Ogłoszenie z dnia 2024-04-26
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00318865/01 - Modyfikacja z dnia 2024-05-10
- 2024/BZP 00325616/01 - Modyfikacja z dnia 2024-05-15
- 2024/BZP 00337885/01 - Modyfikacja z dnia 2024-05-24
- 2024/BZP 00453308/01 - Wynik z dnia 2024-08-09
Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Przebudowa Stacji Uzdatniania Wody
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: MIASTO CHEŁMŻA
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 871118690
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. gen. Józefa Hallera 2
1.5.2.) Miejscowość: Chełmża
1.5.3.) Kod pocztowy: 87-140
1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL613 - Bydgosko-toruński
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@um.chelmza.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.bip.chelmza.pl/
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Przebudowa Stacji Uzdatniania Wody
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-8953a43b-02de-11ef-b21f-3ab44b58c1d6
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00304290
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-04-26
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00042878/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.6 Przebudowa stacji uzdatniania wody - etap III
1.1.7 Przebudowa Stacji Uzdatniania Wody – przebudowa budynku stacji
1.1.8 Przebudowa stacji uzdatniania wody - etap II
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.15.) Nazwa projektu lub programu
Zadanie nr 1: zostanie objęte dofinansowaniem z Programu Rządowy Fundusz Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych; Zadanie nr 2: przewidywane dofinansowanie z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach programu Fundusze Europejskie dla Kujaw i Pomorza 2021-2027; Zadanie nr 3: zostanie objęte dofinansowaniem z Programu Rządowy Fundusz Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych.
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-8953a43b-02de-11ef-b21f-3ab44b58c1d63.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://ezamowienia.gov.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Zgodnie z dokumentami zamówienia (SWZ), w tym m. in.: Szczegółowe informacje dotyczące przyjętego w postępowaniu sposobu komunikacji, znajdują się w rozdziale III podrozdziale 1 – 2 niniejszej SWZ (odpowiednio: Sposób porozumiewania się zamawiającego z wykonawcami i Sposób oraz termin składania ofert) oraz w rozdziale II podrozdziale 11 niniejszej SWZ (Sposób przygotowania ofert). W niniejszym postępowaniu komunikacja Zamawiającego z Wykonawcami prowadzona jest pisemnie w języku polskim (w rozumieniu art. 20 i art. 7 pkt. 16 PZP).
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z dokumentami zamówienia (SWZ), w tym m. in.: Klauzula informacyjna, o której mowa w art. 13 ust. 1 i 2 RODO znajduje się w załączniku nr 6 do SWZ.
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Zgodnie z dokumentami zamówienia (SWZ).
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: GKM.271.1.2.2024
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest realizacja następujących zadań inwestycyjnych pn.: Przebudowa Stacji Uzdatniania Wody – przebudowa budynku stacji (zadanie 1); Przebudowa stacji uzdatniania wody - etap II (zadanie 2); Przebudowa stacji uzdatniania wody - etap III (zadanie 3).
