Og³oszenie z dnia 2023-08-31
Powi±zane og³oszenia:
- 2023/BZP 00314831/01 - Og³oszenie z dnia 2023-07-19
Og³oszenie o wyniku postêpowania
Dostawy
„ Wykonanie aplikacji „Cyfrowy Powiat - Cyfrowy Asystent” w oparciu o us³ugi chmurowe dla Starostwa Powiatowego w Miko³owie, realizowanego w ramach REACT-EU, PO Polska Cyfrowa na lata 2014-2020,
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Powiat Miko³owski reprezentowany przez Zarz±d Powiatu
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 276255016
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: ¯wirki i Wigury 4a
1.5.2.) Miejscowo¶æ: Miko³ów
1.5.3.) Kod pocztowy: 43-190
1.5.4.) Województwo: ¶l±skie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22C - Tyski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: kancelaria@mikolowski.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.mikolowski.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania:
https://e-zp.mikolowski.pl1.7.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego
1.8.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„ Wykonanie aplikacji „Cyfrowy Powiat - Cyfrowy Asystent” w oparciu o us³ugi chmurowe dla Starostwa Powiatowego w Miko³owie, realizowanego w ramach REACT-EU, PO Polska Cyfrowa na lata 2014-2020,2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-05d50c34-260e-11ee-9aa3-96d3b4440790
2.5.) Numer og³oszenia: 2023/BZP 00376734
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2023-08-31
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak
2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2023/BZP 00022178/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:
1.3.4 Dzia³anie w chmurze zintegrowanego z systemem obiegu dokumentów sytemu Voicebot do komunikacji z podmiotami i interesantami Starostwa Powiatowego w Miko³owie.
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
w ramach REACT-EU, Programu Operacyjnego Polska Cyfrowa na lata 2014-2020, O¶ V. Rozwój cyfrowy JST oraz wzmocnienie cyfrowej odporno¶ci na zagro¿enia – REACT–EU, Dzia³anie 5.1 Rozwój cyfrowy JST oraz wzmocnienie cyfrowej odporno¶ci na zagro¿enia"2.13.) Zamówienie/umowa ramowa by³o poprzedzone og³oszeniem o zamówieniu/og³oszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer og³oszenia: 2023/BZP 00314831
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn± Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: MNZ.272.4.2023
4.2.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
.1 Przedmiotem zamówienia jest wykonanie aplikacji „Cyfrowy Powiat - Cyfrowy Asystent” w opar-ciu o us³ugi chmurowe dla Starostwa Powiatowego w Miko³owie, realizowanego w ramach REACT-EU, Programu Operacyjnego Polska Cyfrowa na lata 2014-2020, O¶ V. Rozwój cyfrowy JST oraz wzmocnienie cyfrowej odporno¶ci na zagro¿enia – REACT–EU, Dzia³anie 5.1 Rozwój cyfrowy JST oraz wzmocnienie cyfrowej odporno¶ci na zagro¿enia.
1.2 Miejscem realizacji przedmiotu zamówienia jest Starostwo Powiatowe w Miko³owie 43-190 Miko³ów ul. ¯wirki i Wigury 4a.
1.3 W zwi±zku z rozwojem us³ug elektronicznych i e-us³ug obs³ugi obywateli, Starostwo Powiatowe w Miko³owie, chc±c wykorzystaæ posiadane zawansowane systemy telekomunikacyjne ma zamiar wdro¿yæ system inteligentnej obs³ugi petenta. Planowany system bêdzie posiada³ mo¿liwo¶æ dou-czania siê jak i kierowania przychodz±cym ruchem telekomunikacyjnym. Wprowadzi to równie¿ znacz±ce usprawnienie wyszukiwania informacji, rozwi±zywania problemów, nawigacji oraz realiza-cji procesów na portalu internetowym. Planowany system bêdzie posiada³ technologiê inteligent-nej automatyzacji, oparte o algorytmy Sztucznej Inteligencji (AI). Projekt jest ukierunkowany na pomoc podmiotom jak i osobom fizycznym umo¿liwiaj±cy zwiêkszenie transakcji online. Jednocze-¶nie ma pozwoliæ zmniejszaæ koszty obs³ugi klienta oraz poprawiæ bezpieczeñstwo w elektronicznej g³osowej komunikacji obywatela z urzêdem. Realizacja przedmiotu zamówienia musi gwarantowaæ realizacjê “pod klucz” w oparciu o zasoby Zamawiaj±cego, a w szczególno¶ci System Obiegu doku-mentów FINN SQL 8 firmy LTC oraz istniej±c± centralê cyfrow± UNIFY OpenScape Business V8.
