Ogłoszenie z dnia 2022-08-12
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00147802/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-05-06
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
„Dostawa części do pomp” dla Spółki Restrukturyzacji Kopalń S.A. Oddział Centralny Zakład Odwadniania Kopalń
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Spółka Restrukturyzacji Kopalń S.A.
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 276902504
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Strzelców Bytomskich 207
1.5.2.) Miejscowość: Bytom
1.5.3.) Kod pocztowy: 41-914
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL228 - Bytomski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: mczajka@srk.com.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.srk.com.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
www.srk.com.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Górnictwo
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Dostawa części do pomp” dla Spółki Restrukturyzacji Kopalń S.A. Oddział Centralny Zakład Odwadniania Kopalń2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d6c430cd-cd1d-11ec-aa46-6a814e8de928
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00305023
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-08-12
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00147802/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP-CZOK-0026/22
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
2. Zakres rzeczowy zamówienia obejmuje dostawę na Ruch II Pompownie Stacjonarne zgodnie z podaną lokalizacją części zamiennych (naprawczych) do remontu pomp wyszczególnionych w formularzu ofertowym.2.1. Zakres w/w dostaw obejmuje dostawę nowych części do pomp odwadniających w poszczególnych częściach na Pompownie dla Oddziału w Czeladzi „Centralny Zakład Odwadniania Kopalń”.
2.2. Wraz z dostawą, każdych zamówionych części do remontów pomp, Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć:
deklarację zgodności produktu,
świadectwo jakości,
świadectwo gwarancyjne,
protokół odbioru.
2.3. Warunki dostawy części do pomp:
części do pomp spełniające kryteria określone w SWZ,
transport przedmiotu zamówienia do Zamawiającego,
dostarczenie wymaganych dokumentów,
bezpłatne usunięcie wszelkich wad wynikających z winy Wykonawcy, które ujawnią się w okresie gwarancyjnym.
2.4. Dostarczenie części do pomp zgodnych z niniejszą specyfikacją, wymogami technicznymi obowiązującymi normami, dokumentacją techniczną.
2.5. Warunkiem odbioru przedmiotu zamówienia jest przedstawienie i przekazanie wszystkich wymaganych dokumentów.
2.6. Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia wraz z rozładunkiem przedmiotu zamówienia na własny koszt do miejsca przeznaczenia.
4.5.3.) Główny kod CPV: 42122400-4 - Pompy wirowe i podnośniki cieczy
4.5.5.) Wartość części: 698046,18 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
2. Zakres rzeczowy zamówienia obejmuje dostawę na Ruch II Pompownie Stacjonarne zgodnie z podaną lokalizacją części zamiennych (naprawczych) do remontu pomp wyszczególnionych w formularzu ofertowym.2.1. Zakres w/w dostaw obejmuje dostawę nowych części do pomp odwadniających w poszczególnych częściach na Pompownie dla Oddziału w Czeladzi „Centralny Zakład Odwadniania Kopalń”.
2.2. Wraz z dostawą, każdych zamówionych części do remontów pomp, Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć:
deklarację zgodności produktu,
świadectwo jakości,
świadectwo gwarancyjne,
protokół odbioru.
2.3. Warunki dostawy części do pomp:
części do pomp spełniające kryteria określone w SWZ,
transport przedmiotu zamówienia do Zamawiającego,
dostarczenie wymaganych dokumentów,
bezpłatne usunięcie wszelkich wad wynikających z winy Wykonawcy, które ujawnią się w okresie gwarancyjnym.
2.4. Dostarczenie części do pomp zgodnych z niniejszą specyfikacją, wymogami technicznymi obowiązującymi normami, dokumentacją techniczną.
2.5. Warunkiem odbioru przedmiotu zamówienia jest przedstawienie i przekazanie wszystkich wymaganych dokumentów.
2.6. Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia wraz z rozładunkiem przedmiotu zamówienia na własny koszt do miejsca przeznaczenia.
4.5.3.) Główny kod CPV: 42122400-4 - Pompy wirowe i podnośniki cieczy
4.5.5.) Wartość części: 44811,36 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
2. Zakres rzeczowy zamówienia obejmuje dostawę na Ruch II Pompownie Stacjonarne zgodnie z podaną lokalizacją części zamiennych (naprawczych) do remontu pomp wyszczególnionych w formularzu ofertowym.2.1. Zakres w/w dostaw obejmuje dostawę nowych części do pomp odwadniających w poszczególnych częściach na Pompownie dla Oddziału w Czeladzi „Centralny Zakład Odwadniania Kopalń”.
2.2. Wraz z dostawą, każdych zamówionych części do remontów pomp, Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć:
deklarację zgodności produktu,
świadectwo jakości,
świadectwo gwarancyjne,
protokół odbioru.
2.3. Warunki dostawy części do pomp:
części do pomp spełniające kryteria określone w SWZ,
transport przedmiotu zamówienia do Zamawiającego,
dostarczenie wymaganych dokumentów,
bezpłatne usunięcie wszelkich wad wynikających z winy Wykonawcy, które ujawnią się w okresie gwarancyjnym.
