Ogłoszenie z dnia 2024-05-20
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00285750/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-04-15
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Budowa placu zabaw w ramach realizacji zadania inwestycyjnego pn. "Budowa infrastruktury rekreacyjnej na terenie Gminy Kowalewo Pomorskie"
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA KOWALEWO POMORSKIE
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 871118595
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Konopnickiej 13
1.5.2.) Miejscowość: Kowalewo Pomorskie
1.5.3.) Kod pocztowy: 87-410
1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL616 - Grudziądzki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: urzad@kowalewopomorskie.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.kowalewopomorskie.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-426bc4eb-fb23-11ee-b81b-aebd110f52791.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Budowa placu zabaw w ramach realizacji zadania inwestycyjnego pn. "Budowa infrastruktury rekreacyjnej na terenie Gminy Kowalewo Pomorskie"2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-426bc4eb-fb23-11ee-b81b-aebd110f5279
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00330041
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-05-20
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00102875/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.4 Budowa placu zabaw w ramach realizacji zadania inwestycyjnego pn. "Budowa infrastruktury rekreacyjnej na terenie Gminy Kowalewo Pomorskie"
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Program Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014 - 20202.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00285750
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.2.4.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Opis przedmiotu zamówienia: Budowa placu zabaw w ramach realizacji zadania inwestycyjnego pn. „Budowa infrastruktury rekreacyjnej na terenie Gminy Kowalewo Pomorskie”
Wykonawca zrealizuje przedmiot zamówienia w zakresie i sposobie określonym w dokumentacji projektowej wykonanej przez Konkret Projektowanie i Nadzorowanie Inwestycji Budowlanych mgr inż. Łukasz Lachowski, Augustowo 22, 87-313 Brzozie oraz zgodnie z obowiązującymi przepisami, normami i sztuką budowlaną oraz zgodnie m. in. z zaświadczeniem AB.6743.5.2024.ACH z dnia 08.01.2024r. Starosty Golubsko-Dobrzyńskiego.
Zadanie zlokalizowane będzie na działce o nr geod. 7/35, obręb ewid. Mlewiec, gmina Kowalewo Pomorskie, powiat golubsko- dobrzyński, woj. kujawsko -pomorskie.
Przedmiot zamówienia obejmuje:
1) odtworzenie nawierzchni trawiastej (urządzenia placu zabaw montowane będą na istniejącej nawierzchni trawiastej oraz nawierzchni bezpiecznej wykonanej z piasku),
2) wykonanie nawierzchni bezpiecznej z piasku gr. 30 cm – na części placu zabaw w strefach bezpiecznych,
3) montaż urządzeń zabawowych, w tym:
a) bujak na sprężynie (element nośny w postaci stalowej sprężyny, motyw zwierzęcia, tworzywo sztuczne w postaci twardego tworzywa sztucznego HDPE) – 1 szt.,
b) karuzela (główny materiał nośny stal, zabezpieczenie antykorozyjne ocynkowanie i malowanie proszkowe,
4 oddzielne siedziska) – 1 szt.
c) zestaw zabawowy (główny materiał nośny stal, zabezpieczenie antykorozyjne ocynkowanie i malowanie proszkowe, zestaw posiada zjeżdżalnię z daszkiem, posiada schody albo trap albo drabinkę, posiada zjazd strażacki lub ruchomy pomost) – 1 szt.,
d) huśtawka dwustanowiskowa z siedziskami (główny materiał nośny stal, zabezpieczenie antykorozyjne ocynkowanie i malowanie proszkowe, 2 siedziska: jedno płaskie, drugi koszyk) – 1 szt.,
4) montaż małej architektury:
a) kosz na śmieci (główny materiał konstrukcyjny stal, zabezpieczenie antykorozyjne ocynkowanie i malowanie proszkowe, pojedynczy pojemnik) – 1 szt.,
b) tablica - regulamin
5) wykonanie dokumentacji powykonawczej, dostarczenie kart technicznych, certyfikatów itp. w 2 egz. Dokumentacja winna być wykonana zgodnie z instrukcją sporządzenia operatu kolaudacyjnego, stanowiącą załącznik do umowy.
Pozostałe elementy ujęte w dokumentacji projektowej będą realizowane w ramach kolejnych etapów.
W ramach przedmiotu umowy Wykonawca zobowiązany jest do wykonania i umieszczenia tablicy zawierającej informację o wsparciu na operację realizowaną przez podmioty inne niż LGD w ramach poddziałania 19.2 „Wsparcie na wdrażanie operacji w ramach strategii rozwoju lokalnego kierowanego przez społeczność” objętego Programem Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014-2020. Miejsce umieszczenia, wzory oraz liczba tablic zostanie ustalona z Zamawiającym.
Zamawiający dopuszcza dostarczenie i montaż elementów o nie gorszych parametrach przy zachowaniu przez Wykonawcę wymaganych stref bezpiecznych nowych i istniejących elementów.
4.5.3.) Główny kod CPV: 37535200-9 - Wyposażenie placów zabaw
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
43325000-7 - Wyposażenie parków i placów zabaw
45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 45325,50 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 58152,43 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 45325,50 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład Stolarski Waldemar Nowak
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7881442137
7.3.3) Ulica: ul. Lipowa 22
7.3.4) Miejscowość: Zębowo
7.3.5) Kod pocztowy: 64-310
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
GOSPODARSTWO ROLNE WALDEMAR NOWAK
jakie przetargi wygrała firma
GOSPODARSTWO ROLNE WALDEMAR NOWAK
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-05-17
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 45325,50 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 21 dni
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa siedziby Nadleśnictwa Konin wraz z zagospodarowaniem terenu oraz rozbiórką istniejącego budynku siedziby i budynku gospodarczego
- Budowa sali gimnastycznej przy Szkole Podstawowej nr 1 w Zakopanem (zaprojektuj i wybuduj)
- Wsparcie edukacji przedszkolnej w Gminie Milówka
- Remont ulicy ks. Ignacego Skorupki wraz z drogami przyległymi w Lesznie
- Utworzenie żłobka "Kraina marzeń" w m. Gniewczyna Łańcucka
- "Modernizacja kompleksu sportowego Moje boisko ORLIK - 2012 przy ul. Wojska Polskiego w Borkach"
więcej: Wyposażenie placów zabaw »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.