eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WarszawaModernizacja technologii kuchni wraz z niezbędną adaptacją pomieszczeń w Szkole Podstawowej nr 214 przy ul. Fontany 1 w Warszawie.



Ogłoszenie z dnia 2024-05-10


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Modernizacja technologii kuchni wraz z niezbędną adaptacją pomieszczeń w Szkole Podstawowej nr 214 przy ul. Fontany 1 w Warszawie.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Miasto Stołeczne Warszawa - Dzielnica Bielany

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 01525964000041

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: S. Żeromskiego 29

1.5.2.) Miejscowość: Warszawa

1.5.3.) Kod pocztowy: 01-882

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: bielany.zamowienia@um.warszawa.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.um.warszawa.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://zamowienia.um.warszawa.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Modernizacja technologii kuchni wraz z niezbędną adaptacją pomieszczeń w Szkole Podstawowej nr 214 przy ul. Fontany 1 w Warszawie.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-7e1b7a92-da21-11ee-9fce-3adbe5eb3a3d

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00319768

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-05-10

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00030972/06/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.9 Modernizacja technologii kuchni wraz z niezbędną adaptacją pomieszczeń w Szkole Podstawowej nr 214 przy ul. Fontany 1

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00231606

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: UD-III-WZP.271.11.2024.PMA

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Informacje ogólne
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie w formule „zaprojektuj i wybuduj” modernizacji technologii kuchni wraz z niezbędną adaptacją pomieszczeń w Szkole Podstawowej nr 214 przy ul. Fontany 1 zgodnie z założeniami Programu Funkcjonalno-Użytkowego opracowanego przez ZK ARCHITEKCI KRZYSZTOF ZAKRZEWSKI.
2. Przedmiot zamówienia obejmuje:
a) sporządzenie dokumentacji projektowej uwzględniającej wytyczne Programu Funkcjonalno-Użytkowego;
b) wykonanie robót montażowo-budowlanych na podstawie sporządzonej dokumentacji projektowej.