4.2.6.) Główny kod CPV: 45332000-3 - Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne
45120000-4 - Próbne wiercenia i wykopy
45230000-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównywanie terenu
45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach
45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
45223000-6 - Roboty budowlane w zakresie konstrukcji
45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni
45231400-9 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
30213100-6 - Komputery przenośne
39290000-1 - Wyposażenie różne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 22 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak
4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Zamawiający może udzielić zamówień na podstawie art. 214 ust. 1 pkt 7 i 8 ustawy Pzp. Zamawiający może udzielić zamówienia z wolnej ręki w przypadku udzielenia, w okresie 3 lat od dnia udzielenia zamówienia podstawowego, dotychczasowemu wykonawcy usług lub robót budowlanych, zamówienia polegającego na powtórzeniu podobnych usług lub robót budowlanych. W przypadku, o którym mowa powyżej, Zamawiający przyjmuje, że wykonawca może zrealizować zamówienie zgodne z przedmiotem zamówienia podstawowego, polegające na powtórzeniu podobnych usługi/roboty budowlane, zgodnych z przedmiotem zamówienia (w tym m. in.: polegających na budowie/ rozbudowie/ przebudowie sieci/ infrastruktury technicznej na terenie stacji, budowie zbiorników i/lub rurociągu i/lub armatury i/lub zagospodarowaniu terenu)
oraz całkowita wartość tego zamówienia
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Ocenie zostaną poddane cena oferty brutto za realizację przedmiotu zamówienia obliczona przez Wykonawcę zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, okres udzielonej gwarancji jakości i rękojmi
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: okres gwarancji i rękojmi
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
Na podstawie art. 112 ustawy Pzp, zamawiający określa warunek/warunki udziału w postępowaniu dotyczący/-e, zgodnie z poniższym:d) zdolności technicznej lub zawodowej: Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca:
d1) wykonał nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie (licząc wstecz od dnia, w którym upływa termin składania ofert) minimum jedno zadanie (zamówienie/umowę), maksymalnie dwa zadania (zamówienia/umowy):
• odpowiadające swoim rodzajem robotom stanowiącym przedmiot zamówienia, związanych z rozbudową i/lub przebudową i/lub modernizacją obiektu związanego z gospodarką wodną i/lub wodno- ściekową o wydajności/ przepustowości min. 4000 m3 na dobę, działającego w pełnej automatyce z monitorowaniem pracy urządzeń technologicznych, w ramach, których wykonano lub między innymi wykonano:
o zbiornik stalowy zewnętrzny o pojemności min. 400 m3 wraz z niezbędnym oprzyrządowaniem oraz włączeniem w istniejący czynny układ
o technologię w obrębie budynku technologicznego z rurociągów stalowych nierdzewnych,
o ciśnieniowy układ filtracji
o roboty budowlane i/lub konstrukcyjne w budynku,
• o łącznej wartości zadania/ zadań (tj. robót budowlanych) mającego/ mających na celu wykazanie spełnienie niniejszego warunku) nie mniejszej niż 8 000 000,00 zł brutto (słownie: osiem milionów i 00/100 zł).
Zamawiający uzna warunek za spełniony w przypadku, gdy ww. zamówienie było realizowane przez Wykonawcę w ramach roboty budowlanej lub w formule zaprojektuj i wybuduj.
Wskazana powyżej wartość robót dotyczy jednego zadania/ zamówienia/ umowy, tj. w celu potwierdzenia spełniania ww. warunków można sumować wartości robót zrealizowanych maksymalnie w ramach dwóch zadań.
Wartości podane w dokumentach potwierdzających spełnienie ww. warunku w walutach innych niż wskazane przez Zamawiającego, Wykonawca przeliczy wg średniego kursu NBP na dzień podpisania protokołu odbioru robót lub równoważnego dokumentu.
W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia spełnienie warunku wiedzy i doświadczenia musi wykazać jeden z wykonawców składających ofertę wspólną (np. jeden z członków konsorcjum).
W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych z wykonawców, którzy wykonają roboty budowlane lub usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane.
d2) skieruje (w tym dysponuje lub będzie dysponował) do realizacji niniejszego zamówienia publicznego następujące osoby:
a. minimum jedną osobę posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń wodociągowych i kanalizacyjnych (obecnie obowiązujące uprawnienia w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych) – osoba pełniącą funkcję kierownika budowy/ robót).
b. minimum jedną osobę posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych – osoba pełniącą funkcję kierownika budowy/ robót).
c. minimum jedną osobę posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności konstrukcyjno-budowlanej – osoba pełniącą funkcję kierownika budowy/ robót).
d. minimum jedną osobę posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi co najmniej w ograniczonym zakresie w specjalności w specjalności inżynieryjnej drogowej – osoba pełniącą funkcję kierownika budowy/ robót).
Każda z ww. osób winna posiadać uprawnienia budowlane zgodne z art. 12-15 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane, Rozporządzeniu Ministra Inwestycji i Rozwoju z dnia 29 kwietnia 2019 r. w sprawie przygotowania zawodowego do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie lub odpowiadające im ważne uprawnienia, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów lub spełniać warunki, o których mowa w art. 12a ustawy Prawo budowlane, tj. jej odpowiednie kwalifikacje zawodowe zostały uznane na zasadach określonych w przepisach odrębnych lub spełniać wymogi, o których mowa w art. 20a ustawy o samorządach zawodowych architektów oraz inżynierów budownictwa („świadczenie usług transgranicznych”).
