eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi GdańskDostawa urządzeń klimatyzacji wraz z montażem, instalacją i uruchomieniem w budynku PFB.



Ogłoszenie z dnia 2024-05-14


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
Dostawa urządzeń klimatyzacji wraz z montażem, instalacją i uruchomieniem w budynku PFB.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Nazwa zamawiającego: POLSKA FILHARMONIA BAŁTYCKA IM.FRYDERYKA CHOPINA W GDAŃSKU

1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 190317940

1.4.) Adres zamawiającego:

1.4.1.) Ulica: ul. Ołowianka 1

1.4.2.) Miejscowość: Gdańsk

1.4.3.) Kod pocztowy: 80-751

1.4.4.) Województwo: pomorskie

1.4.5.) Kraj: Polska

1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL633 - Trójmiejski

1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@pfb.gda.pl

1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://filharmonia.gda.pl/

1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - państwowe i samorządowe instytucje kultury

1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Rekreacja, kultura i religia

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00323170

2.2.) Data ogłoszenia: 2024-05-14

SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA

3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2024/BZP 00291499

3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01

3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

4.1.5. Wartość zamówienia

Przed zmianą:
520302,27

Po zmianie:
570000,00

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

4.2.2. Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przed zmianą:
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa urządzeń klimatyzacji wraz z montażem, instalacją i uruchomieniem w budynku PFB. Nr referencyjny nadany przez Zamawiającego: DTE.271.179.2024.
2. Przedmiot zamówienia obejmuje:
1) Dostawę 4 sztuk agregatów zewnętrznych wraz z osprzętem,
2) Dostawę 21 sztuk klimatyzatorów kasetonowych wraz z osprzętem, w tym:
a) 3,6 kW – 5 sztuk
b) 5,6 kW – 1 sztuka
c) 4,5 kW – 4 sztuki
d) 7,1 kW – 3 sztuki
e) 8 kW – 4 sztuki
f) 600x600 1,7 kW – 3 sztuki
g) 600x600 2,2 kW – 1 sztuka
3) Dostawę 6 sztuk kompaktowych klimatyzatorów naściennych wraz z osprzętem, w tym:
a) 2,8 kW – 2 sztuki
b) 3,6 kW – 1 sztuka
c) 4,5 kW – 2 sztuki
d) 7,1 kW – 1 sztuka
4) Dostawę materiałów budowlanych i wykonanie robót budowlanych w budynku PFB związanych z montażem wskazanych w punktach 1)-3) urządzeń,
5) Dostawę części, urządzeń, materiałów elektrycznych i wykonanie prac elektrycznych związanych z instalacją wskazanych w punktach 1)-3) urządzeń,
6) Zapewnienie specjalistycznej obsługi technicznej wykonania przedmiotu zamówienia,
7) Integrację z automatyką BMS-VRF PFB, zgodnie z opisem wskazanym w punkcie 4.3) niniejszego rozdziału,
8) Uruchomienie i wykonanie pomiarów technicznych całej instalacji klimatyzacji.
