Og³oszenie z dnia 2023-07-19
Powi±zane og³oszenia:
- 2023/BZP 00376734/01 - Wynik z dnia 2023-08-31
Og³oszenie o zamówieniu
Dostawy
„ Wykonanie aplikacji „Cyfrowy Powiat - Cyfrowy Asystent” w oparciu o us³ugi chmurowe dla Starostwa Powiatowego w Miko³owie, realizowanego w ramach REACT-EU, PO Polska Cyfrowa na lata 2014-2020,
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego
1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Powiat Miko³owski reprezentowany przez Zarz±d Powiatu
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 276255016
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: ¯wirki i Wigury 4a
1.5.2.) Miejscowo¶æ: Miko³ów
1.5.3.) Kod pocztowy: 43-190
1.5.4.) Województwo: ¶l±skie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22C - Tyski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: kancelaria@mikolowski.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.mikolowski.pl
1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego
1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„ Wykonanie aplikacji „Cyfrowy Powiat - Cyfrowy Asystent” w oparciu o us³ugi chmurowe dla Starostwa Powiatowego w Miko³owie, realizowanego w ramach REACT-EU, PO Polska Cyfrowa na lata 2014-2020,
2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-05d50c34-260e-11ee-9aa3-96d3b4440790
2.5.) Numer og³oszenia: 2023/BZP 00314831
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2023-07-19
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak
2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2023/BZP 00022178/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:
1.3.4 Dzia³anie w chmurze zintegrowanego z systemem obiegu dokumentów sytemu Voicebot do komunikacji z podmiotami i interesantami Starostwa Powiatowego w Miko³owie.
2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Tak
2.15.) Nazwa projektu lub programu
w ramach REACT-EU, Programu Operacyjnego Polska Cyfrowa na lata 2014-2020, O¶ V. Rozwój cyfrowy JST oraz wzmocnienie cyfrowej odporno¶ci na zagro¿enia – REACT–EU, Dzia³anie 5.1 Rozwój cyfrowy JST oraz wzmocnienie cyfrowej odporno¶ci na zagro¿enia"
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania
https://e-zp.mikolowski.pl3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: https://e-zp.mikolowski.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: 1) W postêpowaniu o udzielenie
zamówienia komunikacja miêdzy Zamawiaj±cym a Wykonawcami odbywa siê przy u¿yciu systemu do elektronicznej obs³ugi
zamówieñ Powiatu Miko³owskiego (zwanej dalej: „Systemem”) dostêpnej pod adresem: https://e-zp.mikolowski.pl
2) Wykonawca zamierzaj±cy wzi±æ udzia³ w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi posiadaæ konto w Systemie
e-ZP.
3) Rejestracja i korzystanie z Systemu E-ZP jest bezp³atne.
4) U¿ytkownik niezarejestrowany mo¿e jedynie przegl±daæ tre¶ci udostêpniane w czê¶ci publicznej Systemu. Jest to równoznaczne
z tym, ¿e u¿ytkownicy niezarejestrowani nie posiadaj± dostêpu do wszystkich funkcjonalno¶ci systemu.
5) Dokonuj±c rejestracji Wykonawca akceptuje Regulamin korzystania z Systemu E-Zamówienia Publiczne Powiatu Miko³owskiego.
6) W Systemie E-ZP znajduj± siê tak¿e instrukcja dla Wykonawcy (Instrukcja obs³ugi Systemu FINN e-Zamówienia Publiczne) oraz
filmy instrukta¿owe - prezentuj±ce podstawowe czynno¶ci dokonywane przez Wykonawców za pomoc± Systemu (rejestracja,
zadawanie pytañ, z³o¿enie oferty, wycofanie oferty). Instrukcja dostêpna jest pod adresem: https://pomoc.e-zp.finn.pl/
7) Specyfikacja po³±czenia, formatu przesy³anych danych oraz kodowania i oznaczania czasu odbioru danych Systemu E-ZP:
a. Format kodowania tre¶ci w obrêbie Systemu - UTF8,
b. Komunikacja pomiêdzy przegl±dark± Wykonawcy, a serwerem jest wykonywana przy u¿yciu bezpiecznego protoko³u HTTPS,
c. Oznaczeniem czasu odbioru danych przez System jest data oraz dok³adny czas (hh:mm:ss) - czas lokalny serwera
synchronizowany odpowiednim ¼ród³em czasu.
8) Wymagania techniczne zwi±zane z korzystaniem z Systemu (tj. informacje dotycz±ce specyfikacji po³±czenia, formatu
przesy³anych danych oraz kodowania i oznaczania czasu przekazania danych):
a) sta³y dostêp do sieci Internet i minimalna prêdko¶æ po³±czenia internetowego nie mniejsza ni¿ 512 kb/s;
b) zaktualizowana przegl±darka internetowa Chrome w wersji 77 i pó¼niejsze lub Mozilla Firefox w wersji 63 i pó¼niejsze;
c) system operacyjny Microsoft Windows 7 i pó¼niejsze lub Apple macOS 10.14 i pó¼niejsze, dystrybucje systemu Linux.
9) Z³o¿enie oferty w trybie podstawowym poprzez System e-ZP wymaga posiadania przez Wykonawcê kwalifikowanego podpisu
elektronicznego lub podpisu osobistego lub podpisu zaufanego. 14) Korzystanie z wbudowanej w System e-ZP funkcjonalno¶ci
sk³adania podpisu elektronicznego (kwalifikowany podpis elektroniczny, podpis osobisty, podpis zaufany) mo¿liwe jest pod
warunkiem, ¿e system teleinformatyczny, z którego korzysta Wykonawca, wyposa¿ony jest w jeden z poni¿szych komponentów:
• wirtualna maszyna Java firmy Oracle w wersji co najmniej 1.8.0_221 (Java SE JRE 8 Update 221) z obs³ug± technologii Java Web
Start (JavaWS) lub
• wirtualna maszyna OpenJDK w wersji co najmniej 1.8.0_222 z zainstalowanym rozszerzeniem IcedTea Web Start.
15) Powy¿sze wymagania nie ograniczaj± mo¿liwo¶ci korzystania przez Wykonawcê z zewnêtrznego oprogramowania do sk³adania
podpisu elektronicznego,
a) kwalifikowany podpis elektroniczny (dopuszczalne formaty podpisów: PaDES - format.pdf, XaDES - pozosta³e formaty);
b) podpis zaufany;
c) podpis osobisty;
16) Maksymalny rozmiar przesy³anych plików z³o¿enia, wycofania: oferty oraz wiadomo¶ci wynosi 150 MB;
17. W zale¿no¶ci od formatu podpisu: Podpis kwalifikowany (PAdES, XAdES), podpis osobisty (XAdES), podpis zaufany (PAdES,
XAdES) i jego typu (zewnêtrzny, otaczaj±cy) Wykonawca do³±cza do Systemu e-ZP uprzednio podpisane dokumenty wraz z
wygenerowanym plikiem podpisu (typ zewnêtrzny) lub dokument z podpisem (typ otaczaj±cy).
