Og³oszenie z dnia 2024-05-14
Powi±zane og³oszenia:
- 2024/BZP 00326293/01 - Modyfikacja z dnia 2024-05-16
- 2024/BZP 00370899/01 - Wynik z dnia 2024-06-18
Og³oszenie o zamówieniu
Us³ugi
¦wiadczenie kompleksowej us³ugi w zakresie prania
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego
1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: ¦wiêtokrzyskie Centrum Matki i Noworodka - Szpital Specjalistyczny w Kielcach
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 290503911
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: ul. Prosta 30
1.5.2.) Miejscowo¶æ: Kielce
1.5.3.) Kod pocztowy: 25-371
1.5.4.) Województwo: ¶wiêtokrzyskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL721 - Kielecki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: a.cieslik@szpitalprosta.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.szpgin.kielce.pl
1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zak³ad opieki zdrowotnej
1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Sprawy gospodarcze i finansowe
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
¦wiadczenie kompleksowej us³ugi w zakresie prania
2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-8c4d61cb-11bc-11ef-a7f7-6221b72ad4fc
2.5.) Numer og³oszenia: 2024/BZP 00322138
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2024-05-14
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak
2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2024/BZP 00265293/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:
1.3.2 Kompleksowa us³uga prania
2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania
https://szpitalprosta.ezamawiajacy.pl/3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: W postêpowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja miêdzy Zamawiaj±cym a Wykonawcami odbywa siê przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej w sposób nastêpuj±cy:
- przy u¿yciu platformy zakupowej marketplanet.pl pod adresem: ¦wiêtokrzyskie Centrum Matki i Noworodka - Szpital Specjalistyczny w Kielcach https://szpitalprosta.ezamawiajacy.pl/ dotyczy z³o¿enia oferty wraz z dokumentami sk³adanymi z ofert± przetargow±,
- przy u¿yciu poczty elektronicznej - email: a.cieslik@szpitalprosta.pl dopuszczalna jest komunikacja równie¿ w pozosta³ych przypadkach (np. zadawanie pytañ, sk³adanie wyja¶nieñ, wzywanie do wyja¶nieñ dotycz±cych tre¶ci z³o¿onej oferty, uzupe³nienie dokumentów itp.)
Uwaga: plik zawieraj±cy w/w dokumenty powinien posiadaæ nazwê (firmy) Wykonawcy.
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: Wymagania techniczne i organizacyjne wysy³ania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i o¶wiadczeñ oraz informacji przekazywanych przy ich u¿yciu opisane zosta³y w Regulaminie korzystania z platformy zakupowej marketplanet.pl.
Maksymalny rozmiar plików przesy³anych za po¶rednictwem dedykowanych formularzy do: z³o¿enia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku oraz do komunikacji wynosi 150 MB.
Za datê przekazania oferty, wniosków, zawiadomieñ, dokumentów elektronicznych, o¶wiadczeñ lub elektronicznych kopii dokumentów lub o¶wiadczeñ oraz innych informacji przyjmuje siê datê ich przekazania na platformê zakupow± pod adresem /szpitalprosta.ezamawiajacy.pl/ lub datê otrzymania na skrzynkê e-mail.
Zamawiaj±cy nie dopuszcza sk³adania ofert w postaci katalogów elektronicznych.
Wykonawca sk³ada ofertê, za po¶rednictwem formularza do z³o¿enia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku dostêpnego na marketplanet.pl
Zamawiaj±cy nie ponosi odpowiedzialno¶ci za z³o¿enie oferty w sposób niezgodny z instrukcj± korzystania z marketplanet.pl w szczególno¶ci za sytuacjê, gdy Zamawiaj±cy zapozna siê z tre¶ci± oferty przed up³ywem terminu sk³adania ofert. Taka oferta zostanie uznana przez Zamawiaj±cego za ofertê handlow± i nie bêdzie brana pod uwagê w przedmiotowym postêpowaniu poniewa¿ nie zosta³ spe³niony obowi±zek narzucony w art. 221 Ustawy Prawo Zamówieñ Publicznych.