1.4 Przedmiot zamówienia obejmuje :
A. Analizê przedwdro¿eniow±, gwarantuj±c± optymalne wykorzystanie zasobów technicz-nych;
B. Uruchomienie rozwi±zania, wraz z niezbêdn± kastomizacj±, parametryzacj±;
C. Dostarczenie samej technologii i rozwi±zañ;
D. Integracjê rozwi±zañ z posiadanymi systemami IT w tym z Systemem Obiegu Dokumentów FINN 8SQL
E. Szkolenie zespo³u z obs³ugi (minimum 3 osoby ze strony Zamawiaj±cego) z obs³ugi oraz wykonanie dokumentacji powdro¿eniowej
F. Pe³ne wsparcie powdro¿eniowe, wraz z analizami dzia³ania typu ROI, aktualizacjami i opty-malizacj± i pe³ne wsparcie serwisowe w okresie do 31.12.2023roku.
G. Utrzymanie dzia³ania us³ugi w chmurze wraz z pe³nym wsparciem powdro¿eniowym, ser-wisowym wraz z analizami dzia³ania typu ROI, aktualizacjami i optymalizacj±. oraz zapewnienie mo¿-liwo¶ci dzia³ania systemu co najmniej w roku 2024 tj od 1.01.2024r do 31.12 2024r u Zamawiaj±cego na zasobach w³asnych Zamawiaj±cego lub zasobach Wykonawcy w chmurze. Chmura musi zapew-niaæ zasady cyberbezpieczeñstwa
1.5 Wymagania systemowe i serwisowe
1. Okres wykonania przedmiotu zamówienia wynosi 45 dni kalendarzowych licz±c od daty podpi-sania umowy za wyj±tkiem zakresu o którym mowa w punkcie 1.4 litera „ A” , który nale¿y wykonaæ w terminie 7 dni kalendarzowych licz±c od daty podpisania umowy.
2. Dostarczenie rozwi±zania w technologii Cloud.
3. Rozwi±zanie musi byæ oparte o system typu Voicebot, który ma za zadanie udzielaæ ¶ci¶le okre-¶lone informacje na tematy zwi±zane z procesem sk³adania wniosku, zgodnym z rozrysowanym grafem przez Zamawiaj±cego – za³±cznik nr 2 do SWZ (np. miêdzy innymi informacja o zakoñczonej sprawie oraz mo¿liwo¶æ umówienia terminu do odbioru dokumentów)
4. Oferowane rozwi±zanie musi mieæ mo¿liwo¶æ min 5 jednoczesnych po³±czeñ z systemem.
5. Wykonawca musi dostarczyæ 1 instancje z dzia³aj±cym scenariuszem realizuj±cym proces bizne-sowy
6. Integracja z IVR klienta, którym jest UNIFY OpenScape Business V8.
7. Szkolenie z dzia³ania systemu (m.in. zarz±dzanie scenariuszami).
8.Uruchomienie us³ugi wyskalowanej na potrzeby obs³ugi 10000 po³±czeñ (min 10 000 minut) w miesi±cu dla jednej instancji
9.Analiza wymagañ i projektowanie rozwi±zania, wraz z dokumentacj±
10.Uruchomienie instancji i konta oprogramowania oferowanego rozwi±zania oraz wytrenowanie modu³u AI o frazy niezbêdne do realizacji procesu biznesowego w danej instancji
11.Uczenie i trenowanie sytemu (bot ‘a): przygotowanie bazy intencji akcji umo¿liwiaj±cej realiza-cjê procesu biznesowego w danej instancji
12.Prace uruchomieniowe po stronie telekomunikacyjnej min 10 000 po³±czeñ (10 000 minut) bilin-gowych dla 1 instancji
13.System musi posiadaæ:
•Wirtualny Asystent G³osowy obs³uguj±cy Infoliniê tak¿e poza godzinami pracy konsultantów
•Musi prowadziæ do kompletnego rozwi±zania problemu, bez udzia³u konsultanta.
