Og³oszenie z dnia 2022-09-02
Powi±zane og³oszenia:
- 2022/BZP 00341701/01 - Modyfikacja z dnia 2022-09-09
- 2022/BZP 00488250/01 - Wynik z dnia 2022-12-09
Og³oszenie o zamówieniu
Us³ugi
Kursy rozwojowe z zakresu zarz±dzania na potrzeby studentów Politechniki Bia³ostockiej
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego
1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Politechnika Bia³ostocka
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000001672
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: Wiejska 45A
1.5.2.) Miejscowo¶æ: Bia³ystok
1.5.3.) Kod pocztowy: 15-351
1.5.4.) Województwo: podlaskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL841 - Bia³ostocki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zampubl@pb.edu.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: https://pb.edu.pl
1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna
1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Kursy rozwojowe z zakresu zarz±dzania na potrzeby studentów Politechniki Bia³ostockiej
2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-39152a15-290f-11ed-9171-f6b7c7d59353
2.5.) Numer og³oszenia: 2022/BZP 00330390
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2022-09-02
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak
2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2022/BZP 00001112/24/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:
1.3.9 Kursy z zakresu zarz±dzania na potrzeby Politechniki Bia³ostockiej
2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.13.) O zamówienie mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, którzy spe³niaj± warunki okre¶lone w art. 361 ustawy – us³ugi spo³eczne: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Tak
2.15.) Nazwa projektu lub programu
Czê¶æ 1 - projekty „PB2020 - Zintegrowany Program Rozwoju Politechniki Bia³ostockiej” oraz ,,ZIREG – Zintegrowany Program Politechniki Bia³ostockiej na rzecz Rozwoju Regionalnego”, Czê¶æ 2 – projekt „ZIREG - Zintegrowany Program Politechniki Bia³ostockiej na rzecz Rozwoju Regionalnego; Czê¶æ 3 - projekt „PB2020 - Zintegrowany Program Rozwoju Politechniki Bia³ostockiej"B”
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania
https://pb.ezamawiajacy.pl3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: W postêpowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja miêdzy Zamawiaj±cym a
Wykonawcami odbywa siê drog± elektroniczn± za po¶rednictwem Platformy Zakupowej Marketplanet https:/pb.ezamawiajacy.pl/
2. O¶wiadczenia, wnioski, zawiadomienia, odwo³ania oraz informacje Zamawiaj±cy i Wykonawcy przekazuj± za po¶rednictwem
Platformy Zakupowej Marketplanet pod adresem internetowym: https:/pb.ezamawiajacy.pl/.
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: 3. Ogólne zasady korzystania z
Platformy:
1) zg³oszenie do postêpowania wymaga zalogowania Wykonawcy do Systemu na subdomenie Politechniki Bia³ostockiej pod
adresem internetowym Platforma Zakupowa Marketplanet https://pb.ezamawiajacy.pl/ lub Platforma Zakupowa Marketplanet
https://oneplace.marketplanet.pl.
2) Wykonawca po wybraniu opcji „przyst±p do postêpowania” zostanie przekierowany do strony Platforma Zakupowa Marketplanet
https://oneplace.marketplanet.pl/, gdzie zostanie powiadomiony
o mo¿liwo¶ci zalogowania lub do za³o¿enia bezp³atnego konta. Wykonawca zak³ada konto wykonuj±c kroki procesu rejestracyjnego:
podaje adres e-mail, ustanawia has³o, nastêpnie powtarza has³o, wpisuje kod z obrazka, akceptuje regulamin, klika polecenie
„zarejestruj siê”;
3) rejestracja Wykonawcy trwa maksymalnie do 2 dni roboczych. W zwi±zku z tym Zamawiaj±cy zaleca Wykonawcom uwzglêdnienie
czasu niezbêdnego na rejestracjê w procesie z³o¿enia Oferty w postaci elektronicznej. Wykonawca wraz z potwierdzeniem z³o¿enia
wniosku rejestracyjnego otrzyma informacje, o mo¿liwo¶ci przyspieszenia procedury za³o¿enia konta, wówczas nale¿y skontaktowaæ
siê pod numerem telefonu podanym w ww. potwierdzeniu;
4) po za³o¿eniu konta Wykonawca ma mo¿liwo¶æ z³o¿enia Oferty w postêpowaniu oraz sporz±dzania, wysy³ania i odbierania
korespondencji elektronicznej;
5) Ofertê wraz z wymaganymi za³±cznikami sk³ada siê w postaci elektronicznej, opatrzonych kwalifikowanym podpisem
elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym (e-dowodem) przez osoby umocowane, pod rygorem niewa¿no¶ci na
Platformie Zakupowej Marketplanet w zak³adce „Oferty”.
