Ogłoszenie z dnia 2021-12-17
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00322149/01 - Modyfikacja z dnia 2021-12-20
- 2023/BZP 00070530/01 - Modyfikacja z dnia 2023-01-30
- 2023/BZP 00070531/01 - Modyfikacja z dnia 2023-01-30
- 2023/BZP 00070533/01 - Modyfikacja z dnia 2023-01-30
- 2022/BZP 00050537/01 - Wynik z dnia 2022-02-08
Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Zakup i sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych do stołówki Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Białogardzie w roku 2022 z podziałem na 6 zadań.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 003801491
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Krótka 1
1.5.2.) Miejscowość: Białogard
1.5.3.) Kod pocztowy: 78-200
1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL426 - Koszaliński
1.5.7.) Numer telefonu: 094 3579 600
1.5.8.) Numer faksu: 947177012
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: mops@bialogard.info
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.mops.bialogard.info
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zakup i sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych do stołówki Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Białogardzie w roku 2022 z podziałem na 6 zadań.
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-aeb3e597-5f20-11ec-8c2d-66c2f1230e9c
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00320545
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-12-17
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00003914/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.1 Dostawy artykułów żywnościowych dla stołówki Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Białogardzie
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://miniportal.uzp.gov.pl3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: 1. W postępowaniu o udzielenie
zamówienia komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się przy użyciu
miniPortalu,który dostępny jest pod adresem: https://miniportal.uzp.gov.pl/ , ePUAPu, dostępnego pod
adresem:
https://epuap.gov.pl/wps/portal oraz poczty elektronicznej: mops@bialogard.info.
2. W postępowaniu o udzielenie zamówienia korespondencja elektroniczna (inna niż oferta Wykonawcy
i załączniki do oferty) odbywa się elektronicznie za pośrednictwem dedykowanego formularza
dostępnego na ePUAP oraz udostępnionego przez miniPortal (Formularz do komunikacji).
Korespondencja przesłana za pomocą tego formularza nie może być szyfrowana. 3. Zamawiający
może również komunikować się z Wykonawcami za pomocą poczty elektronicznej,
email:mops@bialogard.info.
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Wymagania techniczne i organizacyjne sporządzania, wysyłania i odbierania korespondencji
elektronicznej.
1) ofertę i oświadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy, składa się, pod rygorem nieważności
w formie elektronicznej (tj. przy użyciu kwalifikowanego podpisu elektronicznego) lub w postaci
elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym (zaawansowany podpis
elektroniczny);
2) podmiotowe środki dowodowe oraz inne dokumenty lub oświadczenia, o których mowa w
rozporządzeniu Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r. w sprawie
podmiotowych środków dowodowych oraz innych dokumentów lub oświadczeń, jakich może żądać
Zamawiający od Wykonawcy i wymagane zapisami SWZ składa się w formie elektronicznej (tj. przy
użyciu kwalifikowanego podpisu elektronicznego) lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem
zaufanym lub podpisem osobistym;
oraz innych dokumentów lub oświadczeń musi być zgody z wymaganiami określonymi w
rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i
przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków
komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie oraz w
rozporządzeniu Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r. w sprawie
podmiotowych środków dowodowych oraz innych dokumentów lub oświadczeń, jakich może żądać
Zamawiający od Wykonawcy;
4) jeżeli dokumenty elektroniczne, przekazywane przy użyciu środków komunikacji elektronicznej,
zawierają informacje stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16
kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U. z 2020 r. poz. 1913 z późn. zm.),
Wykonawca, w celu utrzymania w poufności tych informacji, przekazuje je w wydzielonym i
odpowiednio oznaczonym pliku wraz z jednoczesnym zaznaczeniem polecenia „Załącznik stanowiący
tajemnicę przedsiębiorstwa” a następnie wraz z plikami stanowiącymi jawną część należy ten plik
zaszyfrować;
5) Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi
posiadać konto na ePUAP. Wykonawca posiadający konto na ePUAP ma dostęp do: „Formularza do
złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku”;
Pozostałe informacje w Rozdziale VI SWZ
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Klauzula Informacyjna o przetwarzaniu danych osobowych:
Na podstawie art. 13 ust. 1 i ust. 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27.4.2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 04.05.2016, str. 1), dalej RODO, informuję, że:
1) Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Białogardzie , ul. Krótka 1, kod pocztowy 78-200, e-mail: mops@bialogard.info, tel. 94 3579 600.
2) Dane kontaktowe do inspektora ochrony danych: adres e-mail: iodmops@bialogard.info.
3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego pn. „Zakup i sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych do stołówki Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Białogardzie w roku 2022 z podziałem na 6 zadań, „ SAO.271.4.2.2021, prowadzonym w trybie podstawowym na podstawie art. 275 pkt 1 Pzp.
4) Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą:
− osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18
ust. 1 oraz art. 74 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz.
U. z 2021 r. poz. 1129 ze zm.), dalej „ustawa Pzp”;
− Organy władzy publicznej oraz podmioty wykonujące zadania publiczne lub działające na zlecenie
organów władzy publicznej, w zakresie i w celach, które wynikają z przepisów powszechnie
obowiązującego prawa,
− Inne podmioty, które na podstawie stosownych umów podpisanych z Miejskim Ośrodkiem Pomocy Społecznej w Białogardzie przetwarzają dane osobowe dla których administratorem jest Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Białogardzie , w tym operator pocztowy, firmy serwisujące programy komputerowe, instytucje finansowe.
5) Pani/Pana dane osobowe nie będą przekazywane do państwa trzeciego / organizacji międzynarodowej.
6) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres niezbędny do realizacji celów zgodnie z przepisami prawa w tym instrukcja kancelaryjną i ustawą Pzp (10 lat).
7) Posiada Pani/Pan:
− na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
− na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych. Skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmiana wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników.
− na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych
osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO;
− prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan,
że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
8 Obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest
wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp. Państwa dane nie są przetwarzane w sposób zautomatyzowany i nie są przetwarzane w formie profilowania.
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): ) Nie przysługuje Pani/Panu:
− w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
− prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
− na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż
podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak
4.1.9.) Liczba części: 6
4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części
4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
Część 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie 1 – Zakup i sukcesywna dostawa artykułów spożywczych
Szczegółowy zakres, wymagania jakościowe produktów oraz przewidywane orientacyjne zapotrzebowanie zawarte są w formularzach oferty stanowiących załączniki nr 1a-1f do SWZ.
4.2.6.) Główny kod CPV: 15000000-8 - Żywność, napoje, tytoń i produkty pokrewne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2022-12-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Przy wyborze oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami:
1) kryterium „Cena” – 100 pkt
Liczba przyznanych punktów dla poszczególnych ofert będzie obliczona zgodnie z poniższym wzorem:
CN
----------- x 100 pkt = liczba punktów dla danej oferty
CO
gdzie:
CN – cena ofertowa najniższa spośród wszystkich złożonych ofert niepodlegających odrzuceniu
CO – cena ocenianej oferty
W przypadku gdy w postępowaniu zostanie złożona tylko jedna oferta niepodlegająca odrzuceniu, Zamawiający przyzna ofercie w kryterium „Cena” 100 pkt.
2. Ocenie będą podlegać wyłącznie oferty niepodlegające odrzuceniu.
3. Punktacja przyznawana ofertom w poszczególnych kryteriach będzie liczona dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.
4. Maksymalna liczba punktów możliwych do uzyskania przez Wykonawcę wynosi 100.
5. Każda oferta nieodrzucona zostanie oceniona według kryterium opisanego w pkt 1.
6. Za ofertę najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która otrzyma największą liczbę punktów obliczonych według wzoru opisanego w pkt 1. Oceny dokonywać będą członkowie komisji przetargowej.
7. Zamawiający przyzna zamówienie Wykonawcy, który złoży ofertę niepodlegającą odrzuceniu i która zostanie uznana za najkorzystniejszą (uzyska największą liczbę punktów przyznanych według kryteriów wyboru oferty określonych w niniejszej SWZ).
8. W przypadku rozbieżności w cenie podanej w tabeli zawartej w formularzu
oferty oraz wartości wpisanej jako cena brutto w formularz oferty oraz w przypadku ceny otrzymanej w wyniku błędnych przeliczeń, Zamawiający uzna za prawidłowe ceny jednostkowe podane w tabeli zawartej w formularzu oferty. W takiej sytuacji Zamawiający we własnym zakresie dokona działań matematycznych według wzoru przyjętego w tabeli i uzyskaną kwotę przyjmie jako cenę oferty.
9. W sytuacji gdy Zamawiający nie będzie mógł dokonać wyboru najkorzystniejszej oferty ze względu na to, że zostały złożone oferty o takiej samej cenie, wezwie on Wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia ofert dodatkowych zawierających nową cenę w terminie określonym przez Zamawiającego. Wykonawcy składając oferty dodatkowe, nie mogą zaoferować cen wyższych niż zaoferowane w uprzednio złożonych przez nich ofertach.
10. W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawców wyjaśnień dotyczących treści złożonych przez nich ofert lub innych składanych dokumentów lub oświadczeń. Wykonawcy są zobowiązani do przedstawienia wyjaśnień w terminie wskazanym przez Zamawiającego.
