Ogłoszenie z dnia 2023-07-25
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00352685/01 - Modyfikacja z dnia 2024-06-05
- 2024/BZP 00404086/01 - Modyfikacja z dnia 2024-07-09
- 2024/BZP 00252743/01 - Wynik z dnia 2024-03-20
Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawa i montaż elektrycznych mostów oświetleniowych i wciągarek systemu nagłośnienia sali koncertowej.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: WARMIŃSKO-MAZURSKA FILHARMONIA IM. FELIKSA NOWOWIEJSKIEGO W OLSZTYNIE
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 510983077
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Bartosza Głowackiego 1
1.5.2.) Miejscowość: Olsztyn
1.5.3.) Kod pocztowy: 10-447
1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL622 - Olsztyński
1.5.7.) Numer telefonu: 895275176
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@filharmonia.olsztyn.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.filharmonia.olsztyn.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
samorządowa instytucja kultury
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
kultura
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa i montaż elektrycznych mostów oświetleniowych i wciągarek systemu nagłośnienia sali koncertowej.
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-865af623-2ad6-11ee-a60c-9ec5599dddc1
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00324258
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-07-25
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00050626/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.1 Montaż elektrycznych mostów oświetleniowych i wciągarek systemu nagłośnienia sali koncertowej
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://platformazakupowa.pl/pn/filharmonia.olsztyn3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/pn/filharmonia.olsztyn
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: https://platformazakupowa.pl/pn/filharmonia.olsztyn
3.7.) Adres strony internetowej, pod którym są dostępne narzędzia, urządzenia lub formaty plików, które nie są ogólnie dostępne: https://platformazakupowa.pl/pn/filharmonia.olsztyn
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27.04.2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119, s. 1) Strony niniejszej Umowy informują się wzajemnie, że:
1) administratorem danych osobowych w odniesieniu do danych osobowych osób fizycznych wskazanych przez daną Stronę w niniejszej Umowie oraz danych osobowych pracowników i osób do kontaktu lub innych osób odpowiedzialnych za wykonanie Umowy jest druga Strona; dane rejestrowe oraz adresy Stron podane są na wstępie niniejszej Umowy;
2) Strony oświadczają, że osoby, których dane osobowe są zawarte w niniejszej Umowie, wyraziły na to zgodę, w szczególności w ramach wykonywanego stosunku pracy;
3) celami przetwarzania danych osobowych są: wykonanie niniejszej Umowy, rozliczenie podatków i opłat związanych z Umową, zapewnienie bezpieczeństwa przekazywanych danych oraz informacji handlowych;
4) podstawa prawna przetwarzania danych osobowych:
- art. 6 ust. 1 lit. a, b, c i f ogólnego rozporządzenia o ochronie danych z dnia
27 kwietnia 2016 r.;
5) odbiorcami/kategoriami odbiorców danych osobowych będą:
- Strony niniejszej Umowy,
- osoby dedykowane do wykonywania czynności związanych z realizacją niniejszej Umowy, w szczególności pracownicy Stron;
6) dane osobowe będą przechowywane przez okres niezbędny do ustania konieczności przetwarzania z przyczyn związanych z wykonywaniem niniejszej Umowy oraz jej rozliczeniem lub do zgodnego z prawem odwołania zgody na przetwarzanie danych osobowych;
7) osoby, których dane dotyczą posiadają prawo do:
- do żądania dostępu do danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania, przenoszenia danych,
- cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem,
- wniesienia skargi do organu nadzorczego;
8) podanie danych osobowych jest dobrowolne, lecz niezbędne do zawarcia i wykonywania niniejszej Umowy;
9) ewentualne konsekwencje niepodania danych osobowych regulują przepisy prawa powszechnie obowiązującego, z zastrzeżeniem, że wniesienie sprzeciwu lub żądanie usunięcia danych jest podstawą uzasadniającą rozwiązanie niniejszej Umowy w trybie natychmiastowym, z przyczyn dotyczących Strony, która podała dane osobowe, które mają być usunięte lub których przetwarzanie ma zostać zaprzestane; Strony mogą usunąć tę przeszkodę poprzez podanie danych osobowych innych osób, co umożliwi kontynuację wykonania niniejszej Umowy;
10) Zamawiając stosuje monitoring wizyjny nowego budynku Zamawiającego w Olsztynie,
ul. Głowackiego 1, oraz jego otoczenia w celu zapewnienia bezpieczeństwa pracowników
i osób znajdujących się na tym terenie, ochrony mienia, ochrony przeciwpożarowej, kontroli i zachowania w tajemnicy informacji, których ujawnienie mogłoby narazić Zamawiającego na szkodę; monitoring nie obejmuje pomieszczeń sanitarnych, szatni, stołówek oraz palarni;
11) dane osobowe nie będą przekazywane do państwa trzeciego, ani organizacji międzynarodowej;
12) dane osobowe nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany, w szczególności nie będą profilowane.
