Ogłoszenie z dnia 2021-12-27
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00275966/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-11-19
- 2022/BZP 00039459/01 - Wynik z dnia 2022-01-28
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Wyposażenie Szkoły Podstawowej Nr 13 im. UNICEF z oddziałami integracyjnymi w Bełchatowie
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: SZKOŁA PODSTAWOWA NR 13 IM. UNICEF Z ODDZIAŁAMI INTEGRACYJNYMI W BEŁCHATOWIE
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 590012931
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Juliusza Słowackiego 8
1.5.2.) Miejscowość: Bełchatów
1.5.3.) Kod pocztowy: 97-400
1.5.4.) Województwo: łódzkie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL713 - Piotrkowski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sp13@belchatow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.sp13.eu/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/belchatow1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Wyposażenie Szkoły Podstawowej Nr 13 im. UNICEF z oddziałami integracyjnymi w Bełchatowie2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-3057125b-491b-11ec-8c2d-66c2f1230e9c
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00331142
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-12-27
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00268917/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.1 Wyposażenie Szkoły Podstawowej nr13 im. UNICEF z oddziałami integracyjnym w Bełchatowie w ramach programu "Laboratorium Przyszłości"
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00275966/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: SP13/1/2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 163608,37 PLN
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 112804,51 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawa drukarek oraz innego sprzętu wraz z instalacja oraz dostawa pomocy dydaktycznych4.5.3.) Główny kod CPV: 30232100-5 - Drukarki i plotery
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
14810000-2 - Wyroby ścierne
18141000-9 - Rękawice robocze
18142000-6 - Okulary ochronne
18451000-5 - Guziki
19200000-8 - Tkaniny włókiennicze i podobne
19435100-5 - Nici do szycia
24910000-6 - Kleje
30213100-6 - Komputery przenośne
31710000-6 - Sprzęt elektroniczny
32340000-8 - Mikrofony i głośniki
33141623-3 - Zestawy pierwszej pomocy
34928480-6 - Pojemniki i kosze na odpady i śmieci
37520000-9 - Zabawki
38650000-6 - Sprzęt fotograficzny
39162100-6 - Pomoce dydaktyczne
39162110-9 - Sprzęt dydaktyczny
39227000-9 - Igły krawieckie i igły dziewiarskie, i naparstki
39812400-1 - Zmiotki
42642100-9 - Obrabiarki do obróbki drewna
42661000-7 - Urządzenia do lutowania na miękko i na twardo
42713000-7 - Maszyny tkackie
42715000-1 - Maszyny do szycia
44191000-5 - Różne drewniane materiały budowlane
44192200-4 - Gwoździe
44510000-8 - Narzędzia
44512800-0 - Śrubokręty
44531510-9 - Śruby i wkręty
44532200-0 - Podkładki
44613400-4 - Pojemniki do przechowywania
4.5.5.) Wartość części: 112804,51 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
dostawa wraz z montażem mebli i wyposażenia4.5.3.) Główny kod CPV: 39160000-1 - Meble szkolne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
39113200-9 - Taborety
39121200-8 - Stoły
39141100-3 - Regały
39150000-8 - Różne meble i wyposażenie
39151200-7 - Stoły robocze
39171000-1 - Witryny wystawowe
44221200-7 - Drzwi
44421000-7 - Zbrojone lub wzmocnione szafy, kasy i drzwi
4.5.5.) Wartość części: 50803,86 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 7 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Ww. postępowanie w zakresie Części I zostało unieważnione na podstawie art. 255 pkt 7) ustawy z dnia z dnia 11 września 2019 r. - Prawo zamówień publicznych (t.j.Dz. U. z 2021 r. poz. 1129 z późn.zm) , tj. zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli wykonawca nie wniósł zabezpieczenia należytego wykonania umowy lub uchylił się od zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, z uwzględnieniem art. 263.
Uzasadnienie
W przedmiotowym postępowaniu do upływu termin składania ofert, tj. do 29.11.2021 r. do godz. 8.00 wpłynęły poniżej wskazane oferty. Kryterium oceny ofert przyjęto: „Cena” (C)- waga 60 % oraz „Długość okresu gwarancji ” (G)- waga 40%.
