Ogłoszenie z dnia 2023-07-19
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00255087/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-06-12
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Szkolenie dotyczące rekrutacji oraz rozwoju zawodowego pracowników
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Uniwersytet Morski w Gdyni
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000145112
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Morska 81-87
1.5.2.) Miejscowość: Gdynia
1.5.3.) Kod pocztowy: 81-225
1.5.4.) Województwo: pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL633 - Trójmiejski
1.5.7.) Numer telefonu: 55-86-421
1.5.8.) Numer faksu: 7412250
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zampubl@umg.edu.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.umg.edu.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
www.umg.edu.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Szkolenie dotyczące rekrutacji oraz rozwoju zawodowego pracowników2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-68f167e2-090d-11ee-9355-06954b8c6cb9
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00313470
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-07-19
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00019183/06/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.9 usługi szkolenia pracowników
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Projekt „Wykształcenie ma znaczenie” realizowany przez Uniwersytet Morski w Gdyni. Projekt jest współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój (POWR.03.05.00-00-ZR12/18)2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00255087
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: CRZP/95/2023/AZP
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 90920 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Szkolenie dedykowane dla kadry administracyjnej, kierowniczej i zarządczej UMG, któraodpowiada za planowanie, przeprowadzanie rekrutacji oraz onboarding nauczycieli akademickich oraz pracowników niebędących nauczycielami.
W trakcie szkolenia każdy uczestnik dowie się:
1. jakie są nowoczesne techniki i narzędzia rekrutacji pracowników;
2. jakie są formy rozmów kwalifikacyjnych;
3. jakie są najczęstsze błędy w procesie rekrutacji i selekcji pracowników;
4. na czym polega i jak przeprowadzić skuteczny onboarding.
Moduł 1 - Rekrutacja
a. Rekrutacja i selekcja pracowników - planowanie i przeprowadzenie.
b. Wybór najlepszego kandydata.
c. Aspekty prawno-etyczne w procesach rekrutacji.
Moduł 2 - Onboarding
a. Rodzaje onboardingu.
b. Projektowanie procesu, w tym interesariusze w procesie, mapa onboardingu, plan działania.
c. Dobre praktyki i nieprzewidziane okoliczności.
I. Podstawowe informacje:
1. Miejsce szkolenia - siedziba UMG
2. Termin szkolenia: od dnia podpisania umowy do końca października 2023 r w terminie zaakceptowanym przez Zamawiającego
3. Wymiar czasowy szkolenia: 1 dzień roboczy w godzinach 7.15.-15.15. Dopuszczalne jest ustalenie innych godzin szkolenia niemniej wymagana jest zgoda Zamawiającego.
4. Forma szkolenia: szkolenie stacjonarne przeprowadzone jako wykład
5. Liczba uczestników: 20 osób
6. Wykonawca jest zobligowany do:
- Wykonania dokumentacji szkolenia w postaci dokumentacji fotograficznej,
- Dostarczenia materiałów szkoleniowych dla uczestników zawierających odpowiednie oznakowanie, w tym bazy pytań oraz zadań służących diagnozie kompetencji kandydata, gotowy scenariusz do rozmowy kwalifikacyjnej na stanowiska naukowo-badawcze i administracyjne, przykładowy formularz profilu rekrutacyjnego kandydata, poradnik przygotowania i poprowadzenia onboardingu,
- Sporządzenia listy obecności,
- Opracowania i przeprowadzenia pre-testu i post-testu w tematyce szkolenia przed i po jego realizacji,
- Dostarczenia imiennych certyfikatów dla uczestników,
- Zapewnienia kawy/herbaty oraz ciastek.
7. Zajęcia muszą być prowadzone z uwzględnieniem charakterystyki grupy docelowej (kadra badawczo-dydaktyczna Uniwersytetu Morskiego), przez co należy rozumieć dopasowanie omawianych zagadnień, przykładów, metod lub narzędzi.
4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe
4.5.5.) Wartość części: 35300 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Szkolenie dedykowane dla kadry administracyjnej, kierowniczej i zarządczej UMG, któraodpowiada za planowanie i wspieranie rozwoju zawodowego nauczycieli akademickich.