3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): 1. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informujê, ¿e:
a) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest: Starosta Miko³owski z siedzib± : ul. ¯wirki i Wigury 4a, 43-190 Miko³ów , tel. (32) 32 – 48 – 102, faks (32) 32 – 48 – 211, e-mail: kancelaria@mikolowski.pl
b) inspektorem ochrony danych osobowych jest Pan Sebastian Dziuban, adres poczty elektronicznej: iod@mikolow.starostwo.gov.pl; adres do korespondencji pisemnej jak w punkcie 1 litera „a”.
c) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane bêd± na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu zwi±zanym z postêpowaniem o udzielenie zamówienia publicznego: nr MNZ.272.4.2023, na: „Wykonanie aplikacji „Cyfrowy Powiat - Cyfrowy Asystent” w oparciu o us³ugi chmurowe dla Starostwa Powiatowego w Miko³owie, realizowanego w ramach REACT-EU, Programu Operacyjnego Polska Cyfrowa na lata 2014-2020, O¶ V. Rozwój cyfrowy JST oraz wzmocnienie cyfrowej odporno¶ci na zagro¿enia – REACT–EU, Dzia³anie 5.1 Rozwój cyfrowy JST oraz wzmocnienie cyfrowej odporno¶ci na zagro¿enia", prowadzonym w trybie podstawowym bez negocjacji;
d) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych bêd± osoby lub podmioty, którym udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ust. 1 ustawy z dnia 11 wrze¶nia 2019 roku – Pzp ( tekst jednolity: Dz. U. z 2022 r. poz. 1710 z pó¼niejszymi zmianami), dalej „ustawa Pzp”;
e) Pani/Pana dane osobowe bêd± przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia, a je¿eli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje ca³y czas trwania umowy; zgodnie z Rozporz±dzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 18 stycznia 2011 r. w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu dzia³ania archiwów zak³adowych (tj. Dz. U z 2011 nr 14, poz. 67 z pó¼n. zm.) teczki aktowe bêd± przechowywane w archiwum zak³adowym przez okres 5 lat w przypadku dokumentacji zamówieñ publicznych oraz 10 lat w przypadku umów zawartych w wyniku postêpowania w trybie zamówieñ publicznych;
5) obowi±zek podania przez Pani±/Pana danych osobowych bezpo¶rednio Pani/Pana dotycz±cych jest wymogiem ustawowym okre¶lonym w przepisach ustawy Pzp, zwi±zanym z udzia³em w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania okre¶lonych danych wynikaj± z ustawy Pzp;
6) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie bêd± podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): : 7) posiada Pani/Pan:
− na podstawie art. 15 RODO prawo dostêpu do danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych;
− w przypadku, gdy wykonanie obowi±zków, o których mowa w art. 15 ust. 1-3 RODO wymaga³oby niewspó³miernie du¿ego wysi³ku,
Zamawiaj±cy mo¿e ¿±daæ od osoby, której dane dotycz±, wskazania dodatkowych informacji maj±cych na celu sprecyzowanie
¿±dania, w szczególno¶ci podania nazwy lub daty postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego;
− w przypadku, gdy wykonanie obowi±zków, o których mowa w art. 15 ust. 1-3 RODO wymaga³oby niewspó³miernie du¿ego wysi³ku,
Zamawiaj±cy mo¿e ¿±daæ od osoby, której dane dotycz±, wskazania dodatkowych informacji maj±cych w szczególno¶ci na celu
sprecyzowanie nazwy lub daty zakoñczonego postepowania o udzielenie zamówienia publicznego.
− na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych (przy czym korzystanie z prawa do
sprostowania nie mo¿e skutkowaæ zmian± wyniku postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmian± postanowieñ
umowy w zakresie niezgodnym z ustaw± Pzp oraz nie mo¿e naruszaæ integralno¶ci protoko³u oraz jego za³±czników)
− na podstawie art. 18 RODO prawo ¿±dania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrze¿eniem
przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO (przy czym prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w
odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze ¶rodków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby
fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na wa¿ne wzglêdy interesu publicznego Unii Europejskiej lub pañstwa cz³onkowskiego);
− wyst±pienie z ¿±daniem, o którym mowa w art. 18 ust. 1 RODO , nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu
zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego;
− prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych, je¶li uzna Pani/Pan, ¿e przetwarzanie danych
osobowych Pani/Pana dotycz±cych narusza przepisy RODO;
8) nie przys³uguje Pani/Panu:
− w zwi±zku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usuniêcia danych osobowych;
− prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
− na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdy¿ podstaw± prawn± przetwarzania
Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
9) Jednocze¶nie Zamawiaj±cy przypomina o ci±¿±cym na Wykonawcy obowi±zku informacyjnym wynikaj±cym z art. 14 RODO
wzglêdem osób fizycznych, których dane przekazane zostan± Zamawiaj±cemu w zwi±zku z prowadzonym postêpowaniem i które
Zamawiaj±cy po¶rednio pozyska od Wykonawcy bior±cego udzia³ w postêpowaniu, chyba ¿e ma zastosowanie co najmniej jedno z
wy³±czeñ, o których mowa w art. 14 ust. 5 RODO.
10) Skorzystanie przez osobê, której dane osobowe dotycz±, z uprawnienia do sprostowania lub uzupe³nienia, o którym mowa w art.
16 RODO, nie mo¿e skutkowaæ zmian± wyniku postêpowania o udzielenie zamówienia ani zmian± postanowieñ umowy w sprawie
zamówienia publicznego w zakresie niezgodnym z ustaw± Pzp.
11) W postêpowaniu o udzielenie zamówienia zg³oszenie ¿±dania ograniczenia przetwarzania, o którym mowa w art. 18 ust. 1
RODO, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakoñczenia tego postêpowania.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: MNZ.272.4.2023
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie
4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie
4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
.1 Przedmiotem zamówienia jest wykonanie aplikacji „Cyfrowy Powiat - Cyfrowy Asystent” w opar-ciu o us³ugi chmurowe dla Starostwa Powiatowego w Miko³owie, realizowanego w ramach REACT-EU, Programu Operacyjnego Polska Cyfrowa na lata 2014-2020, O¶ V. Rozwój cyfrowy JST oraz wzmocnienie cyfrowej odporno¶ci na zagro¿enia – REACT–EU, Dzia³anie 5.1 Rozwój cyfrowy JST oraz wzmocnienie cyfrowej odporno¶ci na zagro¿enia.
1.2 Miejscem realizacji przedmiotu zamówienia jest Starostwo Powiatowe w Miko³owie 43-190 Miko³ów ul. ¯wirki i Wigury 4a.
1.3 W zwi±zku z rozwojem us³ug elektronicznych i e-us³ug obs³ugi obywateli, Starostwo Powiatowe w Miko³owie, chc±c wykorzystaæ posiadane zawansowane systemy telekomunikacyjne ma zamiar wdro¿yæ system inteligentnej obs³ugi petenta. Planowany system bêdzie posiada³ mo¿liwo¶æ dou-czania siê jak i kierowania przychodz±cym ruchem telekomunikacyjnym. Wprowadzi to równie¿ znacz±ce usprawnienie wyszukiwania informacji, rozwi±zywania problemów, nawigacji oraz realiza-cji procesów na portalu internetowym. Planowany system bêdzie posiada³ technologiê inteligent-nej automatyzacji, oparte o algorytmy Sztucznej Inteligencji (AI). Projekt jest ukierunkowany na pomoc podmiotom jak i osobom fizycznym umo¿liwiaj±cy zwiêkszenie transakcji online. Jednocze-¶nie ma pozwoliæ zmniejszaæ koszty obs³ugi klienta oraz poprawiæ bezpieczeñstwo w elektronicznej g³osowej komunikacji obywatela z urzêdem. Realizacja przedmiotu zamówienia musi gwarantowaæ realizacjê “pod klucz” w oparciu o zasoby Zamawiaj±cego, a w szczególno¶ci System Obiegu doku-mentów FINN SQL 8 firmy LTC oraz istniej±c± centralê cyfrow± UNIFY OpenScape Business V8.