3. Przedmiot zamówienia nie został podzielony na części. Ze względu na wielkość i zakres przedmiotu zamówienia – poszczególne urządzenia składające się na całość instalacji klimatyzacji z kompatybilnym osprzętem – brak podziału na części nie ograniczy konkurencji ani nie przysporzy wykonawcom nadmiernych trudności technicznych, a wszystkie dostarczone materiały i wykonane prace muszą być ze sobą kompatybilne i wzajemnie się uzupełniać.
4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z wymaganiami znajduje się w
1) załączniku nr 2 do SWZ – Dokumentacji projektowej, obejmującej w szczególności:
a) inwentaryzację budowlaną na potrzeby projektu klimatyzacji pomieszczeń biurowych i garderób na parterze, I piętrze, II piętrze w budynku PFB,
b) projekt instalacji klimatyzacji pomieszczeń biurowych, garderób na parterze, I piętrze, II piętrze w budynku PFB – projekt techniczny instalacje sanitarne (opis techniczny i rysunki),
c) projekt instalacji klimatyzacji pomieszczeń biurowych, garderob na parterze, I piętrze, II piętrze w budynku PFB – projekt wielobranżowy + BIOZ (opis budowlany, rysunki, STWOIRB)
d) opracowanie wykonania instalacji elektrycznych zasilania urządzeń klimatyzacji pomieszczeń biurowych, garderób na parterze, I piętrze, II piętrze w budynku PFB (opis techniczny, wykonawczy, specyfikacja techniczna, rysunki, przedmiar);
2) załączniku nr 3 do SWZ – Wzorze umowy,
3) opisie integracji z automatyką BMS-VRF, wskazanym poniżej:
 Opis integracji automatyki BMS-VRF – klimatyzacja parter – 1 piętro – 2 piętro – strop techniczny:
Instalowany układ klimatyzacji segment B w budynku PFB na parterze, 1 piętro, 2 piętro i jednostki zewnętrzne montowane na stropie technicznym zgodnie z projektem technicznym budowlanym i projektem technicznym elektrycznym należy zintegrować z istniejącym systemem BMS EBO od Schneider-Electric w budynku PFB.
Integrację należy wykonać za pomocą interfejsu BACnet IP (jeśli producent nie zapewnia, to dopuszcza się również Modbus TCP) z wykorzystaniem dedykowanej bramki komunikacyjnej producenta układów VRF.
Interfejs musi umożliwiać dostęp do wszystkich danych udostępnianych przez system VRF, ale zakres integracji nie może być mniejszy niż:
• załączenie i wyłączenie - sterowanie i odczyt stanu dla każdej jednostki wewnętrznej,
• temperatura zadana - sterowanie i odczyt stanu dla każdej jednostki wewnętrznej,
• temperatura w pomieszczeniu (odczyt z czujnika w pilocie przewodowym) - odczyt dla każdej jednostki wewnętrznej,
• prędkość wentylatorów – sterowanie i odczyt stanu dla każdej jednostki wewnętrznej,
• położeniem lameli kierunkowych – sterowanie i odczyt stanu (jeśli odczyt występuje) dla każdej jednostki wewnętrznej,
• tryb pracy jednostki (grzanie/chłodzenie itp.) – sterowanie i odczyt dla każdej jednostki wewnętrzne,