11. Zamawiający wybiera najkorzystniejszą ofertę w terminie związania ofertą.
12. Jeżeli termin związania ofertą upłynął przed wyborem najkorzystniejszej oferty,
Zamawiający wzywa Wykonawcę, którego oferta otrzymała najwyższą ocenę, do wyrażenia, w wyznaczonym przez Zamawiającego terminie, pisemnej zgody na wybór jego oferty.
13. Stosownie do art. 253 ust. 1 ustawy Pzp, Zamawiający niezwłocznie po wyborze najkorzystniejszej oferty informuje równocześnie Wykonawców, którzy złożyli oferty, o:
- wyborze najkorzystniejszej oferty, podając nazwę albo imię i nazwisko, siedzibę albo
miejsce zamieszkania, jeżeli jest miejscem wykonywania działalności Wykonawcy, którego ofertę wybrano, oraz nazwy albo imiona i nazwiska, siedziby albo miejsca zamieszkania, jeżeli są miejscami wykonywania działalności Wykonawców, którzy złożyli oferty, a także punktację przyznaną ofertom w każdym kryterium oceny ofert i łączną punktację,
- Wykonawcach, których oferty zostały odrzucone, podając uzasadnienie faktyczne i prawne.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie 2 – Zakup i sukcesywna dostawa nabiału
Szczegółowy zakres, wymagania jakościowe produktów oraz przewidywane orientacyjne zapotrzebowanie zawarte są w formularzach oferty stanowiących załączniki nr 1a-1f do SWZ.
4.2.6.) Główny kod CPV: 15500000-3 - Produkty mleczarskie
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2022-12-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Przy wyborze oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami:
1) kryterium „Cena” – 100 pkt
Liczba przyznanych punktów dla poszczególnych ofert będzie obliczona zgodnie z poniższym wzorem:
CN
----------- x 100 pkt = liczba punktów dla danej oferty
CO
gdzie:
CN – cena ofertowa najniższa spośród wszystkich złożonych ofert niepodlegających odrzuceniu
CO – cena ocenianej oferty
W przypadku gdy w postępowaniu zostanie złożona tylko jedna oferta niepodlegająca odrzuceniu, Zamawiający przyzna ofercie w kryterium „Cena” 100 pkt.
2. Ocenie będą podlegać wyłącznie oferty niepodlegające odrzuceniu.
3. Punktacja przyznawana ofertom w poszczególnych kryteriach będzie liczona dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.
4. Maksymalna liczba punktów możliwych do uzyskania przez Wykonawcę wynosi 100.
5. Każda oferta nieodrzucona zostanie oceniona według kryterium opisanego w pkt 1.
6. Za ofertę najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która otrzyma największą liczbę punktów obliczonych według wzoru opisanego w pkt 1. Oceny dokonywać będą członkowie komisji przetargowej.
7. Zamawiający przyzna zamówienie Wykonawcy, który złoży ofertę niepodlegającą odrzuceniu i która zostanie uznana za najkorzystniejszą (uzyska największą liczbę punktów przyznanych według kryteriów wyboru oferty określonych w niniejszej SWZ).
8. W przypadku rozbieżności w cenie podanej w tabeli zawartej w formularzu
oferty oraz wartości wpisanej jako cena brutto w formularz oferty oraz w przypadku ceny otrzymanej w wyniku błędnych przeliczeń, Zamawiający uzna za prawidłowe ceny jednostkowe podane w tabeli zawartej w formularzu oferty. W takiej sytuacji Zamawiający we własnym zakresie dokona działań matematycznych według wzoru przyjętego w tabeli i uzyskaną kwotę przyjmie jako cenę oferty.
9. W sytuacji gdy Zamawiający nie będzie mógł dokonać wyboru najkorzystniejszej oferty ze względu na to, że zostały złożone oferty o takiej samej cenie, wezwie on Wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia ofert dodatkowych zawierających nową cenę w terminie określonym przez Zamawiającego. Wykonawcy składając oferty dodatkowe, nie mogą zaoferować cen wyższych niż zaoferowane w uprzednio złożonych przez nich ofertach.
10. W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawców wyjaśnień dotyczących treści złożonych przez nich ofert lub innych składanych dokumentów lub oświadczeń. Wykonawcy są zobowiązani do przedstawienia wyjaśnień w terminie wskazanym przez Zamawiającego.
11. Zamawiający wybiera najkorzystniejszą ofertę w terminie związania ofertą.
12. Jeżeli termin związania ofertą upłynął przed wyborem najkorzystniejszej oferty,
Zamawiający wzywa Wykonawcę, którego oferta otrzymała najwyższą ocenę, do wyrażenia, w wyznaczonym przez Zamawiającego terminie, pisemnej zgody na wybór jego oferty.
