Ogłoszenie z dnia 2024-05-15
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00304290/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-04-26
- 2024/BZP 00318865/01 - Modyfikacja z dnia 2024-05-10
- 2024/BZP 00337885/01 - Modyfikacja z dnia 2024-05-24
- 2024/BZP 00453308/01 - Wynik z dnia 2024-08-09
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
Przebudowa Stacji Uzdatniania Wody
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Nazwa zamawiającego: MIASTO CHEŁMŻA
1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 871118690
1.4.) Adres zamawiającego:
1.4.1.) Ulica: ul. gen. Józefa Hallera 2
1.4.2.) Miejscowość: Chełmża
1.4.3.) Kod pocztowy: 87-140
1.4.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie
1.4.5.) Kraj: Polska
1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL613 - Bydgosko-toruński
1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@um.chelmza.pl
1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.bip.chelmza.pl/
1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00325616
2.2.) Data ogłoszenia: 2024-05-15
SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA
3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2024/BZP 00304290
3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
5.4. Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu Przed zmianą:
Na podstawie art. 112 ustawy Pzp, zamawiający określa warunek/warunki udziału w postępowaniu dotyczący/-e, zgodnie z poniższym:
d) zdolności technicznej lub zawodowej: Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca:
d1) wykonał nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie (licząc wstecz od dnia, w którym upływa termin składania ofert) minimum jedno zadanie (zamówienie/umowę), maksymalnie dwa zadania (zamówienia/umowy):
• odpowiadające swoim rodzajem robotom stanowiącym przedmiot zamówienia, związanych z rozbudową i/lub przebudową i/lub modernizacją obiektu związanego z gospodarką wodną i/lub wodno- ściekową o wydajności/ przepustowości min. 4000 m3 na dobę, działającego w pełnej automatyce z monitorowaniem pracy urządzeń technologicznych, w ramach, których wykonano lub między innymi wykonano:
o zbiornik stalowy zewnętrzny o pojemności min. 400 m3 wraz z niezbędnym oprzyrządowaniem oraz włączeniem w istniejący czynny układ
o technologię w obrębie budynku technologicznego z rurociągów stalowych nierdzewnych,
o ciśnieniowy układ filtracji
o roboty budowlane i/lub konstrukcyjne w budynku,
• o łącznej wartości zadania/ zadań (tj. robót budowlanych) mającego/ mających na celu wykazanie spełnienie niniejszego warunku) nie mniejszej niż 8 000 000,00 zł brutto (słownie: osiem milionów i 00/100 zł).
Zamawiający uzna warunek za spełniony w przypadku, gdy ww. zamówienie było realizowane przez Wykonawcę w ramach roboty budowlanej lub w formule zaprojektuj i wybuduj.
Wskazana powyżej wartość robót dotyczy jednego zadania/ zamówienia/ umowy, tj. w celu potwierdzenia spełniania ww. warunków można sumować wartości robót zrealizowanych maksymalnie w ramach dwóch zadań.
Wartości podane w dokumentach potwierdzających spełnienie ww. warunku w walutach innych niż wskazane przez Zamawiającego, Wykonawca przeliczy wg średniego kursu NBP na dzień podpisania protokołu odbioru robót lub równoważnego dokumentu.
W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia spełnienie warunku wiedzy i doświadczenia musi wykazać jeden z wykonawców składających ofertę wspólną (np. jeden z członków konsorcjum).
W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych z wykonawców, którzy wykonają roboty budowlane lub usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane.
d2) skieruje (w tym dysponuje lub będzie dysponował) do realizacji niniejszego zamówienia publicznego następujące osoby:
a. minimum jedną osobę posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń wodociągowych i kanalizacyjnych (obecnie obowiązujące uprawnienia w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych) – osoba pełniącą funkcję kierownika budowy/ robót).
b. minimum jedną osobę posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych – osoba pełniącą funkcję kierownika budowy/ robót).
c. minimum jedną osobę posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności konstrukcyjno-budowlanej – osoba pełniącą funkcję kierownika budowy/ robót).
d. minimum jedną osobę posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi co najmniej w ograniczonym zakresie w specjalności w specjalności inżynieryjnej drogowej – osoba pełniącą funkcję kierownika budowy/ robót).