2.4. Dostarczenie części do pomp zgodnych z niniejszą specyfikacją, wymogami technicznymi obowiązującymi normami, dokumentacją techniczną.
2.5. Warunkiem odbioru przedmiotu zamówienia jest przedstawienie i przekazanie wszystkich wymaganych dokumentów.
2.6. Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia wraz z rozładunkiem przedmiotu zamówienia na własny koszt do miejsca przeznaczenia.
4.5.3.) Główny kod CPV: 42122400-4 - Pompy wirowe i podnośniki cieczy
4.5.5.) Wartość części: 48867,90 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
2. Zakres rzeczowy zamówienia obejmuje dostawę na Ruch II Pompownie Stacjonarne zgodnie z podaną lokalizacją części zamiennych (naprawczych) do remontu pomp wyszczególnionych w formularzu ofertowym.2.1. Zakres w/w dostaw obejmuje dostawę nowych części do pomp odwadniających w poszczególnych częściach na Pompownie dla Oddziału w Czeladzi „Centralny Zakład Odwadniania Kopalń”.
2.2. Wraz z dostawą, każdych zamówionych części do remontów pomp, Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć:
deklarację zgodności produktu,
świadectwo jakości,
świadectwo gwarancyjne,
protokół odbioru.
2.3. Warunki dostawy części do pomp:
części do pomp spełniające kryteria określone w SWZ,
transport przedmiotu zamówienia do Zamawiającego,
dostarczenie wymaganych dokumentów,
bezpłatne usunięcie wszelkich wad wynikających z winy Wykonawcy, które ujawnią się w okresie gwarancyjnym.
2.4. Dostarczenie części do pomp zgodnych z niniejszą specyfikacją, wymogami technicznymi obowiązującymi normami, dokumentacją techniczną.
2.5. Warunkiem odbioru przedmiotu zamówienia jest przedstawienie i przekazanie wszystkich wymaganych dokumentów.
2.6. Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia wraz z rozładunkiem przedmiotu zamówienia na własny koszt do miejsca przeznaczenia.
4.5.3.) Główny kod CPV: 42122400-4 - Pompy wirowe i podnośniki cieczy
4.5.5.) Wartość części: 293883,90 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
2. Zakres rzeczowy zamówienia obejmuje dostawę na Ruch II Pompownie Stacjonarne zgodnie z podaną lokalizacją części zamiennych (naprawczych) do remontu pomp wyszczególnionych w formularzu ofertowym.2.1. Zakres w/w dostaw obejmuje dostawę nowych części do pomp odwadniających w poszczególnych częściach na Pompownie dla Oddziału w Czeladzi „Centralny Zakład Odwadniania Kopalń”.
2.2. Wraz z dostawą, każdych zamówionych części do remontów pomp, Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć:
deklarację zgodności produktu,
świadectwo jakości,
świadectwo gwarancyjne,
protokół odbioru.
2.3. Warunki dostawy części do pomp:
części do pomp spełniające kryteria określone w SWZ,
transport przedmiotu zamówienia do Zamawiającego,
dostarczenie wymaganych dokumentów,
bezpłatne usunięcie wszelkich wad wynikających z winy Wykonawcy, które ujawnią się w okresie gwarancyjnym.
2.4. Dostarczenie części do pomp zgodnych z niniejszą specyfikacją, wymogami technicznymi obowiązującymi normami, dokumentacją techniczną.
2.5. Warunkiem odbioru przedmiotu zamówienia jest przedstawienie i przekazanie wszystkich wymaganych dokumentów.
2.6. Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia wraz z rozładunkiem przedmiotu zamówienia na własny koszt do miejsca przeznaczenia.
4.5.3.) Główny kod CPV: 42122400-4 - Pompy wirowe i podnośniki cieczy
4.5.5.) Wartość części: 56016,93 PLN
Część 6
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
2. Zakres rzeczowy zamówienia obejmuje dostawę na Ruch II Pompownie Stacjonarne zgodnie z podaną lokalizacją części zamiennych (naprawczych) do remontu pomp wyszczególnionych w formularzu ofertowym.2.1. Zakres w/w dostaw obejmuje dostawę nowych części do pomp odwadniających w poszczególnych częściach na Pompownie dla Oddziału w Czeladzi „Centralny Zakład Odwadniania Kopalń”.
2.2. Wraz z dostawą, każdych zamówionych części do remontów pomp, Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć:
deklarację zgodności produktu,
świadectwo jakości,
świadectwo gwarancyjne,
protokół odbioru.
2.3. Warunki dostawy części do pomp:
części do pomp spełniające kryteria określone w SWZ,
transport przedmiotu zamówienia do Zamawiającego,
dostarczenie wymaganych dokumentów,
bezpłatne usunięcie wszelkich wad wynikających z winy Wykonawcy, które ujawnią się w okresie gwarancyjnym.