• alarmy (kod błędu) jednostki wewnętrznej – odczyt dla każdej jednostki wewnętrznej z możliwością kasowania alarmu filtra,
• blokowanie całkowite i częściowe (np. blokada zmiany trybu pracy) sterowania lokalnego (pilota) - dla każdej jednostki wewnętrznej,
• alarmy (kod błędu) jednostki zewnętrznej – odczyt dla każdej jednostki zewnętrznej.
W przypadku, gdy jednostki wewnętrzne (w jednym pomieszczeniu) są połączone w grupę, sterowania dla grupy, ale odczyt stanu każdej jednostki z osobna. Interfejs musi umożliwiać jednoczesne sterowanie lokalne (pilot) i zdalne (system BMS) z możliwością blokady sterowania lokalnego (pilota).
5. Oferowany towar ma być fabrycznie nowy, nieużywany oraz nieeksponowany na wystawach lub imprezach targowych, sprawny technicznie, bezpieczny, kompletny i gotowy do pracy, wyprodukowany nie wcześniej niż w 2023 r., a także musi spełniać wymagania techniczno- funkcjonalne opisane w dokumentach zamówienia. Nie dopuszcza się stosowania urządzeń i akcesoriów montażowych wytworzonych jako wykonanie warsztatowe przez Wykonawcę.
6. Inwestycja jest w trakcie procedowania pozwolenia na budowę.
7. Wykonawca udziela gwarancji na dostarczone urządzenia, zgodnie z gwarancją producenta, a także na wykonane prace instalacyjne i budowlane. Zamawiający zwraca uwagę Wykonawców ubiegających się o udzielenie zamówienia na warunki gwarancyjne określone we wzorze umowy, w paragrafie nr 7, w tym na minimalny wymagany okres gwarancji 36 miesięcy dla dostarczonych urządzeń wraz z osprzętem oraz na wykonane prace montażowe i instalacyjne, maksymalny 24-godzinny czas reakcji, konieczność autoryzowanego serwisu w Polsce.
8. Kod CPV: 39717200-3 Urządzenia klimatyzacyjne, 45331220-4 Instalowanie urządzeń klimatyzacyjnych, 45310000-3 Roboty instalacyjne elektryczne, 45311200-2 Roboty w zakresie instalacji elektrycznych, 45000000-7: Roboty budowlane, 45300000-0: Roboty budowlane w zakresie instalacji budowlanych.
9. OBOWIĄZEK WIZJI LOKALNEJ:
1) Zgodnie z art. 131, ust. 2 Ustawy PZP, Zamawiający ustala obowiązek odbycia przez Wykonawców wizji lokalnej przed złożeniem oferty ze względu na specyfikę przedmiotu zamówienia. Budynek, do którego dostarczane będą urządzenia i w którym prowadzone będą montaż, prace budowlane i instalacja, wpisany jest jako budynek należący do zespołu obiektów elektrociepłowni Ołowianka w Gdańsku pod nr 886 - dawny rejestr zabytków woj. gdańskiego elektrownia Ołowianka (obecnie nr 529), do rejestru zabytków Decyzją Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków w Gdańsku z dnia 30.12.1983 r. Ponadto budynek, w tym wskazane w załączniku nr 2 do niniejszej SWZ (dokumentacji projektowej) pomieszczenia, użytkowany jest w godzinach 6:00 – 23:00 przez różne grupy zawodowe (muzycy, podmioty zewnętrzne, administracja). Zamawiający wskazuje, że aby złożyć wiążącą ofertę Wykonawca (lub jego upoważniony przedstawiciel) musi zapoznać się z okolicznościami w miejscu wykonywania dostawy i niezbędnych prac montażowych.