Część I
Oferta nr 1 – brak oferty
Oferta nr 2 -PB Tenders Jakub Pawulski
ul. Kotomierska 1
85-568 Bydgoszcz
Oferta uzyskała łącznie pkt 100,00, w tym w kryterium oceny ofert C 60,00 pkt, w G 40,00 pkt
Oferta nr 3 -APLY ANNA BORAWSKA
Zagórzańska 28 c
04-965 Warszawa
Oferta uzyskała łącznie pkt …, w tym w kryterium oceny ofert C ……pkt, w G …. pkt
Dla Części I przedmiotowego postępowania wybrano Wykonawcę, który złożył ofertę nr 2 z PB Tenders Jakub Pawulski ul. Kotomierska 1 85-568 Bydgoszcz z ceną brutto 133 074,00 zł ( słownie: sto trzydzieści trzy tysiące siedemdziesiąt cztery złote 00/100.
Oferta uzyskała łącznie pkt 100,00, w tym w kryterium oceny ofert C 60,00 pkt, w G 40,00 pkt
Wykonawca w dniu 20 12 .2021 r. za pośrednictwem platformy zakupowej, na której prowadzone jest przedmiotowe postępowanie złożył informację, iż uchyla się od podpisania umowy.
Oferta -nr 3 w zakresie Części I - APLY ANNA BORAWSKA Zagórzańska 28 c 04-965 Warszawa została odrzucona na podstawie art. 226 ust.1 pkt 2) lt. c), tj. zamawiający odrzuca ofertę, jeżeli została złożona przez wykonawcę: który nie złożył w przewidzianym terminie oświadczenia , o którym mowa w art. 125 ust. 1 , lub podmiotowego środka dowodowego, potwierdzających brak podstaw wykluczenia lub spełnianie warunków udziału w postępowaniu, przedmiotowego środka dowodowego, lub innych dokumentów lub oświadczeń.
Wykonawca nie złożył wymaganego podmiotowego środka dowodowego. Przesłał oświadczenie o odstąpieniu od podpisania umowy w postępowaniu.
Zgodnie z art. 263 ww. ustawy jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, uchyla się od zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego lub nie wnosi wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, zamawiający może dokonać ponownego badania i oceny ofert spośród ofert pozostałych w postępowaniu wykonawców oraz wybrać najkorzystniejszą ofertę albo unieważnić postępowanie.
W związku z faktem, iż w przedmiotowym postępowaniu brak jest ofert niepodlegających odrzuceniu, zasadnym jest unieważnienie postępowania w zakresie Części I.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 133074,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 0,00 PLN
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Nie rozstrzygnięto
INNE PRZETARGI Z BEŁCHATOWA
- Wykonanie operatów szacunkowych z uwzględnieniem ceny jednostkowej dla każdej z wycenianych działek dla potrzeb prowadzonych postępowań administracyjnych.
- Dostawa koncentratów do dializ
- Rozbudowa i przebudowa kancelarii Wola Pszczółecka oraz Restarzew
- Zakup autobusu z napędem niskoemisyjnym
- Dostawa środków dezynfekcyjnych i myjących
- Budowa tężni solankowej na osiedlu Olsztyńskim
więcej: przetargi w Bełchatowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup i dostawa wyposażenia pracowni zawodowych oraz pomocy dydaktycznych dla PCEZ im. Z. Puławskiego w Świdniku w projekcie - Powiat Świdnicki - kształcenie zawodowe na miarę XXI wieku. Edycja 2
- Dostawa instrumentów muzycznych w ramach projektu pn. "Nowa jakość edukacji przedszkolnej w Gminie Stężyca"
- Dostawa pomocy dydaktycznych w ramach projektu pn. "Edukacja przedszkolna w Gminie Kozy" dla dzieci w Gminnym Przedszkolu Publicznym w Kozach - cztery części
- Dostawa sprzętu komputerowego na potrzeby realizacji projektu "Nowa jakość kształcenia w Gminie Brzozów".
- Zakup wyposażenia i sprzętu na potrzeby realizacji projektu pn.: "Edukacja dla przemysłu 4.0"
- Termomodernizacja i przebudowa budynku po byłej szkole w m. Kołaczkowice wraz ze zmianą sposobu użytkowania na potrzeby klubu dziecięcego wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną i drogową
więcej: Wyroby ścierne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.