13. Stosownie do art. 253 ust. 1 ustawy Pzp, Zamawiający niezwłocznie po wyborze najkorzystniejszej oferty informuje równocześnie Wykonawców, którzy złożyli oferty, o:
- wyborze najkorzystniejszej oferty, podając nazwę albo imię i nazwisko, siedzibę albo
miejsce zamieszkania, jeżeli jest miejscem wykonywania działalności Wykonawcy, którego ofertę wybrano, oraz nazwy albo imiona i nazwiska, siedziby albo miejsca zamieszkania, jeżeli są miejscami wykonywania działalności Wykonawców, którzy złożyli oferty, a także punktację przyznaną ofertom w każdym kryterium oceny ofert i łączną punktację,
- Wykonawcach, których oferty zostały odrzucone, podając uzasadnienie faktyczne i prawne.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 3
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie 3 – Zakup i sukcesywna dostawa mrożonych warzyw
Szczegółowy zakres, wymagania jakościowe produktów oraz przewidywane orientacyjne zapotrzebowanie zawarte są w formularzach oferty stanowiących załączniki nr 1a-1f do SWZ.
4.2.6.) Główny kod CPV: 15331170-9 - Warzywa mrożone
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2022-12-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Przy wyborze oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami:
1) kryterium „Cena” – 100 pkt
Liczba przyznanych punktów dla poszczególnych ofert będzie obliczona zgodnie z poniższym wzorem:
CN
----------- x 100 pkt = liczba punktów dla danej oferty
CO
gdzie:
CN – cena ofertowa najniższa spośród wszystkich złożonych ofert niepodlegających odrzuceniu
CO – cena ocenianej oferty
W przypadku gdy w postępowaniu zostanie złożona tylko jedna oferta niepodlegająca odrzuceniu, Zamawiający przyzna ofercie w kryterium „Cena” 100 pkt.
2. Ocenie będą podlegać wyłącznie oferty niepodlegające odrzuceniu.
3. Punktacja przyznawana ofertom w poszczególnych kryteriach będzie liczona dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.
4. Maksymalna liczba punktów możliwych do uzyskania przez Wykonawcę wynosi 100.
5. Każda oferta nieodrzucona zostanie oceniona według kryterium opisanego w pkt 1.
6. Za ofertę najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która otrzyma największą liczbę punktów obliczonych według wzoru opisanego w pkt 1. Oceny dokonywać będą członkowie komisji przetargowej.
7. Zamawiający przyzna zamówienie Wykonawcy, który złoży ofertę niepodlegającą odrzuceniu i która zostanie uznana za najkorzystniejszą (uzyska największą liczbę punktów przyznanych według kryteriów wyboru oferty określonych w niniejszej SWZ).
8. W przypadku rozbieżności w cenie podanej w tabeli zawartej w formularzu
oferty oraz wartości wpisanej jako cena brutto w formularz oferty oraz w przypadku ceny otrzymanej w wyniku błędnych przeliczeń, Zamawiający uzna za prawidłowe ceny jednostkowe podane w tabeli zawartej w formularzu oferty. W takiej sytuacji Zamawiający we własnym zakresie dokona działań matematycznych według wzoru przyjętego w tabeli i uzyskaną kwotę przyjmie jako cenę oferty.
9. W sytuacji gdy Zamawiający nie będzie mógł dokonać wyboru najkorzystniejszej oferty ze względu na to, że zostały złożone oferty o takiej samej cenie, wezwie on Wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia ofert dodatkowych zawierających nową cenę w terminie określonym przez Zamawiającego. Wykonawcy składając oferty dodatkowe, nie mogą zaoferować cen wyższych niż zaoferowane w uprzednio złożonych przez nich ofertach.
10. W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawców wyjaśnień dotyczących treści złożonych przez nich ofert lub innych składanych dokumentów lub oświadczeń. Wykonawcy są zobowiązani do przedstawienia wyjaśnień w terminie wskazanym przez Zamawiającego.
11. Zamawiający wybiera najkorzystniejszą ofertę w terminie związania ofertą.
12. Jeżeli termin związania ofertą upłynął przed wyborem najkorzystniejszej oferty,
Zamawiający wzywa Wykonawcę, którego oferta otrzymała najwyższą ocenę, do wyrażenia, w wyznaczonym przez Zamawiającego terminie, pisemnej zgody na wybór jego oferty.
