Ogłoszenie z dnia 2024-05-22
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00308867/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-04-30
- 2024/BZP 00325249/01 - Modyfikacja z dnia 2024-05-15
- 2024/BZP 00341052/01 - Modyfikacja z dnia 2024-05-27
- 2024/BZP 00424960/01 - Wynik z dnia 2024-07-23
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
Przygotowanie i realizacja wizerunkowej kampanii online promującej Warszawę jako atrakcyjny kierunek podróży na dwóch rynkach zagranicznych – brytyjskim i niemieckim, we wskazanych grupach docelowych
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Nazwa zamawiającego: STOŁECZNE BIURO TURYSTYKI
1.2.) Oddział zamawiającego: jednostka budżetowa m.st Warszawy
1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 012216512
1.4.) Adres zamawiającego:
1.4.1.) Ulica: Plac Defilad 1
1.4.2.) Miejscowość: Warszawa
1.4.3.) Kod pocztowy: 00-901
1.4.4.) Województwo: mazowieckie
1.4.5.) Kraj: Polska
1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.4.7.) Numer telefonu: 22 656 64 83
1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@go2warsaw.pl
1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.warsawtour.pl
1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
promocja turystyki m.st. Warszawy oraz prowadzenie informacji turystycznej
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00335042
2.2.) Data ogłoszenia: 2024-05-22
SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA
3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2024/BZP 00308867
3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
5.4. Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu Przed zmianą:
1. Za spełniającego warunki udziału w postępowaniu Zamawiający uzna Wykonawcę, który wykaże, że w okresie ostatnich pięciu (5) lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, to w tym okresie, należycie zrealizował 3 kampanie promocyjne online.
2. Za spełniającego warunki udziału w postępowaniu Zamawiający uzna Wykonawcę, który wykaże, że dysponuje lub będzie dysponować zespołem co najmniej 5 osób, posiadających doświadczenie w realizacji kampanii informacyjno-promocyjnych, marketingowych lub public relations w skład, którego wchodzić będą osoby pełniące następujące funkcje:
a) kierownik zespołu – posiadający minimum 3 lata doświadczenia w zakresie – reklamy i promocji, który kierował przynajmniej 2 kampaniami informacyjno-promocyjnymi lub public relations, w tym kampaniami on-line;
b) strateg – posiadający minimum 2-letnie doświadczenie zawodowe w opracowywaniu skutecznych strategii marketingowych, definiowaniu kluczowych przesłań komunikacyjnych i zapewnianiu optymalnego dostosowania kampanii do celów;
c) ekspert ds. zakupu i planowania mediów on-line – posiadający minimum 2-letnie doświadczenie zawodowe w planowaniu i realizowaniu kampanii reklamowych, z wykorzystaniem social mediów, opracowywaniu strategii, budżetu i harmonogramu działań;
d) grafik – posiadający minimum 2-letnie doświadczenie zawodowe na stanowisku grafika komputerowego w zakresie kreacji wizualnych, animacji komputerowych składu oraz łamania tekstu;
e) copywriter – posiadający minimum 2-letnie doświadczenie zawodowe w tworzeniu haseł reklamowych, scenariuszy, tekstów prasowych i na potrzeby social mediów w języku polskim.
Wykonawca w celu wykazania warunku nie może łączyć funkcji określonych przez Zamawiającego w pkt a) – e) w odniesieniu do jednej osoby.
3. Za spełniającego warunki udziału w postępowaniu Zamawiający uzna Wykonawcę, który wykaże, że dysponuje lub będzie dysponować 4 influencerami (po 2 influencerów z każdego rynku docelowego – Wielkiej Brytanii i Niemiec), którzy:
a) publikują materiały, których treści korelują z przedmiotem zamówienia Zamawiającego;
b) prowadzą aktywne konto na Instagramie obserwowane przez przynajmniej 100 000 osób, w tym przynajmniej 60% obserwujących z rynku docelowego kampanii, regularną publikację tzw. rolek (reels), których średnia oglądalność w ciągu ostatnich 3 miesięcy jest na poziomie przynajmniej 40 tysięcy wyświetleń przed upływem terminu składania ofert;
c) prowadzą aktywne konto na Facebooku z regularną publikacją postów i relacji, tj. minimum 3 publikacje tygodniowo w ostatnich 3 miesiącach od dnia złożenia oferty.
Zamawiający do realizacji przedmiotu umowy wybierze dwóch influencerów – po jednym dla każdego rynku.
Po zmianie:
1. Za spełniającego warunki udziału w postępowaniu Zamawiający uzna Wykonawcę, który wykaże, że w okresie ostatnich pięciu (5) lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, to w tym okresie, należycie zrealizował 3 kampanie promocyjne online.