1.4 Przedmiot zamówienia obejmuje :
A. Analizê przedwdro¿eniow±, gwarantuj±c± optymalne wykorzystanie zasobów technicz-nych;
B. Uruchomienie rozwi±zania, wraz z niezbêdn± kastomizacj±, parametryzacj±;
C. Dostarczenie samej technologii i rozwi±zañ;
D. Integracjê rozwi±zañ z posiadanymi systemami IT w tym z Systemem Obiegu Dokumentów FINN 8SQL
E. Szkolenie zespo³u z obs³ugi (minimum 3 osoby ze strony Zamawiaj±cego) z obs³ugi oraz wykonanie dokumentacji powdro¿eniowej
F. Pe³ne wsparcie powdro¿eniowe, wraz z analizami dzia³ania typu ROI, aktualizacjami i opty-malizacj± i pe³ne wsparcie serwisowe w okresie do 31.12.2023roku.
G. Utrzymanie dzia³ania us³ugi w chmurze wraz z pe³nym wsparciem powdro¿eniowym, ser-wisowym wraz z analizami dzia³ania typu ROI, aktualizacjami i optymalizacj±. oraz zapewnienie mo¿-liwo¶ci dzia³ania systemu co najmniej w roku 2024 tj od 1.01.2024r do 31.12 2024r u Zamawiaj±cego na zasobach w³asnych Zamawiaj±cego lub zasobach Wykonawcy w chmurze. Chmura musi zapew-niaæ zasady cyberbezpieczeñstwa
1.5 Wymagania systemowe i serwisowe
1. Okres wykonania przedmiotu zamówienia wynosi 45 dni kalendarzowych licz±c od daty podpi-sania umowy za wyj±tkiem zakresu o którym mowa w punkcie 1.4 litera „ A” , który nale¿y wykonaæ w terminie 7 dni kalendarzowych licz±c od daty podpisania umowy.
2. Dostarczenie rozwi±zania w technologii Cloud.
3. Rozwi±zanie musi byæ oparte o system typu Voicebot, który ma za zadanie udzielaæ ¶ci¶le okre-¶lone informacje na tematy zwi±zane z procesem sk³adania wniosku, zgodnym z rozrysowanym grafem przez Zamawiaj±cego – za³±cznik nr 2 do SWZ (np. miêdzy innymi informacja o zakoñczonej sprawie oraz mo¿liwo¶æ umówienia terminu do odbioru dokumentów)
4. Oferowane rozwi±zanie musi mieæ mo¿liwo¶æ min 5 jednoczesnych po³±czeñ z systemem.
5. Wykonawca musi dostarczyæ 1 instancje z dzia³aj±cym scenariuszem realizuj±cym proces bizne-sowy
6. Integracja z IVR klienta, którym jest UNIFY OpenScape Business V8.
7. Szkolenie z dzia³ania systemu (m.in. zarz±dzanie scenariuszami).
8.Uruchomienie us³ugi wyskalowanej na potrzeby obs³ugi 10000 po³±czeñ (min 10 000 minut) w miesi±cu dla jednej instancji
9.Analiza wymagañ i projektowanie rozwi±zania, wraz z dokumentacj±
10.Uruchomienie instancji i konta oprogramowania oferowanego rozwi±zania oraz wytrenowanie modu³u AI o frazy niezbêdne do realizacji procesu biznesowego w danej instancji
11.Uczenie i trenowanie sytemu (bot ‘a): przygotowanie bazy intencji akcji umo¿liwiaj±cej realiza-cjê procesu biznesowego w danej instancji
12.Prace uruchomieniowe po stronie telekomunikacyjnej min 10 000 po³±czeñ (10 000 minut) bilin-gowych dla 1 instancji
13.System musi posiadaæ:
•Wirtualny Asystent G³osowy obs³uguj±cy Infoliniê tak¿e poza godzinami pracy konsultantów
•Musi prowadziæ do kompletnego rozwi±zania problemu, bez udzia³u konsultanta.
•Nierozpoznane frazy oraz brakiem mo¿liwo¶ci udzielenia informacji zwi±zanej z nie zdefiniowa-nych poleceñ musz± byæ prze³±czone na konsultanta po n-krotnej próbie powtórki.
•Po integracji z danymi Zamawiaj±cego mo¿e podawaæ przez telefon kluczowe informacje udo-stêpnione przez Zamawiaj±cego.
•System powinien umo¿liwiaæ przyjêcie po³±czenia w kanale g³osowym (infolinia, call center) i przekazanie po³±czenia zwrotnego do Infolinii.
•Musi mieæ funkcjê kierowania Klienta, uzupe³niania lub ca³kowicie zastêpowaæ IVR tonowy; Roz-poznawaæ temat rozmowy, prowadziæ rozmowê w oparciu o uzyskane w trakcie dialogu informacje (zarówno od rozmówcy jak i z systemu), opcjonalnie dystrybuowaæ po³±czenia do odpowiedniej grupy Agentów
•musi mieæ funkcjê kierowania Klienta Rozpoznawaæ temat rozmowy, prowadziæ rozmowê w opar-ciu o uzyskane w trakcie dialogu informacje (zarówno od rozmówcy jak i z systemu), opcjonalnie dystrybuowaæ po³±czenia do odpowiedniej grupy Agentów
•Powinien Analizowaæ polecenia u¿ytkownika, wypowiadane w jego w³asnym, naturalnym jêzyku, rozpoznawaæ pytania otwarte i zamkniête w dialogu z klientem, analizuje tre¶æ i kontekst, genero-waæ odpowied¼ g³osow±.
•Powinien Wykorzystywaæ w³asn±, modu³ow± technologiê AI oraz wiod±ce globalne rozwi±zania rozpoznawania mowy, a tak¿e syntezê mowy b±d¼ nagranie lektorskie.
•Powinien mieæ technologie Machine Learning do analizy niezrozumia³ych pytañ klientów, sugeru-j±c kategorie odpowiedzi,
•Mo¿liwo¶æ raportowania wg indywidualnych potrzeb zdefiniowanych na etapie analizy przed-wdro¿eniowej.
•System powinien dostarczaæ funkcjonalno¶æ panelu operatora, umo¿lwiaj±c± odbieranie po³±czeñ przychodz±cych z realizowanego przez bota scenariusza
•Panel operatora powinien umo¿liwiaæ obs³ugê po³±czeñ z poziomu przegl±darki internetowej
•Panel operatora powinien umo¿liwiæ obs³ugê ró¿nych ¼róde³ kontaktu, w tym kana³u radiowego oraz kana³u tekstowego.