2) Wizja lokalna odbędzie się, zgodnie z poniższymi zapisami:
a) Zamawiający ustala wizję lokalną w terminie 7-9 maja 2024 r., w godzinach 11:00 – 14:00 w siedzibie Zamawiającego, tj. Wejście „D” do budynku głównego PFB, przy ul. Ołowianka 1 w Gdańsku;
b) Zbiórka Wykonawców odbywa się przy recepcji Zamawiającego, tj. wewnątrz budynku od wejścia „D” o pełnych godzinach i potrwa maksymalnie do 10 minut, tj. o godzinie 11:00, 12:00 oraz 13:00. Zamawiający nie przewiduje większej ilości tur wizji lokalnej w trakcie jednego dnia roboczego;
c) Wykonawcy, którzy ominą turę w danej godzinie zobowiązani będą do oczekiwania na następną turę wizji lokalnej;
d) Wykonawca lub jego upoważniony przedstawiciel zobowiązany będzie do wpisu do rejestru Wykonawców odbywających wizję lokalną poprzez przekazanie swoich danych oraz złożenie podpisu: imię, nazwisko, nazwa spółki Wykonawcy oraz NIP, REGON, KRS (jeśli dotyczy), funkcja w spółce Wykonawcy;
e) Rejestr w postaci papierowej prowadzi i będzie posiadać podczas wizji lokalnej ww. terminach gł. spec. ds. zamówień publicznych, który obecny będzie w trakcie wizji lokalnej w charakterze porządkowym i organizacyjnym;
f) Wykonawca lub jego upoważniony przedstawiciel zgłasza Zamawiającemu na zasadach określonych w art. 284 Ustawy Pzp, tj. gdy wpłyną do Zamawiającego, zgodnie z zapisami Rozdziału 9 niniejszej SWZ (za pośrednictwem Platformy zakupowej przy użyciu zakładki „Korespondencja”) chęć udziału w wizji lokalnej do dnia 9 maja 2024 r. do godziny 12:30 ze wskazaniem dnia oraz przewidywanej godziny obecności w siedzibie Zamawiającego; w przypadku zgłoszenia do 12:30 w dniu 9.05.2024 możliwy termin wizji to dzień 9.05.2024 r., godzina 13:00;
g) Zamawiający przewiduje, że jedna tura wizji lokalnej potrwa maksymalnie 45 minut;
h) Podczas wizji lokalnej Zamawiający nie udziela odpowiedzi na pytania lub wnioski Wykonawców. Pytania albo wnioski, Zamawiający uwzględni na zasadach określonych w art. 284 Ustawy Pzp, tj. gdy wpłyną do Zamawiającego, zgodnie z zapisami Rozdziału 9 niniejszej SWZ (za pośrednictwem Platformy zakupowej przez opcję „zadaj pytanie” lub przy użyciu zakładki „Korespondencja”) oraz w ustawowo wskazanym terminie;
3) W trakcie wizji lokalnej Wykonawcy/ wykonawcom towarzyszyć będzie minimum jeden pracownik Zamawiającego.
4) Wykonawcy przystępujący do wizji zobowiązani są posiadać:
a) Dokument potwierdzający tożsamość w przypadku rejestrowych przedstawicieli Wykonawcy oraz pełnomocnictwo i dokument potwierdzający tożsamość (w przypadku pełnomocników)
b) Przynajmniej część rysunkową dokumentacji projektowej w wersji elektronicznej (na smartfonie, tablecie, laptopie itp.).
5) Odbycie wizji lokalnej nie pozbawia wykonawców prawa zwrócenia się o wyjaśnienie lub zmianę treści SWZ dotyczącej opisu przedmiotu zamówienia lub warunków realizacji zamówienia.