6) korzystanie z Platformy jest bezp³atne.
4. Zamawiaj±cy okre¶la niezbêdne wymagania sprzêtowo-aplikacyjne umo¿liwiaj±ce pracê na Platformie Zakupowej, tj.:
a) sta³y dostêp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowo¶ci nie mniejszej ni¿ 512 kb/s;
b) komputer klasy PC lub MAC, o nastêpuj±cej konfiguracji: pamiêæ min 2GB Ram, procesor Intel IV 2GHZ, jeden z systemów
operacyjnych - MS Windows 7, Mac Os x 10.4, Linux, lub ich nowsze wersje;
c) zainstalowana dowolna przegl±darka internetowa obs³uguj±ca TLS 1.2, najlepiej w najnowszej wersji,
w przypadku Internet Explorer minimalnie wersja 10.0;
d) w³±czona obs³uga JavaScript;
e) zainstalowany program Acrobat Reader lub inny obs³uguj±cy pliki w formacie .pdf.
5. Zamawiaj±cy okre¶la dopuszczalne formaty przesy³anych danych, tj.: plików o wielko¶ci do 100 MB w txt, rtf, pdf ,xps, odt, ods,
odp, doc, xls, ppt, docx, xlsx, pptx, csv, jpg, jpeg, tif, tiff, geotiff, png, svg, wav, mp3, avi, mpg, mpeg, mp4, m4a, mpeg4, ogg, ogv,
zip, tar, gz, gzip, 7z, html, xhtml, css, xml, xsd, gml, rng, xsl, xslt, TSL, XMLsig, XAdES, CAdES, ASIC, XMLenc, PAdES.
3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): 1. Odbiorc± Pani/Pana danych osobowych bêd± upowa¿nieni pracownicy Zamawiaj±cego
(Politechniki Bia³ostockiej) oraz spó³ka Otwarty Rynek Elektroniczny S.A. siedzib± w Warszawie (02-672) przy
ul. Domaniewskiej 49, wpisan± do Rejestru Przedsiêbiorców Krajowego Rejestru S±dowego, prowadzonego przez S±d Rejonowy
dla m.st. Warszawy w Warszawie XIII Wydzia³ Gospodarczy Krajowego Rejestru S±dowego pod numerem KRS: 0000041441,
REGON: 017282436, NIP: 526-25-35-153, jako w³a¶ciciel Platformy Zakupowej, na której Zamawiaj±cy (Politechnika Bia³ostocka)
prowadzi postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego, dzia³aj±c± pod adresem: Platforma Zakupowa Marketplanet
https://pb.ezamawiajacy.pl/.
