Ogłoszenie z dnia 2024-05-27
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00308867/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-04-30
- 2024/BZP 00325249/01 - Modyfikacja z dnia 2024-05-15
- 2024/BZP 00335042/01 - Modyfikacja z dnia 2024-05-22
- 2024/BZP 00424960/01 - Wynik z dnia 2024-07-23
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
Przygotowanie i realizacja wizerunkowej kampanii online promującej Warszawę jako atrakcyjny kierunek podróży na dwóch rynkach zagranicznych – brytyjskim i niemieckim, we wskazanych grupach docelowych
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Nazwa zamawiającego: STOŁECZNE BIURO TURYSTYKI
1.2.) Oddział zamawiającego: jednostka budżetowa m.st Warszawy
1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 012216512
1.4.) Adres zamawiającego:
1.4.1.) Ulica: Plac Defilad 1
1.4.2.) Miejscowość: Warszawa
1.4.3.) Kod pocztowy: 00-901
1.4.4.) Województwo: mazowieckie
1.4.5.) Kraj: Polska
1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.4.7.) Numer telefonu: 22 656 64 83
1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@go2warsaw.pl
1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.warsawtour.pl
1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
promocja turystyki m.st. Warszawy oraz prowadzenie informacji turystycznej
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00341052
2.2.) Data ogłoszenia: 2024-05-27
SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA
3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2024/BZP 00308867
3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
5.4. Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu Przed zmianą:
1. Za spełniającego warunki udziału w postępowaniu Zamawiający uzna Wykonawcę, który wykaże, że w okresie ostatnich pięciu (5) lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, to w tym okresie, należycie zrealizował 3 kampanie promocyjne online.
2. Za spełniającego warunki udziału w postępowaniu Zamawiający uzna Wykonawcę, który wykaże, że dysponuje lub będzie dysponować zespołem co najmniej 5 osób, posiadających doświadczenie w realizacji kampanii informacyjno-promocyjnych, marketingowych lub public relations w skład, którego wchodzić będą osoby pełniące następujące funkcje:
a) kierownik zespołu – posiadający minimum 3 lata doświadczenia w zakresie – reklamy i promocji, który kierował przynajmniej 2 kampaniami informacyjno-promocyjnymi lub public relations, w tym kampaniami on-line;
b) strateg – posiadający minimum 2-letnie doświadczenie zawodowe w opracowywaniu skutecznych strategii marketingowych, definiowaniu kluczowych przesłań komunikacyjnych i zapewnianiu optymalnego dostosowania kampanii do celów;
c) ekspert ds. zakupu i planowania mediów on-line – posiadający minimum 2-letnie doświadczenie zawodowe w planowaniu i realizowaniu kampanii reklamowych, z wykorzystaniem social mediów, opracowywaniu strategii, budżetu i harmonogramu działań;
d) grafik – posiadający minimum 2-letnie doświadczenie zawodowe na stanowisku grafika komputerowego w zakresie kreacji wizualnych, animacji komputerowych składu oraz łamania tekstu;
e) copywriter – posiadający minimum 2-letnie doświadczenie zawodowe w tworzeniu haseł reklamowych, scenariuszy, tekstów prasowych i na potrzeby social mediów w języku polskim.
Wykonawca w celu wykazania warunku nie może łączyć funkcji określonych przez Zamawiającego w pkt a) – e) w odniesieniu do jednej osoby.
3. Za spełniającego warunki udziału w postępowaniu Zamawiający uzna Wykonawcę, który wykaże, że dysponuje lub będzie dysponować 4 influencerami (po 2 influencerów z każdego rynku docelowego – Wielkiej Brytanii i Niemiec), którzy:
a) publikują materiały, których treści korelują z przedmiotem zamówienia Zamawiającego;
b) prowadzą aktywne konto na Instagramie obserwowane przez przynajmniej 100 000 osób, w tym przynajmniej 60% obserwujących z rynku docelowego kampanii, regularną publikację tzw. rolek (reels), których średnia oglądalność w ciągu ostatnich 3 miesięcy jest na poziomie przynajmniej 40 tysięcy wyświetleń przed upływem terminu składania ofert;
c) prowadzą aktywne konto na Facebooku z regularną publikacją postów i relacji, tj. minimum 4 publikacje w miesiącu w ostatnich 3 miesiącach od dnia złożenia oferty.
