Ogłoszenie z dnia 2021-12-13
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00030656/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-04-12
- 2021/BZP 00036356/01 - Modyfikacja z dnia 2021-04-20
- 2021/BZP 00036919/01 - Modyfikacja z dnia 2021-04-21
- 2021/BZP 00040553/01 - Modyfikacja z dnia 2021-04-26
- 2022/BZP 00043248/01 - Wynik z dnia 2022-02-01
- 2022/BZP 00309985/01 - Wynik z dnia 2022-08-18
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„Likwidacja 23 obiektów budowlanych dla Spółki Restrukturyzacji Kopalń S.A. w Bytomiu, Oddział KWK „Piekary I”, w tym: Część 1-7
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Spółka Restrukturyzacji Kopalń S.A.
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 276902504
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Strzelców Bytomskich 207
1.5.2.) Miejscowość: Bytom
1.5.3.) Kod pocztowy: 41-914
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL228 - Bytomski
1.5.7.) Numer telefonu: 32 432 1079
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: awoznica@srk.com.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.srk.com.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://bip.srk.com.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
Jednoosobowa Spółka Skarbu Państwa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Górnictwo
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Likwidacja 23 obiektów budowlanych dla Spółki Restrukturyzacji Kopalń S.A. w Bytomiu, Oddział KWK „Piekary I”, w tym: Część 1-72.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f6606e36-9920-11eb-90e5-2aec432e2be5
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00310848
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-12-13
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00030656/04
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP-PI-0003/21
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 4239732,89 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 1. Obiekty budowlane w rejonie zlikwidowanego szybu „Julian I”:Zadanie 1. Budynek warsztatu przyszybowego, nr inw. 101/30022;
Zadanie 2. Budynek stacji komory pomost „D”, nr inw. 101/30003;
Zadanie 3. Budynek niesortu, nr inw. 101/30012;
Zadanie 4. Budynek grzewczy, nr inw. 101/30024;
Zadanie 5. Budynek spawalni pod mostem, nr inw. 101/30206;
4.5.3.) Główny kod CPV: 45111300-1 - Roboty rozbiórkowe
4.5.5.) Wartość części: 1577372,96 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 2. Budynek warsztatu budowlanego, nr inw. 101/30023;4.5.3.) Główny kod CPV: 45111300-1 - Roboty rozbiórkowe
4.5.5.) Wartość części: 686977,34 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 3. Budynek magazynu olejów i smarów, nr inw. 104/30075;4.5.3.) Główny kod CPV: 45111300-1 - Roboty rozbiórkowe
4.5.5.) Wartość części: 215344,30 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 4. Zbiorniki wody podsadzkowej w części zachodniej zakładu górniczego:Zadanie 1. Zbiornik wody podsadzkowej, nr inw. 104/30082;
Zadanie 2. Zbiornik wody podsadzkowej, nr inw. 104/30083;
Zadanie 3. Zbiornik wody podsadzkowej nr inw. 104/30078;
Zadanie 4. Rurociąg zasilający zbiornik wody podsadzkowej (130m) nr inw. 211/30099;
Zadanie 5. Rurociąg wody podsadzkowej do pompowni (554m) nr inw. 211/30098;
Zadanie 6. Przewody wodne podsadzkowe - zbiornik (135m) nr inw. 211/30090;
4.5.3.) Główny kod CPV: 45111300-1 - Roboty rozbiórkowe
4.5.5.) Wartość części: 880173,82 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 5. Obiekty budowlane w części centralnej zakładu górniczego:Zadanie 1. Pomost w zbiorniku piasku przy szybie julian II, nr inw. 223/30371;
Zadanie 2. Rurociągi monitory w budynku zmywczym, nr inw. 211/30239;
Zadanie 3. Budynek zmywczy podsadzki, nr inw. 101/30011;
Zadanie 4. Most samowyładowczy zbiornika piasku, nr inw. 223/30346;
Zadanie 5. Zbiornik podsadzkowy przy szybie Julian II nr inw. 104/30080;
4.5.3.) Główny kod CPV: 45111300-1 - Roboty rozbiórkowe
4.5.5.) Wartość części: 1080786,56 PLN
Część 6
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 6. Obiekty budowlane w części południowej zakładu górniczegoZadanie 1. Plac składowy nadziarna wraz z drogami, nr inw. 220/30258;
Zadanie 2. Budynek wyciągu rur i budynek załogi, nr inw. 101/30020;
Zadanie 3. Budynek windy z przybudówką, nr inw. 101/30021;
Zadanie 4. Zbiornik piasku podsadzkowego, nr inw. 104/30077;
4.5.3.) Główny kod CPV: 45111300-1 - Roboty rozbiórkowe
4.5.5.) Wartość części: 429099,80 PLN
Część 7
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 7. Tor kolejowy nr 105, nr inw. 221/30716;4.5.3.) Główny kod CPV: 45111300-1 - Roboty rozbiórkowe
4.5.5.) Wartość części: 345116,67 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Nie rozstrzygnięto