3. Lokalizacja (adres inwestycji):
dz. nr ew. 83, obręb 7-05-12
ul. Fontany 1, 01-835 Warszawa
4. Charakterystyczne parametry określające zakres robót budowlanych
- powierzchnia wewnętrzna bloku żywieniowego (wraz z pomieszczeniem magazynowym wchodzącym w zakres opracowania)- 129,04 m2
- powierzchnia wewnętrzna stołówki - 65,71 m2
- wysokość pomieszczeń - 299 cm
- kubatura - 582,30 m3
5. Zakres dokumentacji:
- harmonogram rzeczowo-finansowy,
- dokumentacja projektowa wszystkich branż (konieczne uzgodnienia pod względem higienicznym i zdrowotnym z właściwym państwowym wojewódzkim inspektorem sanitarnym w porozumieniu z właściwym okręgowym inspektorem pracy),
- specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych,
- kosztorys ofertowy dostosowany do poziomu finansowania z umowy,
- projekt organizacji robót,
- plan bezpieczeństwa i ochrony zdrowia,
- dokumentacja powykonawcza wraz z instrukcjami użytkowania i konserwacji.
6. Zakres prac określa Program Funkcjonalno-Użytkowy i w szczególności obejmuje:
- roboty budowlane (m.in. prace wykończeniowe zewnętrzne – remont tylnego wejścia do części kuchennej),
- prace wykończeniowe (remont posadzek wraz z podłożami i izolacjami, wykonanie tynków, okładzin ścian i sufitów, przeprojektowanie szatni i łazienki dla personelu z wykorzystaniem powierzchni części pomieszczenia technicznego, zapewnienie ogrzewania szatni, ocieplenie ścian pomiędzy szatnią i zmywalnią a pomieszczeniami nieogrzewanymi),
- wymianę stolarki okienno-drzwiowej (wymiana stolarki drzwiowej w całości, wymiana stolarki okiennej: okno zmywalni, dwa okna w pomieszczeniach magazynowych zamiast drzwiczek, okna do wydawania posiłków),
- instalacje sanitarne wewnętrzne (prace rozbiórkowe i montażowe instalacji wentylacji, instalacje wentylacji mechanicznej nawiewno-wywiewnej kuchni i pomieszczeń zaplecza kuchni, instalacja wentylacji w stołówce, zabudowa istniejącej instalacji wodnej i c.o., modernizacja pomieszczenia sanitarnego z wymianą armatury, wykonanie prac instalacyjnych wynikających z projektu technologii kuchni),
- instalacje elektryczne (wymiana osprzętu i opraw oświetleniowych z wyłączeniem pomieszczenia stołówki, modernizacja tablic rozdzielczych),
- elementy wyposażenia
Do pozostawienia i wkomponowania w nowy układ technologiczny:
Piec konwekcyjny, zmywarka i chłodziarka.
Pozostałe urządzenia i elementy wyposażenia do zaprojektowania przez wykonawcę w projekcie technologii kuchni.
Dostawa urządzeń i wyposażenia nie wchodzi w zakres zamówienia, z wyjątkiem elementów wyposażenia oznaczonych jako podstawowe w tabeli „Przykładowe zestawienie wyposażenia technologicznego bloku żywieniowego”, umieszczonej w pkt. 14 PFU.
7. Zamawiający informuje, że prace będą prowadzone na czynnym obiekcie.
Zaplanowane wyłączenia mediów na czas prowadzenia prac każdorazowo należy uzgadniać z administracją obiektu z preferencją dla terminów w dni wolne od nauki i pracy oraz w okresach świąt i ustawowo wolnych od pracy.
8. Zamawiający wymaga, aby przy organizacji robót szczególną uwagę zwrócić na kwestię bezpieczeństwa dzieci i personelu szkoły.
9. Dostępność dla osób niepełnosprawnych
Z uwagi na przedmiot zamówienia – nie ma zastosowania.
10. Klauzule społeczne
Zamawiający przewiduje wymagania związane z realizacją zamówienia w zakresie zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy Prawo zamówień publicznych, które zostały zawarte w Projektowanych postanowieniach umowy – stanowiących Załącznik nr 2 do SWZ.
11. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają:
1) Projektowane postanowienia umowy, które zostaną wprowadzone do jej treści – stanowiące Załącznik nr 2 do SWZ;
2) Program Funkcjonalno-Użytkowy – stanowiący Załącznik nr 9 do SWZ;
Zamawiający w opisie przedmiotu zamówienia, tj. w PFU odniósł się do norm. W przypadku gdy Wykonawca zaoferuje rozwiązanie nieodpowiadające wprost normom referencyjnym opisanym w ww. PFU wówczas na Wykonawcy spoczywa obowiązek udowodnienia w ofercie, w szczególności za pomocą przedmiotowych środków dowodowych, o których mowa w art. 104-107 ustawy PZP, że proponowane rozwiązania w równoważnym stopniu spełniają wymagania określone w opisie przedmiotu zamówienia.
W takim przypadku dokumenty przedmiotowe, o których mowa w pkt 26.2.6 lit. a) SWZ Wykonawca składa wraz z ofertą.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45331000-6 - Instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

71300000-1 - Usługi inżynieryjne

71220000-6 - Usługi projektowania architektonicznego

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1375891,65 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1660500,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1375891,65 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

6.7.) Wskazanie, czy najkorzystniejsza oferta wykonawcy, któremu udzielono zamówienia uwzględnia określone w kryteriach:

zgodnie z art. 242 ust. 2 ustawy - aspekty społeczne

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: P.P.H.U. RAF-MAR USŁUGI REMONTOWE Rafał Nowaczek

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5320023152

7.3.3) Ulica: Pelargonii 7

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.5) Kod pocztowy: 04-990

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-04-26

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1375891,65 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 210 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

c.d. informacji do SEKCJI VIII - UMOWA, pkt 8.3).
1. Termin realizacji przedmiotu umowy wynosi 30 tygodni od dnia podpisania umowy, tj. do dnia 22.11.2024 r.
2. Termin wykonania dokumentacji projektowej wynosi 6 tygodni od dnia podpisania umowy, tj. do dnia 7.06.2024 r.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.