13. Stosownie do art. 253 ust. 1 ustawy Pzp, Zamawiający niezwłocznie po wyborze najkorzystniejszej oferty informuje równocześnie Wykonawców, którzy złożyli oferty, o:
- wyborze najkorzystniejszej oferty, podając nazwę albo imię i nazwisko, siedzibę albo
miejsce zamieszkania, jeżeli jest miejscem wykonywania działalności Wykonawcy, którego ofertę wybrano, oraz nazwy albo imiona i nazwiska, siedziby albo miejsca zamieszkania, jeżeli są miejscami wykonywania działalności Wykonawców, którzy złożyli oferty, a także punktację przyznaną ofertom w każdym kryterium oceny ofert i łączną punktację,
- Wykonawcach, których oferty zostały odrzucone, podając uzasadnienie faktyczne i prawne.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 4
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie 4 – Zakup i sukcesywna dostawa mięsa i wędlin
Szczegółowy zakres, wymagania jakościowe produktów oraz przewidywane orientacyjne zapotrzebowanie zawarte są w formularzach oferty stanowiących załączniki nr 1a-1f do SWZ.
4.2.6.) Główny kod CPV: 15100000-9 - Produkty zwierzęce, mięso i produkty mięsne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2022-12-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Przy wyborze oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami:
1) kryterium „Cena” – 100 pkt
Liczba przyznanych punktów dla poszczególnych ofert będzie obliczona zgodnie z poniższym wzorem:
CN
----------- x 100 pkt = liczba punktów dla danej oferty
CO
gdzie:
CN – cena ofertowa najniższa spośród wszystkich złożonych ofert niepodlegających odrzuceniu
CO – cena ocenianej oferty
W przypadku gdy w postępowaniu zostanie złożona tylko jedna oferta niepodlegająca odrzuceniu, Zamawiający przyzna ofercie w kryterium „Cena” 100 pkt.
2. Ocenie będą podlegać wyłącznie oferty niepodlegające odrzuceniu.
3. Punktacja przyznawana ofertom w poszczególnych kryteriach będzie liczona dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.
4. Maksymalna liczba punktów możliwych do uzyskania przez Wykonawcę wynosi 100.
5. Każda oferta nieodrzucona zostanie oceniona według kryterium opisanego w pkt 1.
6. Za ofertę najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która otrzyma największą liczbę punktów obliczonych według wzoru opisanego w pkt 1. Oceny dokonywać będą członkowie komisji przetargowej.
7. Zamawiający przyzna zamówienie Wykonawcy, który złoży ofertę niepodlegającą odrzuceniu i która zostanie uznana za najkorzystniejszą (uzyska największą liczbę punktów przyznanych według kryteriów wyboru oferty określonych w niniejszej SWZ).
8. W przypadku rozbieżności w cenie podanej w tabeli zawartej w formularzu
oferty oraz wartości wpisanej jako cena brutto w formularz oferty oraz w przypadku ceny otrzymanej w wyniku błędnych przeliczeń, Zamawiający uzna za prawidłowe ceny jednostkowe podane w tabeli zawartej w formularzu oferty. W takiej sytuacji Zamawiający we własnym zakresie dokona działań matematycznych według wzoru przyjętego w tabeli i uzyskaną kwotę przyjmie jako cenę oferty.
9. W sytuacji gdy Zamawiający nie będzie mógł dokonać wyboru najkorzystniejszej oferty ze względu na to, że zostały złożone oferty o takiej samej cenie, wezwie on Wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia ofert dodatkowych zawierających nową cenę w terminie określonym przez Zamawiającego. Wykonawcy składając oferty dodatkowe, nie mogą zaoferować cen wyższych niż zaoferowane w uprzednio złożonych przez nich ofertach.
10. W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawców wyjaśnień dotyczących treści złożonych przez nich ofert lub innych składanych dokumentów lub oświadczeń. Wykonawcy są zobowiązani do przedstawienia wyjaśnień w terminie wskazanym przez Zamawiającego.
11. Zamawiający wybiera najkorzystniejszą ofertę w terminie związania ofertą.
12. Jeżeli termin związania ofertą upłynął przed wyborem najkorzystniejszej oferty,
Zamawiający wzywa Wykonawcę, którego oferta otrzymała najwyższą ocenę, do wyrażenia, w wyznaczonym przez Zamawiającego terminie, pisemnej zgody na wybór jego oferty.