Zamawiający określając wymogi w zakresie posiadanych uprawnień budowlanych, dopuszcza odpowiadające (równoważne) im uprawnienia wydane obywatelom państw Europejskiego Obszaru Gospodarczego oraz Konfederacji Szwajcarskiej zgodnie z ustawą z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej.
e. minimum jedną osobę pełniącą funkcję kierownika rozruchu, posiadającą doświadczenia w kierowaniu próbami końcowymi i rozruchem co najmniej 1 stacji uzdatniania wody (obejmującej swoim zakresem co najmniej technologię uzdatniania wody, w skład której wchodził ciśnieniowy układ filtracji, przewody układu technologicznego wykonane z stali nierdzewnej) o wydajności co najmniej 4000 m3 na dobę,
f. minimum jeną osobę, tj. specjalistę ds. aparatury kontrolno- pomiarowej i automatyki (AKPiA), posiadającą świadectwo kwalifikacyjne:
i. D (z grupy D1) uprawniające do zajmowania się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci na stanowisku dozoru,
ii. E (z grupy E1) uprawniające do zajmowania się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci na stanowisku eksploatacji
lub inne odpowiadające ww. zakresowi równoważne uprawnienia/ kwalifikacje.
WW. osoba musi posiadać co najmniej 2 letnie doświadczenie w realizacji robót z zakresu automatyki kontrolno- pomiarowej i automatyzacji, w tym co najmniej jednym zakończonym zadaniu/ kontrakcie polegającym na budowie/ przebudowie/ remoncie lub modernizacji minimum 1 stacji uzdatniania wody w zakresie robót sieci elektroenergetycznych, instalacji elektrycznych wewnętrznych i układów AKPiA
g. minimum jedną osobę, tj. programistę PLC i SCADA, posiadającą doświadczenie w programowaniu systemów sterowania PLC i we wdrażaniu systemów SCADA dla zadań z zakresu gospodarki wodno- ściekowej. Osoba ta musi posiadać doświadczenie polegające na udziale w realizacji co najmniej 1 zakończonego zadania polegającego na budowie/ przebudowie/ remoncie lub modernizacji stacji uzdatniania wody w zakresie wykonania systemów sterowania złożonych z sterowników PLC i urządzeń rozproszonych wejść/ wyjść wraz z budową systemu SCADA.
W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, wykonawcy muszą wykazać spełnienie ww. warunku udziału łącznie.
Zamawiający dopuszcza łączenie powyższych stanowisk kierowników branżowych, jeżeli osoby te będą posiadały wymagane kwalifikacje i doświadczenie zgodne z wymogami określonymi w SWZ dla danych stanowisk.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:
Zamawiający żąda złożenia z ofertą następujących przedmiotowych środków dowodowych, w przypadku, gdy oferta obejmuje rozwiązania równoważne rozwiązaniom opisywanym w dokumentacji projektowej w zakresie rozwiązań, materiałów, urządzeń, innych elementów, do oferty należy wówczas dostarczyć ich zestawienie, zgodnie z załącznikiem nr 1A do SWZ wraz z dowodami świadczącymi o ich równoważności (rozdział II podrozdział 2 niniejszej SWZ).5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie
5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
Jeśli dotyczy, w szczególności: Pełnomocnictwo/ Oświadczenie wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia / Zobowiązanie podmiotu trzeciego / Zastrzeżenie tajemnicy przedsiębiorstwa /SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak
6.4.1) Informacje dotyczące wadium:
Wykonawca przystępujący do postępowania jest zobowiązany, przed upływem terminu składania ofert, wnieść wadium w kwocie: 25 000,00 zł (słownie: dwadzieścia pięć tysięcy i 00/100 zł)b) Wadium musi obejmować pełen okres związania ofert, liczony zgodnie z ustawą Pzp i określony w niniejszej SWZ.
c) Wadium może być wniesione w jednej lub kilku formach wskazanych w art. 97 ust. 7 ustawy Pzp.
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
- Wykonawcy występujący wspólnie są zobowiązani do ustanowienia pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie przedmiotowego zamówienia publicznego.Uwaga - Spółka cywilna, jest kwalifikowana jako wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia, dlatego jej wspólnicy zobowiązani są ustanowić pełnomocnika do reprezentowania w postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy.
