Ogłoszenie z dnia 2023-07-20
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00142537/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-03-20
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa kamienia wapiennego z przeznaczeniem na remont nawierzchni dróg gminnych na terenie Gminy Kowalewo Pomorskie.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA KOWALEWO POMORSKIE
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 871118595
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Konopnickiej 13
1.5.2.) Miejscowość: Kowalewo Pomorskie
1.5.3.) Kod pocztowy: 87-410
1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL616 - Grudziądzki
1.5.7.) Numer telefonu: 566841024
1.5.8.) Numer faksu: 566841071
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: urzad@kowalewopomorskie.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.kowalewopomorskie.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-8a4ba6d1-c709-11ed-9355-06954b8c6cb91.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa kamienia wapiennego z przeznaczeniem na remont nawierzchni dróg gminnych na terenie Gminy Kowalewo Pomorskie.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-8a4ba6d1-c709-11ed-9355-06954b8c6cb9
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00315871
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-07-20
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00056384/08/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.1 Dostawa kamienia wapiennego z przeznaczeniem na remont nawierzchni dróg gminnych na terenie Gminy Kowalewo Pomorskie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00142537
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: GKiM.271.4.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 142500 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Opis przedmiotu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa kamienia wapiennego o frakcji 0-31,5 mm w ilości min. 1.500 ton, maks. 3.000 ton w zależności od potrzeb zamawiającego z zachowaniem następujących proporcji frakcji pośrednich:
Wielkość ziaren w mm - Udział %
0 - 1 - max 25
1 - 8 - max 30
8 - 16 - min 20
16 - 31,5 - min 25
Razem - 100
2. Podana wyżej ilość kamienia wapiennego jest wielkością szacunkową, służącą pomocniczo do przygotowania oferty. Jeżeli wielkość ulegnie zwiększeniu lub zmniejszeniu Wykonawca nie będzie miał prawa zgłaszać roszczeń.
3. Dostarczony towar nie może być zanieczyszczony w postaci: drutów, gwoździ mogących uszkodzić pojazdy poruszające się po drogach, a także innych zanieczyszczeń oraz nie może zawierać elementów szkodliwych dla środowiska (azbest, popioły, itp.). W przypadku ujawnienia takich zanieczyszczeń, Zamawiający żądać będzie ich usunięcia na koszt Wykonawcy.
4. Dostawa obejmuje zakup i transport kamienia wapiennego, spełniającego wymagania jakościowe dla tego typu wyrobów oraz posiadającego odpowiedni certyfikat z przeznaczeniem na remont nawierzchni dróg gminnych na terenie Gminy Kowalewo Pomorskie.
5. Zamawiający może zmienić wartość umowy oraz przedmiot w przypadku zwiększenia zapotrzebowania Gminy w okolicznościach i przypadkach określonych w art. 455 ust. 1 pkt. 3 i 4 oraz art. 455 ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych.
Warunki realizacji zamówienia:
1. Każdorazowe uruchomienie usługi poprzedzone będzie pisemnym zleceniem cząstkowym, w którym zostanie określona ilość kamienia wapiennego, termin i miejsce jego wyładunku.
2. Podczas każdej dostawy, Wykonawca jest zobowiązany bezwzględnie przekazać sołtysowi lub innej osobie wyznaczonej przez Zamawiającego dokument potwierdzający wagę ładunku danego kursu, wydrukowany z wagi elektronicznej.
3. Dostawy będą realizowane na koszt Wykonawcy zestawami transportowymi z możliwością stopniowego wyładunku kamienia wapiennego podczas wolnej jazdy pojazdów o ładowności 25 - 28 ton. W przypadku, gdy kamień wapienny zostanie wyładowany w nieuzgodnionym miejscu lub na hałdzie, Wykonawca będzie zobowiązany do jego przewiezienia i rozplantowania na własny koszt.
4. Wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć na potrzeby realizacji zamówienia co najmniej 5 zestawów transportowych w celu zrealizowania zlecenia dostawy 10 kursów kamienia wapiennego w danym dniu.
5. W przypadku gdy dostarczona partia towaru nie będzie spełniała wymogów wskazanych w opisie przedmiotu zamówienia, będzie to stanowić podstawę do natychmiastowego odstąpienia od umowy przez Zamawiającego lub odmowy zapłaty. Zamawiający zastrzega sobie prawo do przeprowadzenia badania w odpowiednim laboratorium danej próbki w przypadku zgłaszanych zastrzeżeń co do jakości dostarczonej partii towaru oraz zważenia ilości dostarczonego kamienia wapiennego. W sytuacji potwierdzenia niezgodności - koszty przeprowadzenia takiego badania lub ważenia będą obciążać Wykonawcę. Wykonawca wyraża zgodę na potrącenie ww. kosztów z wystawionych faktur.
6. Wykonawca ponosi pełną i wyłączną odpowiedzialność za szkody powstałe przy wykonywaniu przedmiotu umowy, odpowiada także w pełnym zakresie za wszelkie działania podwykonawców i innych osób działających w jego imieniu, jak za działania własne.
7. Orientacyjne terminy realizacji dostaw: 9 miesięcy od dnia podpisania umowy, jednak nie dłużej niż do 31.12.2023 r. Jest to uzasadnione koniecznością wydatkowania środków w danym roku budżetowym bez możliwości przeniesienia środków na kolejny rok.
4.5.3.) Główny kod CPV: 14212300-3 - Kamień pokruszony lub rozłupany
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 142500 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 142500 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 142500 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: TRANSPORT-HANDEL-USŁUGI Krzysztof Wasielewski w spadku
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 910179397
7.3.4) Miejscowość: Czołpin 12
7.3.5) Kod pocztowy: 88-210
7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
KRZYSZTOF WASIELEWSKI TRANSPORT-HANDEL-USŁUGI w spadku
jakie przetargi wygrała firma
KRZYSZTOF WASIELEWSKI TRANSPORT-HANDEL-USŁUGI w spadku
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-04-21
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 175275 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-12-31PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie usług transportowych uczniów uczęszczających do Szkoły Podstawowej nr 215 im. Piotra Wysockiego przy ul. Kwatery Głównej 13
- Świadczenie usług transportu specjalistycznego oraz podstawowego pacjentów na rzecz Szpitala Praskiego p.w. Przemienienia Pańskiego Sp. z o.o. w Warszawie
- Przewóz uczniów niepełnosprawnych do Zespołu Placówek Szkolno Wychowawczo-Rewalidacyjnych i innych placówek oświatowych w Wodzisławiu Śląskim, Raciborzu, Żorach, Rybniku i Jastrzębiu-Zdroju w 2025 r
- Przewóz dzieci do Szkoły Podstawowej, Przedszkola Publicznego w Człopie
- Świadczenie usług w zakresie dowozu i odwozu dzieci niepełnosprawnych wraz z opieką do placówek oświatowych
- Dowożenie uczniów niepełnosprawnych zamieszkałych na terenie Gminy Brwinów do szkół i placówek oświatowych oraz powrót do domu.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.