•Powinien umo¿liwiaæ w ka¿dej chwili przejêcie rozmowy przez operatora-Konsultanta
14.Wykonawca zapewni pe³ny suport techniczny dla oferowanego rozwi±zania.
15. Inteligentny system dialogowy (bot g³osowy) korzystaj±cego z automatycznego rozpoznawania mowy (ASR), syntezy mowy (TTS) oraz sztucznej inteligencji (AI).
16.Platformê umo¿liwiaj±ca uruchamianie scenariuszy automatyzuj±cych procesy w kanale telefo-nicznym (g³osowym) w jêzyku polskim.
17.Nagrywanie i przechowywanie zapisów rozmów wychodz±cych i przychodz±cych.
18.Mo¿liwo¶æ ods³uchania nagrañ w systemie.
19.Mo¿liwo¶æ eksportu nagrañ z systemu i zapisania na no¶nik zewnêtrzny.
20.Transkrypcja rozmów realizowanych przez system.
21.Mo¿liwo¶æ integracji z zewnêtrznymi systemami poprzez API.
22.Dostêp do systemu poprzez panel u¿ytkownika
23.Mo¿liwo¶æ przypisywania ról dla u¿ytkowników.
24. Definiowanie dostêpnych funkcjonalno¶ci panelu u¿ytkownika per rola
25.Podwójn± weryfikacja procesu logowania w celu zabezpieczenia przed nieautoryzowanym do-stêpem do platformy przez osoby trzecie
26.Raportowanie danych wszystkich wykonanych po³±czeñ wraz ze szczegó³ami takimi jak data i godzina po³±czenia, numer odbiorcy, status, czy czas trwania rozmowy.
27. Raportowanie skuteczno¶ci realizowanych scenariuszy.
28.Mo¿liwo¶æ eksportowania danych szczegó³owych raportów z systemu.
29.Logowanie dwuetapowe z wykorzystaniem has³a i urz±dzenia zewnêtrznego
30.System powinien realizowaæ funkcjonalno¶ci z zakresu dziedziny NLP, a w szczególno¶ci:
31.Rozpoznawanie intencji (ang. Intent Recognition)
32.Ekstrakcja encji (ang. Named Entity Extraction)
33.Realizacja funkcjonalno¶ci g³ównych realizowanych w scenariuszu powinna odbywaæ siê z po-dzia³em na konteksty. Konteksty powinny byæ zgrupowane w ramach systemu.
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 48512000-0 - Pakiety oprogramowania do interaktywnych odpowiedzi g³osowych
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
64215000-6 - Us³ugi telefonii internetowej (IP)
72223000-4 - Us³ugi w zakresie wymogów technologii informacji
72513000-4 - Us³ugi automatyzacji pracy biurowej
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 45 dni
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 3. Przy wyborze oferty Zam. bêdzie siê kierowa³ nastêpuj±cymi kryteriami i ich znaczeniem :Kc - cena – waga 60 %Kt1 - czas usuniêcia awarii krytycznej A1 - waga 20%Kt2 - czas usuniêcia awarii standardowej A2 – waga 10%
Kt3 - czas usuniêcia awarii niekrytycznej A3 – waga 10%.Oferta wype³niaj±ca w najwy¿szym stopniu wymagania okre¶lonego kryterium, otrzyma mak. ilo¶æ punktów przewidzianych w danym kryterium. £±cznie Wyk. mo¿e otrzymaæ maksymalnie 100 pkt. Pozosta³ym wyk., spe³niaj±cym wymagania kryterialne przypisana zostanie odpowiednio mniejsza liczba punktów. Zam. dokona oceny ofert przyznaj±c punkty w ramach poszczególnych kryteriów oceny ofert, przyjmuj±c zasadê, ¿e 1% = 1 punkt. Sposób przyznawania punktów w poszczególnych kryteriach:Sposób oceny oferty w kryterium cena (Kc) .Do oceny w przypadku kryterium „cena” bêdzie brana pod uwagê cena brutto za wykonanie ca³o¶ci przedmiotu zamówienia czyli obejmuj±ca podatek VAT. Ka¿dej z ofert przyznane zostan± punkty wyliczone wg wzoru:Kcn – liczba punktów przyznana ofercie n w kryterium Kc
Kcn = (najni¿sza cena spo¶ród wszystkich przedstawionych cen przez wyk., których oferty nie podlega³y odrzuceniu / cena oferty badanej ) x 60.Sposób oceny oferty w kryterium „czas usuniêcia awarii krytycznej A1 ” - (Kt1) Ocena i przyznanie punktów w tym kryterium nast±pi na podstawie informacji zawartych w form. ofertowym - za³ nr 1 do SWZ. Zam. przyzna pkt w nastêpuj±cy sposób: - W przypadku, gdy Wyk. zaoferuje czas usuniêcia awarii polegaj±cy na czasie reakcji mak. 10 godzin zegarowych w dni robocze i czasu dostarczenia rozwi±zania mak. 12 godzin w dni robocze od momentu zg³oszenia, otrzyma 0 pkt.- W przypadku, gdy Wyk. zaoferuje czas usuniêcia awarii polegaj±cy na czasie reakcji maksimum 8 godzin zegarowych w dni robocze i czasu dostarczenia rozwi±zania mak. 10 godzin w dni robocze od momentu zg³osz., otrzyma 10 pkt.- W przypadku, gdy Wyk. zaoferuje czas usuniêcia awarii polegaj±cy na czasie reakcji mak. 4 godziny zegarowe w dni robocze i czasu dostarczenia rozwi±zania mak. 6 godzin w dni robocze od momentu zg³osz., otrzyma 20 pkt. Sposób oceny oferty w kryterium „czas usuniêcia awarii standardowej A2 ” - (Kt2) 4.3.1. Ocena i przyznanie pkt w tym kryterium nast±pi na podstawie informacji zawartych w form. ofertowym - za³ nr 1 do SWZ. Zam przyzna punkty w nastêpuj±cy sposób: - W przypadku, gdy Wyk. zaoferuje czas usuniêcia awarii polegaj±cy na czasie reakcji mak. 20 godzin zegarowych w dni robocze i czasu dostarczenia rozwi±zania mak. 20 godzin w dni robocze od momentu zg³osz., otrzyma 0 pkt.- W przypadku, gdy Wyk. zaoferuje czas usuniêcia awarii polegaj±cy na czasie reakcji mak. 12 godzin zegarowych w dni robocze i czasu dostarczenia rozwi±zania mak. 10 godzin w dni robocze od momentu zg³osz., otrzyma 5 pkt.- W przypadku, gdy Wyk. zaoferuje czas usuniêcia awarii polegaj±cy na czasie reakcji mak. 6 godzin zegarowych w dni robocze i czasu dostarczenia rozwi±zania mak. 6 godzin w dni robocze od momentu zg³osz, otrzyma 10 pkt. Sposób oceny oferty w kryterium „czas usuniêcia awarii niekrytycznej A3 ” - (Kt3) 4.4.1. Ocena i przyznanie pkt w tym kryterium nast±pi na podstawie informacji zawartych w form. ofertowym - za³. nr 1 do SWZ. Zam. przyzna pkt w nastêpuj±cy sposób: - W przypadku, gdy Wyk. zaoferuje czas usuniêcia awarii polegaj±cy na czasie reakcji mak. 48 godzin zegarowych w dni robocze i czasu dostarczenia rozwi±zania mak. 32 godziny w dni robocze od momentu zg³osz, otrzyma 0 pkt.- W przypadku, gdy Wyk. zaoferuje czas usuniêcia awarii polegaj±cy na czasie reakcji mak. 24 godziny zegarowe w dni robocze i czasu dostarczenia rozwi±zania mak. 12 godzin w dni robocze od momentu zg³osz., otrzyma 5 pkt.- W przypadku, gdy Wykonawca zaoferuje czas usuniêcia awarii polegaj±cy na czasie reakcji mak. 10 godzin zegarowych w dni robocze i czasu dostarczenia rozwi±zania mak. 8 godzin w dni robocze od momentu zg³osz, otrzyma 10 punktów.
