Og³oszenie z dnia 2023-07-26
Powi±zane og³oszenia:
- 2023/BZP 00447442/01 - Modyfikacja z dnia 2023-10-17
- 2023/BZP 00366700/01 - Wynik z dnia 2023-08-24
Og³oszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawa oprogramowania oraz sprzêtu komputerowego w ramach projektu „Cyfrowa Gmina”
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego
1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: GMINA ¦WIDNICA
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 890718389
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: ul. Bartosza G³owackiego 4
1.5.2.) Miejscowo¶æ: ¦widnica
1.5.3.) Kod pocztowy: 58-100
1.5.4.) Województwo: dolno¶l±skie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL517 - Wa³brzyski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: urzad@gmina.swidnica.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.gmina.swidnica.pl
1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego
1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa oprogramowania oraz sprzêtu komputerowego w ramach projektu „Cyfrowa Gmina”
2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-a90d3fcf-2b80-11ee-a60c-9ec5599dddc1
2.5.) Numer og³oszenia: 2023/BZP 00325366
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2023-07-26
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak
2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2023/BZP 00006180/09/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:
1.2.1 Dostawa oprogramowania oraz sprzêtu komputerowego w ramach projektu „Cyfrowa Gmina”
2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Tak
2.15.) Nazwa projektu lub programu
Program Operacyjny Polska Cyfrowa na lata 2014-2020
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania
https://gminaswidnica.logintrade.net/zapytania_email,135795,9d962b8164d7b6a3c78e64ebfaea5fc2.html3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: Niniejsze postêpowanie prowadzone jest za pomoc± ¶rodków komunikacji elektronicznej. Komunikacja miêdzy zamawiaj±cym a wykonawcami, w tym wszelkie o¶wiadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje przekazywane s± za pomoc± poczty elektronicznej na adres e-mail: przetargi@gmina.swidnica.pl (z zastrze¿eniem, ¿e oferta wraz z za³±cznikami z³o¿ona musi byæ na Platformy Przetargowej Gminy ¦widnica) oraz przy u¿yciu Platformy Przetargowej Gminy ¦widnica dostêpnej pod adresem https://gminaswidnica.logintrade.net/zapytania_email,135795,9d962b8164d7b6a3c78e64ebfaea5fc2.html
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: 1. Komunikacja miêdzy zamawiaj±cym a wykonawcami, w tym wszelkie o¶wiadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje przekazywane s±, przy u¿yciu Platformy Przetargowej Gminy ¦widnica https://gminaswidnica.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html. Zamawiaj±cy mo¿e równie¿ komunikowaæ siê z Wykonawcami za pomoc± poczty elektronicznej na adres e-mail: przetargi@gmina.swidnica.pl (z zastrze¿eniem, ¿e oferta wraz z za³±cznikami z³o¿ona musi byæ na platformie).
2. Do po³±czenia u¿ywany jest szyfrowany protokó³ HTTPS. Szyfrowanie danych odbywa siê przy pomocy protoko³u SSL. Certyfikat SSL zapewnia poufno¶æ transmisji danych przesy³anych przez Internet. Wykonawca posiadaj±cy konto na Platformie Przetargowej Gminy ¦widnica ma dostêp do mo¿liwo¶ci z³o¿enia, zmiany, wycofania oferty, a tak¿e funkcjonalno¶ci pozwalaj±cych na zadawanie pytañ do tre¶ci SWZ oraz komunikacjê z Zamawiaj±cym w pozosta³ych obszarach.
3. Wymagania techniczne wysy³ania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i o¶wiadczeñ oraz informacji przekazywanych przy u¿yciu Platformy Przetargowej dostêpne s± pod adresem https://gminaswidnica.logintrade.net/rejestracja/instrukcje.html
4. Informacje o wymaganiach technicznych i organizacyjnych sporz±dzania, wysy³ania i odbierania korespondencji elektronicznej:
a) ¦rodkiem komunikacji elektronicznej, s³u¿±cym z³o¿eniu oferty przez Wykonawcê, jest prawid³owe z³o¿enie na Platformie dostêpnej pod adresem https://gminaswidnica.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html w wierszu oznaczonym tytu³em
oraz znakiem sprawy zgodnym z niniejszym postêpowaniem.
b) Instrukcja z³o¿enia oferty ¶rodkiem komunikacji elektronicznej w niniejszym postêpowaniu dostêpna jest na stronie https://gminaswidnica.logintrade.net/rejestracja/ w zak³adce INSTRUKCJE plik Udzia³ w trybie podstawowym bez negocjacji.
c) Wymagania sprzêtowo- aplikacyjne umo¿liwiaj±ce pracê na platformie: Dopuszczalne
przegl±darki internetowe:
-Internet Explorer 10 i nowsze, Edge-Google Chrome-Mozilla Firefox-Opera) Pozosta³e wymagania techniczne:
-dostêp do sieci internet;
-obs³uga przez przegl±darkê protoko³u XMLHttpRequest – ajax;
-w³±czona obs³uga JavaScript;
-zalecana szybko¶æ ³±cza internetowego powy¿ej 500 KB/s;
-zainstalowany Acrobat Reader;
-zainstalowane ¶rodowisko uruchomieniowe Java - Java SE Runtime Environment 6 Update 24 lub nowszy.
