eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kowalewo PomorskieBudowa placu zabaw w ramach realizacji zadania inwestycyjnego pn. "Budowa infrastruktury rekreacyjnej na terenie Gminy Kowalewo Pomorskie"



Ogłoszenie z dnia 2024-05-20


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Budowa placu zabaw w ramach realizacji zadania inwestycyjnego pn. "Budowa infrastruktury rekreacyjnej na terenie Gminy Kowalewo Pomorskie"

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA KOWALEWO POMORSKIE

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 871118595

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Konopnickiej 13

1.5.2.) Miejscowość: Kowalewo Pomorskie

1.5.3.) Kod pocztowy: 87-410

1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL616 - Grudziądzki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: urzad@kowalewopomorskie.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.kowalewopomorskie.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-426bc4eb-fb23-11ee-b81b-aebd110f5279

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Budowa placu zabaw w ramach realizacji zadania inwestycyjnego pn. "Budowa infrastruktury rekreacyjnej na terenie Gminy Kowalewo Pomorskie"

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-426bc4eb-fb23-11ee-b81b-aebd110f5279

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00330041

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-05-20

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00102875/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.4 Budowa placu zabaw w ramach realizacji zadania inwestycyjnego pn. "Budowa infrastruktury rekreacyjnej na terenie Gminy Kowalewo Pomorskie"

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Program Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014 - 2020

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00285750

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.2.4.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Opis przedmiotu zamówienia: Budowa placu zabaw w ramach realizacji zadania inwestycyjnego pn. „Budowa infrastruktury rekreacyjnej na terenie Gminy Kowalewo Pomorskie”

Wykonawca zrealizuje przedmiot zamówienia w zakresie i sposobie określonym w dokumentacji projektowej wykonanej przez Konkret Projektowanie i Nadzorowanie Inwestycji Budowlanych mgr inż. Łukasz Lachowski, Augustowo 22, 87-313 Brzozie oraz zgodnie z obowiązującymi przepisami, normami i sztuką budowlaną oraz zgodnie m. in. z zaświadczeniem AB.6743.5.2024.ACH z dnia 08.01.2024r. Starosty Golubsko-Dobrzyńskiego.
Zadanie zlokalizowane będzie na działce o nr geod. 7/35, obręb ewid. Mlewiec, gmina Kowalewo Pomorskie, powiat golubsko- dobrzyński, woj. kujawsko -pomorskie.

Przedmiot zamówienia obejmuje:
1) odtworzenie nawierzchni trawiastej (urządzenia placu zabaw montowane będą na istniejącej nawierzchni trawiastej oraz nawierzchni bezpiecznej wykonanej z piasku),
2) wykonanie nawierzchni bezpiecznej z piasku gr. 30 cm – na części placu zabaw w strefach bezpiecznych,
3) montaż urządzeń zabawowych, w tym:
a) bujak na sprężynie (element nośny w postaci stalowej sprężyny, motyw zwierzęcia, tworzywo sztuczne w postaci twardego tworzywa sztucznego HDPE) – 1 szt.,
b) karuzela (główny materiał nośny stal, zabezpieczenie antykorozyjne ocynkowanie i malowanie proszkowe,
4 oddzielne siedziska) – 1 szt.
c) zestaw zabawowy (główny materiał nośny stal, zabezpieczenie antykorozyjne ocynkowanie i malowanie proszkowe, zestaw posiada zjeżdżalnię z daszkiem, posiada schody albo trap albo drabinkę, posiada zjazd strażacki lub ruchomy pomost) – 1 szt.,
d) huśtawka dwustanowiskowa z siedziskami (główny materiał nośny stal, zabezpieczenie antykorozyjne ocynkowanie i malowanie proszkowe, 2 siedziska: jedno płaskie, drugi koszyk) – 1 szt.,
4) montaż małej architektury:
a) kosz na śmieci (główny materiał konstrukcyjny stal, zabezpieczenie antykorozyjne ocynkowanie i malowanie proszkowe, pojedynczy pojemnik) – 1 szt.,
b) tablica - regulamin
5) wykonanie dokumentacji powykonawczej, dostarczenie kart technicznych, certyfikatów itp. w 2 egz. Dokumentacja winna być wykonana zgodnie z instrukcją sporządzenia operatu kolaudacyjnego, stanowiącą załącznik do umowy.
Pozostałe elementy ujęte w dokumentacji projektowej będą realizowane w ramach kolejnych etapów.

W ramach przedmiotu umowy Wykonawca zobowiązany jest do wykonania i umieszczenia tablicy zawierającej informację o wsparciu na operację realizowaną przez podmioty inne niż LGD w ramach poddziałania 19.2 „Wsparcie na wdrażanie operacji w ramach strategii rozwoju lokalnego kierowanego przez społeczność” objętego Programem Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014-2020. Miejsce umieszczenia, wzory oraz liczba tablic zostanie ustalona z Zamawiającym.

Zamawiający dopuszcza dostarczenie i montaż elementów o nie gorszych parametrach przy zachowaniu przez Wykonawcę wymaganych stref bezpiecznych nowych i istniejących elementów.

4.5.3.) Główny kod CPV: 37535200-9 - Wyposażenie placów zabaw

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

43325000-7 - Wyposażenie parków i placów zabaw

45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 45325,50 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 58152,43 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 45325,50 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład Stolarski Waldemar Nowak

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7881442137

7.3.3) Ulica: ul. Lipowa 22

7.3.4) Miejscowość: Zębowo

7.3.5) Kod pocztowy: 64-310

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-05-17

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 45325,50 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 21 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.