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
serwis posprzeda¿ny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.4.3.5.) Nazwa kryterium: czas usuniêcia awarii krytycznej
4.3.6.) Waga: 20,00
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
serwis posprzeda¿ny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.4.3.5.) Nazwa kryterium: czas usuniêcia awarii standardowej
4.3.6.) Waga: 10,00
Kryterium 4
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
serwis posprzeda¿ny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.4.3.5.) Nazwa kryterium: czas usuniêcia awarii niekrytycznej
4.3.6.) Waga: 10,00
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.
1.1. O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê Wykonawcy, którzy:1. nie podlegaj± wykluczeniu na podstawie art. 108 ust.1 ustawy Pzp i art. i art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022r. o szczególnych rozwi±zaniach w zakresie przeciwdzia³ania wspieraniu agresji na Ukrainê oraz s³u¿±cych ochronie bezpieczeñstwa narodowego,
2. spe³niaj± warunki udzia³u w postêpowaniu, o ile zosta³y one okre¶lone
1.2. Na podstawie art. 112 ustawy Pzp, Zamawiaj±cy okre¶la warunki udzia³u w postêpowaniu dotycz±ce:
1. zdolno¶ci do wystêpowania w obrocie gospodarczym - Zamawiaj±cy nie formu³uje warunku udzia³u w postêpowaniu w tym zakresie;
2. uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów - Zamawiaj±cy nie formu³uje warunku udzia³u w postêpowaniu w tym zakresie;
3. sytuacji ekonomicznej lub finansowej - Zamawiaj±cy nie formu³uje warunku udzia³u w postêpowaniu w tym zakresie;
4. zdolno¶ci technicznej lub zawodowej;
Zamawiaj±cy uzna, ¿e Wykonawca spe³nia warunek w zakresie zdolno¶ci technicznej lub zawodowej, je¿eli Wykonawca wyka¿e, ¿e:
4.1 w okresie ostatnich 5 lat , a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy, w tym okresie, wykona³ nale¿ycie dwa zamówienia ( na podstawie odrêbnych umów/kontraktów) , z których ka¿de z nich obejmowa³a swoim zakresem:
-- dostawê i wdro¿enie mechanizmu sztucznej inteligencji w postaci Voicebot’a do obs³ugi klienta wraz z wsparciem technicznym , o warto¶ci ka¿dego z wykonanych zamówieñ minimum 50 000 z³otych brutto.
Okres okre¶lony w warunku liczy siê wstecz od dnia , w którym up³ywa termin sk³adania ofert.
Uwaga! Pod pojêciem „Voicebota” Zamawiaj±cy rozumie: program komputerowy wykorzystuj±cy interfejs g³osowy do komunikowania siê z u¿ytkownikiem obejmuj±cego aplikacje dla asystentów g³osowych lub telefoniczne boty, obs³uguj±ce w sposób automatyczny po³±czenia przychodz±ce i wychodz±ce.
5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: 2.1. Zgodnie z art. 274 ust. 1 ustawy Pzp, Zamawiaj±cy wezwie wykonawcê, którego oferta zosta³a najwy¿ej oceniona, do z³o¿enia w wyznaczonym terminie, nie krótszym ni¿ 5 dni od dnia wezwania , aktualnych na dzieñ z³o¿enia, nastêpuj±cych podmiotowych ¶rodków dowodowych:
1) wykazu dostaw wykonanych, a w przypadku ¶wiadczeñ powtarzaj±cych siê lub ci±g³ych równie¿ wykonywanych, w okresie ostatnich 5 lat, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich warto¶ci, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zosta³y wykonane lub s± wykonywane , oraz za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych, czy te dostawy zosta³y wykonane lub s± wykonywane nale¿ycie, przy czym dowodami, o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty sporz±dzone przez podmiot, na rzecz którego dostawy zosta³y wykonane, a w przypadku ¶wiadczeñ powtarzaj±cych siê lub ci±g³ych s± wykonywane, a je¿eli wykonawca z przyczyn niezale¿nych od niego nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów - o¶wiadczenie wykonawcy; Wzór wykazu dostaw stanowi za³±cznik nr 4 do SWZ.
Uwaga!
1. Je¿eli wykonawca powo³uje siê na do¶wiadczenie w realizacji dostaw, wykonywanych wspólnie z innymi wykonawcami, wykaz, o którym mowa powy¿ej dotyczy dostaw, w których wykonaniu wykonawca ten bezpo¶rednio uczestniczy³.
2. Je¿eli zakres dostawy przedstawiony w dokumencie z³o¿onym na potwierdzenie, ¿e dostawy zosta³y wykonane nale¿ycie jest szerszy od opisanego przez Zamawiaj±cego nale¿y, w wykazie dostaw, podaæ warto¶æ dostaw, odpowiadaj±cych zakresowi wymaganemu, na potwierdzenie spe³nienia warunku udzia³u w postêpowaniu ,w zakresie do¶wiadczenia.
5.8.) Wykaz przedmiotowych ¶rodków dowodowych:
nie dotyczy5.9.) Zamawiaj±cy przewiduje uzupe³nienie przedmiotowych ¶rodków dowodowych: Nie
5.11.) Wykaz innych wymaganych o¶wiadczeñ lub dokumentów:
1.1. Oferta sk³adana jest pod rygorem niewa¿no¶ci w formie elektronicznej opatrzona kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. Ofertê nale¿y sporz±dziæ zgodnie ze wzorem stanowi±cym za³±cznik nr 1 do SWZ .1.2. Wykonawca do³±cza do oferty o¶wiadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu w zakresie wskazanym w rozdziale III sekcja 1 oraz sekcja 2 SWZ. O¶wiadczenie to stanowi dowód potwierdzaj±cy brak podstaw wykluczenia oraz spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu, na dzieñ sk³adania ofert, tymczasowo zastêpuj±cy wymagane podmiotowe ¶rodki dowodowe, wskazane w rozdziale IV sekcja 2 ust. 2.1 SWZ. O¶wiadczenie nale¿y z³o¿yæ zgodnie ze wzorem stanowi±cym za³±cznik nr 3 do SWZ .
