eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WarszawaPrzygotowanie i realizacja wizerunkowej kampanii online promującej Warszawę jako atrakcyjny kierunek podróży na dwóch rynkach zagranicznych - brytyjskim i niemieckim, we wskazanych grupach docelowych



Ogłoszenie z dnia 2024-05-22


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
Przygotowanie i realizacja wizerunkowej kampanii online promującej Warszawę jako atrakcyjny kierunek podróży na dwóch rynkach zagranicznych – brytyjskim i niemieckim, we wskazanych grupach docelowych

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Nazwa zamawiającego: STOŁECZNE BIURO TURYSTYKI

1.2.) Oddział zamawiającego: jednostka budżetowa m.st Warszawy

1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 012216512

1.4.) Adres zamawiającego:

1.4.1.) Ulica: Plac Defilad 1

1.4.2.) Miejscowość: Warszawa

1.4.3.) Kod pocztowy: 00-901

1.4.4.) Województwo: mazowieckie

1.4.5.) Kraj: Polska

1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa

1.4.7.) Numer telefonu: 22 656 64 83

1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@go2warsaw.pl

1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.warsawtour.pl

1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


promocja turystyki m.st. Warszawy oraz prowadzenie informacji turystycznej

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00335042

2.2.) Data ogłoszenia: 2024-05-22

SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA

3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2024/BZP 00308867

3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01

3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

5.4. Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu

Przed zmianą:
1. Za spełniającego warunki udziału w postępowaniu Zamawiający uzna Wykonawcę, który wykaże, że w okresie ostatnich pięciu (5) lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, to w tym okresie, należycie zrealizował 3 kampanie promocyjne online.

2. Za spełniającego warunki udziału w postępowaniu Zamawiający uzna Wykonawcę, który wykaże, że dysponuje lub będzie dysponować zespołem co najmniej 5 osób, posiadających doświadczenie w realizacji kampanii informacyjno-promocyjnych, marketingowych lub public relations w skład, którego wchodzić będą osoby pełniące następujące funkcje:
a) kierownik zespołu – posiadający minimum 3 lata doświadczenia w zakresie – reklamy i promocji, który kierował przynajmniej 2 kampaniami informacyjno-promocyjnymi lub public relations, w tym kampaniami on-line;
b) strateg – posiadający minimum 2-letnie doświadczenie zawodowe w opracowywaniu skutecznych strategii marketingowych, definiowaniu kluczowych przesłań komunikacyjnych i zapewnianiu optymalnego dostosowania kampanii do celów;
c) ekspert ds. zakupu i planowania mediów on-line – posiadający minimum 2-letnie doświadczenie zawodowe w planowaniu i realizowaniu kampanii reklamowych, z wykorzystaniem social mediów, opracowywaniu strategii, budżetu i harmonogramu działań;
d) grafik – posiadający minimum 2-letnie doświadczenie zawodowe na stanowisku grafika komputerowego w zakresie kreacji wizualnych, animacji komputerowych składu oraz łamania tekstu;
e) copywriter – posiadający minimum 2-letnie doświadczenie zawodowe w tworzeniu haseł reklamowych, scenariuszy, tekstów prasowych i na potrzeby social mediów w języku polskim.
Wykonawca w celu wykazania warunku nie może łączyć funkcji określonych przez Zamawiającego w pkt a) – e) w odniesieniu do jednej osoby.

3. Za spełniającego warunki udziału w postępowaniu Zamawiający uzna Wykonawcę, który wykaże, że dysponuje lub będzie dysponować 4 influencerami (po 2 influencerów z każdego rynku docelowego – Wielkiej Brytanii i Niemiec), którzy:
a) publikują materiały, których treści korelują z przedmiotem zamówienia Zamawiającego;
b) prowadzą aktywne konto na Instagramie obserwowane przez przynajmniej 100 000 osób, w tym przynajmniej 60% obserwujących z rynku docelowego kampanii, regularną publikację tzw. rolek (reels), których średnia oglądalność w ciągu ostatnich 3 miesięcy jest na poziomie przynajmniej 40 tysięcy wyświetleń przed upływem terminu składania ofert;
c) prowadzą aktywne konto na Facebooku z regularną publikacją postów i relacji, tj. minimum 3 publikacje tygodniowo w ostatnich 3 miesiącach od dnia złożenia oferty.
Zamawiający do realizacji przedmiotu umowy wybierze dwóch influencerów – po jednym dla każdego rynku.