Każda z ww. osób winna posiadać uprawnienia budowlane zgodne z art. 12-15 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane, Rozporządzeniu Ministra Inwestycji i Rozwoju z dnia 29 kwietnia 2019 r. w sprawie przygotowania zawodowego do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie lub odpowiadające im ważne uprawnienia, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów lub spełniać warunki, o których mowa w art. 12a ustawy Prawo budowlane, tj. jej odpowiednie kwalifikacje zawodowe zostały uznane na zasadach określonych w przepisach odrębnych lub spełniać wymogi, o których mowa w art. 20a ustawy o samorządach zawodowych architektów oraz inżynierów budownictwa („świadczenie usług transgranicznych”).
Zamawiający określając wymogi w zakresie posiadanych uprawnień budowlanych, dopuszcza odpowiadające (równoważne) im uprawnienia wydane obywatelom państw Europejskiego Obszaru Gospodarczego oraz Konfederacji Szwajcarskiej zgodnie z ustawą z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej.
e. minimum jedną osobę pełniącą funkcję kierownika rozruchu, posiadającą doświadczenia w kierowaniu próbami końcowymi i rozruchem co najmniej 1 stacji uzdatniania wody (obejmującej swoim zakresem co najmniej technologię uzdatniania wody, w skład której wchodził ciśnieniowy układ filtracji, przewody układu technologicznego wykonane z stali nierdzewnej) o wydajności co najmniej 4000 m3 na dobę,
f. minimum jeną osobę, tj. specjalistę ds. aparatury kontrolno- pomiarowej i automatyki (AKPiA), posiadającą świadectwo kwalifikacyjne:
i. D (z grupy D1) uprawniające do zajmowania się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci na stanowisku dozoru,
ii. E (z grupy E1) uprawniające do zajmowania się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci na stanowisku eksploatacji
lub inne odpowiadające ww. zakresowi równoważne uprawnienia/ kwalifikacje.
WW. osoba musi posiadać co najmniej 2 letnie doświadczenie w realizacji robót z zakresu automatyki kontrolno- pomiarowej i automatyzacji, w tym co najmniej jednym zakończonym zadaniu/ kontrakcie polegającym na budowie/ przebudowie/ remoncie lub modernizacji minimum 1 stacji uzdatniania wody w zakresie robót sieci elektroenergetycznych, instalacji elektrycznych wewnętrznych i układów AKPiA
g. minimum jedną osobę, tj. programistę PLC i SCADA, posiadającą doświadczenie w programowaniu systemów sterowania PLC i we wdrażaniu systemów SCADA dla zadań z zakresu gospodarki wodno- ściekowej. Osoba ta musi posiadać doświadczenie polegające na udziale w realizacji co najmniej 1 zakończonego zadania polegającego na budowie/ przebudowie/ remoncie lub modernizacji stacji uzdatniania wody w zakresie wykonania systemów sterowania złożonych z sterowników PLC i urządzeń rozproszonych wejść/ wyjść wraz z budową systemu SCADA.
W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, wykonawcy muszą wykazać spełnienie ww. warunku udziału łącznie.
Zamawiający dopuszcza łączenie powyższych stanowisk kierowników branżowych, jeżeli osoby te będą posiadały wymagane kwalifikacje i doświadczenie zgodne z wymogami określonymi w SWZ dla danych stanowisk.