2. Klauzula informacyjna z art. 13 RODO stanowi za³±cznik nr 7 do SWZ.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: ZK-DZP.262.79.2022
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Us³ugi
4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Tak
4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Tak
4.1.9.) Liczba czê¶ci: 3
4.1.10.) Ofertê mo¿na sk³adaæ na wszystkie czê¶ci
4.1.11.) Zamawiaj±cy ogranicza liczbê czê¶ci zamówienia, któr± mo¿na udzieliæ jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:
Czê¶æ 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Czê¶æ 1: Kurs PRINCE2 Foundation z certyfikatem i autoryzowanym egzaminem na potrzeby Fabryki Dobrego In¿yniera projektów „PB2020 - Zintegrowany Program Rozwoju Politechniki Bia³ostockiej” oraz ,,ZIREG – Zintegrowany Program Politechniki Bia³ostockiej na rzecz Rozwoju Regionalnego”, wspó³finansowanych przez Uniê Europejsk± ze ¶rodków Europejskiego Funduszu Spo³ecznego w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój 2014-2020, O¶ Priorytetowa III Szkolnictwo wy¿sze dla gospodarki i rozwoju, Dzia³anie 3.5 Kompleksowe programy szkó³ wy¿szych tj.
1) Forma kursu: stacjonarna
2) Planowany termin kursu: weekendowo (sobota i niedziela) od 08.10.2022 do 18.12.2022 r.
3) Szacowana liczba studentów bior±cych udzia³ w kursie: minimum 6, maximum 9 osób
4) Przewidywana liczba dni szkoleniowych – 3 dni – 24h (1h = 45 min.)
5) Przyk³adowy zakres tematyczny:
a) Przegl±d metodyki PRINCE2®
b) Temat Organizacja
c) Proces Przygotowanie Projektu
d) Temat Uzasadnienie Biznesowe
e) Proces Inicjowanie Projektu
f) Temat Plany
g) Temat Jako¶æ
h) Temat Ryzyko
i) Proces Zarz±dzanie Koñcem Etapu
j) Temat Postêpy
k) Proces Sterowanie Etapem
l) Temat Zmiana
m) Proces Zarz±dzanie Dostarczaniem Produktów
n) Proces Zarz±dzanie Strategiczne Projektem
o) Omówienie przyk³adowych egzaminów PRINCE2® Foundation
p) Egzamin
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 80000000-4 - Us³ugi edukacyjne i szkoleniowe
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2022-12-31
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 80
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Do¶wiadczenie trenera
4.3.6.) Waga: 20
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Czê¶æ 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Czê¶æ 2: Kurs SAS Enterprise Guide: analiza wariancji, regresja i regresja logistyczna z certyfikatem ukoñczenia na potrzeby Fabryki Dobrego In¿yniera projektu „ZIREG - Zintegrowany Program Politechniki Bia³ostockiej na rzecz Rozwoju Regionalnego, wspó³finansowanego przez Uniê Europejsk± ze ¶rodków Europejskiego Funduszu Spo³ecznego w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój 2014-2020, O¶ Priorytetowa III Szkolnictwo wy¿sze dla gospodarki i rozwoju, Dzia³anie 3.5 Kompleksowe programy szkó³ wy¿szych tj.
1) Forma kursu: stacjonarna
2) Planowany termin kursu: weekendowo (sobota i niedziela) od 08.10.2022 do 18.12.2022 r.
3) Szacowana liczba studentów bior±cych udzia³ w kursie: minimum 1, maximum 2 osoby
4) Przewidywana liczba dni szkoleniowych – 3 dni – 21h (1h = 45 min.)