•Nierozpoznane frazy oraz brakiem mo¿liwo¶ci udzielenia informacji zwi±zanej z nie zdefiniowa-nych poleceñ musz± byæ prze³±czone na konsultanta po n-krotnej próbie powtórki.
•Po integracji z danymi Zamawiaj±cego mo¿e podawaæ przez telefon kluczowe informacje udo-stêpnione przez Zamawiaj±cego.
•System powinien umo¿liwiaæ przyjêcie po³±czenia w kanale g³osowym (infolinia, call center) i przekazanie po³±czenia zwrotnego do Infolinii.
•Musi mieæ funkcjê kierowania Klienta, uzupe³niania lub ca³kowicie zastêpowaæ IVR tonowy; Roz-poznawaæ temat rozmowy, prowadziæ rozmowê w oparciu o uzyskane w trakcie dialogu informacje (zarówno od rozmówcy jak i z systemu), opcjonalnie dystrybuowaæ po³±czenia do odpowiedniej grupy Agentów
•musi mieæ funkcjê kierowania Klienta Rozpoznawaæ temat rozmowy, prowadziæ rozmowê w opar-ciu o uzyskane w trakcie dialogu informacje (zarówno od rozmówcy jak i z systemu), opcjonalnie dystrybuowaæ po³±czenia do odpowiedniej grupy Agentów
•Powinien Analizowaæ polecenia u¿ytkownika, wypowiadane w jego w³asnym, naturalnym jêzyku, rozpoznawaæ pytania otwarte i zamkniête w dialogu z klientem, analizuje tre¶æ i kontekst, genero-waæ odpowied¼ g³osow±.
•Powinien Wykorzystywaæ w³asn±, modu³ow± technologiê AI oraz wiod±ce globalne rozwi±zania rozpoznawania mowy, a tak¿e syntezê mowy b±d¼ nagranie lektorskie.
•Powinien mieæ technologie Machine Learning do analizy niezrozumia³ych pytañ klientów, sugeru-j±c kategorie odpowiedzi,
•Mo¿liwo¶æ raportowania wg indywidualnych potrzeb zdefiniowanych na etapie analizy przed-wdro¿eniowej.
•System powinien dostarczaæ funkcjonalno¶æ panelu operatora, umo¿lwiaj±c± odbieranie po³±czeñ przychodz±cych z realizowanego przez bota scenariusza
•Panel operatora powinien umo¿liwiaæ obs³ugê po³±czeñ z poziomu przegl±darki internetowej
•Panel operatora powinien umo¿liwiæ obs³ugê ró¿nych ¼róde³ kontaktu, w tym kana³u radiowego oraz kana³u tekstowego.
•Powinien umo¿liwiaæ w ka¿dej chwili przejêcie rozmowy przez operatora-Konsultanta
14.Wykonawca zapewni pe³ny suport techniczny dla oferowanego rozwi±zania.
15. Inteligentny system dialogowy (bot g³osowy) korzystaj±cego z automatycznego rozpoznawania mowy (ASR), syntezy mowy (TTS) oraz sztucznej inteligencji (AI).
16.Platformê umo¿liwiaj±ca uruchamianie scenariuszy automatyzuj±cych procesy w kanale telefo-nicznym (g³osowym) w jêzyku polskim.
17.Nagrywanie i przechowywanie zapisów rozmów wychodz±cych i przychodz±cych.
18.Mo¿liwo¶æ ods³uchania nagrañ w systemie.
19.Mo¿liwo¶æ eksportu nagrañ z systemu i zapisania na no¶nik zewnêtrzny.