5. Po stworzeniu lub wygenerowaniu przez Wykonawcê dokumentu elektronicznego Wykonawca podpisuje ten dokument kwalifikowanym podpisem elektronicznym, wystawionym przez dostawcê kwalifikowanej us³ugi zaufania, bêd±cego podmiotem ¶wiadcz±cym us³ugi certyfikacyjne – podpis elektroniczny, spe³niaj±ce wymogi bezpieczeñstwa okre¶lone w ustawie z dnia 5 wrze¶nia 2016 r. o us³ugach zaufania oraz identyfikacji elektronicznej (Dz. U. z 2020 r. poz. 1173) lub podpisem zaufanym, o którym mowa w ustawie z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji dzia³alno¶ci podmiotów realizuj±cych zadania publiczne (Dz. U. z 2021 r. poz. 670) lub podpisem osobistym, o którym mowa w ustawie z dnia 6 sierpnia 2010 r. o dowodach osobistych (Dz. U. z 2020 r. poz. 332, z pó¼n. zm.).
3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): 1. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informujê, ¿e:
1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Gmina ¦widnica ul. B. G³owackiego 4, 58-100 ¦widnica, e-mail: urz±d@gmina.swidnica.pl , www.gmina.swidnica.pl, tel. 74 8523067, fax 74 8523067 wew.400, NIP 884-23-65-226, Regon 890718389,
2) dane kontaktowe do inspektora ochrony danych osobowych w Gminie ¦widnica w ¦widnicy – krzysztof.olejniczak@comars.pl tel. 609 010 402; Inspektorem ochrony danych osobowych jest Pan Krzysztof Olejniczak,
3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane bêd± na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu prowadzenia przedmiotowego postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego oraz zawarcia umowy, a podstaw± prawn± ich przetwarzania jest obowi±zek prawny stosowania sformalizowanych procedur udzielania zamówieñ publicznych spoczywaj±cy na Zamawiaj±cym;
4) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych bêd± osoby lub podmioty, którym udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ustawy Pzp;
5) Pani/Pana dane osobowe bêd± przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia, a je¿eli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje ca³y czas trwania umowy;
6) obowi±zek podania przez Pani±/Pana danych osobowych bezpo¶rednio Pani/Pana dotycz±cych jest wymogiem ustawowym okre¶lonym w przepisach ustawy Pzp, zwi±zanym z udzia³em w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania okre¶lonych danych wynikaj± z ustawy Pzp;
7) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie bêd± podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
8) Posiada Pan/Pani:
a) na podstawie art. 15 RODO prawo dostêpu do danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych;
b) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania lub uzupe³nienia Pani/Pana danych osobowych, przy czym skorzystanie z prawa do sprostowania lub uzupe³nienia nie mo¿e skutkowaæ zmian± wyniku postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmian± postanowieñ umowy w zakresie niezgodnym z ustaw± Pzp oraz nie mo¿e naruszaæ integralno¶ci protoko³u oraz jego za³±czników.
c) na podstawie art. 18 RODO prawo ¿±dania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrze¿eniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO, przy czym prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze ¶rodków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na wa¿ne wzglêdy interesu publicznego Unii Europejskiej lub pañstwa cz³onkowskiego, a tak¿e nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia.
d) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, ¿e przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych narusza przepisy RODO;
9) nie przys³uguje Pani/Panu:
a) w zwi±zku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usuniêcia danych osobowych;
b) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
c) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdy¿ podstaw± prawn± przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
Z uwagi na ograniczon± ilo¶æ znaków mo¿liwych do wprowadzenia w niniejszym punkcie pozosta³e informacje zawiera Specyfikacja Warunków Zamówienia (dalej w og³oszeniu SWZ)
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: ZP.271.15.2023
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie
4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Tak
4.1.9.) Liczba czê¶ci: 2
4.1.10.) Ofertê mo¿na sk³adaæ na wszystkie czê¶ci
4.1.11.) Zamawiaj±cy ogranicza liczbê czê¶ci zamówienia, któr± mo¿na udzieliæ jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:
Czê¶æ 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa oprogramowania oraz sprzêtu komputerowego w ramach projektu „Cyfrowa Gmina”. Miejsce dostawy: Urz±d Gminy ¦widnica, ul. G³owackiego 4, 58-100 ¦widnica.