5) Przyk³adowy zakres tematyczny:
a) Start z Enterprise Guide (wprowadzenie do ¶rodowiska SAS Enterprise Guide)
b) Wprowadzenie do statystyki (omówienie fundamentalnych pojêæ statystycznych, badanie rozk³adów danych; opisywanie danych kategorycznych, obliczanie przedzia³ów ufno¶ci, przeprowadzenie prostego testu hipotezy)
c) Analiza wariancji (ANOVA): jednoczynnikowa, wielokrotne porównania, dwuczynnikowa ANOVA z interakcjami oraz bez interakcji
d) Regresja (analiza przez eksploracjê danych, wyliczanie macierzy korelacji, dopasowanie prostego modelu regresji liniowej, regresja wieloraka, budowa i interpretacja modelu, opis technik regresji, regresja krokowa)
e) Diagnostyka modelu regresji (badanie reszt, obserwacje odstaj±ce i wspó³liniowo¶æ)
f) Analiza danych kategorycznych (opis danych kategorycznych, testy statystyczne na ogólne
i liniowe zale¿no¶ci, koncept regresji logistycznej i wielorakiej regresji logistycznej, eliminacja wsteczna w regresji logistycznej)
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 80000000-4 - Us³ugi edukacyjne i szkoleniowe
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2022-12-31
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 80
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Do¶wiadczenie trenera
4.3.6.) Waga: 20
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Czê¶æ 3
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Czê¶æ 3: Kurs Scrum Master z certyfikatem ukoñczenia kursu i autoryzowanym egzaminem PSM I na potrzeby Fabryki Dobrego In¿yniera projektu „PB2020 - Zintegrowany Program Rozwoju Politechniki Bia³ostockiej”, wspó³finansowanych przez Uniê Europejsk± ze ¶rodków Europejskiego Funduszu Spo³ecznego w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój 2014-2020, O¶ Priorytetowa III Szkolnictwo wy¿sze dla gospodarki i rozwoju, Dzia³anie 3.5 Kompleksowe programy szkó³ wy¿szych. tj.
1) Forma kursu: stacjonarna
2) Planowany termin kursu: weekendowo (sobota i niedziela) od 08.10.2022 do 18.12.2022 r.
3) Szacowana liczba studentów bior±cych udzia³ w kursie: minimum 1, maksimum 3 osoby
4) Przewidywana liczba dni szkoleniowych – 2 dni – 16h (1h = 45 min.)
5) Przyk³adowy zakres tematyczny:
a) Geneza podej¶cia Agile, czym jest zwinno¶æ – fakty i mity.
b) Zarz±dzanie projektem a realizacja projektu.
c) Podej¶cia do zarz±dzania projektami: podej¶cie tradycyjne (waterfall) oraz podej¶cie zwinne (agile).
d) Adaptacja Agile na przyk³adzie Scrum framework:
e) cechy: czym jest a czym nie,
f) Artefakty, Role, Wydarzenia,
g) cechy zespo³ów pracuj±cych w oparciu o Scrum
h) Rola Scrum Mastera – jak j± poprawnie wype³niaæ a czego unikaæ?
i) Czy i jak planowaæ, estymacje, zarz±dzanie wymaganiami (backlog).
j) Skalowanie Scrum.
k) Najlepsze praktyki – wnioski z lat do¶wiadczeñ.
l) Najczêstsze b³êdy – na czym zwykle mo¿na siê potkn±æ.
m) Czy Scrum nadaje siê do wszystkiego?
n) Narzêdzia wspieraj±ce implementacjê Scrum.
o) Omówienie egzaminu, przyk³adowe pytania.
p) Egzamin
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 80000000-4 - Us³ugi edukacyjne i szkoleniowe
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2022-12-31
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 80
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Do¶wiadczenie trenera
4.3.6.) Waga: 20
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 8
Art. 109 ust. 1 pkt 10
5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.
1. O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê Wykonawcy, którzy spe³niaj± warunki udzia³u w postêpowaniu dotycz±ce:1) zdolno¶ci do wystêpowania w obrocie gospodarczym: nie dotyczy
2) uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów: nie dotyczy
3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej: nie dotyczy
4) zdolno¶ci technicznej lub zawodowej:
CZÊ¦Æ 1:
W celu potwierdzenia spe³nienia warunku wykonawca powinien wykazaæ, ¿e:
a) w okresie ostatnich 3 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie – zrealizowa³ lub realizuje minimum 2 zamówienia (min. 20 godzin szkoleniowych ka¿de zamówienie) polegaj±ce na przeprowadzeniu Kursu PRINCE2 Foundation z certyfikatem i autoryzowanym egzaminem. W przypadku zamówieñ niezrealizowanych wymagane jest aby Wykonawca wykaza³ siê zrealizowaniem co najmniej 20 godzin szkoleñ.