20.Transkrypcja rozmów realizowanych przez system.
21.Mo¿liwo¶æ integracji z zewnêtrznymi systemami poprzez API.
22.Dostêp do systemu poprzez panel u¿ytkownika
23.Mo¿liwo¶æ przypisywania ról dla u¿ytkowników.
24. Definiowanie dostêpnych funkcjonalno¶ci panelu u¿ytkownika per rola
25.Podwójn± weryfikacja procesu logowania w celu zabezpieczenia przed nieautoryzowanym do-stêpem do platformy przez osoby trzecie
26.Raportowanie danych wszystkich wykonanych po³±czeñ wraz ze szczegó³ami takimi jak data i godzina po³±czenia, numer odbiorcy, status, czy czas trwania rozmowy.
27. Raportowanie skuteczno¶ci realizowanych scenariuszy.
28.Mo¿liwo¶æ eksportowania danych szczegó³owych raportów z systemu.
29.Logowanie dwuetapowe z wykorzystaniem has³a i urz±dzenia zewnêtrznego
30.System powinien realizowaæ funkcjonalno¶ci z zakresu dziedziny NLP, a w szczególno¶ci:
31.Rozpoznawanie intencji (ang. Intent Recognition)
32.Ekstrakcja encji (ang. Named Entity Extraction)
33.Realizacja funkcjonalno¶ci g³ównych realizowanych w scenariuszu powinna odbywaæ siê z po-dzia³em na konteksty. Konteksty powinny byæ zgrupowane w ramach systemu.
4.5.3.) G³ówny kod CPV: 48512000-0 - Pakiety oprogramowania do interaktywnych odpowiedzi g³osowych
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
64215000-6 - Us³ugi telefonii internetowej (IP)
72223000-4 - Us³ugi w zakresie wymogów technologii informacji
72513000-4 - Us³ugi automatyzacji pracy biurowej
SEKCJA V ZAKOÑCZENIE POSTÊPOWANIA
5.1.) Postêpowanie zakoñczy³o siê zawarciem umowy albo uniewa¿nieniem postêpowania: Postêpowanie/cze¶æ postêpowania zakoñczy³a siê zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.3.) Liczba otrzymanych od M¦P: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwach EOG innych ni¿ pañstwo zamawiaj±cego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najni¿sz± cen± lub kosztem: 237268,45 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwy¿sz± cen± lub kosztem: 2366000,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 237268,45 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcjê elektroniczn±: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofert± wariantow±: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zosta³o udzielone wykonawcom wspólnie ubiegaj±cym siê o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielko¶æ przedsiêbiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiêbiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: NAWRATRONIK Eugeniusz Stopa Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9372663888
7.3.4) Miejscowo¶æ: Bielsko-Bia³a
7.3.6.) Województwo: ¶l±skie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania czê¶ci zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
"NAWRATRONIK EUGENIUSZ STOPA" SP. Z O.O.
jakie przetargi wygra³a firma
"NAWRATRONIK EUGENIUSZ STOPA" SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-08-31
8.2.) Warto¶æ umowy/umowy ramowej: 237268,45 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 45 dni
INNE PRZETARGI Z MIKO£OWA
- Opracowanie dokumentacji projektowej dla zadania "Budowa drogi oraz parkingu przy LKS Stra¿ak w Miko³owie"
- ¦wiadczenie us³ug odbioru, transportu i utylizacji odpadów medycznych
- ¦wiadczenie us³ug fizycznej ochrony osób i mienia na potrzeby Miejskiego O¶rodka Sportu i Rekreacji w Miko³owie w 2025 roku
- Zakup i sukcesywna dostawa ¿ywno¶ci na potrzeby ¿ywienia w Dziennym Domu Pomocy w Miko³owie w roku 2025.
- Najem pojazdów przeznaczonych do przewozu osób wraz z kierowc± na potrzeby Miejskiego O¶rodka Sportu i Rekreacji w Miko³owie w 2025 roku.
wiêcej: przetargi w Miko³owie »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.