2. Przedmiot zamówienia w czê¶ci nr 1 stanowi dostawa oprogramowania wraz z licencjami do obs³ugi:
1) 100 stanowisk komputerowych (stacjonarnych stacji roboczych oraz notebooków);
2) 6 fizycznych serwerów wraz z towarzysz±cymi maszynami wirtualnymi;
3) 20 urz±dzeñ mobilnych;
wraz z zapewnieniem szkoleñ oraz Wsparcia technicznego dla dostarczonego Oprogramowania celem podniesienia poziomu cyberbezpieczeñstwa systemu informatycznego posiadanego przez Zamawiaj±cego.
wraz z wdro¿eniem i przeprowadzeniem szkoleñ. Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia dla czê¶ci nr 1 okre¶la Za³±cznik nr 4a do SWZ.
3. W ramach zamówienia Wykonawca jest do dostawy przedmiotu zamówienia, jego wniesienia do pomieszczeñ wskazanych przez Zamawiaj±cego.
4. Wszystkie dostarczone oprogramowania oraz urz±dzenia musz± byæ pierwszego gatunku, fabrycznie nowe i wolne od obci±¿eñ prawami osób trzecich oraz wad, a oprogramowania oryginalne.
5. Zamawiaj±cy nie dopuszcza dostawy sprzêtu odnowionego (refurbished), recertyfikowanego (receretified), przepakowanego (repack) czy te¿ powystawowego. Zamawiaj±cy zastrzega sobie prawo do przeprowadzenia procedury weryfikacji stanu dostarczonego sprzêtu u producenta na podstawie numerów seryjnych.
6. Wykonawca zobowi±zany jest zrealizowaæ zamówienie na zasadach i warunkach opisanych we wzorze umowy stanowi±cym Za³±cznik nr 2a do SWZ.
7. Oferowany przedmiot zamówienia musi posiadaæ oznakowanie CE.
8. Zamawiaj±cy nie zastrzega obowi±zku osobistego wykonania przez wykonawcê kluczowych czê¶ci zamówienia.
9. Wykonawca mo¿e powierzyæ wykonanie czê¶ci zamówienia podwykonawcy (podwykonawcom).
10. Zamawiaj±cy wymaga, aby w przypadku powierzenia czê¶ci zamówienia podwykonawcom, Wykonawca wskaza³ w ofercie czê¶ci zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyæ podwykonawcom oraz poda³ (o ile s± mu wiadome na tym etapie) nazwy (firmy) tych podwykonawców.
11. Wyspecyfikowane materia³y, sprzêty, urz±dzenia, oprogramowania nie s± wskazaniem miejsca pochodzenia i producenta, a s³u¿± wy³±cznie do okre¶lenia cech jako¶ciowych oraz parametrów technicznych. Dopuszcza siê zastosowanie materia³ów i sprzêtów innych marek od wyspecyfikowanych w dokumentacji (tj. odpowiedników), pod warunkiem zachowania parametrów technicznych i wszelkich innych cech jako¶ciowych nie gorszych ni¿ u¿yte w dokumentacji. Zamawiaj±cy dla wszystkich norm, ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 ust.3 ustawy Pzp, przywo³anych w dokumentacji niniejszego postêpowania dopuszcza stosowanie rozwi±zañ równowa¿nych.
12. Wykonawca, który powo³uje siê na rozwi±zania równowa¿ne, jest zobowi±zany wykazaæ, ¿e oferowane przez niego rozwi±zanie spe³nia minimalne wymagania okre¶lone przez Zamawiaj±cego w opisie przedmiotu zamówienia. W takim przypadku, wykonawca za³±cza do oferty wykaz rozwi±zañ równowa¿nych wraz z jego opisem lub normami.
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 48700000-5 - Pakiety oprogramowania u¿ytkowego
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2023-08-31
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Jedynym kryterium oceny ofert bêdzie zaoferowana cena brutto za ca³y przedmiot zamówienia. Za najkorzystniejsz± zostanie uznana oferta, która zaoferuje najni¿sz± cenê brutto.
2. Oferta z najni¿sz± cen± otrzyma 100 pkt.
3. Cz³onkowie Komisji przetargowej bêd± kolejno rozpatrywanym i ocenianym ofertom przyznawaæ punkty wed³ug zasady:
Cena (C) = (Cena oferty najni¿szej / Cena oferty badanej) x 100
4. Zamawiaj±cy bêdzie przyznawa³ punkty z dok³adno¶ci± do dwóch miejsc po przecinku, przy za³o¿eniu, ¿e je¿eli na trzecim miejscu po przecinku znajdzie siê cyfra od „0” do „4” koñcówkê t± pomija siê, a je¿eli na trzecim miejscu po przecinku znajdzie siê cyfra od „5” do „9” to liczbê na drugim miejscu po przecinku podwy¿sza siê o „1”.