b) dysponuje lub bêdzie dysponowa³ osobami, które skieruje do realizacji niniejszego zamówienia,
tj.: co najmniej 1 trenerem, który posiada certyfikat uprawniaj±cy do prowadzenia autoryzowanego szkolenia/kursu z zakresu Kursu PRINCE2 Foundation z certyfikatem i autoryzowanym egzaminem oraz który przeprowadzi³ min. 2 szkolenia po min. 20 godzin szkoleniowych ka¿de szkolenie, z zakresu Kursu PRINCE2 Foundation z certyfikatem i autoryzowanym egzaminem.
CZÊ¦Æ 2:
W celu potwierdzenia spe³nienia warunku wykonawca powinien wykazaæ, ¿e:
c) w okresie ostatnich 3 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie – zrealizowa³ lub realizuje minimum 2 zamówienia
(min. 12 godzin szkoleniowych ka¿de zamówienie) polegaj±ce na przeprowadzeniu Kursu SAS Enterprise Guide: analiza wariancji, regresja i regresja logistyczna z certyfikatem ukoñczenia.
W przypadku zamówieñ niezrealizowanych wymagane jest aby Wykonawca wykaza³ siê zrealizowaniem co najmniej 12 godzin szkoleñ.
d) dysponuje lub bêdzie dysponowa³ osobami, które skieruje do realizacji niniejszego zamówienia,
tj.: co najmniej 1 trenerem, który posiada certyfikat uprawniaj±cy do prowadzenia autoryzowanego szkolenia/kursu z zakresu SAS Enterprise Guide: analiza wariancji, regresja i regresja logistyczna
z certyfikatem ukoñczenia, oraz który przeprowadzi³ min. 2 szkolenia po min. 12 godzin szkoleniowych ka¿de szkolenie, z zakresu SAS Enterprise Guide: analiza wariancji, regresja i regresja logistyczna z certyfikatem ukoñczenia,
CZÊ¦Æ 3:
W celu potwierdzenia spe³nienia warunku wykonawca powinien wykazaæ, ¿e:
e) w okresie ostatnich 3 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie – zrealizowa³ lub realizuje minimum 2 zamówienia (min. 12 godzin szkoleniowych ka¿de zamówienie) polegaj±ce na przeprowadzeniu Kursu Scrum Master
z certyfikatem ukoñczenia kursu i autoryzowanym egzaminem PSM I. W przypadku zamówieñ niezrealizowanych wymagane jest aby Wykonawca wykaza³ siê zrealizowaniem co najmniej 12 godzin szkoleñ.
f) dysponuje lub bêdzie dysponowa³ osobami, które skieruje do realizacji niniejszego zamówienia,
tj.: co najmniej 1 trenerem, który posiada certyfikat uprawniaj±cy do prowadzenia autoryzowanego szkolenia/kursu z zakresu Scrum Master z certyfikatem ukoñczenia kursu i autoryzowanym egzaminem PSM I oraz który przeprowadzi³ min. 2 szkolenia po min. 12 godzin szkoleniowych ka¿de szkolenie, z zakresu Scrum Master z certyfikatem ukoñczenia kursu i autoryzowanym egzaminem PSM I.
