eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Starogard GdańskiDostawa i wdrożenie klastra infrastruktury hiperkonwergentnej (HCI) wraz z systemem kopii zapasowych w siedzibie i na potrzeby Urzędu Miasta Starogard Gdański



Ogłoszenie z dnia 2023-07-19


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa i wdrożenie klastra infrastruktury hiperkonwergentnej (HCI) wraz z systemem kopii zapasowych w siedzibie i na potrzeby Urzędu Miasta Starogard Gdański

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA MIEJSKA STAROGARD GDAŃSKI

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 191675652

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Gdańska 6

1.5.2.) Miejscowość: Starogard Gdański

1.5.3.) Kod pocztowy: 83-200

1.5.4.) Województwo: pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL638 - Starogardzki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.publiczne@um.starogard.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.starogard.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

www.platformazakupowa.pl/starogard_gdanski

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa i wdrożenie klastra infrastruktury hiperkonwergentnej (HCI) wraz z systemem kopii zapasowych w siedzibie i na potrzeby Urzędu Miasta Starogard Gdański

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-0b630ac7-efc1-11ed-9355-06954b8c6cb9

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00314131

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-07-19

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00005779/10/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.4 Dostawa i wdrożenie klastra infrastruktury hiperkonwergentnej (HCI) wraz z systemem kopii zapasowych w siedzibie i na potrzeby Urzędu Miasta Starogard Gdański

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Działanie 5.1 Rozwój cyfrowy JST oraz wzmocnienie cyfrowej odporności na zagrożenia Program Operacyjny Polska Cyfrowa na lata 2014 – 2020.

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00211726

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: RZP.271.11.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem umowy jest sprzedaż, dostawa i wdrożenie klastra infrastruktury hiperkonwergentnej (HCI) wraz z systemem kopii zapasowych w siedzibie i na potrzeby Urzędu Miasta Starogard Gdański.
Wymagania ogólne względem Przedmiotu Umowy.
Zaproponowany system musi posiadać następujące cechy:
1. Zamawiający oczkuje urządzeń typu rack (do montażu w przemysłowych szafach typu rack) fabrycznie nowych objętych gwarancją producenta, certyfikowanych do zaproponowanego rozwiązania HCI.
2. Zamawiający oczekuje osobnej lokalizacji przechowywania danych. Zamawiający dysponuje drugą lokalizacją, w której możliwy jest montaż szafy rack o wysokości max 36U. Łączność pomiędzy lokalizacjami możliwa jest z wykorzystaniem istniejących posiadanych przez Zamawiającego połączeń światłowodowych.
3. Zamawiający oczekuje modernizacji rdzenia sieci do przepustowości 10Gb (dostawa i wymiana przełącznika sieciowego + karty rozszerzeń do serwerów).
4. Zamawiający oczekuje oprogramowania serwera MS Windows Serwer 2022 Datacenter (wraz z 250 szt. licencji MS Windows Server User CAL). Powyższe podyktowane jest potrzebą integracji tworzonego środowiska z posiadaną domeną ActiveDirectory.
5. Zamawiający oczekuje, że w zaproponowanym rozwiązaniu zastosowane zostanie oprogramowanie Veeam Backup Essentials lub inne o funkcjonalności nie gorszej niż wymieniona części warunki kompatybilności oprogramowania do wykonywania kopii zapasowych. Wszystkie cechy wymienione w części warunki kompatybilności oprogramowania do wykonywania kopii zapasowych muszą być spełnione przez proponowane rozwiązanie. Zamawiający nie posiada licencji na ten produkt. Zamawiający nie dopuszcza propozycji zapewnienia ww. cech za pomocą zestawu wielu różnych produktów.
6. Wykonawca przeszkoli personel IT Zamawiającego (do 4 osób) z obsługi zbudowanego systemu.

Przedmiot umowy składa się z 4 zadań:
Zadanie 1 Dostawa sprzętu i oprogramowania wraz z odpowiednimi licencjami;
Zadanie 2 Konfiguracja i uruchomienie sprzętu z Zadania 1
Zadanie 3 Przeszkolenie personelu Zamawiającego;
Zadanie 4 Wsparcie.

Szczegółowy zakres Przedmiotu Umowy opisano poniżej osobno dla każdego z ww. zadań.


Zadanie 1
Dostawa sprzętu niezbędnego do zbudowania infrastruktury HCI wraz z przełącznikiem sieciowym i urządzeniem do przechowywania kopii zapasowych.