Po zmianie:
I. OPZ
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa urządzeń klimatyzacji wraz z montażem, instalacją i uruchomieniem w budynku PFB. Nr referencyjny nadany przez Zamawiającego: DTE.271.179.2024.
2. Przedmiot zamówienia obejmuje:
1) Dostawę 4 sztuk agregatów zewnętrznych wraz z osprzętem,
2) Dostawę 21 sztuk klimatyzatorów kasetonowych wraz z osprzętem, w tym: a) 3,6 kW – 5 sztuk, b) 5,6 kW – 1 sztuka, c) 4,5 kW – 4 sztuki, d) 7,1 kW – 3 sztuki, e) 8 kW – 4 sztuki, f) 600x600 1,7 kW – 3 sztuki, g) 600x600 2,2 kW – 1 sztuka
3) Dostawę 6 sztuk kompaktowych klimatyzatorów naściennych wraz z osprzętem, w tym: a) 2,8 kW – 2 sztuki, b) 3,6 kW – 1 sztuka, c) 4,5 kW – 2 sztuki, d) 7,1 kW – 1 sztuka.
4) Dostawę materiałów budowlanych i wykonanie robót budowlanych w budynku PFB związanych z montażem wskazanych w punktach 1)-3) urządzeń,
5) Dostawę części, urządzeń, materiałów elektrycznych i wykonanie prac elektrycznych związanych z instalacją wskazanych w punktach 1)-3) urządzeń,
6) Zapewnienie specjalistycznej obsługi technicznej wykonania przedmiotu zamówienia,
7) Integrację z automatyką BMS-VRF PFB, zgodnie z opisem wskazanym w punkcie 4.3) niniejszego rozdziału,
8) Uruchomienie i wykonanie pomiarów technicznych całej instalacji klimatyzacji,
9) Wykonywanie serwisu urządzeń w okresie udzielonej przez Wykonawcę gwarancji, według zapotrzebowania, zgodnie z zapisami paragrafu 8 wzoru umowy,
10) Wykonywanie czynności zgodnie z ustawą z dnia 15 maja 2015 r. o substancjach zubożających warstwę ozonową oraz o niektórych fluorowanych gazach cieplarnianych (Dz.U.2020.2065), w terminach wskazanych przez Centralny Rejestr Operatorów Urządzeń i Systemów Ochrony Przeciwpożarowej, zgodnie z zapisami paragrafu 8 wzoru umowy.
3. Przedmiot zamówienia nie został podzielony na części. Ze względu na wielkość i zakres przedmiotu zamówienia – poszczególne urządzenia składające się na całość instalacji klimatyzacji z kompatybilnym osprzętem – brak podziału na części nie ograniczy konkurencji ani nie przysporzy wykonawcom nadmiernych trudności technicznych, a wszystkie dostarczone materiały i wykonane prace muszą być ze sobą kompatybilne i wzajemnie się uzupełniać.
4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z wymaganiami znajduje się w
1) załączniku nr 2 do SWZ – Dokumentacji projektowej, obejmującej w szczególności:
a) inwentaryzację budowlaną na potrzeby projektu klimatyzacji pomieszczeń biurowych i garderob na parterze, I piętrze, II piętrze w budynku PFB,
b) projekt instalacji klimatyzacji pomieszczeń biurowych, garderób na parterze, I piętrze, II piętrze w budynku PFB – projekt techniczny instalacje sanitarne (opis techniczny i rysunki),
c) projekt instalacji klimatyzacji pomieszczeń biurowych, garderób na parterze, I piętrze, II piętrze w budynku PFB – projekt wielobranżowy + BIOZ (opis budowlany, rysunki, STWOIRB)
d) opracowanie wykonania instalacji elektrycznych zasilania urządzeń klimatyzacji pomieszczeń biurowych, garderób na parterze, I piętrze, II piętrze w budynku PFB (opis techniczny, wykonawczy, specyfikacja techniczna, rysunki, przedmiar);
e) ODPOWIEDZIACH NA PYTANIA WYKONAWCÓW;
2) załączniku nr 3 do SWZ – Wzorze umowy,
3) opisie integracji z automatyką BMS-VRF, wskazanym poniżej: Opis integracji automatyki BMS-VRF – klimatyzacja parter – 1 piętro – 2 piętro – strop techniczny: Instalowany układ klimatyzacji segment B w budynku PFB na parterze, 1 piętro, 2 piętro i jednostki zewnętrzne montowane na stropie technicznym zgodnie z projektem technicznym budowlanym i projektem technicznym elektrycznym należy zintegrować z istniejącym systemem BMS EBO od Schneider-Electric w budynku PFB.