Pełnomocnictwo winno być załączone do oferty.
W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, oświadczenie o którym mowa w art. 125 ust. 1 PZP składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.
- Przepisy dotyczące wykonawcy stosuje się odpowiednio do wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Powyższe oznacza, że warunki udziału w postępowaniu wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia muszą wykazać łącznie, za wyjątkiem sytuacji wskazanych w art. 117 ustawy Pzp.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Tak
7.2.) Informacje na temat zaliczek:
Zamawiający przewiduje udzielenie zaliczki na poczet wykonania zamówienia w ramach zadania Przebudowa Stacji Uzdatniania Wody – przebudowa budynku stacji.Zamawiający przewiduje udzielenie jednej zaliczki na poczet wykonania zamówienia, na warunkach i zasadach określonych w niniejszej SWZ i projekcie umowy, zgodnie z warunkami określonymi w Programie Rządowy Fundusz Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych.
Więcej informacji o zaliczce w rozdziale III podrozdziale 6 niniejszej SWZ.
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
a) Projektowane postanowienia umowy stanowią załącznik nr 8 do SWZ.b) Złożenie oferty jest jednoznaczne z akceptacją przez wykonawcę projektowanych postanowień umowy. Postanowienia umowy ustalone we wzorze nie podlegają zmianie przez Wykonawcę. Przyjęcie przez Wykonawcę postanowień wzoru umowy stanowi jeden z warunków ważności oferty.
c) W pozostałym zakresie zakazuje się wprowadzania istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, chyba że Zamawiający przewidział możliwość dokonania takiej zmiany w ogłoszeniu o zamówieniu lub w specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz określił warunki takiej zmiany. Zmiany w umowie mogą być dokonywane w przypadkach określonych we wzorze umowy.
d) Do spraw nieuregulowanych w SWZ mają zastosowanie w szczególności przepisy ustawy z 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych i ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. - Kodeks cywilny.
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak
7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2024-05-15 09:35
8.2.) Miejsce składania ofert: Platforma e-zamówienia: https://ezamowienia.gov.pl/pl/
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-05-15 10:15
8.4.) Termin związania ofertą: do 2024-06-13
SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE
Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych w przedmiotowym postępowaniu.Zamawiający wymaga wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy w wysokości 3,50% ceny całkowitej brutto.
Na podstawie art. 1 pkt 3 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego), z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego wyklucza się wykonawców, o których mowa w art. 7 ust. 1 w/w ustawy.
INNE PRZETARGI Z CHEŁMŻY
- Utrzymanie i konserwacja urządzeń melioracyjnych w latach 2025-2028
- Utrzymanie i konserwacja urządzeń melioracyjnych w latach 2025-2028
- Dostawa ciągnika.
- Świadczenie schronienia osobom bezdomnym - klientom Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Chełmży
więcej: przetargi w Chełmży »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Prace remontowe w szkołach podstawowych Gminy Stężyca
- Remont i przystosowanie pomieszczeń na potrzeby realizacji projektu "Bliżej rodziny i dziecka -wsparcie rodzin przeżywających problemy opiekuńczo - wychowawcze oraz wsparcie pieczy zastępczej-etap II"
- Dostawa sprzętu komputerowego, multimedialnego oraz pomocy multimedialnych i dydaktycznych dla projektu: "Realizacja Programu Rozwojowego w Szkole Podstawowej w Werbkowicach"
- Opracowanie dokumentacji projektowej oraz wykonanie robót budowlanych i instalacyjnych w zakresie modernizacji rozdzielni nn oraz stacji transformatorowej w budynkach - o ruchu ciągłym
- Modernizacja i przebudowa budynku obsługi MPK w Siedlcach w formule "zaprojektuj i wybuduj" w ramach zadania: Zrównoważona mobilność miejska na terenie Miejskiego Obszaru Funkcjonalnego Miasta Siedlce
- Dostosowanie budynku użytkowego przy ul. Mazowieckiej 12 (oficyna) w Warszawie do obowiązujących przepisów przeciwpożarowych
więcej: Komputery przenośne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.