W trakcie szkolenia każdy uczestnik dowie się:
1. Jak określić bilans własnego potencjału;
2. Jak wyznaczać sobie cele w rozwoju zawodowym;
3. Jak opracować indywidualny plan rozwoju;
4. Jakie są bariery i zagrożenia w realizacji planu rozwoju;
5. Jaka jest rola mentoringu oraz jak znaleźć mentora;
6. Jak radzić sobie z brakiem motywacji lub wypaleniem zawodowym.
I. Podstawowe informacje:
1. Miejsce szkolenia - siedziba UMG
2. Termin szkolenia: od dnia podpisania umowy do końca października 2023 r w terminie zaakceptowanym przez Zamawiającego
3. Wymiar czasowy szkolenia: 1 dzień roboczy w godzinach 7.15.-15.15. Dopuszczalne jest ustalenie innych godzin szkolenia niemniej wymagana jest zgoda Zamawiającego.
4. Forma szkolenia: szkolenie stacjonarne przeprowadzone jako wykład
5. Liczba uczestników: 30 osób
6. Wykonawca jest zobligowany do:
- Wykonania dokumentacji szkolenia w postaci dokumentacji fotograficznej,
- Dostarczenia materiałów szkoleniowych dla uczestników zawierających odpowiednie oznakowanie, w tym przykładowe pytania do bilansu własnego potencjału, przykładowy indywidualny plan rozwoju.
- Sporządzenia listy obecności,
- Opracowania i przeprowadzenia pre-testu i post-testu w tematyce szkolenia przed i po jego realizacji,
- Dostarczenia imiennych certyfikatów dla uczestników,
- Zapewnienia kawy/herbaty oraz ciastek.
7. Zajęcia muszą być prowadzone z uwzględnieniem charakterystyki grupy docelowej (kadra badawczo-dydaktyczna Uniwersytetu Morskiego), przez co należy rozumieć dopasowanie omawianych zagadnień, przykładów, metod lub narzędzi.
4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe
4.5.5.) Wartość części: 55620 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 3
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 4180 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 4500 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 4180 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Akademia dla Biznesu Małgorzata Waszczyk-Cocińska
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9820321570
7.3.3) Ulica: Joachima Lelewela 3/7
7.3.4) Miejscowość: Łódź
7.3.5) Kod pocztowy: 93-166
7.3.6.) Województwo: łódzkie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Akademia dla Biznesu Małgorzata Waszczyk-Cocińska
jakie przetargi wygrała firma
Akademia dla Biznesu Małgorzata Waszczyk-Cocińska
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-07-18
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 4180 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-10-31Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 3
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 4180 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 4840 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 4180 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Akademia dla Biznesu Małgorzata Waszczyk-Cocińska
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9820321570
7.3.3) Ulica: Joachima Lelewela 3/7
7.3.4) Miejscowość: Łódź
7.3.5) Kod pocztowy: 93-166
7.3.6.) Województwo: łódzkie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Akademia dla Biznesu Małgorzata Waszczyk-Cocińska
jakie przetargi wygrała firma
Akademia dla Biznesu Małgorzata Waszczyk-Cocińska
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-07-18
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 4180 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-10-31INNE PRZETARGI Z GDYNI
- Zorganizowanie i przeprowadzenie szkolenia "ABC przedsiębiorczości z elementami e-marketingu"
- Utrzymanie urządzeń wodnych na terenie Gdyni
- Wykonanie projektu wraz z dostawą, montażem mebli i wyposażenia na Oddział Neurologii w Szpitalu im. Św. Wincentego a Paulo w Gdyni.
- Zakup gadżetów promocyjnych ze znakowaniem UMG
- Zakup artykułów promocyjnych ze znakowaniem UMG
- Usługa mineralizacji pasów ppoż. wokół budynków oraz wzdłuż linii kolejowych na terenie kompleksów wojskowych administrowanego przez KPW Gdynia w m. Hel.
więcej: przetargi w Gdyni »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wzmocnienie systemu cyberbezpieczeństwa w Urzędzie Gminy w Klonowej wraz z jednostkami organizacyjnymi
- Usługi wsparcia rodzin zastępczych, kandydatów na rodziny zastępcze, opiekunów usamodzielnienia, rodziców biologicznych i ich otoczenia na terenie powiatu tureckiego.
- Wsparcie w procesie usamodzielnienia wychowanków pieczy zastępczej - działania wzmacniające kompetencje społeczne - vouchery
- "Usługa przygotowania i przeprowadzenia dwudniowego seminarium dla przedstawicieli JST z woj. mazowieckiego z zakresu procedur i źródeł finansowania usług społecznych dla lokalnej społeczności (...)"
- Zorganizowanie i przeprowadzenie szkolenia "ABC przedsiębiorczości z elementami e-marketingu"
- Przeprowadzenie szkoleń i warsztatów dla kadry jednostek organizacyjnych pracujących w obszarze pieczy zastępczej oraz osób sprawujących pieczę zastępczą.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.