Zamawiający i Wykonawca upoważniają się wzajemnie do przetwarzania danych osobowych osób wymienionych w niniejszej umowie oraz swoich pracowników, związanych z realizacją niniejszej umowy. Każda ze Stron jest administratorem danych osobowych przekazanych przez drugą Stronę.
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): brak
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: ZP-D-1-2023
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.5.) Wartość zamówienia: 180000,00 PLN
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie dwóch zadań:
-Zadanie nr 1: zaprojektować, dostarczyć i wykonać most oświetleniowy na sali koncertowej Filharmonii nad widownią wraz ze sterowaniem, na kratownicy Quadrasystem-8 metrów w zakresie ruchu 13 metrów, napędzany wciągarką elektryczną,
oraz
-Zadanie nr 2 zaprojektować, dostarczyć i wykonać wciągarki dla systemu centralnego nagłośnienia marki Ohm nad estradą w sali koncertowej Filharmonii.
4.2.6.) Główny kod CPV: 31720000-9 - Urządzenia elektromechaniczne
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
32342412-3 - Głośniki
44212320-8 - Konstrukcje różne
31600000-2 - Sprzęt i aparatura elektryczna
31710000-6 - Sprzęt elektroniczny
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2023-11-30
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 70
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: gwarancja
4.3.6.) Waga: 30
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
1) Warunkiem udziału w postępowaniu jest należyte wykonanie inwestycji w zakresie wciągarek technologii sceny/estrady do kwoty 500 000 zł w ostatnich 3 lat licząc wstecz od dnia, w którym upływa termin składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie:2) Warunkiem udziału w postępowaniu jest dysponowanie co najmniej 1 osobą posiadającą uprawnienia energetyczne G1 wydane na podstawie art. 54 ustawy z dnia 10 kwietnia 1997 r. - Prawo energetyczne (t.j. Dz. U. z 2021 r. poz. 716 z późn. zm.).
Wykonawca składa na powyższe okoliczności oświadczenie zawierające informacje o wykonanych robotach, o których mowa w punkcie 1 oraz dane osobowe (imię, nazwisko i numer uprawnień) osoby, o której mowa w punkcie 2.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: oświadczenia, o których mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp, podmiotowe środki dowodowe, w tym oświadczenie, o którym mowa w art. 117 ust. 4 ustawy Pzp, oraz zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby, o którym mowa w art. 118 ust. 3 ustawy Pzp
5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
W przypadku, o którym mowa w Punkcie 21 ust. 2 SWZ , Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają odpowiednio do oferty oświadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane, dostawy lub usługi wykonają poszczególni Wykonawcy.6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
w zakresie zmiany terminu wykonania.7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2023-08-01 12:00
8.2.) Miejsce składania ofert: https://platformazakupowa.pl/pn/filharmonia.olsztyn
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2023-08-01 12:20
8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni
8.5.) Zamawiający przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z możliwością negocjacji: Tak
INNE PRZETARGI Z OLSZTYNA
- Dostawa artykułów żywnościowych do stołówki w Szkole Podstawowej nr 3 im. Kawalerów Orderu Uśmiechu w Olsztynie w 2025 r.
- Dostawa jednorazowa szklanych naczyń laboratoryjnych oraz szklanych akcesoriów do jednostek Uniwersytetu Warmińsko-Mazurskiego w Olsztynie.
- Dostawa fabrycznie nowego komputera z zastosowaniem 0% stawki podatku VAT do jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Warmińsko-Mazurskiego w Olsztynie
- Utrzymanie czystości pomieszczeń oraz terenu przyległego obiektu Hali Widowiskowo - Sportowej URANIA w Olsztynie
- "Dostawa produktów głęboko mrożonych"
- Licencje MS SQL Server
więcej: przetargi w Olsztynie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup i dostawa sprzętu AGD i RTV na potrzeby Jednostek organizacyjnych podległych Gminie Stalowa Wola
- Doposażenie pracowni języka angielskiego zawodowego w ramach projektu Wykształcony absolwent - poszukiwany pracownik, nr FELD.08.08-IZ.00-001/23
- Zakup i dostawa wyposażenia dla przedszkoli publicznych w Dzierżoniowie ramach projektu "SmartPrzedszkolaki w Powiecie Dzierżoniowskim" z podziałem na cztery części zamówienia.
- Dostawa sprzętu oświetlenia i nagłośnienia scenicznego dla Akademii Sztuk Teatralnych im. St. Wyspiańskiego w Krakowie
- Dostawa wyposażenia na potrzeby funkcjonowania Branżowego Centrum Umiejętności w Malinowie - sprzęt komputerowy
- Dostawa sprzętu multimedialnego oraz sprzętu TIK dla oddziałów przedszkolnych w miejscowościach Konopnica, Rychłocice i Szynkielów.
więcej: Sprzęt i aparatura elektryczna »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.