5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: 1) wykaz us³ug, wykonanych, a w przypadku ¶wiadczeñ okresowych lub ci±g³ych równie¿ wykonywanych,
w okresie ostatnich 3 lat, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie, wraz
z podaniem przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub us³ugi zosta³y wykonane lub s± wykonywane, oraz za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych, czy te dostawy lub us³ugi zosta³y wykonane lub s± wykonywane nale¿ycie, przy czym dowodami, o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty sporz±dzone przez podmiot, na rzecz którego dostawy lub us³ugi zosta³y wykonane, a w przypadku ¶wiadczeñ powtarzaj±cych siê lub ci±g³ych s± wykonywane, a je¿eli Wykonawca z przyczyn niezale¿nych od niego nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów – o¶wiadczenie Wykonawcy; w przypadku ¶wiadczeñ powtarzaj±cych siê lub ci±g³ych nadal wykonywanych referencje b±d¼ inne dokumenty potwierdzaj±ce ich nale¿yte wykonywanie powinny byæ wystawione w okresie ostatnich 3 miesiêcy (na/wg za³. nr 4 do SWZ);
2) wykaz osób, skierowanych przez Wykonawcê do realizacji zamówienia publicznego, w szczególno¶ci odpowiedzialnych za ¶wiadczenie us³ug wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnieñ, do¶wiadczenia i wykszta³cenia niezbêdnych do wykonania zamówienia publicznego, a tak¿e zakresu wykonywanych przez nie czynno¶ci oraz informacj± o podstawie do dysponowania tymi osobami (na/wg za³. nr 5 do SWZ);
5.11.) Wykaz innych wymaganych o¶wiadczeñ lub dokumentów:
1. Wype³niony formularz ofertowy (wg wzoru Formularz ofertowy – Za³. Nr 1 do SWZ)2. Pe³nomocnictwo – w przypadku, gdy oferta zosta³a podpisana przez pe³nomocnika lub gdy oferta zosta³a z³o¿ona przez Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia zgodnie z art. 58 ustawy Pzp.
2. O¶wiadczenie o spe³nieniu warunków udzia³u w postêpowaniu – na lub zgodnie z za³. Nr 3 do SWZ.
3. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:
1) ka¿dy Wykonawca, w celu potwierdzenia, ¿e nie podlega wykluczeniu oraz spe³nia warunki udzia³u
w postêpowaniu, zobowi±zany jest z³o¿yæ oddzielnie o¶wiadczenia, o których mowa w pkt 1 i 2;
2) nale¿y z³o¿yæ o¶wiadczenie dotycz±ce realizacji zakresu przedmiotu zamówienia przez poszczególnych Wykonawców –
na lub zgodnie z za³. Nr 3a do SWZ.
4. W przypadku, gdy Wykonawca w celu potwierdzenia spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu polega na
zdolno¶ciach lub sytuacji innego podmiotu udostêpniaj±cego zasoby, zobowi±zany jest z³o¿yæ:
1) O¶wiadczenie potwierdzaj±ce brak podstaw wykluczenia tego podmiotu- na lub zgodnie z za³. Nr 2 do SWZ.
2) O¶wiadczenie potwierdzaj±ce spe³nienie warunków udzia³u w postêpowaniu, w zakresie, w jakim Wykonawca powo³uje
siê na jego zasoby - na lub zgodnie z za³. Nr 3 do SWZ.
3) Zobowi±zanie podmiotu udostêpniaj±cego zasoby do oddania mu do dyspozycji niezbêdnych zasobów na potrzeby
realizacji danego zamówienia lub inny ¶rodek dowodowy potwierdzaj±cy, ¿e Wykonawca realizuj±c zamówienie, bêdzie
dysponowa³ niezbêdnymi zasobami tych podmiotów – na lub zgodnie
z za³. Nr 3b do SWZ;
4) Z zobowi±zanie ma potwierdzaæ, ¿e stosunek ³±cz±cy Wykonawcê z podmiotami udostêpniaj±cymi zasoby gwarantuje
rzeczywisty dostêp do tych zasobów oraz okre¶laæ w szczególno¶ci:
a) zakres dostêpnych Wykonawcy zasobów podmiotu udostêpniaj±cego zasoby;
b) sposób i okres udostêpnienia Wykonawcy i wykorzystania przez niego zasobów podmiotu udostêpniaj±cego te zasoby
przy wykonywaniu zamówienia;
c) czy i w jakim zakresie podmiot udostêpniaj±cy zasoby, na zdolno¶ciach którego Wykonawca polega
w odniesieniu do warunków udzia³u w postêpowaniu dotycz±cych wykszta³cenia, kwalifikacji zawodowych lub
do¶wiadczenia, zrealizuje roboty budowlane lub us³ugi, których wskazane zdolno¶ci dotycz±;
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie
6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:
W przypadku sk³adania jednej oferty przez dwa lub wiêcej podmiotów (Wykonawców ubiegaj±cych siê wspólnie o udzielenie zamówienia np. konsorcja, spó³ki cywilne) oferta spe³niaæ musi nastêpuj±ce wymagania:1) Wykonawcy ustanawiaj± pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postêpowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pe³nomocnictwo nale¿y sporz±dziæ zgodnie z zapisami okre¶lonymi w pkt. 4-5;
2) oferta musi byæ z³o¿ona w postaci elektronicznej, podpisana kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym, w taki sposób, by prawnie zobowi±zywa³a wszystkich Wykonawców wystêpuj±cych wspólnie;
3) wszelka korespondencja dokonywana bêdzie wy³±cznie z podmiotem wystêpuj±cym jako reprezentant pozosta³ych.
