eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Bytom"Likwidacja 23 obiektów budowlanych dla Spółki Restrukturyzacji Kopalń S.A. w Bytomiu, Oddział KWK "Piekary I", w tym: Część 1-7



Ogłoszenie z dnia 2021-12-13


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„Likwidacja 23 obiektów budowlanych dla Spółki Restrukturyzacji Kopalń S.A. w Bytomiu, Oddział KWK „Piekary I”, w tym: Część 1-7

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Spółka Restrukturyzacji Kopalń S.A.

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 276902504

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Strzelców Bytomskich 207

1.5.2.) Miejscowość: Bytom

1.5.3.) Kod pocztowy: 41-914

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL228 - Bytomski

1.5.7.) Numer telefonu: 32 432 1079

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: awoznica@srk.com.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.srk.com.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://bip.srk.com.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający


Jednoosobowa Spółka Skarbu Państwa

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


Górnictwo

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Likwidacja 23 obiektów budowlanych dla Spółki Restrukturyzacji Kopalń S.A. w Bytomiu, Oddział KWK „Piekary I”, w tym: Część 1-7

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f6606e36-9920-11eb-90e5-2aec432e2be5

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00310848

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-12-13

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00030656/04

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP-PI-0003/21

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 4239732,89 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 1. Obiekty budowlane w rejonie zlikwidowanego szybu „Julian I”:
Zadanie 1. Budynek warsztatu przyszybowego, nr inw. 101/30022;
Zadanie 2. Budynek stacji komory pomost „D”, nr inw. 101/30003;
Zadanie 3. Budynek niesortu, nr inw. 101/30012;
Zadanie 4. Budynek grzewczy, nr inw. 101/30024;
Zadanie 5. Budynek spawalni pod mostem, nr inw. 101/30206;

4.5.3.) Główny kod CPV: 45111300-1 - Roboty rozbiórkowe

4.5.5.) Wartość części: 1577372,96 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 2. Budynek warsztatu budowlanego, nr inw. 101/30023;

4.5.3.) Główny kod CPV: 45111300-1 - Roboty rozbiórkowe

4.5.5.) Wartość części: 686977,34 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 3. Budynek magazynu olejów i smarów, nr inw. 104/30075;

4.5.3.) Główny kod CPV: 45111300-1 - Roboty rozbiórkowe

4.5.5.) Wartość części: 215344,30 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 4. Zbiorniki wody podsadzkowej w części zachodniej zakładu górniczego:
Zadanie 1. Zbiornik wody podsadzkowej, nr inw. 104/30082;
Zadanie 2. Zbiornik wody podsadzkowej, nr inw. 104/30083;
Zadanie 3. Zbiornik wody podsadzkowej nr inw. 104/30078;
Zadanie 4. Rurociąg zasilający zbiornik wody podsadzkowej (130m) nr inw. 211/30099;
Zadanie 5. Rurociąg wody podsadzkowej do pompowni (554m) nr inw. 211/30098;
Zadanie 6. Przewody wodne podsadzkowe - zbiornik (135m) nr inw. 211/30090;

4.5.3.) Główny kod CPV: 45111300-1 - Roboty rozbiórkowe

4.5.5.) Wartość części: 880173,82 PLN

Część 5

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 5. Obiekty budowlane w części centralnej zakładu górniczego:
Zadanie 1. Pomost w zbiorniku piasku przy szybie julian II, nr inw. 223/30371;
Zadanie 2. Rurociągi monitory w budynku zmywczym, nr inw. 211/30239;
Zadanie 3. Budynek zmywczy podsadzki, nr inw. 101/30011;
Zadanie 4. Most samowyładowczy zbiornika piasku, nr inw. 223/30346;
Zadanie 5. Zbiornik podsadzkowy przy szybie Julian II nr inw. 104/30080;

4.5.3.) Główny kod CPV: 45111300-1 - Roboty rozbiórkowe

4.5.5.) Wartość części: 1080786,56 PLN

Część 6

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 6. Obiekty budowlane w części południowej zakładu górniczego
Zadanie 1. Plac składowy nadziarna wraz z drogami, nr inw. 220/30258;
Zadanie 2. Budynek wyciągu rur i budynek załogi, nr inw. 101/30020;
Zadanie 3. Budynek windy z przybudówką, nr inw. 101/30021;
Zadanie 4. Zbiornik piasku podsadzkowego, nr inw. 104/30077;

4.5.3.) Główny kod CPV: 45111300-1 - Roboty rozbiórkowe

4.5.5.) Wartość części: 429099,80 PLN

Część 7

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 7. Tor kolejowy nr 105, nr inw. 221/30716;

4.5.3.) Główny kod CPV: 45111300-1 - Roboty rozbiórkowe

4.5.5.) Wartość części: 345116,67 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Nie rozstrzygnięto

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Nie rozstrzygnięto

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Nie rozstrzygnięto

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 16

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 16

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 14

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 14

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 389972,61 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 509088,50 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 389972,61 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Tak

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Tree Capital Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 123-12-81-809

7.3.3) Ulica: Łubna 50C/50C

7.3.4) Miejscowość: Baniocha

7.3.5) Kod pocztowy: 05-532

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-12-10

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 389972,61 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni

Część 5

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 15

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 15

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 12

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 12

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 387761,19 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 430500,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 430500,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Tak

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PHU COMPLEX Lech Wietrzyk

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 651-00-12-301

7.3.3) Ulica: Owocowa 1

7.3.4) Miejscowość: Żory

7.3.5) Kod pocztowy: 44-240

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-12-10

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 387761,19 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni

Część 6

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Nie rozstrzygnięto

Część 7

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 7)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 16

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 16

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 13

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 10

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 137847,99 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 184500,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 137847,99 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Tak

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 7)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Handlowo Usługowe FOXMET Monika Czaplińska

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 642-30-23-336

7.3.3) Ulica: ul. Kopalnianej 9a

7.3.4) Miejscowość: Czerwionka – Leszczyny

7.3.5) Kod pocztowy: 44-230

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 7)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-11-19

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 137847,99 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.