Dostawa obejmuje
• 2 szt. serwer wraz z odpowiednimi licencjami;
• 2 szt. wydajny przełącznik wraz z odpowiednimi licencjami;
• 1 szt. urządzenie do przechowywania i deduplikacji kopii wraz z odpowiednimi licencjami;
• Oprogramowanie do zarządzania (min. wykonywania, weryfikowania i odtwarzania) kopii zapasowych;
• Komplet okablowania niezbędnego do uruchomienia zaproponowanego rozwiązania u Zamawiającego.

Ze względu na ograniczoną liczbę znaków szczegółowe wymagania zostały opisane w "Szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia" stanowiącym załącznik do SWZ.

Zadanie 2
Konfiguracja i uruchomienie sprzętu z zadania 1
Konfiguracja i uruchomienie sprzętu z zadania 1
Zadanie obejmuje:
1. uruchomienie i konfigurację sprzętu dostarczonego w Zadaniu 1 w tym. m.in. budowę i optymalizację środowiska klastra Microsoft HCI wraz z niezbędnymi instalacjami sprzętu i oprogramowania;
2. migracja produkcyjna maszyn wirtualnych Zamawiającego pracujących obecnie w środowisku Hyper-V;
3. uruchomienie i konfiguracja przełączników sieciowych zaproponowanych w Zadaniu 1;
4. połączeniu sprzętu zaproponowanego w Zadaniu 1 w sposób zapewniający prędkość min 10Gb oraz podłączeniu przełącznika sieciowego zaproponowanego w Zadaniu 1 do istniejącej infrastruktury Urzędu z prędkością co najmniej 1Gb.;

Zamawiający posiada obecnie następujące maszyny wirtualne pracujące w oparciu o technologię Microsoft Hyper-V wymagające migracji do środowiska HCI
1.1. Linux Debian (4GB RAM, 600GB HDD)
1.2. Ms Windows Server2012 (8GB RAM, 200GB HDD)
1.3. Ms Windows Server2012 (8GB RAM, 50GB HDD)
1.4. Ms Windows Server2012 (8GB RAM, 50GB HDD)
2.1. Linux Debian (8GB RAM, 1TB HDD)
2.2. Linux Debian (4GB RAM, 50GB HDD)
2.3. Linux Debian (8GB RAM, 50GB HDD)
2.4. Linux Debian (20GB RAM, 50GB HDD)
2.5. Linux Debian (20GB RAM, 50GB HDD)
2.6. Linux Debian (4GB RAM, 50GB HDD)
2.7. MS Windows Server2012 (8GB RAM, 300GB HDD)
2.8. MS Windows Server2019 - ORACLE (48GB RAM, 4TB HDD) – Maszyna nie migrowana do HCI.
3.1. Linux Debian (1GB RAM, 20GB HDD)
3.2. Linux Debian (1GB RAM, 20GB HDD)
3.3. MS Windows Server2012 (5GB RAM, 50GB HDD)
3.4. MS Windows Server2012 (5GB RAM, 50GB HDD)
3.5. MS Windows Server2012 (3GB RAM, 50GB HDD)
3.6. MS Windows Server2012 (9GB RAM, 150GB HDD)
3.7. MS Windows Server2012 (3GB RAM, 150GB HDD)

Zadanie 3
Przeszkolenie personelu Zamawiającego
Zadanie polega na przeszkoleniu personelu Zamawiającego (do 4 osób) z obsługi rozwiązań zaproponowanych w Zadaniu 1 Program szkolenia obejmuje co najmniej:
1. Uruchamianie
2. Zatrzymywanie
3. Dodawanie elementów do klastra
4. Odejmowanie elementów z klastra
5. Wykonywanie kopii zapasowych
6. Odtwarzanie kopii zapasowych
7. Konfiguracja przełączników sieciowych

Zadanie 4
Wsparcie personelu przez okres 3 lat.
Zadanie polega na zagwarantowaniu wsparcia zdalnego w rozwiązywaniu problemów związanych z dostarczoną infrastrukturą. Zamawiający oczekuje możliwości konsultacji telefonicznych z ewentualną pomocą zdalną (online) przez okres 3 lat licząc od dnia odbioru prac. Zamawiający oczekuje wsparcia w dni robocze (pn-pt) w godzinach 7:30-15:30. Minimalna ilość zgłoszeń na cały okres wsparcia = 30.

4.5.3.) Główny kod CPV: 48820000-2 - Serwery

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

32428000-9 - Modernizacja sieci

48710000-8 - Pakiety oprogramowania do kopii zapasowych i odzyskiwania

72253200-5 - Usługi w zakresie wsparcia systemu

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 597768,93 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 597768,93 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 597768,93 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ITPunkt sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6412477789

7.3.3) Ulica: ul. Wandy 18A

7.3.4) Miejscowość: Katowice

7.3.5) Kod pocztowy: 40-322

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-06-19

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 597768,93 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.