5. W sytuacji, gdy Zamawiaj±cy nie bêdzie móg³ dokonaæ wyboru najkorzystniejszej oferty z uwagi na to, ¿e zosta³y z³o¿one oferty o takiej samej cenie, Zamawiaj±cy wezwie Wykonawców, którzy z³o¿yli te oferty, do z³o¿enia w terminie okre¶lonym przez Zamawiaj±cego ofert dodatkowych zawieraj±cych now± cenê.
6. Wykonawcy, sk³adaj±c oferty dodatkowe, nie mog± oferowaæ cen wy¿szych ni¿ zaoferowane w uprzednio z³o¿onych przez nich ofertach.
7. W toku badania i oceny ofert Zamawiaj±cy mo¿e ¿±daæ od Wykonawców wyja¶nieñ dotycz±cych tre¶ci z³o¿onych przez nich ofert lub innych sk³adanych dokumentów lub o¶wiadczeñ. Wykonawcy s± zobowi±zani do przedstawienia wyja¶nieñ w terminie wskazanym przez Zamawiaj±cego.
8. Zamawiaj±cy wybiera najkorzystniejszą ofertê w terminie zwi±zania ofertą okre¶lonym w SWZ.
9. Je¿eli termin zwi±zania ofertą up³ynie przed wyborem najkorzystniejszej oferty, Zamawiaj±cy wezwie Wykonawcę̂, którego oferta otrzyma³a najwy¿szą ocenę̂, do wyra¿enia, w wyznaczonym przez Zamawiaj±cego terminie, pisemnej zgody na wybór jego oferty.
10. W przypadku braku zgody, o której mowa w ust. 9, oferta podlega odrzuceniu, a Zamawiaj±cy zwraca się̂ o wyra¿enie takiej zgody do kolejnego Wykonawcy, którego oferta zosta³a najwy¿ej oceniona, chyba ¿e zachodz±̨ przes³anki do uniewa¿nienia postepowania.
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wy³±cznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100,00
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Czê¶æ 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiot zamówienia w czê¶ci nr 2 stanowi dostawa sprzêtu komputerowego, tj. 12 szt. komputerów typu notebook oraz 10 szt. zestawów s³uchawkowych z mikrofonem. Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia dla czê¶ci nr 2 okre¶la Za³±cznik nr 4b do SWZ.
2. W ramach zamówienia Wykonawca jest do dostawy przedmiotu zamówienia, jego wniesienia do pomieszczeñ wskazanych przez Zamawiaj±cego.
3. Wszystkie dostarczone oprogramowania oraz urz±dzenia musz± byæ pierwszego gatunku, fabrycznie nowe i wolne od obci±¿eñ prawami osób trzecich oraz wad, a oprogramowania oryginalne.
4. Zamawiaj±cy wymaga, aby serwis urz±dzeñ by³ realizowany przez producenta zaoferowanych urz±dzeñ lub autoryzowanego partnera serwisowego producenta zaoferowanych urz±dzeñ.
5. Zamawiaj±cy nie dopuszcza dostawy sprzêtu odnowionego (refurbished), recertyfikowanego (receretified), przepakowanego (repack) czy te¿ powystawowego. Zamawiaj±cy zastrzega sobie prawo do przeprowadzenia procedury weryfikacji stanu dostarczonego sprzêtu u producenta na podstawie numerów seryjnych.
6. Wykonawca zobowi±zany jest zrealizowaæ zamówienie na zasadach i warunkach opisanych we wzorze umowy stanowi±cym Za³±cznik nr 2b do SWZ.
7. Oferowany przedmiot zamówienia musi posiadaæ oznakowanie CE.
8. Zamawiaj±cy nie zastrzega obowi±zku osobistego wykonania przez wykonawcê kluczowych czê¶ci zamówienia.
9. Wykonawca mo¿e powierzyæ wykonanie czê¶ci zamówienia podwykonawcy (podwykonawcom).
10. Zamawiaj±cy wymaga, aby w przypadku powierzenia czê¶ci zamówienia podwykonawcom, Wykonawca wskaza³ w ofercie czê¶ci zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyæ podwykonawcom oraz poda³ (o ile s± mu wiadome na tym etapie) nazwy (firmy) tych podwykonawców.
11. Wyspecyfikowane materia³y, sprzêty, urz±dzenia, oprogramowania nie s± wskazaniem miejsca pochodzenia i producenta, a s³u¿± wy³±cznie do okre¶lenia cech jako¶ciowych oraz parametrów technicznych. Dopuszcza siê zastosowanie materia³ów i sprzêtów innych marek od wyspecyfikowanych w dokumentacji (tj. odpowiedników), pod warunkiem zachowania parametrów technicznych i wszelkich innych cech jako¶ciowych nie gorszych ni¿ u¿yte w dokumentacji. Zamawiaj±cy dla wszystkich norm, ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 ust.3 ustawy Pzp, przywo³anych w dokumentacji niniejszego postêpowania dopuszcza stosowanie rozwi±zañ równowa¿nych.
