przygotowanych przez Zamawiaj±cego do
nadania z siedziby Zamawiaj±cego, na zasadach i warunkach okre¶lonych w opisie przedmiotu zamówienia.
5.3. Szczegó³owy zakres zamówienia okre¶lono w opisie przedmiotu zamówienia.
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 64110000-0 - Us³ugi pocztowe
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 36 miesi±ce
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 19.1. Za ofertê najkorzystniejsz± – spo¶ród ofert niepodlegaj±cych odrzuceniu – zostanie uznana oferta przedstawiaj±ca najni¿sz± cenê.
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wy³±cznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.
9.1. Zamawiaj±cy okre¶la warunek udzia³u w postêpowaniu, o którym mowa w art. 112 ust. 2 pkt 2 ustawy PZP, wodniesieniu do posiadania uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej, których
obowi±zek posiadania wynika z art. 6 ust. 1 ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. Prawo pocztowe, zgodnie z którym
dzia³alno¶æ pocztowa wymaga wpisu do rejestru operatorów pocztowych prowadzonego przez Prezesa Urzêdu Komunikacji
Elektronicznej.
9.2. W celu potwierdzenia spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu w zakresie okre¶lonym w SWZ, wykonawca sk³ada
wraz z ofert± o¶wiadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy PZP.
5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.9.) Zamawiaj±cy przewiduje uzupe³nienie przedmiotowych ¶rodków dowodowych: Nie
5.11.) Wykaz innych wymaganych o¶wiadczeñ lub dokumentów:
4.2. Oferta:1) wype³niony formularz ofertowy, sporz±dzony z wykorzystaniem wzoru stanowi±cego za³±cznik nr 2A do SWZ, zawieraj±cy
w szczególno¶ci o¶wiadczenie dotycz±ce:
a) oferowanego przedmiotu zamówienia;
b) terminu wykonania zamówienia oraz warunków p³atno¶ci;
c) akceptacji wszystkich postanowieñ SWZ i projektu umowy bez zastrze¿eñ;
d) terminu zwi±zania ofert±;
e) czê¶ci zamówienia, których wykonanie wykonawca zamierza powierzyæ podwykonawcom, wraz z podaniem nazw tych
podwykonawców (o ile s± ju¿ znani).
2) wype³niony formularz cenowy sporz±dzony z wykorzystaniem wzoru stanowi±cego za³±cznik nr 2B do SWZ, zawieraj±cy
w szczególno¶ci o¶wiadczenie o cenach jednostkowych netto poszczególnych przesy³ek/us³ug i nale¿nej stawce podatku
VAT oraz cenach jednostkowych brutto i ³±cznej cenie ofertowej za realizacjê zamówienia;
14.3. O¶wiadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy PZP – stanowi±ce dowód potwierdzaj±cy brak podstaw
wykluczenia oraz spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu (w zakresie wskazanym w SWZ), aktualne na dzieñ
sk³adania ofert, tymczasowo zastêpuj±cy wymagane przez Zamawiaj±cego podmiotowe ¶rodki dowodowe – sporz±dzone z
wykorzystaniem wzoru stanowi±cego za³±cznik nr 3 do SWZ i dotycz±ce odpowiednio:
1) wykonawcy
2) ka¿dego z wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia.
14.4. Pe³nomocnictwo lub inny dokument potwierdzaj±cy umocowanie do reprezentowania osoby dzia³aj±cej w imieniu
odpowiednio: wykonawcy albo wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia – chyba ¿e umocowanie do
reprezentowania okre¶lonego podmiotu wynika z informacji ujawnionych w Krajowym Rejestrze S±dowym, Centralnej
Ewidencji i Informacji o Dzia³alno¶ci Gospodarczej lub innym w³a¶ciwym rejestrze.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie
6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:
10.1. Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia (np. konsorcja, spó³ki cywilne) ustanawiaj±pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postêpowaniu i
zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
10.2. Oferta wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia musi byæ podpisana w taki sposób, aby
prawnie zobowi±zywa³a wszystkich wykonawców wystêpuj±cych wspólnie.
10.3. Wszelka korespondencja oraz rozliczenia dokonywane bêd± wy³±cznie z podmiotem wystêpuj±cym jako reprezentant
pozosta³ych.
10.4. Ka¿dy z wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia musi wykazaæ brak podstaw wykluczenia.
Wszyscy wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia musz± ³±cznie wykazaæ spe³nianie warunków udzia³u
w postêpowaniu okre¶lonych w pkt 9 SWZ.
10.5. Zgodnie z art. 117 ust. 2 ustawy PZP warunek dotycz±cy uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci
gospodarczej lub zawodowej, o którym mowa w art. 112 ust. 2 pkt 2 ustawy PZP, jest spe³niony, je¿eli co najmniej jeden z
wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia posiada uprawnienia do prowadzenia okre¶lonej
dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej i zrealizuje zakres zamówienia, do którego realizacji te uprawnienia s±
wymagane.