Integrację należy wykonać za pomocą interfejsu BACnet IP (jeśli producent nie zapewnia, to dopuszcza się również Modbus TCP) z wykorzystaniem dedykowanej bramki komunikacyjnej producenta układów VRF. Interfejs musi umożliwiać dostęp do wszystkich danych udostępnianych przez system VRF, ale zakres integracji nie może być mniejszy niż:
• załączenie i wyłączenie - sterowanie i odczyt stanu dla każdej jednostki wewnętrznej,
• temperatura zadana - sterowanie i odczyt stanu dla każdej jednostki wewnętrznej,
• temperatura w pomieszczeniu (odczyt z czujnika w pilocie przewodowym) - odczyt dla każdej jednostki wewnętrznej,
• prędkość wentylatorów – sterowanie i odczyt stanu dla każdej jednostki wewnętrznej,
• położeniem lameli kierunkowych – sterowanie i odczyt stanu (jeśli odczyt występuje) dla każdej jednostki wewnętrznej,
• tryb pracy jednostki (grzanie/chłodzenie itp.) – sterowanie i odczyt dla każdej jednostki wewnętrzne,
• alarmy (kod błędu) jednostki wewnętrznej – odczyt dla każdej jednostki wewnętrznej
z możliwością kasowania alarmu filtra,
• blokowanie całkowite i częściowe (np. blokada zmiany trybu pracy) sterowania lokalnego (pilota) - dla każdej jednostki wewnętrznej,
• alarmy (kod błędu) jednostki zewnętrznej – odczyt dla każdej jednostki zewnętrznej.
W przypadku, gdy jednostki wewnętrzne (w jednym pomieszczeniu) są połączone w grupę, sterowania dla grupy, ale odczyt stanu każdej jednostki z osobna. Interfejs musi umożliwiać jednoczesne sterowanie lokalne (pilot) i zdalne (system BMS) z możliwością blokady sterowania lokalnego (pilota).
5. Oferowany towar ma być fabrycznie nowy, nieużywany oraz nieeksponowany na wystawach lub imprezach targowych, sprawny technicznie, bezpieczny, kompletny i gotowy do pracy, wyprodukowany nie wcześniej niż w 2023 r., a także musi spełniać wymagania techniczno- funkcjonalne opisane w dokumentach zamówienia. Nie dopuszcza się stosowania urządzeń i akcesoriów montażowych wytworzonych jako wykonanie warsztatowe przez Wykonawcę.
6. Inwestycja jest w trakcie procedowania pozwolenia na budowę.
7. Wykonawca udziela gwarancji na dostarczone urządzenia, zgodnie z gwarancją producenta, a także na wykonane prace instalacyjne i budowlane. Zamawiający zwraca uwagę Wykonawców ubiegających się o udzielenie zamówienia na warunki gwarancyjne określone we wzorze umowy, w paragrafie nr 7, oraz na warunki serwisowe określone w paragrafie 8, w tym na minimalny wymagany okres gwarancji 36 miesięcy dla dostarczonych urządzeń wraz z osprzętem oraz na wykonane prace montażowe i instalacyjne, maksymalny 8-godzinny czas reakcji (dla gwarancji i serwisu), konieczność autoryzowanego serwisu w Obszarze Metropolitalnym Gdańsk-Gdynia-Sopot (+ 50 km od jego granic).
8. Kod CPV: 39717200-3 Urządzenia klimatyzacyjne, 45331220-4 Instalowanie urządzeń klimatyzacyjnych, 45310000-3 Roboty instalacyjne elektryczne, 45311200-2 Roboty w zakresie instalacji elektrycznych, 45000000-7: Roboty budowlane, 45300000-0: Roboty budowlane w zakresie instalacji budowlanych.
9. OBOWIĄZEK WIZJI LOKALNEJ - szczegóły w informacjach dodatkowych niniejszego ogłoszenia oraz SWZ, Rozdział 3, ustęp3. Zamawiający wskazuje, że aby złożyć wiążącą ofertę Wykonawca (lub jego upoważniony przedstawiciel) musi zapoznać się z okolicznościami w miejscu wykonywania dostawy i niezbędnych prac montażowych.
II. Termin wykonania całości prac (rozliczenie ryczałtowe) to 30.09.2024 r. przy czym termin wykonania zamówienia (dostawy urządzeń, montażu, instalacji i uruchomienia) DLA PIERWSZEJ KONDYGNACJI BUDYNKU (PIERWSZE PIĘTRO) – pomieszczenia biurowe) W TERMINIE DO 12 SIERPNIA 2024 R.