12. Wykonawca, który powo³uje siê na rozwi±zania równowa¿ne, jest zobowi±zany wykazaæ, ¿e oferowane przez niego rozwi±zanie spe³nia minimalne wymagania okre¶lone przez Zamawiaj±cego w opisie przedmiotu zamówienia. W takim przypadku, wykonawca za³±cza do oferty wykaz rozwi±zañ równowa¿nych wraz z jego opisem lub normami.
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 30213100-6 - Komputery przeno¶ne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2023-08-31
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Oferty zostan± ocenione przez Zamawiaj±cego w oparciu o nastêpuj±ce kryteria oceny ofert:
1) cena – waga 60% (60 pkt)
2) gwarancja – waga 40% (40 pkt)
2. Ocena ofert zostanie przeprowadzona na podstawie przedstawionych powy¿ej kryteriów oraz ich wagi. Oferty oceniane bêd± punktowo.
3. Maksymalna liczba punktów, jak± po uwzglêdnieniu wag mo¿e osi±gn±æ oferta, wynosi
100 pkt.
4. Cz³onkowie Komisji przetargowej bêd± kolejno rozpatrywanym i ocenianym ofertom przyznawaæ punkty wed³ug nastêpuj±cych zasad:
1) Cena (C) = (Cena oferty najni¿szej / Cena oferty badanej) x 60
Maksymalna ilo¶æ punktów, któr± Wykonawca mo¿e uzyskaæ w kryterium "cena" to 60 pkt.
2) Gwarancja (G) = (Zaoferowana gwarancja - 36) / 12 x 40
Maksymalna ilo¶æ punktów, któr± Wykonawca mo¿e uzyskaæ w kryterium "gwarancja" to 40 pkt.
5. Minimalny okres gwarancji wymagany przez Zamawiaj±cego to 36 miesiêcy. Wykonawca, który zaoferuje okres gwarancji 36 miesiêcy otrzyma 0 (zero) punktów w kryterium "gwarancja".
6. Maksymalny punktowany przez Zamawiaj±cego okres gwarancji to 48 miesiêcy od daty odbioru koñcowego przedmiotu umowy. Wykonawca, który zaoferuje okres gwarancji jako¶ci w liczbie miesiêcy 48 i wiêcej otrzyma 40 punktów.
7. W sytuacji gdy Wykonawca nie poda w ofercie d³ugo¶ci okresu gwarancji, Zamawiaj±cy uzna, ¿e Wykonawca oferuje minimalny wymagany okres gwarancji i przyzna 0 (zero) punktów za to kryterium oceny ofert.
8. Za najkorzystniejsz± zostanie uznana oferta, która uzyska najwiêksz± sumê punktów (O) obliczon± wed³ug wzoru:
O = C + G
gdzie:
O – suma punktów wed³ug kryteriów oceny
C – ilo¶æ punktów w kryterium „cena”
G – ilo¶æ punktów w kryterium „gwarancja”
9. Zamawiaj±cy bêdzie przyznawa³ punkty z dok³adno¶ci± do dwóch miejsc po przecinku, przy za³o¿eniu, ¿e je¿eli na trzecim miejscu po przecinku znajdzie siê cyfra od „0” do „4” koñcówkê t± pomija siê, a je¿eli na trzecim miejscu po przecinku znajdzie siê cyfra od „5” do „9” to liczbê na drugim miejscu po przecinku podwy¿sza siê o „1”.
10. W sytuacji, gdy Zamawiaj±cy nie bêdzie móg³ dokonaæ wyboru najkorzystniejszej oferty z uwagi na to, ¿e dwie lub wiêcej ofert przedstawia taki sam bilans ceny i innych kryteriów oceny ofert, zamawiaj±cy wybiera spo¶ród tych ofert ofertê, która otrzyma³a najwy¿sz± ocenê w kryterium o najwy¿szej wadze.
11. Je¿eli oferty otrzymaj± tak± sam± ocenê w kryterium o najwy¿szej wadze, zamawiaj±cy wybierze ofertê z najni¿sz± cen±.
12. Je¿eli Zamawiaj±cy nie bêdzie móg³ dokonaæ wyboru oferty w sposób, o którym mowa w pkt 10, Zamawiaj±cy wezwie Wykonawców, którzy z³o¿yli te oferty, do z³o¿enia w terminie okre¶lonym przez Zamawiaj±cego ofert dodatkowych zawieraj±cych now± cenê.
13. Wykonawcy, sk³adaj±c oferty dodatkowe, nie mog± oferowaæ cen wy¿szych ni¿ zaoferowane w uprzednio z³o¿onych przez nich ofertach.