10.6. Zgodnie z art. 117 ust. 4 ustawy PZP wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia do³±czaj± do oferty
o¶wiadczenie, z którego wynika, które us³ugi wykonaj± poszczególni wykonawcy – w zwi±zku z wymaganiami okre¶lonymi w
pkt 10.5 SWZ.
10.7. W przypadku wyboru, jako najkorzystniejszej, oferty wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia,
Zamawiaj±cy wymaga przedstawienia kopii umowy reguluj±cej wspó³pracê tych wykonawców przed zawarciem umowy w
sprawie zamówienia publicznego.
10.8. Umowa reguluj±ca wspó³pracê wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia winna okre¶laæ co
najmniej: strony umowy, cel dzia³ania, sposób wspó³dzia³ania, zakres prac przewidzianych do wykonania przez ka¿dego z
wykonawców, solidarn± odpowiedzialno¶æ za wykonanie zamówienia, czas obowi±zywania umowy (obejmuj±cy okres
realizacji przedmiotu zamówienia, oraz okres gwarancji i rêkojmi – je¿eli ma zastosowanie), wy³±czenie mo¿liwo¶ci
wypowiedzenia umowy reguluj±cej wspó³pracê wykonawców przez któr±kolwiek ze stron przed up³ywem okresu jej
obowi±zywania.
6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Dopuszcza siê zmianê Um., poprzez:1) zmia. term. realizacji przedm. Um. w przyp. nie wyczerp. kwoty okre¶l. w §5ust.1, z zastrze¿., ¿e okres przed³u¿. terminu
realizacji przedm. Um. nie mo¿e byæ d³u¿szy ni¿ 6 mies.;
2) zmianê cen jednost. netto okre¶l. w Za³.nr2 do Um. w zw. ze zmian± cennika us³ug powszech., o której mowa w Prawie
pocztowym:
a) w przypadku gdy wszystkie ceny jednost. okre¶. w Za³.nr2 do Um. s± to¿same z aktual.na dzieñ zawarcia Um. cennikiem
us³ug powszech. stanowi±. czê¶æ Za³.nr3 do Um., zmiana cen jednost. netto okre¶. w Za³.nr2 do Um. nastêpuje automat. z
dniem rozpoczêcia obowi±zy. nowego cennika, pod warunkiem ¿e Wykon. przekaza³ najpó¼niej w tym dniu nowy cennik
przedstawi. Zamaw. wskaza. w §4ust.1;
b) w przypadku gdy którakolwiek z cen jednost. okre¶. w Za³.nr2 do Um. nie jest to¿sama z aktual. na dzieñ zawarcia Um.
cennikiem us³ug powszech. stanowi. czê¶æ Za³.nr3 do Um., zmiana cen jednost. netto okre¶. w Za³.nr2 do Um. nastêpuje na
wniosek Wykon. lub Zamaw. w stosunku proporcj. do zmiany cen w cenniku us³ug powszech. i obowi±. nie wcze¶niej ni¿ z
dniem rozpoczêcia obowi±. nowego cennika;
3) zmianê cen jednost. oraz wynagrodz. okre¶l. w §5ust.1, w przypadku zmiany:
a) ustawo. zmiany stawki podatku od towar. i us³ug lub podatku akcyzo. – o kwotê odpowiadaj±c± ró¿nicy w kwocie podatku
od towar. i us³ug lub podatku akcyzo. nale¿nej przed ustawo. zmian± podatku i po tej zmianie;
b) wysoko¶ci minimal. wynagrodz. za pracê albo wysoko¶ci minimal. stawki godzin., ustalonych na podst. przepisów ustawy
z dnia10 pa¼dziernika2002 r. o minimal. wynagro. za pracê
c) zasad podlegania ubezpie. spo³e. lub ubezpie. zdrowot. lub wysoko¶ci stawki sk³adki na ubezpie. spo³e. lub zdrowot.,
d) zasad gromadzenia i wysoko¶ci wp³at do pracow. planów kapita³., o których mowa w ustawie z dnia4 pa¼dziernika2018 r.
o pracown. planach kapita³.
– je¿eli zmiany te bêd± mia³y wp³yw na koszty wykonania przedm. Um.oraz nast±pi± nie wcze¶niej ni¿ po up³ywie co najm.