13. Stosownie do art. 253 ust. 1 ustawy Pzp, Zamawiający niezwłocznie po wyborze najkorzystniejszej oferty informuje równocześnie Wykonawców, którzy złożyli oferty, o:
- wyborze najkorzystniejszej oferty, podając nazwę albo imię i nazwisko, siedzibę albo
miejsce zamieszkania, jeżeli jest miejscem wykonywania działalności Wykonawcy, którego ofertę wybrano, oraz nazwy albo imiona i nazwiska, siedziby albo miejsca zamieszkania, jeżeli są miejscami wykonywania działalności Wykonawców, którzy złożyli oferty, a także punktację przyznaną ofertom w każdym kryterium oceny ofert i łączną punktację,
- Wykonawcach, których oferty zostały odrzucone, podając uzasadnienie faktyczne i prawne.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 5
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie 5 – Zakup i sukcesywna dostawa Świeżych warzyw i jaj
Szczegółowy zakres, wymagania jakościowe produktów oraz przewidywane orientacyjne zapotrzebowanie zawarte są w formularzach oferty stanowiących załączniki nr 1a-1f do SWZ.
4.2.6.) Główny kod CPV: 03221000-6 - Warzywa
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2022-12-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Przy wyborze oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami:
1) kryterium „Cena” – 100 pkt
Liczba przyznanych punktów dla poszczególnych ofert będzie obliczona zgodnie z poniższym wzorem:
CN
----------- x 100 pkt = liczba punktów dla danej oferty
CO
gdzie:
CN – cena ofertowa najniższa spośród wszystkich złożonych ofert niepodlegających odrzuceniu
CO – cena ocenianej oferty
W przypadku gdy w postępowaniu zostanie złożona tylko jedna oferta niepodlegająca odrzuceniu, Zamawiający przyzna ofercie w kryterium „Cena” 100 pkt.
2. Ocenie będą podlegać wyłącznie oferty niepodlegające odrzuceniu.
3. Punktacja przyznawana ofertom w poszczególnych kryteriach będzie liczona dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.
4. Maksymalna liczba punktów możliwych do uzyskania przez Wykonawcę wynosi 100.
5. Każda oferta nieodrzucona zostanie oceniona według kryterium opisanego w pkt 1.
6. Za ofertę najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która otrzyma największą liczbę punktów obliczonych według wzoru opisanego w pkt 1. Oceny dokonywać będą członkowie komisji przetargowej.
7. Zamawiający przyzna zamówienie Wykonawcy, który złoży ofertę niepodlegającą odrzuceniu i która zostanie uznana za najkorzystniejszą (uzyska największą liczbę punktów przyznanych według kryteriów wyboru oferty określonych w niniejszej SWZ).
8. W przypadku rozbieżności w cenie podanej w tabeli zawartej w formularzu
oferty oraz wartości wpisanej jako cena brutto w formularz oferty oraz w przypadku ceny otrzymanej w wyniku błędnych przeliczeń, Zamawiający uzna za prawidłowe ceny jednostkowe podane w tabeli zawartej w formularzu oferty. W takiej sytuacji Zamawiający we własnym zakresie dokona działań matematycznych według wzoru przyjętego w tabeli i uzyskaną kwotę przyjmie jako cenę oferty.
9. W sytuacji gdy Zamawiający nie będzie mógł dokonać wyboru najkorzystniejszej oferty ze względu na to, że zostały złożone oferty o takiej samej cenie, wezwie on Wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia ofert dodatkowych zawierających nową cenę w terminie określonym przez Zamawiającego. Wykonawcy składając oferty dodatkowe, nie mogą zaoferować cen wyższych niż zaoferowane w uprzednio złożonych przez nich ofertach.
10. W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawców wyjaśnień dotyczących treści złożonych przez nich ofert lub innych składanych dokumentów lub oświadczeń. Wykonawcy są zobowiązani do przedstawienia wyjaśnień w terminie wskazanym przez Zamawiającego.
11. Zamawiający wybiera najkorzystniejszą ofertę w terminie związania ofertą.
12. Jeżeli termin związania ofertą upłynął przed wyborem najkorzystniejszej oferty,
Zamawiający wzywa Wykonawcę, którego oferta otrzymała najwyższą ocenę, do wyrażenia, w wyznaczonym przez Zamawiającego terminie, pisemnej zgody na wybór jego oferty.
13. Stosownie do art. 253 ust. 1 ustawy Pzp, Zamawiający niezwłocznie po wyborze najkorzystniejszej oferty informuje równocześnie Wykonawców, którzy złożyli oferty, o:
- wyborze najkorzystniejszej oferty, podając nazwę albo imię i nazwisko, siedzibę albo
miejsce zamieszkania, jeżeli jest miejscem wykonywania działalności Wykonawcy, którego ofertę wybrano, oraz nazwy albo imiona i nazwiska, siedziby albo miejsca zamieszkania, jeżeli są miejscami wykonywania działalności Wykonawców, którzy złożyli oferty, a także punktację przyznaną ofertom w każdym kryterium oceny ofert i łączną punktację,
- Wykonawcach, których oferty zostały odrzucone, podając uzasadnienie faktyczne i prawne.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 6
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie 6 – Zakup i sukcesywna dostawa pieczywa
Szczegółowy zakres, wymagania jakościowe produktów oraz przewidywane orientacyjne zapotrzebowanie zawarte są w formularzach oferty stanowiących załączniki nr 1a-1f do SWZ.