6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Rodzaj i zakres zmian umowy okre¶lone zosta³y w Projekcie umowy § 13 Zmiany umowy, stanowi±cym za³±cznik nr 6 do SWZ.7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin sk³adania ofert: 2022-09-12 09:40
8.2.) Miejsce sk³adania ofert: Ofertê wraz z wymaganymi za³±cznikami sk³ada siê w postaci elektronicznej, pod rygorem niewa¿no¶ci na Platformie Zakupowej Marketplanet pod adresem https:/pb.ezamawiajacy.pl w zak³adce „Oferty”
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-09-12 09:50
8.4.) Termin zwi±zania ofert±: 30 dni
INNE PRZETARGI Z BIA£EGOSTOKU
- Przebudowa naturalnej p³yty g³ównej Stadionu Miejskiego w Bia³ymstoku
- Opracowanie dok. proj. przebudowy ul. Aleksandra Puszkina na odcinku od ul. Obroñców Westerplatte do ul. Stanis³awa Wyspiañskiego w Bia³ymstoku wraz z budow± niezbêdnej infrastruktury technicznej
- Dostawy miêsa i przetworów miêsnych (sprawa nr 1/ZP/WTiZ/25)
- ¦wiadczenie us³ug w zakresie wykonywania prac porz±dkowo-czysto¶ciowych w obiekcie i na terenie posesji S±du Okrêgowego w Bia³ymstoku
- Realizacja zajêæ w ramach Programu kompleksowego wsparcia dla rodzin "Za ¿yciem" na rzecz Powiatowej Poradni Psychologiczno-Pedagogicznej w Bia³ymstoku jako WOKRO
- Dostawa samochodu (mikrobusu) dziewiêcioosobowego przystosowanego do przewozu osób niepe³nosprawnych
wiêcej: przetargi w Bia³ymstoku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Kompleksowa organizacja szkolenia z warsztatami pn."Dzia³ania ³agodz±ce skutki zmian klimatu pod k±tem retencji wody opadowej i poprawy bilansu wodnego oraz regeneracji gleb w obszarach rolniczych"
- ¦wiadczenie us³ug w zakresie: Czê¶æ 1: us³uga w zakresie organizacji 8 spotkañ informacyjno - warsztatowych; Czê¶æ 2: us³uga informacyjno - edukacyjna, sk³adaj±ca siê z III komponentów:...
- Szkolenie w zakresie metodyki prowadzenia badañ naukowych i nawi±zywania wspó³pracy z o¶rodkami w kraju i za granic± w zakresie nauk o zarz±dzaniu i jako¶ci
- Dostawa sprzêtu i oprogramowania w ramach projektu grantowego "Cyberbezpieczne Miasto Limanowa"
- Cyberbezpieczna gmina Sypniewo
- Realizacja zadañ wynikaj±cych z programu kompleksowego wsparcia dla rodzin "Za ¿yciem w roku 2025r. - II ".
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.