eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kielce¦wiadczenie kompleksowej us³ugi w zakresie prania



Og³oszenie z dnia 2024-06-18


Powi±zane og³oszenia:

Og³oszenie o wyniku postêpowania
Us³ugi
¦wiadczenie kompleksowej us³ugi w zakresie prania

SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY

1.1.) Rola zamawiaj±cego

Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego

1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: ¦wiêtokrzyskie Centrum Matki i Noworodka - Szpital Specjalistyczny w Kielcach

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 290503911

1.5) Adres zamawiaj±cego

1.5.1.) Ulica: ul. Prosta 30

1.5.2.) Miejscowo¶æ: Kielce

1.5.3.) Kod pocztowy: 25-371

1.5.4.) Województwo: ¶wiêtokrzyskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL721 - Kielecki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: a.cieslik@szpitalprosta.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.szpgin.kielce.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania:

https://szpitalprosta.ezamawiajacy.pl/

1.7.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zak³ad opieki zdrowotnej

1.8.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Og³oszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

¦wiadczenie kompleksowej us³ugi w zakresie prania

2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-8c4d61cb-11bc-11ef-a7f7-6221b72ad4fc

2.5.) Numer og³oszenia: 2024/BZP 00370899

2.6.) Wersja og³oszenia: 01

2.7.) Data og³oszenia: 2024-06-18

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak

2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2024/BZP 00265293/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:

1.3.2 Kompleksowa us³uga prania

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa by³o poprzedzone og³oszeniem o zamówieniu/og³oszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer og³oszenia: 2024/BZP 00322138

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn± Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: SAG ZP-05/2024