3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:

SEKCJA IX - POZOSTAŁE INFORMACJE

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

9.1. Informacje dodatkowe

Przed zmianą:
ZAMAWIAJĄCY USTANAWIA OBOWIĄZEK WIZJI LOKALNEJ:
1) Zgodnie z art. 131, ust. 2 Ustawy PZP, Zamawiający ustala obowiązek odbycia przez Wykonawców wizji lokalnej przed złożeniem oferty ze względu na specyfikę przedmiotu zamówienia. Budynek, do którego dostarczane będą urządzenia i w którym prowadzone będą montaż, prace budowlane i instalacja, wpisany jest jako budynek należący do zespołu obiektów elektrociepłowni Ołowianka w Gdańsku pod nr 886 - dawny rejestr zabytków woj. gdańskiego elektrownia Ołowianka (obecnie nr 529), do rejestru zabytków Decyzją Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków w Gdańsku z dnia 30.12.1983 r. Ponadto budynek, w tym wskazane w załączniku nr 2 do niniejszej SWZ (dokumentacji projektowej) pomieszczenia, użytkowany jest w godzinach 6:00 – 23:00 przez różne grupy zawodowe (muzycy, podmioty zewnętrzne, administracja). Zamawiający wskazuje, że aby złożyć wiążącą ofertę Wykonawca (lub jego upoważniony przedstawiciel) musi zapoznać się z okolicznościami w miejscu wykonywania dostawy i niezbędnych prac montażowych.
2) Wizja lokalna odbędzie się, zgodnie z poniższymi zapisami:
a) Zamawiający ustala wizję lokalną w terminie 7-9 maja 2024 r., w godzinach 11:00 – 14:00 w siedzibie Zamawiającego, tj. Wejście „D” do budynku głównego PFB, przy ul. Ołowianka 1 w Gdańsku;
b) Zbiórka Wykonawców odbywa się przy recepcji Zamawiającego, tj. wewnątrz budynku od wejścia „D” o pełnych godzinach i potrwa maksymalnie do 10 minut, tj. o godzinie 11:00, 12:00 oraz 13:00. Zamawiający nie przewiduje większej ilości tur wizji lokalnej w trakcie jednego dnia roboczego;
c) Wykonawcy, którzy ominą turę w danej godzinie zobowiązani będą do oczekiwania na następną turę wizji lokalnej;
d) Wykonawca lub jego upoważniony przedstawiciel zobowiązany będzie do wpisu do rejestru Wykonawców odbywających wizję lokalną poprzez przekazanie swoich danych oraz złożenie podpisu: imię, nazwisko, nazwa spółki Wykonawcy oraz NIP, REGON, KRS (jeśli dotyczy), funkcja w spółce Wykonawcy;
e) Rejestr w postaci papierowej prowadzi i będzie posiadać podczas wizji lokalnej ww. terminach gł. spec. ds. zamówień publicznych, który obecny będzie w trakcie wizji lokalnej w charakterze porządkowym i organizacyjnym;
f) Wykonawca lub jego upoważniony przedstawiciel zgłasza Zamawiającemu na zasadach określonych w art. 284 Ustawy Pzp, tj. gdy wpłyną do Zamawiającego, zgodnie z zapisami Rozdziału 9 niniejszej SWZ (za pośrednictwem Platformy zakupowej przy użyciu zakładki „Korespondencja”) chęć udziału w wizji lokalnej do dnia 9 maja 2024 r. do godziny 12:30 ze wskazaniem dnia oraz przewidywanej godziny obecności w siedzibie Zamawiającego; w przypadku zgłoszenia do 12:30 w dniu 9.05.2024 możliwy termin wizji to dzień 9.05.2024 r., godzina 13:00;
g) Zamawiający przewiduje, że jedna tura wizji lokalnej potrwa maksymalnie 45 minut;
h) Podczas wizji lokalnej Zamawiający nie udziela odpowiedzi na pytania lub wnioski Wykonawców. Pytania albo wnioski, Zamawiający uwzględni na zasadach określonych w art. 284 Ustawy Pzp, tj. gdy wpłyną do Zamawiającego, zgodnie z zapisami Rozdziału 9 niniejszej SWZ (za pośrednictwem Platformy zakupowej przez opcję „zadaj pytanie” lub przy użyciu zakładki „Korespondencja”) oraz w ustawowo wskazanym terminie;
3) W trakcie wizji lokalnej Wykonawcy/ wykonawcom towarzyszyć będzie minimum jeden pracownik Zamawiającego.
4) Wykonawcy przystępujący do wizji zobowiązani są posiadać:
a) Dokument potwierdzający tożsamość w przypadku rejestrowych przedstawicieli Wykonawcy oraz pełnomocnictwo i dokument potwierdzający tożsamość (w przypadku pełnomocników)
b) Przynajmniej część rysunkową dokumentacji projektowej w wersji elektronicznej (na smartfonie, tablecie, laptopie itp.)
5) Odbycie wizji lokalnej nie pozbawia wykonawców prawa zwrócenia się o wyjaśnienie lub zmianę treści SWZ dotyczącej opisu przedmiotu zamówienia lub warunków realizacji zamówienia.