14. W toku badania i oceny ofert Zamawiaj±cy mo¿e ¿±daæ od Wykonawców wyja¶nieñ dotycz±cych tre¶ci z³o¿onych przez nich ofert lub innych sk³adanych dokumentów lub o¶wiadczeñ. Wykonawcy s± zobowi±zani do przedstawienia wyja¶nieñ w terminie wskazanym przez Zamawiaj±cego.
15. Zamawiaj±cy wybiera najkorzystniejszą ofertê w terminie zwi±zania ofertą okre¶lonym w SWZ.
16. Je¿eli termin zwi±zania ofertą up³ynie przed wyborem najkorzystniejszej oferty, Zamawiaj±cy wezwie Wykonawcę̂, którego oferta otrzyma³a najwy¿szą ocenę̂, do wyra¿enia, w wyznaczonym przez Zamawiaj±cego terminie, pisemnej zgody na wybór jego oferty.
17. W przypadku braku zgody, o której mowa w ust. 16, oferta podlega odrzuceniu, a Zamawiaj±cy zwraca się̂ o wyra¿enie takiej zgody do kolejnego Wykonawcy, którego oferta zosta³a najwy¿ej oceniona, chyba ¿e zachodz±̨ przes³anki do uniewa¿nienia postepowania.
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Gwarancja
4.3.6.) Waga: 40,00
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 1
Art. 109 ust. 1 pkt 5
Art. 109 ust. 1 pkt 7
Art. 109 ust. 1 pkt 8
5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Nie
5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Zamawiaj±cy bêdzie wymaga³ z³o¿enia nastêpuj±cych dokumentów:
1) o¶wiadczenia wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2021 r. poz. 275), z innym wykonawc±, który z³o¿y³ odrêbn± ofertê, ofertê czê¶ciow± lub wniosek o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, albo o¶wiadczenia o przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzaj±cymi przygotowanie oferty, oferty czê¶ciowej lub wniosku o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu niezale¿nie od innego wykonawcy nale¿±cego do tej samej grupy kapita³owej. Wzór o¶wiadczenia stanowi Za³±cznik nr 5 do SWZ;
2) odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru S±dowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Dzia³alno¶ci Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy, sporz±dzonych nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed jej z³o¿eniem, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru lub ewidencji.
5.8.) Wykaz przedmiotowych ¶rodków dowodowych:
Przedmiotowe ¶rodki dowodowe dla czê¶ci nr 2:a) O¶wiadczenie Wykonawcy, ¿e wszystkie oferowane urz±dzenia spe³niaj± wymagane parametry okre¶lone w za³±czniku nr 4b do SWZ;
b) O¶wiadczenie Wykonawcy, ¿e oferowane urz±dzenia posiadaj± oznakowanie CE;
c) Certyfikat ISO 9001 dla producenta oferowanego komputera przeno¶nego typu laptop;
d) Wydruk ze strony http://www.cpubenchmark.net potwierdzaj±cy, i¿ procesor w zaoferowanym komputerze przeno¶nym typu notebook osi±ga w te¶cie PassMark CPU Mark wynik minimum 9900 punktów.
e) Wydruk ze strony http://www.videocardbenchmark.net potwierdzaj±cy, i¿ karta graficzna w zaoferowanym komputerze przeno¶nym typu notebook osi±ga w te¶cie w te¶cie Average G3D Mark wynik minimum 2500 punktów;
f) O¶wiadczenie Wykonawcy, ¿e oferowany system operacyjny/oferowane systemy operacyjne spe³niaj± wymagania równowa¿no¶ci okre¶lone w za³±czniku nr 4 do SWZ (o¶wiadczenie sk³adane przez Wykonawcê wy³±cznie w przypadku oferowania systemu/systemów równowa¿nych).
5.9.) Zamawiaj±cy przewiduje uzupe³nienie przedmiotowych ¶rodków dowodowych: Tak
5.10.) Przedmiotowe ¶rodki dowodowe podlegaj±ce uzupe³nieniu po z³o¿eniu oferty:
Przedmiotowe ¶rodki dowodowe dla czê¶ci nr 2:a) O¶wiadczenie Wykonawcy, ¿e wszystkie oferowane urz±dzenia spe³niaj± wymagane parametry okre¶lone w za³±czniku nr 4b do SWZ;
b) O¶wiadczenie Wykonawcy, ¿e oferowane urz±dzenia posiadaj± oznakowanie CE;
c) Certyfikat ISO 9001 dla producenta oferowanego komputera przeno¶nego typu laptop;
d) Wydruk ze strony http://www.cpubenchmark.net potwierdzaj±cy, i¿ procesor w zaoferowanym komputerze przeno¶nym typu notebook osi±ga w te¶cie PassMark CPU Mark wynik minimum 9900 punktów.
e) Wydruk ze strony http://www.videocardbenchmark.net potwierdzaj±cy, i¿ karta graficzna w zaoferowanym komputerze przeno¶nym typu notebook osi±ga w te¶cie w te¶cie Average G3D Mark wynik minimum 2500 punktów;
f) O¶wiadczenie Wykonawcy, ¿e oferowany system operacyjny/oferowane systemy operacyjne spe³niaj± wymagania równowa¿no¶ci okre¶lone w za³±czniku nr 4 do SWZ (o¶wiadczenie sk³adane przez Wykonawcê wy³±cznie w przypadku oferowania systemu/systemów równowa¿nych).