Po zmianie:
1. Za spełniającego warunki udziału w postępowaniu Zamawiający uzna Wykonawcę, który wykaże, że w okresie ostatnich pięciu (5) lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, to w tym okresie, należycie zrealizował 3 kampanie promocyjne online.

2. Za spełniającego warunki udziału w postępowaniu Zamawiający uzna Wykonawcę, który wykaże, że dysponuje lub będzie dysponować zespołem co najmniej 5 osób, posiadających doświadczenie w realizacji kampanii informacyjno-promocyjnych, marketingowych lub public relations w skład, którego wchodzić będą osoby pełniące następujące funkcje:
a) kierownik zespołu – posiadający minimum 3 lata doświadczenia w zakresie – reklamy i promocji, który kierował przynajmniej 2 kampaniami informacyjno-promocyjnymi lub public relations, w tym kampaniami on-line;
b) strateg – posiadający minimum 2-letnie doświadczenie zawodowe w opracowywaniu skutecznych strategii marketingowych, definiowaniu kluczowych przesłań komunikacyjnych i zapewnianiu optymalnego dostosowania kampanii do celów;
c) ekspert ds. zakupu i planowania mediów on-line – posiadający minimum 2-letnie doświadczenie zawodowe w planowaniu i realizowaniu kampanii reklamowych, z wykorzystaniem social mediów, opracowywaniu strategii, budżetu i harmonogramu działań;
d) grafik – posiadający minimum 2-letnie doświadczenie zawodowe na stanowisku grafika komputerowego w zakresie kreacji wizualnych, animacji komputerowych składu oraz łamania tekstu;
e) copywriter – posiadający minimum 2-letnie doświadczenie zawodowe w tworzeniu haseł reklamowych, scenariuszy, tekstów prasowych i na potrzeby social mediów w języku polskim.
Wykonawca w celu wykazania warunku nie może łączyć funkcji określonych przez Zamawiającego w pkt a) – e) w odniesieniu do jednej osoby.

3. Za spełniającego warunki udziału w postępowaniu Zamawiający uzna Wykonawcę, który wykaże, że dysponuje lub będzie dysponować 4 influencerami (po 2 influencerów z każdego rynku docelowego – Wielkiej Brytanii i Niemiec), którzy:
a) publikują materiały, których treści korelują z przedmiotem zamówienia Zamawiającego;
b) prowadzą aktywne konto na Instagramie obserwowane przez przynajmniej 100 000 osób, w tym przynajmniej 60% obserwujących z rynku docelowego kampanii, regularną publikację tzw. rolek (reels), których średnia oglądalność w ciągu ostatnich 3 miesięcy jest na poziomie przynajmniej 40 tysięcy wyświetleń przed upływem terminu składania ofert;
c) prowadzą aktywne konto na Facebooku z regularną publikacją postów i relacji, tj. minimum 4 publikacje w miesiącu w ostatnich 3 miesiącach od dnia złożenia oferty.
Zamawiający do realizacji przedmiotu umowy wybierze dwóch influencerów – po jednym dla każdego rynku.

3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:

SEKCJA VIII - PROCEDURA

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

8.1. Termin składania ofert

Przed zmianą:
2024-05-27 09:00

Po zmianie:
2024-06-03 09:00

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

8.3. Termin otwarcia ofert

Przed zmianą:
2024-05-27 09:10

Po zmianie:
2024-06-03 09:10

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

8.4. Termin związania ofertą

Przed zmianą:
2024-06-25

Po zmianie:
2024-07-02

SEKCJA IV INFORMACJE DODATKOWE

Zmiany dotyczą w pkt 12.2.3 lit c) SWZ oraz w Ogłoszeniu o zamówieniu: SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW, 5.4) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu

Przed zmianą:
pkt 3 lit. c) prowadzą aktywne konto na Facebooku z regularną publikacją postów i relacji, tj. minimum 3 publikacje tygodniowo w ostatnich 3 miesiącach od dnia złożenia oferty.

Po zmianie:
pkt 3 lit. c) prowadzą aktywne konto na Facebooku z regularną publikacją postów i relacji, tj. minimum 4 publikacje w miesiącu w ostatnich 3 miesiącach od dnia złożenia oferty.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.