Po zmianie:
OBOWIĄZEK WIZJI LOKALNEJ:
1) Zgodnie z art. 131, ust. 2 Ustawy PZP, Zamawiający ustala obowiązek odbycia przez Wykonawców wizji lokalnej przed złożeniem oferty ze względu na specyfikę przedmiotu zamówienia (wyjaśnienie w SWZ, Rozdział 3, ustęp 9); Zamawiający wskazuje, że aby złożyć wiążącą ofertę Wykonawca (lub jego upoważniony przedstawiciel) musi zapoznać się z okolicznościami w miejscu wykonywania dostawy i niezbędnych prac montażowych.
2) Wizja lokalna odbędzie się, zgodnie z poniższymi zapisami:
a) Zamawiający ustala wizję lokalną w terminie 7-9 maja 2024 r., oraz w godzinach 11:00 – 14:00 w siedzibie Zamawiającego, tj. Wejście „D” do budynku głównego PFB, przy ul. Ołowianka 1 w Gdańsku; wizja lokalna możliwa będzie także na indywidualny wniosek Wykonawcy, złożony na zasadach określonych w Rozdziale 9 niniejszej SWZ (za pośrednictwem Platformy zakupowej przy użyciu zakładki „Korespondencja”), który wpłynie do Zamawiającego nie później niż na 4 dni przed upływem terminu składania ofert;
b) Zbiórka Wykonawców odbywa się przy recepcji Zamawiającego, tj. wewnątrz budynku od wejścia „D” o pełnych godzinach i potrwa maksymalnie do 10 minut, tj. o godzinie 11:00, 12:00 oraz 13:00. Zamawiający nie przewiduje większej ilości tur wizji lokalnej w trakcie jednego dnia roboczego;
c) Wykonawcy, którzy ominą turę w danej godzinie zobowiązani będą do oczekiwania na następną turę wizji lokalnej;
d) Wykonawca lub jego upoważniony przedstawiciel zobowiązany będzie do wpisu do rejestru Wykonawców odbywających wizję lokalną poprzez przekazanie swoich danych oraz złożenie podpisu: imię, nazwisko, nazwa spółki Wykonawcy oraz NIP, REGON, KRS (jeśli dotyczy), funkcja w spółce Wykonawcy;
e) Rejestr w postaci papierowej prowadzi i będzie posiadać podczas wizji lokalnej ww. terminach gł. spec. ds. zamówień publicznych, który obecny będzie w trakcie wizji lokalnej w charakterze porządkowym i organizacyjnym;
f) Wykonawca lub jego upoważniony przedstawiciel zgłasza Zamawiającemu na zasadach określonych w art. 284 Ustawy Pzp, tj. gdy wpłyną do Zamawiającego, zgodnie z zapisami Rozdziału 9 niniejszej SWZ (za pośrednictwem Platformy zakupowej przy użyciu zakładki „Korespondencja”) chęć udziału w wizji lokalnej do dnia 9 maja 2024 r. do godziny 12:30 ze wskazaniem dnia oraz przewidywanej godziny obecności w siedzibie Zamawiającego; w przypadku zgłoszenia do 12:30 w dniu 9.05.2024 możliwy termin wizji to dzień 9.05.2024 r., godzina 13:00;
g) Zamawiający przewiduje, że jedna tura wizji lokalnej potrwa maksymalnie 45 minut;
h) Podczas wizji lokalnej Zamawiający nie udziela odpowiedzi na pytania lub wnioski Wykonawców. Pytania albo wnioski, Zamawiający uwzględni na zasadach określonych w art. 284 Ustawy Pzp, tj. gdy wpłyną do Zamawiającego, zgodnie z zapisami Rozdziału 9 niniejszej SWZ (za pośrednictwem Platformy zakupowej przez opcję „zadaj pytanie” lub przy użyciu zakładki „Korespondencja”) oraz w ustawowo wskazanym terminie;
3) W trakcie wizji lokalnej Wykonawcy/ wykonawcom towarzyszyć będzie minimum jeden pracownik Zamawiającego.
4) Wykonawcy przystępujący do wizji zobowiązani są posiadać:
a) Dokument potwierdzający tożsamość w przypadku rejestrowych przedstawicieli Wykonawcy oraz pełnomocnictwo i dokument potwierdzający tożsamość (w przypadku pełnomocników)
b) Przynajmniej część rysunkową dokumentacji projektowej w wersji elektronicznej (na smartfonie, tablecie, laptopie itp.)
5) Odbycie wizji lokalnej nie pozbawia wykonawców prawa zwrócenia się o wyjaśnienie lub zmianę treści SWZ dotyczącej opisu przedmiotu zamówienia lub warunków realizacji zamówienia.

3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:

SEKCJA VIII - PROCEDURA

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

8.1. Termin składania ofert

Przed zmianą:
2024-05-16 10:00

Po zmianie:
2024-05-23 10:00

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

8.3. Termin otwarcia ofert

Przed zmianą:
2024-05-16 10:30

Po zmianie:
2024-05-23 10:30

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

8.4. Termin związania ofertą

Przed zmianą:
2024-06-14

Po zmianie:
2024-06-21

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.