12 mies. obowi±. Um., z uwzglê. postanowieñ ust. 6 i 7;
4) zmianê cen jednost oraz wynagrodz. okre¶. w § 5 ust. 1, w przypadku zmiany cen mater. lub kosztów zwi±zanych z
realizacj± przedm. Um., dalej nazywana „zmian± cen”, pod warunkiem ¿e:
a) up³ynê³o co najmniej 12 mie. od zawarcia Um., a je¿eli Um. zosta³a zawarta po up³ywie 180 dni od dnia up³ywu terminu
sk³ad. ofert, up³ynê³o co najmniej 12 mies. od dnia otwar. ofert,
b) zmiana wynagrodz. jest dokonywana w oparciu o warto¶æ ¶rednioro. wska¼. cen towar. i us³ug konsump. w 3 kwartale
roku poprzedzaj. rok, od którego ma obowi±. zmiana cen, og³aszanego przez Prezesa GUS
c) poziom zmiany cen wynosi co najmniej 5% w stosunku do ¶rednior. wska¼. cen towar. i us³ug konsump. z 3 kwarta³u roku
poprzedzaj. rok, od którego ma obowi±. zmiana cen, og³aszanego przez Prezesa GUS,
d) zmiana cen okre¶lonych w Um. na podst. niniejszego pkt jest dokonywana nie czê¶ciej ni¿ 1 raz na 12 mies.
e) ca³kowita zmiana ceny okre¶lonej w Um. na podst. niniejszego pkt w efekcie zmian dokonywanych w ca³ym okresie
realizacji Um. nie przekracza 10% pierwotnej warto¶ci Um.(obowi±. w dniu zawarcia Um.),
f) zmiana nie obejmuje kosztów objêtych zmianami mo¿liwymi do wprowadzenia na podstawie pkt3,
g) Wykon. przekaza³ Zamaw. stosowne wyliczenia wp³ywu zmiany cen na zwiêksz. ceny jednost. okre¶. w Um., obejmuj. co
najmniej zestawi. kwot jak± w cenie jednost. okre¶lonej w Um. stanowi± koszty wynikaj±ce ze zmian cen.
– je¿eli zmiany te bêd± mia³y wp³yw na koszty wykonania przedm. Um., z uwzglêdnieniem postano. ust.5i6;
5) zmianê podwyk., wprowadzenie podwyk. lub rezygnacjê z podwyk., przy czym w przypadku, gdy Wykon., w celu
wykazania spe³niania warunków udzia³u w postêp., powo³ywa³ siê na zasoby danego podwyk. na zasadach okre¶lonych w
art.118ust.1 ustawy PZP, zastosowanie maj± postano. §8ust.4.
3. Dopuszcza siê zmianê Um., która nie jest istotna w rozumieniu art.454ust.2 PZP, tj. nie powoduje zmiany ogólnego
charakteru Um. w stosunku do pierwotnej Um.
7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin sk³adania ofert: 2022-08-24 12:00
8.2.) Miejsce sk³adania ofert: https://cmkp.eb2b.com.pl/open-preview-auction.html/358921
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-08-24 13:00
8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2022-09-22
8.5.) Zamawiaj±cy przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z mo¿liwo¶ci± negocjacji: Tak
SEKCJA IX – POZOSTA£E INFORMACJE
6.5. Zgodnie z art. 222 ust. 4 ustawy PZP Zamawiaj±cy informuje, ¿e kwota jak± zamierza przeznaczyæ na sfinansowanie zamówienia wynosi 665 241,00 z³otych brutto.INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Dostawa zestawów komputerowych
- Us³uga organizacji ¶wiadczeñ z zakresu pomocy socjalnej, opieki medycznej i psychologicznej na rzecz cudzoziemców
- Wy³onieniu ekspertów/ekspertek do Zespo³u do spraw opracowania rekomendacji dla doradcy metodycznego (DM) oraz nauczyciela konsultanta (NK) (...) - maksymalnie 6, z podzia³em na 6 Czê¶ci
- Sukcesywna dostawa paliw p³ynnych (benzyny bezo³owiowej i oleju napêdowego) na potrzeby floty Krajowego Zasobu Nieruchomo¶ci (KZN) na okres 12 miesiêcy
- Przygotowywanie i dowo¿enie we wskazane miejsce gor±cych zestawów obiadowych klientom O¶rodka Pomocy Spo³ecznej Dzielnicy Bemowo m.st. Warszawy i dzia³aj±cego w jego strukturze OWiRON.
- Wykonywanie pomocniczych czynno¶ci administracyjno - biurowych w zakresie windykacji nale¿no¶ci
wiêcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- ¦wiadczenie us³ug pocztowych i kurierskich
- ¦wiadczenie us³ug pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym na potrzeby Powiatowego Urzêdu Pracy w Ostrowie Wielkopolskim
- ¦wiadczenie us³ug pocztowych na potrzeby Urzêdu Miejskiego w T³uszczu
- ¦wiadczenie us³ug pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym dla Urzêdu Gminy Grudzi±dz i Gminnego O¶rodka Pomocy Spo³ecznej
- ¦wiadczenie kompleksowej obs³ugi pocztowej w obrocie krajowym i zagranicznym w zakresie przyjmowania, przemieszczania i dorêczania przesy³ek i paczek oraz ich ewentualnych zwrotów
- ¦wiadczenie us³ug pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym na rzecz Zarz±du Mienia Komunalnego w Bia³ymstoku w zakresie przyjmowania, przemieszczania i dorêczenia przesy³ek pocztowych.
wiêcej: Us³ugi pocztowe »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.