Po zmianie:
Na podstawie art. 112 ustawy Pzp, zamawiający określa warunek/warunki udziału w postępowaniu dotyczący/-e, zgodnie z poniższym:
d) zdolności technicznej lub zawodowej: Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca:
d1) wykonał nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie (licząc wstecz od dnia, w którym upływa termin składania ofert) minimum jedno zadanie (zamówienie/umowę), maksymalnie dwa zadania (zamówienia/umowy):
• odpowiadające swoim rodzajem robotom stanowiącym przedmiot zamówienia, związanych z rozbudową i/lub przebudową i/lub modernizacją obiektu związanego z gospodarką wodną i/lub wodno- ściekową o wydajności/ przepustowości min. 4000 m3 na dobę, działającego w pełnej automatyce z monitorowaniem pracy urządzeń technologicznych, w ramach, których wykonano lub między innymi wykonano:
o zbiornik stalowy zewnętrzny o pojemności min. 400 m3 wraz z niezbędnym oprzyrządowaniem oraz włączeniem w istniejący czynny układ
o technologię w obrębie budynku technologicznego z rurociągów stalowych nierdzewnych,
o ciśnieniowy układ filtracji
o roboty budowlane i/lub konstrukcyjne w budynku,
• o łącznej wartości zadania/ zadań (tj. robót budowlanych) mającego/ mających na celu wykazanie spełnienie niniejszego warunku) nie mniejszej niż 8 000 000,00 zł brutto (słownie: osiem milionów i 00/100 zł).
Zamawiający uzna warunek za spełniony w przypadku, gdy ww. zamówienie było realizowane przez Wykonawcę w ramach roboty budowlanej lub w formule zaprojektuj i wybuduj.
Wskazana powyżej wartość robót dotyczy jednego zadania/ zamówienia/ umowy, tj. w celu potwierdzenia spełniania ww. warunków można sumować wartości robót zrealizowanych maksymalnie w ramach dwóch zadań.
Wartości podane w dokumentach potwierdzających spełnienie ww. warunku w walutach innych niż wskazane przez Zamawiającego, Wykonawca przeliczy wg średniego kursu NBP na dzień podpisania protokołu odbioru robót lub równoważnego dokumentu.
W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia spełnienie warunku wiedzy i doświadczenia musi wykazać jeden z wykonawców składających ofertę wspólną (np. jeden z członków konsorcjum).
W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych z wykonawców, którzy wykonają roboty budowlane lub usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane.
d2) skieruje (w tym dysponuje lub będzie dysponował) do realizacji niniejszego zamówienia publicznego następujące osoby:
a. minimum jedną osobę posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń wodociągowych i kanalizacyjnych (obecnie obowiązujące uprawnienia w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych) – osoba pełniącą funkcję kierownika budowy/ robót).
b. minimum jedną osobę posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych – osoba pełniącą funkcję kierownika budowy/ robót).
c. minimum jedną osobę posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności konstrukcyjno-budowlanej – osoba pełniącą funkcję kierownika budowy/ robót).
d. minimum jedną osobę posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi co najmniej w ograniczonym zakresie w specjalności w specjalności inżynieryjnej drogowej – osoba pełniącą funkcję kierownika budowy/ robót).
Każda z ww. osób winna posiadać uprawnienia budowlane zgodne z art. 12-15 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane, Rozporządzeniu Ministra Inwestycji i Rozwoju z dnia 29 kwietnia 2019 r. w sprawie przygotowania zawodowego do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie lub odpowiadające im ważne uprawnienia, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów lub spełniać warunki, o których mowa w art. 12a ustawy Prawo budowlane, tj. jej odpowiednie kwalifikacje zawodowe zostały uznane na zasadach określonych w przepisach odrębnych lub spełniać wymogi, o których mowa w art. 20a ustawy o samorządach zawodowych architektów oraz inżynierów budownictwa („świadczenie usług transgranicznych”).