Sposób sporz±dzania dokumentów elektronicznych, o¶wiadczeñ lub elektronicznych kopii dokumentów lub o¶wiadczeñ musi byæ zgodny z wymaganiami okre¶lonymi w rozporz±dzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020r. w sprawie sposobu sporz±dzania i przekazywania informacji oraz wymagañ technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz ¶rodków komunikacji elektronicznej w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz.U. 2020 poz. 2452) oraz rozporz±dzenia Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020r. w sprawie podmiotowych ¶rodków dowodowych oraz innych dokumentów lub o¶wiadczeñ, jakich mo¿e ¿±daæ Za¬mawiaj±cy od Wykonawcy (Dz.U. z 2020r. poz. 2415) tj:
a) oferty, o¶wiadczenia, o których mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp, podmiotowe ¶rodki dowodowe, w tym o¶wiadczenie, o którym mowa w art. 117 ust. 4 ustawy Pzp, oraz zobowi±zanie podmiotu udostêpniaj±cego zasoby, o którym mowa w art. 118 ust. 3 ustawy, zwane dalej „zobowi±zaniem podmiotu udostêpniaj±cego zasoby”, przedmiotowe sporz±dza siê w postaci elektronicznej, w formatach danych okre¶lonych w przepisach wydanych na podstawie art. 18 ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji dzia³alno¶ci podmiotów realizuj±cych zadania publiczne (t.j. Dz. U. z 2023r. poz. 57, 1123, 1234, 1703), z uwzglêdnieniem rodzaju przekazywanych danych.
b) Oferta powinna byæ sporz±dzona w jêzyku polskim, w formie elektronicznej ( opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym). lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym
Wykonawca mo¿e przed up³ywem terminu do sk³adania ofert zmieniæ lub wycofaæ ofertê za po¶rednictwem Formularza do z³o¿enia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku dostêpnego na marketplanet.pl. Sposób zmiany i wycofania oferty zosta³ opisany w Instrukcji u¿ytkownika dostêpnej na marketplanet.pl.
3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:
polski
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: SAG ZP-05/2024
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Us³ugi
4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie
4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie
4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest: Przedmiotem zamówienia jest ¶wiadczenie kompleksowej us³ugi w zakresie prania, prasowania, maglowania, czyszczenia na sucho, dezynfekcji, reperacji, wynajmu bielizny szpitalnej (p³askiej, po¶cielowej, operacyjnej, odzie¿y operacyjnej) w systemie RFID UHF lub równowa¿nym i innego asortymentu bêd±cego w³asno¶ci± Zamawiaj±cego oraz transportu bielizny szpitalnej wraz z za³adunkiem i roz³adunkiem w siedzibie Zamawiaj±cego
1. Wykonanie us³ugi polegaæ bêdzie na:
1) wynajmie bielizny szpitalnej posiadaj±cej trwa³e oznakowanie w systemie RFID UHF lub równowa¿nym. Po zakoñczeniu okresu obowi±zywania umowy ca³o¶æ wynajmowanej bielizny szpitalnej przechodzi na w³asno¶æ Zamawiaj±cego,
2) odbiorze do prania i dezynfekcji od Zamawiaj±cego brudnej bielizny szpitalnej wynajmowanej i w³asnej Zamawiaj±cego oraz innego asortymentu Zamawiaj±cego, z magazynu brudnej bielizny znajduj±cego siê w lokalizacji Zamawiaj±cego,
3) czyszczeniu i praniu,
4) suszeniu,
5) maglowaniu lub prasowaniu bielizny szpitalnej,
6) segregowaniu, pakowaniu,
7) wykonywaniu drobnych napraw: przyszywaniu guzików (wymiana lub uzupe³nienie braków), troczków, zszywaniu, cerowaniu, naprawie lub wymianie zamków b³yskawicznych, zatrzasków, itp.,
8) dostarczaniu upranej bielizny szpitalnej wynajmowanej i w³asnej oraz innego asortymentu Zamawiaj±cego wraz z wniesieniem jej do magazynu czystej bielizny znajduj±cego siê w lokalizacji Zamawiaj±cego,
9) zapewnienie systemu RFID UHF lub równowa¿nego pozwalaj±cego na identyfikacjê i ewidencjê wynajmowanej bielizny i odzie¿y szpitalnej przyjmowanej upranej i oddawanej do prania z poszczególnych oddzia³ów i innych jednostek organizacyjnych Szpitala; umo¿liwiaj±cego bezdotykowe liczenie bielizny oznakowanej tagami RFID UHF lub równowa¿nymi oraz wa¿enie. System zachowa mo¿liwo¶æ rozliczeñ ilo¶ciowych (sztuki i waga) dla wyodrêbnionych grup asortymentowych lub przedmiotów tak¿e w procesie wykonywania us³ugi tj. u Wykonawcy. Ewidencjonowanie przedmiotów w systemie bêdzie odbywa³o siê przez skanowanie zbiorowe tagów RFID UHF lub równowa¿nych oraz wa¿enie. Urz±dzenia obs³uguj±ce system oznaczenia bielizny przy u¿yciu tagów RFID UHF lub równowa¿nych maj± umo¿liwiæ odczyt zawarto¶ci opakowania w taki sposób, ¿e w systemie znajd± siê informacje o asortymencie, ilo¶ci, wadze przedmiotów oznaczonych tagami RFID UHF lub równowa¿nymi i ³±cznej masie pozosta³ych przedmiotów. Zamawiaj±cy oczekuje od zapewnionego oprogramowania funkcjonalno¶ci w zakresie generowania raportów obejmuj±cych przekazywan± bieliznê do prania oraz przyjmowan± czyst± bieliznê (sztuki i kilogramy) z mo¿liwo¶ci± generowania raportów zbiorczych.