1.3. O¶wiadczenie, o którym mowa w ust. 1.2 sk³adaj± odrêbnie:
a) wykonawca/ka¿dy spo¶ród wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia. W takim przypadku o¶wiadczenie potwierdza brak podstaw wykluczenia wykonawcy oraz spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu w zakresie, w jakim ka¿dy z wykonawców wykazuje spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu;
b) podmiot udostêpniaj±cy zasoby, na którego potencja³ powo³uje siê Wykonawca celem potwierdzenia spe³nienia warunków udzia³u w postêpowaniu. W takim przypadku o¶wiadczenie potwierdza brak podstaw wykluczenia podmiotu oraz spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu w zakresie, w jakim podmiot udostêpnia swoje zasoby Wykonawcy
1.4. Do oferty Wykonawca zobowi±zany jest za³±czyæ:
a) odpis lub informacjê z Krajowego Rejestru S±dowego, Centralnej Ewidencji i Informacji o Dzia³alno¶ci Gospodarczej lub innego w³a¶ciwego rejestru potwierdzaj±cego, ¿e osoba dzia³aj±ca w imieniu wykonawcy jest umocowana do jego reprezentowania,
b) pe³nomocnictwo lub inny dokument potwierdzaj±cy umocowanie do reprezentowania Wykonawcy, gdy umocowanie osoby sk³adaj±cej ofertê nie wynika z dokumentów opisanych w pkt 1),
c) zobowi±zanie, o którym mowa w rozdziale I, sekcja 5 ust. 5.3 oraz 5.4 SWZ w przypadku polegania na zasobach podmiotu udostepniaj±cego zasób Wykonawcy;
d) w przypadku wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:
1. pe³nomocnictwo, z tre¶ci którego bêdzie wynika³o umocowanie do reprezentowania ich w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postepowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pe³nomocnictwo powinno zawieraæ w szczególno¶ci wskazanie:
- postêpowania o zamówienie publicznego, którego dotyczy,
- wszystkich wykonawców ubiegaj±cych siê wspólnie o udzielenie zamówienia wymienionych z nazwy z okre¶leniem adresu siedziby,
- ustanowionego pe³nomocnika oraz zakresu jego pe³nomocnictwa,
2. o¶wiadczenie, o którym mowa w rozdziale I sekcja 4 ust. 4.3 SWZ (Zamawiaj±cy dopuszcza z³o¿enia tego o¶wiadczenia na formularzu ofertowym);
1.5. Wykonawca nie jest zobowi±zany do z³o¿enia dokumentów, o których mowa w ust. 1.4 pkt. 1), je¿eli Zamawiaj±cy mo¿e je uzyskaæ za pomoc± bezp³atnych i ogólnodostêpnych baz danych, o ile Wykonawca wskaza³ dane umo¿liwiaj±ce dostêp do tych dokumentów.
1.6. Zapisy ust. 1.4 pkt 2) stosuje siê odpowiednio do osoby dzia³aj±cej w imieniu wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia.
1.7. Zapisy ust. 1.4 pkt 1) i pkt 2), ust. 1.5 stosuje siê odpowiednio do osoby dzia³aj±cej w imieniu podmiotu udostêpniaj±cego zasoby na zasadach okre¶lonych w art. 118 ustawy Pzp .
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie
6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Tak
6.4.1) Informacje dotycz±ce wadium:
Wykonawca przystêpuj±cy do postêpowania jest zobowi±zany, przed up³ywem terminu sk³adania ofert, wnie¶æ wadium w kwocie: 2500 PLN (s³ownie z³otych: dwa tysi±ce piêæsetz³otych).2. Wadium musi obejmowaæ pe³en okres zwi±zania ofert± okre¶lony w rozdziale X SWZ. 3. Wadium mo¿e byæ wniesione w jednej lub kilku formach wskazanych w art. 97 ust. 7 ustawy Pzp tj:a) pieni±dzu;b) gwarancjach bankowych;c) gwarancjach ubezpieczeniowych;d) porêczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiêbiorczo¶ci (tj. Dz.U. z 2020r. poz. 299).. 4. Wadium wnoszone w formie pieniê¿nej nale¿y wp³aciæ przelewem na rachunek bankowy w Miko³owskim Banku Spó³dzielczym w Miko³owie, na rachunek:
nr 27 8436 0003 0000 0026 7850 0001
Wadium musi byæ wniesione najpó¼niej do dnia 31.07.2023 r. do godz.10:00. Za skuteczne wniesienie wadium w pieni±dzu Zamawiaj±cy uwa¿a wadium, które w oznaczonym terminie znajdzie siê, tj. zostanie zaksiêgowane na rachunku Zamawiaj±cego. 5.Wadium wniesione w pieni±dzu Zamawiaj±cy przechowuje na rachunku bankowym. W przypadku wnoszenia wadium w formie pieni±dza przelewem, tytu³ przelewu musi pozwalaæ Zamawiaj±cemu na identyfikacjê przedmiotowego postêpowania w zwi±zku z powy¿szym w tytule przelewu nale¿y wpisaæ nazwê postêpowania.6.W przypadku wyboru formy niepieniê¿nej wadium Wykonawca zobowi±zany jest wnie¶æ je przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej w formie oryginalnego elektronicznego dokumentu wadialnego (np. e-gwarancji bankowej lub ubezpieczeniowej) . Niedopuszczalne jest z³o¿enie skanu dokumentu wadialnego (np. e-gwarancji bankowej lub ubezpieczeniowej).
7. W przypadku wyboru formy niepieniê¿nej wadium Wykonawca zobowi±zany jest przes³aæ dokument wadialny (np. e-gwarancjê bankow± lub ubezpieczeniow±) za po¶rednictwem systemu e-zp.mikolowski.pl, w wydzielonym odrêbnym pliku (np. .pdf) , w sposób umo¿liwiaj±cy Zamawiaj±cemu dope³nienie obowi±zku okre¶lonego w art. 98 ust. 5 ustawy Pzp. Zamawiaj±cy sugeruje, aby w temacie wiadomo¶ci podaæ znak postêpowania oraz nazwê postêpowania, do którego wadium jest wnoszone.
8. Wadium wnoszone w formie innej ni¿ w pieni±dzu musi spe³niaæwymagania wynikaj±ce z ustawy Pzp, w szczególno¶ci okre¶laæ bezwarunkowy, nieodwo³alny obowi±zek zap³aty na pierwsze ¿±danie Zamawiaj±cego, w przypadkach okre¶lonych w ustawie Pzp oraz byæ wa¿ne przez okres zwi±zania ofert±, okre¶lony w niniejszej SWZ. Musi byæ wykonalne na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej. W dokumencie wadialnym nie mog± byæ zawarte jakiekolwiek warunki ograniczaj±ce zakres odpowiedzialno¶ci gwarancyjnej.9. Zamawiaj±cy zwraca wadium niezw³ocznie, nie pó¼niej jednak ni¿ w terminie 7 dni od dnia wyst±pienia jednej z okoliczno¶ci: 1) up³ywu terminu zwi±zania ofert±; 2)zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego; 3) uniewa¿nienia postêpowania o udzielenie zamówienia, z wyj±tkiem sytuacji gdy nie zosta³o rozstrzygniête odwo³anie na czynno¶æ uniewa¿nienia albo nie up³yn±³ termin do jego wniesienia. 10.Zamawiaj±cy, niezw³ocznie, nie pó¼niej jednak ni¿ w terminie 7 dni od dnia z³o¿enia wniosku zwraca wadium wykonawcy: 1) który wycofa³ ofertê przed up³ywem terminu sk³adania ofert; 2) którego oferta zosta³a odrzucona; 3) po wyborze najkorzystniejszej oferty, z wyj±tkiem wykonawcy, którego oferta zosta³a wybrana jako najkorzystniejsza; 4)po uniewa¿nieniu postêpowania, w przypadku gdy nie zosta³o rozstrzygniête odwo³anie na czynno¶æ uniewa¿nienia albo nie up³yn±³ termin do jego wniesienia.