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie
6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie
6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Tak
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Dla czê¶ci nr 11. Zmiana postanowieñ zawartej umowy wymaga formy pisemnej w postaci aneksu pod rygorem niewa¿no¶ci. Zmiany nie mog± naruszaæ postanowieñ zawartych w art. 455 ustawy Prawo zamówieñ publicznych. Zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶æ wprowadzenia istotnych zmian postanowieñ zawartych w umowie w stosunku do tre¶ci oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w przypadkach okre¶lonych w obowi±zuj±cych przepisach, a tak¿e w przypadku wyst±pienia okoliczno¶ci wymienionej poni¿ej, z uwzglêdnieniem wnioskowanych warunków ich wprowadzenia.
2. Zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶æ dokonania zmiany postanowieñ zawartej umowy w stosunku do tre¶ci oferty, na podstawie której dokona³ wyboru Wykonawcy, w przypadku zmiany urzêdowej wysoko¶ci stawki podatku VAT, na wniosek Wykonawcy lub Zamawiaj±cego, zostanie sporz±dzony aneks do umowy uwzglêdniaj±cy zmiany warto¶ci wynikaj±ce z tego tytu³u.
3. Wszelkie zmiany niniejszej umowy wymagaj± aneksu w formie pisemnej pod rygorem niewa¿no¶ci.
4. Ponadto Zamawiaj±cy dopuszcza wszelkie inne zmiany je¿eli wpisuj± siê w tre¶æ art. 455 ustawy Prawo Zamówieñ Publicznych
Dla czê¶ci nr 2
1. Zamawiaj±cy dopuszcza dokonywanie zmian umowy w przypadku wyst±pienia nastêpuj±cych warunków:
1) zmiana pozycji asortymentowej, wyszczególnionej w Ofercie Wykonawcy, gdy nast±pi wycofanie danego asortymentu z produkcji przez producenta i stanie siê niedostêpny na rynku – Wykonawca w tej sytuacji zobowi±zany jest do zaoferowania dostêpnego na rynku asortymentu, spe³niaj±cego co najmniej parametry techniczne okre¶lone w Za³±czniku 4b do SWZ - zmiana nie mo¿e powodowaæ zwiêkszenia wynagrodzenia okre¶lonego w §3 ust. 1 umowy. Wykonawca zobowi±zany jest z³o¿yæ Zamawiaj±cemu stosowne o¶wiadczenie w tym zakresie;
2) w przypadku wyst±pienia zmian powszechnie obowi±zuj±cych przepisów prawa w zakresie maj±cym wp³yw na realizacjê umowy, mo¿liwa jest zmiana postanowieñ umowy, wymaga to jednak zgody obu stron umowy;
3) wyst±pienia okoliczno¶ci, których strony umowy nie by³y w stanie przewidzieæ, pomimo zachowania nale¿ytej staranno¶ci;
4) zmiana tre¶ci umowy korzystna dla Zamawiaj±cego, np. zmniejszenie wynagrodzenia Wykonawcy,
5) wyst±pienie innej, niemo¿liwej do przewidzenia w momencie zawarcia umowy okoliczno¶ci prawnej, ekonomicznej lub technicznej, za któr± ¿adna ze stron nie ponosi odpowiedzialno¶ci skutkuj±cej brakiem mo¿liwo¶ci nale¿ytego wykonania umowy,
6) w przypadku zmiany stawki podatku VAT, cena netto pozostanie bez zmian, zmieni siê stawka VAT oraz cena brutto;
2. Wszystkie powy¿sze postanowienia stanowi± katalog zmian, na które Zamawiaj±cy mo¿e wyraziæ zgodê. Nie stanowi± jednocze¶nie zobowi±zania do wyra¿enia takiej zgody.
3. Strona wnioskuj±ca o zmianê Umowy, przedk³ada drugiej stronie pisemne uzasadnienie konieczno¶ci wprowadzenia zmian do Umowy.