4.2.6.) Główny kod CPV: 15811000-6 - Pieczywo
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2022-12-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Przy wyborze oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami:
1) kryterium „Cena” – 100 pkt
Liczba przyznanych punktów dla poszczególnych ofert będzie obliczona zgodnie z poniższym wzorem:
CN
----------- x 100 pkt = liczba punktów dla danej oferty
CO
gdzie:
CN – cena ofertowa najniższa spośród wszystkich złożonych ofert niepodlegających odrzuceniu
CO – cena ocenianej oferty
W przypadku gdy w postępowaniu zostanie złożona tylko jedna oferta niepodlegająca odrzuceniu, Zamawiający przyzna ofercie w kryterium „Cena” 100 pkt.
2. Ocenie będą podlegać wyłącznie oferty niepodlegające odrzuceniu.
3. Punktacja przyznawana ofertom w poszczególnych kryteriach będzie liczona dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.
4. Maksymalna liczba punktów możliwych do uzyskania przez Wykonawcę wynosi 100.
5. Każda oferta nieodrzucona zostanie oceniona według kryterium opisanego w pkt 1.
6. Za ofertę najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która otrzyma największą liczbę punktów obliczonych według wzoru opisanego w pkt 1. Oceny dokonywać będą członkowie komisji przetargowej.
7. Zamawiający przyzna zamówienie Wykonawcy, który złoży ofertę niepodlegającą odrzuceniu i która zostanie uznana za najkorzystniejszą (uzyska największą liczbę punktów przyznanych według kryteriów wyboru oferty określonych w niniejszej SWZ).
8. W przypadku rozbieżności w cenie podanej w tabeli zawartej w formularzu
oferty oraz wartości wpisanej jako cena brutto w formularz oferty oraz w przypadku ceny otrzymanej w wyniku błędnych przeliczeń, Zamawiający uzna za prawidłowe ceny jednostkowe podane w tabeli zawartej w formularzu oferty. W takiej sytuacji Zamawiający we własnym zakresie dokona działań matematycznych według wzoru przyjętego w tabeli i uzyskaną kwotę przyjmie jako cenę oferty.
9. W sytuacji gdy Zamawiający nie będzie mógł dokonać wyboru najkorzystniejszej oferty ze względu na to, że zostały złożone oferty o takiej samej cenie, wezwie on Wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia ofert dodatkowych zawierających nową cenę w terminie określonym przez Zamawiającego. Wykonawcy składając oferty dodatkowe, nie mogą zaoferować cen wyższych niż zaoferowane w uprzednio złożonych przez nich ofertach.
10. W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawców wyjaśnień dotyczących treści złożonych przez nich ofert lub innych składanych dokumentów lub oświadczeń. Wykonawcy są zobowiązani do przedstawienia wyjaśnień w terminie wskazanym przez Zamawiającego.
11. Zamawiający wybiera najkorzystniejszą ofertę w terminie związania ofertą.
12. Jeżeli termin związania ofertą upłynął przed wyborem najkorzystniejszej oferty,
Zamawiający wzywa Wykonawcę, którego oferta otrzymała najwyższą ocenę, do wyrażenia, w wyznaczonym przez Zamawiającego terminie, pisemnej zgody na wybór jego oferty.
13. Stosownie do art. 253 ust. 1 ustawy Pzp, Zamawiający niezwłocznie po wyborze najkorzystniejszej oferty informuje równocześnie Wykonawców, którzy złożyli oferty, o:
- wyborze najkorzystniejszej oferty, podając nazwę albo imię i nazwisko, siedzibę albo
miejsce zamieszkania, jeżeli jest miejscem wykonywania działalności Wykonawcy, którego ofertę wybrano, oraz nazwy albo imiona i nazwiska, siedziby albo miejsca zamieszkania, jeżeli są miejscami wykonywania działalności Wykonawców, którzy złożyli oferty, a także punktację przyznaną ofertom w każdym kryterium oceny ofert i łączną punktację,
- Wykonawcach, których oferty zostały odrzucone, podając uzasadnienie faktyczne i prawne.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Zamawiający odstępuje od wymagania podmiotowych środków dowodowych w zakresie niepodlegania wykluczenia z postępowania. Zamawiający dokona oceny braku podstaw wykluczenia na podstawie oświadczenia z art 125 ust. 1 ustawy Pzp, - załącznik nr 2 do SWZ.