4.2.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Us³ugi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest: Przedmiotem zamówienia jest ¶wiadczenie kompleksowej us³ugi w zakresie prania, prasowania, maglowania, czyszczenia na sucho, dezynfekcji, reperacji, wynajmu bielizny szpitalnej (p³askiej, po¶cielowej, operacyjnej, odzie¿y operacyjnej) w systemie RFID UHF lub równowa¿nym i innego asortymentu bêd±cego w³asno¶ci± Zamawiaj±cego oraz transportu bielizny szpitalnej wraz z za³adunkiem i roz³adunkiem w siedzibie Zamawiaj±cego
1. Wykonanie us³ugi polegaæ bêdzie na:
1) wynajmie bielizny szpitalnej posiadaj±cej trwa³e oznakowanie w systemie RFID UHF lub równowa¿nym. Po zakoñczeniu okresu obowi±zywania umowy ca³o¶æ wynajmowanej bielizny szpitalnej przechodzi na w³asno¶æ Zamawiaj±cego,
2) odbiorze do prania i dezynfekcji od Zamawiaj±cego brudnej bielizny szpitalnej wynajmowanej i w³asnej Zamawiaj±cego oraz innego asortymentu Zamawiaj±cego, z magazynu brudnej bielizny znajduj±cego siê w lokalizacji Zamawiaj±cego,
3) czyszczeniu i praniu,
4) suszeniu,
5) maglowaniu lub prasowaniu bielizny szpitalnej,
6) segregowaniu, pakowaniu,
7) wykonywaniu drobnych napraw: przyszywaniu guzików (wymiana lub uzupe³nienie braków), troczków, zszywaniu, cerowaniu, naprawie lub wymianie zamków b³yskawicznych, zatrzasków, itp.,
8) dostarczaniu upranej bielizny szpitalnej wynajmowanej i w³asnej oraz innego asortymentu Zamawiaj±cego wraz z wniesieniem jej do magazynu czystej bielizny znajduj±cego siê w lokalizacji Zamawiaj±cego,
9) zapewnienie systemu RFID UHF lub równowa¿nego pozwalaj±cego na identyfikacjê i ewidencjê wynajmowanej bielizny i odzie¿y szpitalnej przyjmowanej upranej i oddawanej do prania z poszczególnych oddzia³ów i innych jednostek organizacyjnych Szpitala; umo¿liwiaj±cego bezdotykowe liczenie bielizny oznakowanej tagami RFID UHF lub równowa¿nymi oraz wa¿enie. System zachowa mo¿liwo¶æ rozliczeñ ilo¶ciowych (sztuki i waga) dla wyodrêbnionych grup asortymentowych lub przedmiotów tak¿e w procesie wykonywania us³ugi tj. u Wykonawcy. Ewidencjonowanie przedmiotów w systemie bêdzie odbywa³o siê przez skanowanie zbiorowe tagów RFID UHF lub równowa¿nych oraz wa¿enie. Urz±dzenia obs³uguj±ce system oznaczenia bielizny przy u¿yciu tagów RFID UHF lub równowa¿nych maj± umo¿liwiæ odczyt zawarto¶ci opakowania w taki sposób, ¿e w systemie znajd± siê informacje o asortymencie, ilo¶ci, wadze przedmiotów oznaczonych tagami RFID UHF lub równowa¿nymi i ³±cznej masie pozosta³ych przedmiotów. Zamawiaj±cy oczekuje od zapewnionego oprogramowania funkcjonalno¶ci w zakresie generowania raportów obejmuj±cych przekazywan± bieliznê do prania oraz przyjmowan± czyst± bieliznê (sztuki i kilogramy) z mo¿liwo¶ci± generowania raportów zbiorczych.
10) wyposa¿enie Zamawiaj±cego w szafê vendingow± do wydawania odzie¿y operacyjnej oraz w zrzutniê do zbierania brudnej odzie¿y operacyjnej w systemie RFID lub równowa¿nym w pe³ni zintegrowanym z systemem. Wymagania dotycz±ce szaf vendingowych:
- urz±dzenie do wydawania odzie¿y: wymiary max. 199 cm wysoko¶æ, 99 cm szeroko¶æ, 89 cm g³êboko¶æ, liczba lokacji – minimum 200
- zrzutnia: wymiary max. 199 cm wysoko¶æ, 89 cm szeroko¶æ, 89 cm g³êboko¶æ.
Urz±dzenia musz± byæ wyposa¿one w lampy UV oraz kamery rejestruj±ce moment pobrania oraz zrzutu odzie¿y.
11) wyposa¿eniu magazynu brudnego Zamawiaj±cego w bramkê do odczytywania bielizny wraz z zintegrowan± wag± w systemie RFID oraz wyposa¿eniu magazynu czystego w stó³ wydawczy z zintegrowan± wag± w systemie RFID wraz z przeszkoleniem pracowników Zamawiaj±cego w zakresie obs³ugi oprogramowania do prowadzenia systemu rozliczeñ przy zastosowaniu technologii RFID UHF lub równowa¿nego
12) bie¿±cemu zaopatrywaniu Zamawiaj±cego w worki wielokrotnego u¿ycia na pranie
13) Zamawiaj±cy wymaga stosowania profesjonalnych ¶rodków pior±cych i dezynfekuj±cych:
a) zgodnych z obowi±zuj±cymi w okresie wykonywania us³ugi przepisami prawa,
b) gwarantuj±cych w³a¶ciw± jako¶æ prania i nie powoduj±cych przyspieszonego zu¿ycia bielizny,
c) zapewniaj±cych odpowiedni poziom bieli, trwa³o¶ci koloru, inkrustacji tkanin, wytrzyma³o¶ci bielizny na rozci±ganie, odpowiednie walory u¿ytkowe.

4.5.3.) G³ówny kod CPV: 98310000-9 - Us³ugi prania i czyszczenia na sucho

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

98312000-3 - Us³ugi czyszczenia wyrobów w³ókienniczych

98311000-6 - Us³ugi odbierania prania

98315000-4 - Us³ugi prasowania

98393000-4 - Us³ugi krawieckie

39518000-6 - Bielizna szpitalna

SEKCJA V ZAKOÑCZENIE POSTÊPOWANIA

5.1.) Postêpowanie zakoñczy³o siê zawarciem umowy albo uniewa¿nieniem postêpowania: Postêpowanie/cze¶æ postêpowania zakoñczy³a siê zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od M¦P: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwach EOG innych ni¿ pañstwo zamawiaj±cego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najni¿sz± cen± lub kosztem: 988920,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwy¿sz± cen± lub kosztem: 988920,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 988920,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcjê elektroniczn±: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofert± wariantow±: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zosta³o udzielone wykonawcom wspólnie ubiegaj±cym siê o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielko¶æ przedsiêbiorstwa wykonawcy: ¦redni przedsiêbiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: TOM-MARG ZPCH Sp.z.o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6790010331

7.3.3) Ulica: P³k. Stanis³awa D±bka 16

7.3.4) Miejscowo¶æ: Kraków

7.3.5) Kod pocztowy: 30-732

7.3.6.) Województwo: ma³opolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania czê¶ci zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-06-05

8.2.) Warto¶æ umowy/umowy ramowej: 988920,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesi±ce

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.