10) wyposa¿enie Zamawiaj±cego w szafê vendingow± do wydawania odzie¿y operacyjnej oraz w zrzutniê do zbierania brudnej odzie¿y operacyjnej w systemie RFID lub równowa¿nym w pe³ni zintegrowanym z systemem. Wymagania dotycz±ce szaf vendingowych:
- urz±dzenie do wydawania odzie¿y: wymiary max. 199 cm wysoko¶æ, 99 cm szeroko¶æ, 89 cm g³êboko¶æ, liczba lokacji – minimum 200
- zrzutnia: wymiary max. 199 cm wysoko¶æ, 89 cm szeroko¶æ, 89 cm g³êboko¶æ.
Urz±dzenia musz± byæ wyposa¿one w lampy UV oraz kamery rejestruj±ce moment pobrania oraz zrzutu odzie¿y.
11) wyposa¿eniu magazynu brudnego Zamawiaj±cego w bramkê do odczytywania bielizny wraz z zintegrowan± wag± w systemie RFID oraz wyposa¿eniu magazynu czystego w stó³ wydawczy z zintegrowan± wag± w systemie RFID wraz z przeszkoleniem pracowników Zamawiaj±cego w zakresie obs³ugi oprogramowania do prowadzenia systemu rozliczeñ przy zastosowaniu technologii RFID UHF lub równowa¿nego
12) bie¿±cemu zaopatrywaniu Zamawiaj±cego w worki wielokrotnego u¿ycia na pranie
13) Zamawiaj±cy wymaga stosowania profesjonalnych ¶rodków pior±cych i dezynfekuj±cych:
a) zgodnych z obowi±zuj±cymi w okresie wykonywania us³ugi przepisami prawa,
b) gwarantuj±cych w³a¶ciw± jako¶æ prania i nie powoduj±cych przyspieszonego zu¿ycia bielizny,
c) zapewniaj±cych odpowiedni poziom bieli, trwa³o¶ci koloru, inkrustacji tkanin, wytrzyma³o¶ci bielizny na rozci±ganie, odpowiednie walory u¿ytkowe.
