Ogłoszenie z dnia 2022-09-02
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00227910/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-06-28
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Wycinka drzew na terenie działalności NW Leżajsk
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Państwowe Gospodarstwo Wodne Wody Polskie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 368302575
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Żelazna 59a
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 00-848
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: rzeszow@wody.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.wody.gov.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://przetargi.wody.gov.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
Państwowa osoba prawna
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Środowisko
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Wycinka drzew na terenie działalności NW Leżajsk2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-af8744a8-f5eb-11ec-9a86-f6f4c648a056
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00330706
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-09-02
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00068742/09/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.51 Wycinka drzew na terenie działalności NW Leżajsk
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00227910/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: RZ.ROZ.2810.54.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiot zamówienia:
„Wycinka drzew na terenie działalności NW Leżajsk”
Usługi 8 %
Usuwanie drzew na potoku Złota rzeka w m. Kuryłówka
-Ścinanie drzew piłą mechaniczna , fi -16-25 cm - 2 szt.
-Ścinanie drzew piłą mechaniczna , fi -36-45 cm - 5 szt.
-Ścinanie drzew piłą mechaniczna , fi -56-65 cm - 2 szt.
-Ścinanie drzew piłą mechaniczna , fi -66-75 cm - 1 szt.
-Cięcie kłód na odcinki długość 2 m wraz z ułożeniem w stosy. Załadunek na środek transportu i rozładunek z odwiezieniem w warunkach utrudnionych - 10 szt. drzew
-Cięcie kłód na odcinki długość 2 m wraz z ułożeniem w stosy. Załadunek z odwiezieniem w warunkach utrudnionych - 10 szt. drzew
-Oczyszczenie terenu z pozostałości po wykarczowaniu, drobne gałęzie, zrębkowanie – 10 szt. drzew
Usuwanie drzew na potoku Rudnia w m-ci Rudnik, gm. Rudnik
-Ścinanie drzew piłą mechaniczna , fi -26-35 cm - 1 szt.
-Ścinanie drzew piłą mechaniczna , fi -36-45 cm - 1 szt.
-Ścinanie drzew piłą mechaniczna , fi -46-55 cm - 2 szt.
-Ścinanie drzew piłą mechaniczna , fi -56-65 cm - 1 szt.
-Ścinanie drzew piłą mechaniczna , fi -66-75 cm - 6 szt.
-Cięcie kłód na odcinki długość 2 m wraz z ułożeniem w stosy. Załadunek na środek transportu i rozładunek z odwiezieniem w warunkach utrudnionych - 11 szt. drzew
-Cięcie kłód na odcinki długość 2 m wraz z ułożeniem w stosy. Załadunek z odwiezieniem w warunkach utrudnionych -11 szt. drzew
-Oczyszczenie terenu z pozostałości po wykarczowaniu, drobne gałęzie, zrębkowanie – 11 szt. drzew
4.5.3.) Główny kod CPV: 77310000-6 - Usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 11953,95 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 53946,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 11953,95 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Firma Handlowa Jonpol Janusz Lesiak
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7921018056
7.3.3) Ulica: Buszkowice 68A
7.3.4) Miejscowość: Żurawica
7.3.5) Kod pocztowy: 37-710
7.3.6.) Województwo: podkarpackie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Firma Handlowa "JONPOL" Janusz Lesiak
jakie przetargi wygrała firma
Firma Handlowa "JONPOL" Janusz Lesiak
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-08-05
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 11953,95 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Świadczenie usług medycznych w zakresie medycyny pracy oraz dodatkowych badań profilaktycznych dla pracowników PW
- Remont balkonów budynku przy ul. Nocznickiego 13A w Warszawie
- Dostawa, montaż i wymiana części zabudów meblowych Centrum Nauki Kopernik
- Opracowanie aktualizacji instrukcji eksploatacyjnych dla obiektów ZW Świnna Poręba
- Przebudowa oświetlenia oraz realizacja parku kieszonkowego na podwórku pomiędzy ul. Andersa 23-37 i ul. Lewartowskiego 3.
- Dostawy nabiału do Aresztu Śledczego w Warszawie - Służewcu.
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przebudowa chodników wewnątrzosiedlowych wzdłuż budynków wielorodzinnych przy ul. Powstańców Warszawy 7-15 oraz 17-27
- Poprawa funkcjonalności Miejskiego Ośrodka Sportu i Rekreacji w Rypinie - III etap
- Przebudowa oświetlenia oraz realizacja parku kieszonkowego na podwórku pomiędzy ul. Andersa 23-37 i ul. Lewartowskiego 3.
- "Zagospodarowanie przestrzeni Parku w Regułach"
- Usługa pielęgnacji roślin
- Roboty budowlane polegające na zagospodarowaniu terenu rekreacyjnego i oświatowego na terenie Zespołu Szkolno-Przedszkolnego nr 8 w Poznaniu.
więcej: Usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.