11. Z³o¿enie wniosku o zwrot wadium, o którym mowa w ust. 10, powoduje rozwi±zanie stosunku prawnego z wykonawc± wraz z utrat± przez niego prawa do korzystania ze ¶rodków ochrony prawnej, o których mowa w dziale IX ustawy Pzp.
6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:
4.1. Wykonawcy mog± wspólnie ubiegaæ siê o udzielenie zamówienia publicznego. W takim przypadku Wykonawcy wystêpuj±cy wspólnie s± zobowi±zani do ustanowienia pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu albo do reprezentowania ich w postêpowaniu i zawarcia umowy w sprawie przedmiotowego zamówienia publicznego. Wszelka korespondencja bêdzie prowadzona przez Zamawiaj±cego wy³±cznie z pe³nomocnikiem.4.2. W odniesieniu do warunków dotycz±cych wykszta³cenia, kwalifikacji zawodowych lub do¶wiadczenia (o ile zosta³y sformu³owane) wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia mog± polegaæ na zdolno¶ciach tych z wykonawców, którzy wykonaj± us³ugi, do realizacji których te zdolno¶ci s± wymagane.
4.3. W przypadku, o którym mowa w ust. 4.2 wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia do³±czaj± odpowiednio do oferty o¶wiadczenie, z którego wynika, które us³ugi wykonaj± poszczególni wykonawcy. Dotyczy to tak¿e wspólników spó³ki cywilnej.
6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
2. Strony dopuszczaj± mo¿liwo¶æ zmiany postanowieñ umowy w nastêpuj±cych przypadkach: a. gdy zaistniej± okoliczno¶ci umo¿liwiaj±ce zastosowanie nowszych bardziej zawansowanych technologii, które w trakcie realizacji przedmiotu umowy nie by³y dostêpne lub znajdowa³y siê w fazie testów. b. gdy bêdzie konieczna dalsza realizacja przedmiotu umowy zwi±zana z trwa³o¶ci± realizowanego projektu Cyfrowy Powiat w ramach realizowanego projektu „REACT-EU, Programu Operacyjnego Polska Cyfrowa na lata 2014-2020, O¶ V. Rozwój cyfrowy JST oraz wzmocnienie cyfrowej odporno¶ci na zagro¿enia REACT–EU, Dzia³anie 5.1 Rozwój cyfrowy JST oraz wzmocnienie cyfrowej odporno¶ci na zagro¿enia, zgodnie z zakresem oraz formularzem Programu Operacyjnego Polska Cyfrowa na lata 2014-2020”.c. Gdy zostanie zmieniony termin trwa³o¶ci projektu zwi±zany z dofinasowaniem i realizacj± projektu,d. gdy zmiana postanowieñ umownych jest korzystna dla Zamawiaj±cego;Sfinansowano w ramach reakcji Unii na pandemiê COVID-19e. gdy konieczno¶æ wprowadzenia zmian wynika z okoliczno¶ci, których nie mo¿na by³o przewidzieæ w chwili zawarcia umowy;f. w przypadku wyst±pienia „si³y wy¿szej”. „Si³a wy¿sza” oznacza wydarzenie
zewnêtrzne, nieprzewidywalne i poza kontrol± stron niniejszej umowy, którego skutkom nie mo¿na zapobiec, wystêpuj±ce po podpisaniu umowy, a powoduj±ce niemo¿liwo¶æ wywi±zania siê z umowy w jej obecnym brzmieniu. Za si³ê wy¿sz±, warunkuj±ca zmianê umowy uwa¿aæ siê bêdzie w szczególno¶ci: powód¼, po¿ar i inne klêski ¿ywio³owe, zamieszki, strajki, stan pandemii, epidemii zmiany zwi±zane ze stanami pandemii, epidemii, w tym ich przebiegiem. W przypadku wyst±pienia
okoliczno¶ci si³y wy¿szej, która bêdzie uniemo¿liwiaæ terminowe wykonanie
obowi±zków umownych, Strony uzgodni± na pi¶mie zakres dzia³añ, jakie bêd±
podjête w okresie dzia³ania zjawiska si³y wy¿szej, a po jej ust±pieniu, okre¶l± na
pi¶mie nowe terminy realizacji Umowy.
g. w przypadku zmiany stanu prawnego, który bêdzie wnosi³ nowe wymagania co do
sposobu realizacji jakiegokolwiek elementu przedmiotu umowy;
h. w zakresie danych identyfikacyjnych strony umowy takich jak np. firma, adres,
numer rachunku bankowego, osoby upowa¿nione do kontaktów/odbioru lub inne
zapisy dotycz±ce wskazania Stron,
i. wyd³u¿enie terminu gwarancji w zwi±zku z przed³u¿eniem terminu realizacji
zamówienia,
j. W przypadkach okre¶lonych w przepisie art. 455 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówieñ
publicznych.
3. W przypadku wyst±pienia którejkolwiek z okoliczno¶ci wymienionych w ust.2 termin
wykonania umowy mo¿e ulec odpowiedniemu przed³u¿eniu, o czas niezbêdny
do zakoñczenia wykonywania jej przedmiotu w sposób nale¿yty. Okres ten winien
uwzglêdniaæ w szczególno¶ci czas trwania przyczyn uniemo¿liwiaj±cych wykonanie
zamówienia, a¿ do czasu ich faktycznego usuniêcia.
4. Na wniosek Wykonawcy i po spe³nieniu warunków okre¶lonych w umowie dotycz±cych
podwykonawstwa, Wykonawca mo¿e modyfikowaæ w trakcie wykonywania przedmiotu
umowy z³o¿one w ofercie deklaracje odno¶nie podwykonawstwa poprzez:
1) wskazanie innych podwykonawców;
2) rezygnacjê z podwykonawców.
5. Warunkiem dokonania zmian w umowie jest z³o¿enie wniosku w formie pisemnej przez
stronê inicjuj±c± zmianê zawieraj±cego: opis propozycji zmian, uzasadnienie zmian, opis
wyp³ywu zmiany na termin wykonania umowy
6. W przypadku, gdy o zmianê w umowie wnioskuje Wykonawca, zg³asza on wniosek
Zamawiaj±cemu wraz z dokumentami potwierdzaj±cymi konieczno¶æ ich wprowadzenia
Wniosek powinien zostaæ z³o¿ony u Zamawiaj±cego z chwil± zaistnienia okoliczno¶ci,
jednak nie pó¼niej ni¿ w terminie do 10 dni od dnia, w którym Wykonawca dowiedzia³ siê,
lub móg³ dowiedzieæ siê o danym zdarzeniu lub okoliczno¶ciach.