2.4. Dostarczenie części do pomp zgodnych z niniejszą specyfikacją, wymogami technicznymi obowiązującymi normami, dokumentacją techniczną.
2.5. Warunkiem odbioru przedmiotu zamówienia jest przedstawienie i przekazanie wszystkich wymaganych dokumentów.
2.6. Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia wraz z rozładunkiem przedmiotu zamówienia na własny koszt do miejsca przeznaczenia.
4.5.3.) Główny kod CPV: 42122400-4 - Pompy wirowe i podnośniki cieczy
4.5.5.) Wartość części: 194499,90 PLN
Część 7
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
2. Zakres rzeczowy zamówienia obejmuje dostawę na Ruch II Pompownie Stacjonarne zgodnie z podaną lokalizacją części zamiennych (naprawczych) do remontu pomp wyszczególnionych w formularzu ofertowym.2.1. Zakres w/w dostaw obejmuje dostawę nowych części do pomp odwadniających w poszczególnych częściach na Pompownie dla Oddziału w Czeladzi „Centralny Zakład Odwadniania Kopalń”.
2.2. Wraz z dostawą, każdych zamówionych części do remontów pomp, Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć:
deklarację zgodności produktu,
świadectwo jakości,
świadectwo gwarancyjne,
protokół odbioru.
2.3. Warunki dostawy części do pomp:
części do pomp spełniające kryteria określone w SWZ,
transport przedmiotu zamówienia do Zamawiającego,
dostarczenie wymaganych dokumentów,
bezpłatne usunięcie wszelkich wad wynikających z winy Wykonawcy, które ujawnią się w okresie gwarancyjnym.
2.4. Dostarczenie części do pomp zgodnych z niniejszą specyfikacją, wymogami technicznymi obowiązującymi normami, dokumentacją techniczną.
2.5. Warunkiem odbioru przedmiotu zamówienia jest przedstawienie i przekazanie wszystkich wymaganych dokumentów.
2.6. Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia wraz z rozładunkiem przedmiotu zamówienia na własny koszt do miejsca przeznaczenia.
4.5.3.) Główny kod CPV: 42122400-4 - Pompy wirowe i podnośniki cieczy
4.5.5.) Wartość części: 5415,69 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 54550,50 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 77625,30 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 54550,50 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Tak
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Inżynierii Produkcyjno Remontowej GEOPOMP Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6292351122
7.3.3) Ulica: Dąbrowskiego 30/6
7.3.4) Miejscowość: Dąbrowa Górnicza
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
jakie przetargi wygrała firma
PRZEDSIĘBIORSTWO INŻYNIERII PRODUKCYJNO REMONTOWEJ GEOPOMP SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-07-05
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 54550,50 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 4 miesiące
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
NIE ZŁOŻONO OFERTY
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 130995,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 185090,40 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 130995,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Tak
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Grupa Powen-Wafapomp SA
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5250008554
7.3.4) Miejscowość: ZABRZE
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-07-19
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 130995,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 4 miesiące
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 0 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 293883,90 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 293883,90 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Grupa Powen-Wafapomp SA
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5250008554
7.3.4) Miejscowość: ZABRZE
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-07-19
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 293883,90 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 4 miesiące
Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
NIE ZŁOŻONO OFERTY
Część 6
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 183498,12 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 184400,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 183498,12 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Tak
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 6)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Inżynierii Produkcyjno Remontowej GEOPOMP Sp. z o.o
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6292351122
7.3.4) Miejscowość: Dąbrowa Górnicza
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 6)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-07-05
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 183498,12 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 4 miesiące
Część 7
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 7)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 5415,69 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 24538,50 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 5415,69 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Tak
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 7)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: przedsiębiorstwo Inżynierii Produkcyjno Remontowej GEOPOMP Sp. z o.o
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6292351122
7.3.4) Miejscowość: Dąbrowa Górnicza
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 7)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-07-05
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 5415,69 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 4 miesiące
INNE PRZETARGI Z BYTOMIA
- "Dostawa śrub i elementów złącznych" dla Spółki Restrukturyzacji Kopalń S.A. Oddział Centralny Zakład Odwadniania Kopalń.
- Grupowe ubezpieczenie na życie dla pracowników Opery Śląskiej w Bytomiu oraz członków ich rodzin
- Wykonanie remontu toalet na parterze budynku A Uniwersyteckiego Centrum Stomatologii Śląskiego Uniwersytetu Medycznego w Katowicach sp. z o.o. - w Bytomiu przy Placu Akademickim 17
- Szkolenie indywidualne osób bezrobotnych (FP) w podziale na V części.
- "PROGRES - zmieniamy się dla potrzeb rynku pracy" - szkolenia pracowników Powiatowego Urzędu Pracy w Bytomiu (EFS+)
- Wykonanie oznakowania poziomego cienkowarstwowego i grubowarstwowego jezdni na terenie miasta Bytomia w 2025r.
więcej: przetargi w Bytomiu »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.