Zamawiający określając wymogi w zakresie posiadanych uprawnień budowlanych, dopuszcza odpowiadające (równoważne) im uprawnienia wydane obywatelom państw Europejskiego Obszaru Gospodarczego oraz Konfederacji Szwajcarskiej zgodnie z ustawą z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej.
e. minimum jedną osobę pełniącą funkcję kierownika rozruchu, posiadającą doświadczenie w kierowaniu próbami końcowymi i rozruchem co najmniej 1 stacji uzdatniania wody o wydajności co najmniej 4000 m3 na dobę,
f. minimum jeną osobę, tj. specjalistę ds. aparatury kontrolno- pomiarowej i automatyki (AKPiA), posiadającą świadectwo kwalifikacyjne:
i. D (z grupy D1) uprawniające do zajmowania się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci na stanowisku dozoru,
ii. E (z grupy E1) uprawniające do zajmowania się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci na stanowisku eksploatacji
lub inne odpowiadające ww. zakresowi równoważne uprawnienia/ kwalifikacje.
WW. osoba musi posiadać co najmniej 2 letnie doświadczenie w realizacji robót z zakresu automatyki kontrolno- pomiarowej i automatyzacji, w tym co najmniej jednym zakończonym zadaniu/ kontrakcie polegającym na budowie/ przebudowie/ remoncie lub modernizacji minimum 1 stacji uzdatniania wody w zakresie robót sieci elektroenergetycznych, instalacji elektrycznych wewnętrznych i układów AKPiA
g. minimum jedną osobę, tj. programistę PLC i SCADA, posiadającą doświadczenie w programowaniu systemów sterowania PLC i we wdrażaniu systemów SCADA dla zadań z zakresu gospodarki wodno- ściekowej. Osoba ta musi posiadać doświadczenie polegające na udziale w realizacji co najmniej 1 zakończonego zadania polegającego na budowie/ przebudowie/ remoncie lub modernizacji stacji uzdatniania wody w zakresie wykonania systemów sterowania złożonych z sterowników PLC i urządzeń rozproszonych wejść/ wyjść wraz z budową systemu SCADA.
W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, wykonawcy muszą wykazać spełnienie ww. warunku udziału łącznie.
Zamawiający dopuszcza łączenie powyższych stanowisk kierowników branżowych, jeżeli osoby te będą posiadały wymagane kwalifikacje i doświadczenie zgodne z wymogami określonymi w SWZ dla danych stanowisk.
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA VIII - PROCEDURA3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.1. Termin składania ofert Przed zmianą:
2024-05-17 09:35
Po zmianie:
2024-05-27 12:35
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.3. Termin otwarcia ofert Przed zmianą:
2024-05-17 10:15
Po zmianie:
2024-05-27 12:50
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.4. Termin związania ofertą Przed zmianą:
2024-06-15
Po zmianie:
2024-06-25
INNE PRZETARGI Z CHEŁMŻY
- Utrzymanie i konserwacja urządzeń melioracyjnych w latach 2025-2028
- Utrzymanie i konserwacja urządzeń melioracyjnych w latach 2025-2028
- Dostawa ciągnika.
- Świadczenie schronienia osobom bezdomnym - klientom Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Chełmży
więcej: przetargi w Chełmży »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Prace remontowe w szkołach podstawowych Gminy Stężyca
- Remont i przystosowanie pomieszczeń na potrzeby realizacji projektu "Bliżej rodziny i dziecka -wsparcie rodzin przeżywających problemy opiekuńczo - wychowawcze oraz wsparcie pieczy zastępczej-etap II"
- Dostawa sprzętu komputerowego, multimedialnego oraz pomocy multimedialnych i dydaktycznych dla projektu: "Realizacja Programu Rozwojowego w Szkole Podstawowej w Werbkowicach"
- Opracowanie dokumentacji projektowej oraz wykonanie robót budowlanych i instalacyjnych w zakresie modernizacji rozdzielni nn oraz stacji transformatorowej w budynkach - o ruchu ciągłym
- Modernizacja i przebudowa budynku obsługi MPK w Siedlcach w formule "zaprojektuj i wybuduj" w ramach zadania: Zrównoważona mobilność miejska na terenie Miejskiego Obszaru Funkcjonalnego Miasta Siedlce
- Dostosowanie budynku użytkowego przy ul. Mazowieckiej 12 (oficyna) w Warszawie do obowiązujących przepisów przeciwpożarowych
więcej: Komputery przenośne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.