2. Za spełniającego warunki udziału w postępowaniu Zamawiający uzna Wykonawcę, który wykaże, że dysponuje lub będzie dysponować zespołem co najmniej 5 osób, posiadających doświadczenie w realizacji kampanii informacyjno-promocyjnych, marketingowych lub public relations w skład, którego wchodzić będą osoby pełniące następujące funkcje:
a) kierownik zespołu – posiadający minimum 3 lata doświadczenia w zakresie – reklamy i promocji, który kierował przynajmniej 2 kampaniami informacyjno-promocyjnymi lub public relations, w tym kampaniami on-line;
b) strateg – posiadający minimum 2-letnie doświadczenie zawodowe w opracowywaniu skutecznych strategii marketingowych, definiowaniu kluczowych przesłań komunikacyjnych i zapewnianiu optymalnego dostosowania kampanii do celów;
c) ekspert ds. zakupu i planowania mediów on-line – posiadający minimum 2-letnie doświadczenie zawodowe w planowaniu i realizowaniu kampanii reklamowych, z wykorzystaniem social mediów, opracowywaniu strategii, budżetu i harmonogramu działań;
d) grafik – posiadający minimum 2-letnie doświadczenie zawodowe na stanowisku grafika komputerowego w zakresie kreacji wizualnych, animacji komputerowych składu oraz łamania tekstu;
e) copywriter – posiadający minimum 2-letnie doświadczenie zawodowe w tworzeniu haseł reklamowych, scenariuszy, tekstów prasowych i na potrzeby social mediów w języku polskim.
Wykonawca w celu wykazania warunku nie może łączyć funkcji określonych przez Zamawiającego w pkt a) – e) w odniesieniu do jednej osoby.
3. Za spełniającego warunki udziału w postępowaniu Zamawiający uzna Wykonawcę, który wykaże, że dysponuje lub będzie dysponować 4 influencerami (po 2 influencerów z każdego rynku docelowego – Wielkiej Brytanii i Niemiec), którzy:
a) publikują materiały, których treści korelują z przedmiotem zamówienia Zamawiającego;
b) prowadzą aktywne konto na Instagramie obserwowane przez przynajmniej 100 000 osób, w tym przynajmniej 60% obserwujących z rynku docelowego kampanii, regularną publikację tzw. rolek (reels), których średnia oglądalność w ciągu ostatnich 3 miesięcy jest na poziomie przynajmniej 40 tysięcy wyświetleń przed upływem terminu składania ofert;
c) prowadzą aktywne konto na Facebooku z regularną publikacją postów i relacji, tj. minimum 4 publikacje w miesiącu w ostatnich 3 miesiącach od dnia złożenia oferty.
Zamawiający do realizacji przedmiotu umowy wybierze dwóch influencerów – po jednym dla każdego rynku.
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA VIII - PROCEDURA3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.1. Termin składania ofert Przed zmianą:
2024-05-27 09:00
Po zmianie:
2024-06-03 09:00
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.3. Termin otwarcia ofert Przed zmianą:
2024-05-27 09:10
Po zmianie:
2024-06-03 09:10
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.4. Termin związania ofertą Przed zmianą:
2024-06-25
Po zmianie:
2024-07-02
SEKCJA IV INFORMACJE DODATKOWE
Przed zmianą:
pkt 3 lit. c) prowadzą aktywne konto na Facebooku z regularną publikacją postów i relacji, tj. minimum 3 publikacje tygodniowo w ostatnich 3 miesiącach od dnia złożenia oferty.
Po zmianie:
pkt 3 lit. c) prowadzą aktywne konto na Facebooku z regularną publikacją postów i relacji, tj. minimum 4 publikacje w miesiącu w ostatnich 3 miesiącach od dnia złożenia oferty.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Dostawa artykułów spożywczych, nabiału i przetworów mlecznych oraz warzyw i owoców do jednostek obsługiwanych przez Zespół do obsługi Placówek Opiekuńczo-Wychowawczych Nr 3 w Warszawie na rok 2025.
- Roboty remontowo-budowlane, konserwacyjne w obiektach ZDM
- 964/2024 Świadczenie usług w zakresie opróżniania wskazanych koszy ulicznych i usuwania padliny z ulic i poboczy na terenie dzielnicy Wawer m.st. Warszawy.
- Wsparcie techniczne dla oprogramowania IBM SPSS - PS IMAGO PRO
- Dostawa i montaż verticali
- Świadczenie usług monitoringu wizyjnego wraz z serwisem w budynku internatowym w Pruszczu Gdańskim.
więcej: przetargi w Warszawie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.