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 98310000-9 - Us³ugi prania i czyszczenia na sucho
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
98312000-3 - Us³ugi czyszczenia wyrobów w³ókienniczych
98311000-6 - Us³ugi odbierania prania
98315000-4 - Us³ugi prasowania
98393000-4 - Us³ugi krawieckie
39518000-6 - Bielizna szpitalna
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesi±ce
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin wdro¿enia systemu RFID UHD lub równowa¿nego i bielizny
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Nie
5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie
6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie
6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Zmiany s± dopuszczalne w zakresie dozwolonym przez art. 455 ustawy Prawo zamówieñ publicznychTre¶æ umowy mo¿e zostaæ zmieniona zgodnym postanowieniem stron, w zakresie niewy³±czonym postanowieniem art. 455 ustawy Prawo zamówieñ publicznych oraz w zakresie:
a) dotycz±cym miejsca wykonywania us³ugi (zarówno podstawowego jak i rezerwowego), przy zachowaniu wymogów dotycz±cych pralni zapisanych w niniejszej umowie lub SWZ,
b) dotycz±cym preparatów, których Wykonawca bêdzie u¿ywa³ do wykonywania us³ugi, pod warunkiem spe³niania przez nowe produkty standardów wskazanych w umowie lub SWZ,
c) mo¿liwo¶æ wprowadzenie zmiany ceny za wykonanie zamówienia w przypadku wyst±pienia ustawowej zmiany stawki podatku od towarów i us³ug, kwota wynagrodzenia netto oraz zakres przedmiotu umowy pozostan± bez zmian,
d) przed³u¿enia terminu obowi±zuj±cej umowy w przypadku niewyczerpania w terminie umownym warto¶ci zamówienia, nie d³u¿ej jednak ni¿ do wykorzystania warto¶ci umowy,
e) zmiany wysoko¶ci minimalnego wynagrodzenia za pracê ustalonego na podstawie art. 2 ust. 3-5 ustawy z dnia 10 pa¼dziernika 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracê,
f) zmiany zasad podlegania ubezpieczeniu spo³ecznemu lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysoko¶ci stawki sk³adki na ubezpieczenia spo³eczne lub zdrowotne – je¿eli zmiany te bêd± mia³y wp³yw na koszty wykonania zamówienia przez Wykonawcê.
g) zmiany zasad gromadzenia i wysoko¶ci wp³at do pracowniczych planów kapita³owych, o których mowa w ustawie z dnia 4 pa¼dziernika 2018 r. o pracowniczych planach kapita³owych, je¿eli zmiany te bêd± mia³y wp³yw na koszty wykonania zamówienia przez Wykonawcê.
7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin sk³adania ofert: 2024-05-23 10:00
8.2.) Miejsce sk³adania ofert: za po¶rednictwem platformy zakupowej marketplanet.pl, pod adresem: https://szpitalprosta.ezamawiajacy.pl/
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-05-23 12:30
8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2024-06-21
INNE PRZETARGI Z KIELC
- EZ/253/2024/UG Zakup i dostawa respiratorów dla potrzeb Klinicznego Oddzia³u Anestezjologii i Intensywnej Terapii Wojewódzkiego Szpitala Zespolonego w Kielcach
- ¦wiadczenie us³ugi w zakresie ca³odobowego ¿ywienia pacjentów
- ¦wiadczenie us³ug medycznych w zakresie pobrania krwi i badania osób zatrzymanych dla KPP Jêdrzejów
- "KONSERWACJA I MONITORING SYSTEMÓW ALARMOWANIA PO¯AROWEGO, W£AMANIA I NAPADU, ELEKTRONICZNEGO SYSTEMU DOZOROWANIA - KD ORAZ KONSERWACJÊ SYSTEMU TELEWIZJI PRZEMYS£OWEJ W MUZEUM NARODOWYM W KIELCACH
- Sukcesywna dostawa produktów spo¿ywczych do Przedszkola Samorz±dowego nr 43 w Kielcach
- "¦wiadczenie us³ug pocztowych w obrocie krajowym oraz dorêczeñ przekazów pieniê¿nych na rzecz MOPR w 2025 roku"
wiêcej: przetargi w Kielcach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Us³uga prania bielizny po¶cielowej, rêczników, ¶cierek, obrusów, narzut, koców, ko³der, poduszek, dywaników, pokrowców w Domu Studenta Nr 7 Uniwersytetu Warszawskiego przy ul. Sulimy 4 w Warszawie
- Uszycie, organizacja przymiarek oraz dostarczenie kompletów strojów dla obs³ugi Pawilonu Polski na Wystawie ¦wiatowej EXPO 2025 Osaka, Kansai
- US£UGI PRALNICZE
- Kompleksowa us³uga prania bielizny szpitalnej, odzie¿y roboczej oraz innego asortymentu wraz z dzier¿aw± bielizny i wdro¿eniem systemu radiowej identyfikacji bielizny.
- US£UGA PRANIA WODNEGO I CZYSZCZENIA CHEMICZNEGO PRZEDMIOTÓW UMUNDUROWANIA I WYEKWIPOWANIA.
- Us³uga sprz±tania pomieszczeñ Wojewódzkiego O¶rodka Ruchu Drogowego w £odzi
wiêcej: Bielizna szpitalna »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.