eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Ruda ŚląskaKoncepcja rozwoju PWiK Sp. z o.o. w Rudzie Śląskiej w zakresie realizacji zadania polegajacego na odbiorze i zagospodarowaniu odpadów komunalnych



Ogłoszenie z dnia 2021-12-21


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Koncepcja rozwoju PWiK Sp. z o.o. w Rudzie Śląskiej w zakresie realizacji zadania polegajacego na odbiorze i zagospodarowaniu odpadów komunalnych

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji Sp. z o.o. w Rudzie Śląskiej

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 271909683

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Pokoju 13

1.5.2.) Miejscowość: Ruda Śląska

1.5.3.) Kod pocztowy: 41-709

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22A - Katowicki

1.5.7.) Numer telefonu: 32/34-24-269

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@pwik.com.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.pwik.com.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://www.platformazakupowa.pl/pn/pwik

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


gospodarka odpadowa

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Koncepcja rozwoju PWiK Sp. z o.o. w Rudzie Śląskiej w zakresie realizacji zadania polegajacego na odbiorze i zagospodarowaniu odpadów komunalnych

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e0fe4988-0fae-11ec-b885-f28f91688073

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00324391

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-12-21

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00172571/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: GRZ/262/182-GZZ/2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest:
Wykonanie „Koncepcji rozwoju PWIK Sp. z o.o. w Rudzie Śląskiej w zakresie realizacji zadania polegającego na odbiorze i zagospodarowaniu odpadów komunalnych”
Koncepcja składa się z dwóch etapów – Etap I i Etap II, tj.:
Etap I – opracowanie wstępnej analizy biznesowej wraz z analizą finansową,
Etap II - koncepcja rozwoju systemu gospodarki odpadami do roku 2035 wraz z analizą finansową.

UWAGA!
Realizacja Etapu II uzależniona jest od założeń zawartych w analizie biznesowej opracowanej w ramach Etapu I oraz podjęcia w oparciu o te założenia przez jedynego udziałowca Zamawiającego, którym jest Miasto Ruda Śląska, przy udziale Zamawiającego, decyzji o powierzeniu Zamawiającemu do realizacji zadania polegającego na zagospodarowaniu odpadów komunalnych według zakresu określonego uchwałą Rady Miasta Ruda Śląska nr PR.0007.153.2020 z dnia 29 grudnia 2020r. Tym samym Zamawiający wprowadza opcjonalność realizacji Etapu II w oparciu o art. 441 Ustawy (prawo opcji). Prawo opcji zostanie wykonane poprzez oświadczenie Zamawiającego złożone Wykonawcy na piśmie, nie później niż w terminie do 60 dni od daty protokolarnego odbioru prac w ramach Etapu I. Zamawiający złoży oświadczenie o skorzystaniu z prawa opcji w sytuacji, gdy zaistnieje taka potrzeba.
Niezłożenie przez Zamawiającego powyższego oświadczenia w podanym terminie będzie równoznaczne z tym, iż Zamawiający nie korzysta z prawa opcji. Nieskorzystanie przez Zamawiającego z prawa opcji nie będzie skutkować powstaniem po stronie Wykonawcy jakichkolwiek roszczeń (z jakichkolwiek tytułów) w związku z brakiem świadczenia przez niego usług w ramach Etapu II.

4.5.3.) Główny kod CPV: 72221000-0 - Usługi doradcze w zakresie analizy biznesowej

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

72220000-3 - Usługi doradcze w zakresie systemów i doradztwo techniczne

79140000-7 - Doradztwo prawne i usługi informacyjne

79411100-9 - Usługi doradcze w zakresie rozwoju działalności gospodarczej

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 196554,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 367770,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 196554,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): DS Consulting Sp. z o.o.

Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: proGEO Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9570712015

7.3.3) Ulica: ul. Jaśkowa Dolina 11 B/3

7.3.4) Miejscowość: Gdańsk

7.3.5) Kod pocztowy: 80-252

7.3.6.) Województwo: pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-11-19

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 196554,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 9 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.