Jeżeli Wykonawca nie złożył oświadczenia, o którym mowa w art. 125 ust. 1 , podmiotowych środków dowodowych, innych dokumentów lub oświadczeń składanych w postępowaniu lub są one niekompletne lub zawierają błędy , Zamawiający wzywa Wykonawcę odpowiednio do ich złożenia, poprawienia lub uzupełnienia w wyznaczonym terminie, chyba że oferta Wykonawcy podlega odrzuceniu bez względu na ich złożenie, uzupełnienie lub poprawienie lub zachodzą przesłanki unieważnienia postępowania.
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający odstępuje od wymagania podmiotowych środków dowodowych w zakresie spełniania warunków w postępowaniu. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu na podstawie oświadczenia z art. 125 ust. 1 ustawy Pzp, o którym mowa w rozdziale X pkt 7 ppkt 3 SWZ.
5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie
5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
1. Wypełniony Formularz oferty – wzór stanowi Załącznik nr 1a do 1 f do SWZ;2. Oświadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1 Pzp, którego wzór stanowi Załącznik nr 2 do SWZ;
3. Pełnomocnictwo do podpisania oferty w imieniu
Wykonawcy (jeżeli dotyczy);
4.Odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego, Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej lub innego właściwego rejestru, w celu potwierdzenia, że osoba działająca w imieniu (odpowiednio: Wykonawcy lub podmiotu udostępniającego zasoby) jest umocowana do jego reprezentowania; Wykonawca nie jest zobowiązany do złożenia ww. dokumentów, jeżeli Zamawiający może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, o ile wykonawca wskazał w załączniku Nr 1 do SWZ (formularz oferty) dane umożliwiające dostęp do tych dokumentów.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia.Wykonawcy składający ofertę wspólną ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. Do oferty wspólnej Wykonawcy dołączają pełnomocnictwo podpisane przez osoby upoważnione do składania oświadczeń woli każdego ze wspólników.
Wszelka korespondencję w postępowaniu Zamawiający kieruje do pełnomocnika.
Jeżeli zostanie wybrana oferta Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, Zamawiający może żądać przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego kopii umowy regulującej współpracę tych Wykonawców, zawierającej, co najmniej:
1) zobowiązanie do realizacji wspólnego przedsięwzięcia gospodarczego obejmującego
swoim zakresem realizację przedmiotu zamówienia,
2) określenie zakresu działania poszczególnych stron umowy,
3) czas obowiązywania umowy, który nie może być krótszy, niż okres obejmujący realizację
zamówienia.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Zamawiający przewiduje możliwości wprowadzenia zmian do zawartej umowy, na podstawie art.454-455 ustawy oraz projektowanych postanowień umowy.
Zmiany i uzupełnienia treści umowy wymagają dla swej ważności formy pisemnej.
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2021-12-27 11:00
8.2.) Miejsce składania ofert: https://miniportal.uzp.gov.pl
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-12-27 12:00
8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni
INNE PRZETARGI Z BIAŁOGARDU
- Sukcesywne dostawy różnych artykułów spożywczych dla Regionalnego Centrum Medycznego w Białogardzie Sp. z o.o.
- Sukcesywne dostawy nabiału i jaj dla Regionalnego Centrum Medycznego w Białogardzie Sp. z o.o.
- Przewóz niepełnosprawnych uczniów realizujących obowiązek szkolny i obowiązek nauki wraz z opiekunem w okresie od 2 stycznia 2025 r. do 31 grudnia 2025 r.
- Dostawa paliw ciekłych dla Zarządu Dróg Powiatowych w Białogardzie w 2025 roku
- Przebudowa drogi powiatowej nr 1200Z na odcinku Borzysław-Podborsko.
- Sukcesywny zakup benzyny bezołowiowej Pb95 oraz oleju napędowego ON do pojazdów i sprzętu będącego na wyposażeniu Zarządu Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej, w roku 2025
więcej: przetargi w Białogardzie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa wyżywienia do przedszkola w gminie Maków w 2025 roku
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych dla Szkoły Podstawowej w Niedźwiedziu na 2025 r.
- Dostawa artykułów spożywczych przeznaczonych do żywienia dzieci w stołówce szkolnej w roku 2025
- Dostawy żywności do Zespołu Szkolno-Przedszkolnego nr 20 w Wrocławiu z podziałem na części.
- WYBÓR DOSTAWCÓW ARTYKUŁÓW SPOŻYWCZYCH, NA RZECZ ZESPOŁU SZKOLNO-PRZEDSZKOLNEGO W SZEWCACH
- DOSTAWA ARTYKUŁÓW SPOŻYWCZYCH DO MAGAZYNÓW ZAMAWIAJĄCEGO
więcej: Warzywa »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.