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Nie rozstrzygnięto
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Nie rozstrzygnięto
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 16
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 16
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 14
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 14
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 389972,61 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 509088,50 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 389972,61 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Tak
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Tree Capital Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 123-12-81-809
7.3.3) Ulica: Łubna 50C/50C
7.3.4) Miejscowość: Baniocha
7.3.5) Kod pocztowy: 05-532
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-12-10
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 389972,61 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni
Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 15
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 15
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 12
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 12
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 387761,19 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 430500,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 430500,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Tak
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PHU COMPLEX Lech Wietrzyk
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 651-00-12-301
7.3.3) Ulica: Owocowa 1
7.3.4) Miejscowość: Żory
7.3.5) Kod pocztowy: 44-240
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-12-10
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 387761,19 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni
Część 6
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Nie rozstrzygnięto
Część 7
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 7)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 16
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 16
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 13
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 10
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 137847,99 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 184500,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 137847,99 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Tak
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 7)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Handlowo Usługowe FOXMET Monika Czaplińska
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 642-30-23-336
7.3.3) Ulica: ul. Kopalnianej 9a
7.3.4) Miejscowość: Czerwionka – Leszczyny
7.3.5) Kod pocztowy: 44-230
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 7)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-11-19
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 137847,99 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni
INNE PRZETARGI Z BYTOMIA
- Dostawa i montaż zestawów transporterów tarcz strzelniczych do Zespołu Szkół Mechaniczno-Elektronicznych przy pl. Jana III Sobieskiego 1 w Bytomiu
- Wywóz i zagospodarowanie odpadów komunalnych dla Spółki Restrukturyzacji Kopalń S.A. Oddział Centralny Zakład Odwadniania Kopalń, w tym: Część I - IV
- Wykonanie usługi bieżącej konserwacji obejmującej udrożnienie, wykoszenie oraz wyczyszczenie rowów z przepustami na terenie górniczym Brzeszcze IV w granicach administracyjnych Gminy Brzeszcze
- Konserwacja wiaduktu kolejowego usytuowanego nad ul. Obrzeżną Północną w Mysłowicach dla Spółki Restrukturyzacji Kopalń S.A. Oddział Kopalnie Węgla Kamiennego w Całkowitej Likwidacji
- DOSTAWA SPRZĘTU MEDYCZNEGO Z PODZIAŁEM NA 2 CZĘŚCI
- DOSTAWA MATERIAŁÓW BUDOWLANYCH
więcej: przetargi w Bytomiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Rozbiórka przepustu, budowa mostu, budowa mostu tymczasowego wraz z gruntownymi dojściami, remont dojazdów na potoku Wielopolanka w m. Wielopole w ciągu drogi gminnej
- "Termomodernizacja budynku Chodzieskiego Domu Kultury".
- Remont części ulicy Strzeleckiej na odcinku od ulicy Turystycznej do ulicy Środkowej o długości ok 400 mb.
- Przebudowa łazienek i dostosowanie ich do potrzeb osób z niepełnosprawnościami w budynku Szkoły Podstawowej w Kębłowie
- Poprawa warunków BHP pracowników kuchni Domu Pomocy Społecznej w Babicy poprzez wymianę wentylacji i urządzeń
- Wykonanie robót remontowych na obiektach PIW w Lublinie znajdujących się przy ulicy Jana Pawła II 3 w Lublinie oraz przy ulicy Spółdzielczości Pracy 3 w Lublinie.
więcej: Roboty rozbiórkowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.