4. Wszelkie zmiany i uzupe³nienia niniejszej umowy wymagaj± zawarcia aneksu na pi¶mie pod rygorem niewa¿no¶ci.
7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin sk³adania ofert: 2023-08-03 10:00
8.2.) Miejsce sk³adania ofert: Ofertê nale¿y z³o¿yæ w postaci elektronicznej za po¶rednictwem Platformy Zakupowej pod adresem: https://gminaswidnica.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2023-08-03 10:30
8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2023-09-02
SEKCJA IX – POZOSTA£E INFORMACJE
1. Do oferty nale¿y do³±czyæ dokumenty okre¶lone w rozdz. XVIII pkt 14 SWZ.2. Zgodnie z art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwi±zaniach w zakresie przeciwdzia³ania wspieraniu agresji na Ukrainê oraz s³u¿±cych ochronie bezpieczeñstwa narodowego (Dz.U. z 2022 r. poz. 835)(dalej uUk) Zamawiaj±cy wykluczy z postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego:
1) Wykonawcê wymienionego w wykazach okre¶lonych w rozporz±dzeniu 765/2006 i Rozporz±dzeniu 269/2014 albo wpisanego na listê na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listê rozstrzygaj±cej o zastosowaniu ¶rodka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 uUk;
2) Wykonawcê, którego beneficjentem rzeczywistym w rozumieniu ustawy z dnia 1 marca 2018 r. o przeciwdzia³aniu praniu pieniêdzy oraz finansowaniu terroryzmu (Dz. U. z 2022 r. poz. 593 i 655) jest osoba wymieniona w wykazach okre¶lonych w rozporz±dzeniu 765/2006 i rozporz±dzeniu 269/2014 albo wpisana na listê lub bêd±ca takim beneficjentem rzeczywistym od dnia 24 lutego 2022 r., o ile zosta³a wpisana na listê na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listê rozstrzygaj±cej o zastosowaniu ¶rodka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 uUk;
3) Wykonawcê, którego jednostk± dominuj±c± w rozumieniu art. 3 ust. 1 pkt 37 ustawy z dnia 29 wrze¶nia 1994 r. o rachunkowo¶ci (Dz. U. z 2021 r. poz. 217, 2105 i 2106) jest podmiot wymieniony w wykazach okre¶lonych w rozporz±dzeniu 765/2006 i rozporz±dzeniu 269/2014 albo wpisany na listê lub bêd±cy tak± jednostk± dominuj±c± od dnia 24 lutego 2022 r., o ile zosta³ wpisany na listê na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listê rozstrzygaj±cej o zastosowaniu ¶rodka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 uUk.
3. Wykluczenie, o którym mowa w pkt 2 nastêpuje na okres trwania okoliczno¶ci okre¶lonych w pkt 2.
4. Zgodnie z art. 7 ust 3 ustawy Uk Zamawiaj±cy odrzuci ofertê Wykonawcy wykluczonego na podstawie pkt 2.
INNE PRZETARGI Z ¦WIDNICY
- Organizacja wyjazdu, w tym warsztatów dla rodzin objêtych Projektem pn."Przysz³o¶æ Rodzin± pisana".
- Dostawa i wdro¿enie Zintegrowanego Systemu Informatycznego przeznaczonego do kompleksowej obs³ugi Miejskiego Zarz±du Nieruchomo¶ci w ¦widnicy.
- ¦wiadczenie us³ugi nadzoru inwestorskiego przy realizacji robót budowlanych w ramach zadania inwestycyjnego pn.: "Termomodernizacja dwóch budynków u¿yteczno¶ci publicznej Gminy Miasto ¦widnica (...)"
- Budowa kolumbarium na nowym cmentarzu w ¦widnicy
- Dostawy odczynników mikrobiologicznych wraz z dzier¿aw± analizatorów
- Budowa kompleksu sportowego ORLIK 2024 w Grodziszczu
wiêcej: przetargi w ¦widnicy »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa sprzêtu komputerowego na potrzeby Poznañskiego O¶rodka Specjalistycznych Us³ug Medycznych
- Dostawa laptopów, tabletów oraz urz±dzeñ wielofunkcyjnych z podzia³em na czê¶ci w ramach proj. MORZE WIEDZY! - poprawa jako¶ci us³ug edukacji ogólnej w 4 szko³ach ponadpodstawowych Powiatu Puckiego
- Dostawa narzêdzi TIK do szkó³ w ramach projektu "Rozwój edukacji szkolnej w Gminie ¦wierklaniec"
- Dostawa, wdro¿enie, ¶wiadczenie serwisu gwarancyjnego kreatora elektronicznego dzienniczka pacjenta (kreatora EDP) do zdalnego gromadzenia danych w badaniu klinicznym.
- "Zakup i dostawa sprzêtu multimedialnego, komputerowego oraz pomocy dydaktycznych dla szkó³ podstawowych w Gminie Nowe" z podzia³em na czê¶ci.
- "Zakup sprzêtu komputerowego do szkó³ Powiatu Mogileñskiego"
wiêcej: Komputery przeno¶ne »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.