Sfinansowano w ramach reakcji Unii na pandemiê COVID-19
7. Strona, która otrzyma propozycjê zawarcia aneksu winna ustosunkowaæ siê na pi¶mie,
w terminie 14 dni od daty otrzymania, wzglêdnie przyst±piæ do negocjacji warunków
aneksu albo podpisaæ aneks, je¿eli akceptuje jego tre¶æ
7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin sk³adania ofert: 2023-07-31 10:00
8.2.) Miejsce sk³adania ofert: Ofertê nale¿y z³o¿yæ poprzez System E-ZP w terminie do dnia 31.07.2023 r. do godz. 10:00 . Oferta musi byæ z³o¿ona przed up³ywem terminu sk³adania ofert. O terminie z³o¿enia oferty decyduje czas wygenerowania Urzêdowego Po¶wiadczenia Przed³o¿enia (UPP) w Systemie E-ZP.
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2023-07-31 10:30
8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2023-08-29
SEKCJA IX – POZOSTA£E INFORMACJE
c.d sek. IV pkt 4.2.2.1.6.2 Czas reakcji serwisu1)Awaria Krytyczna (A1) Czas reakcji mak.10 godzin zegarowych w dniroboczCzasdostarczenie rozwi±zania mak.12 godzin w dni robocze2)Awaria Standardowa (A2) Czasreakcjimak.20 godzin zegarowych w dni robocze Czasdostarczenie rozwi±zania mak.20 godzin zegarowych w dni robocze3)Awaria Niekrytyczna (A3) Czas reakcjimak.48 godzinzegarowychwdni robocze Czas dostarczenierozwi±zania mak. 32 godzin zegarowych w dni robocze.1.Na etapie realizacji bazuj±c na swoim do¶wiadczeniu, Wykonawca mo¿e zaproponowaæ swojerozwi±zania w oparciu o za³±czony w za³ nr 2 do SWZ schemat algorytmu poszczególnych elementów .2.Wstêpne za³o¿enia dzia³ania sytemu FINN SQL 8 le¿±ce po stronie firmy LTC opisano w za³ nr 2a do SWZ.3.Schemat jest schematem pogl±dowym dzia³ania BOT, Wykonawca wykona szczegó³owe elementy programowania w systemu BOT tak aby przedstawiona aplikacja by³a w pe³ni funkcjonalna i optymalna w dzia³aniu.4.Do Wyk. nale¿y powi±zanie dzia³añ BOT z aplikacj± SOD FINN SQL firmy LTC sp z o.o.. Zamawiaj±cy udostêpnia Opis interfejsów integracyjnych syst FINN 8 SQL (System Obiegu Dok - SOD) za³ nr 2b do SWZ.5.Wszystkie koszty wynik³e ze wspó³pracyWykonawcy z Firm± LTC sp z o.o. w tym wykonanie odpowiednich API Wykonawcy Przedmiotu Zamówienia le¿± po stronie Wykonawcy. Zamawiaj±cy oczekuje gotowego Przed. Zam. bez konieczno¶ci w³asnego udzia³u pomiêdzy strona-mi.6.Wszystkie zmiany lub ulepszenia musz± byæ konsultowane z Zam. oraz przedstawiane i akceptowane na pi¶mie.7.Zamawiaj±cy oczekuje na ¶cis³± wspó³pracê z Wykonawc±. Wszystkie prace zwi±zane z uzgodnieniami oraz prezentacjami gotowych wersji przedmiotu zamówienia musz± odbywaæ siê w siedzibie Zamawiaj±cego. Zamawiaj±cy wyklucza aby uzgodnienia, konsultacje czy prezentacje dzia³ania po-szczególnych algorytmów lub czê¶ci tworzonego przedmiotu zamówienia odbywa³y siê zdalnie za pomoc± komunikatorów.8.Wykonawca ponosi wszelkie koszty zwi±zane realizacj± us³ugi dla Starostwa Powiatowego w Miko³owie z siedzib± wMiko³owie.9.Zamawiaj±cy zastrzega sobie mo¿liwo¶æ weryfikacji legalno¶ci oprogramowania oraz ¿±danych trybów serwisu. 10. Dostêp do najnowszych wersji oprogramowania aplikacyjnego producenta pozwalaj±cego na bezawaryjnie dzia³anie w aktualnych wersjach systemów komputerowych i telekomunikacyjnych posiadanych przez Zamawiaj±cego.c.d Sek. VI pkt6.4.112.Zamawiaj±cy zwraca wadium wniesione w pieni±dzu wraz z odsetkami wynikaj±cymi z umowy rachunku bankowego, na którym by³o ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniêdzy na rachunek bankowy wskazany przez wykonawcê. 13.Zamawiaj±cy zwraca wadium wniesione w innej formie ni¿w pieni±dzupoprzezz³o¿eniegwarantowi lub porêczycielowio¶wiadczenia ozwolnieniu wadium. Zam. zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, a w przypadkuwadium wniesionego w formie gwarancji lub porêczenia, o których mowa w art. 97 ust. 7 pkt 2 -4 ust. Pzp, wystêpuje odpowiednio do gwaranta lub porêczyciela z ¿±daniem zap³aty wadium, je¿eli: 1) wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 107 ust. 2 lub art. 128 ust. 1 ust. Pzp, z przyczyn le¿±cych po jego stronie, nie z³o¿y³ podmiotowych ¶rodków dowodowych lub przedmiotowych ¶rodków dowodowych potwierdzaj±cych okoliczno¶ci, o których mowa w art. 57 lub art. 106 ust. 1 ust. Pzp, o¶wiadczenia, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ust. Pzp, innych dokumentów lub o¶wiadczeñ lub nie wyrazi³ zgody na poprawienie omy³ki, o której mowa w art. 223 ust. 2 pkt 3 ust. Pzp,co powodowa³obrakmo¿liwo¶ci wybraniaofertyz³o¿onejprzez wykonawcê jako najkorzystniejszej2)wykonawca, którego oferta zosta³a wybrana: a) odmówi³podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego nawarunkach okre¶lonychw ofercie, b)nie wniós³wymaganegozabezpieczenianale¿ytego wykonaniaumowy (o ile by³o wymagane; 3) zawarcieumowy w sprawie zamówienia publicznego sta³o siê niemo¿liwe z przyczyn le¿±cych po stronie wykonawcy, którego oferta zosta³a wybrana.INNE PRZETARGI Z MIKO£OWA
- Dostawa sprzêtu medycznego jednorazowego u¿ytku i drobnego sprzêtu medycznego
- ¦wiadczenie us³ug pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym, w zakresie przyjmowania, przemieszczania i dorêczania przesy³ek pocztowych i ich zwrotów dla Starostwa Powiatowego w Miko³owie
- Zakup i sukcesywna dostawa ¿ywno¶ci na potrzeby ¯³obka Miejskiego w Miko³owie w roku 2025
- Wykonywanie drobnych robót awaryjnych w bran¿ach : ogólnobudowlanej, instalacyjnej, elektrycznej oraz dekarsko blacharskich dla budynków administrowanych przez ZGL w roku 2025
- Wykonanie i dostawa tablic rejestracyjnych na potrzeby Starostwa Powiatowego w Miko³owie oraz odbiór i z³omowanie wycofanych z u¿ytku tablic rejestracyjnych w latach 2025-2026
wiêcej: przetargi w Miko³owie »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.