Zamawiający do realizacji przedmiotu umowy wybierze dwóch influencerów – po jednym dla każdego rynku.
Po zmianie:
1. Za spełniającego warunki udziału w postępowaniu Zamawiający uzna Wykonawcę, który wykaże, że w okresie ostatnich pięciu (5) lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, to w tym okresie, należycie zrealizował 3 kampanie promocyjne online.
2. Za spełniającego warunki udziału w postępowaniu Zamawiający uzna Wykonawcę, który wykaże, że dysponuje lub będzie dysponować zespołem co najmniej 5 osób, posiadających doświadczenie w realizacji kampanii informacyjno-promocyjnych, marketingowych lub public relations w skład, którego wchodzić będą osoby pełniące następujące funkcje:
a) kierownik zespołu – posiadający minimum 3 lata doświadczenia w zakresie – reklamy i promocji, który kierował przynajmniej 2 kampaniami informacyjno-promocyjnymi lub public relations, w tym kampaniami on-line;
b) strateg – posiadający minimum 2-letnie doświadczenie zawodowe w opracowywaniu skutecznych strategii marketingowych, definiowaniu kluczowych przesłań komunikacyjnych i zapewnianiu optymalnego dostosowania kampanii do celów;
c) ekspert ds. zakupu i planowania mediów on-line – posiadający minimum 2-letnie doświadczenie zawodowe w planowaniu i realizowaniu kampanii reklamowych, z wykorzystaniem social mediów, opracowywaniu strategii, budżetu i harmonogramu działań;
d) grafik – posiadający minimum 2-letnie doświadczenie zawodowe na stanowisku grafika komputerowego w zakresie kreacji wizualnych, animacji komputerowych składu oraz łamania tekstu;
e) copywriter – posiadający minimum 2-letnie doświadczenie zawodowe w tworzeniu haseł reklamowych, scenariuszy, tekstów prasowych i na potrzeby social mediów w języku polskim.
Wykonawca w celu wykazania warunku nie może łączyć funkcji określonych przez Zamawiającego w pkt a) – e) w odniesieniu do jednej osoby.
3. Za spełniającego warunki udziału w postępowaniu Zamawiający uzna Wykonawcę, który wykaże, że dysponuje lub będzie dysponować 4 influencerami (po 2 influencerów z każdego rynku docelowego – Wielkiej Brytanii i Niemiec), którzy:
a) publikują materiały, których treści korelują z przedmiotem zamówienia Zamawiającego;
b) prowadzą aktywne konto na Instagramie obserwowane przez przynajmniej 100 000 osób, w tym przynajmniej 60% obserwujących z rynku docelowego kampanii, regularną publikację tzw. rolek (reels), których średnia oglądalność w ciągu ostatnich 3 miesięcy jest na poziomie przynajmniej 40 tysięcy wyświetleń przed upływem terminu składania ofert.
Zamawiający do realizacji przedmiotu umowy wybierze dwóch influencerów – po jednym dla każdego rynku.
Zmiany dotyczą w pkt 12.2.3 lit c) SWZ oraz w Ogłoszeniu o zamówieniu: SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW, 5.4) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu, pkt 3 lit. c):
Treści zostaje skreślona: prowadzą aktywne konto na Facebooku z regularną publikacją postów i relacji, tj. minimum 4 publikacje w miesiącu w ostatnich 3 miesiącach od dnia złożenia oferty.
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA VIII - PROCEDURA3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.1. Termin składania ofert Przed zmianą:
2024-06-03 09:00
Po zmianie:
2024-06-06 09:00
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.3. Termin otwarcia ofert Przed zmianą:
2024-06-03 09:10
Po zmianie:
2024-06-06 09:10
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.4. Termin związania ofertą Przed zmianą:
2024-07-02
Po zmianie:
2024-07-05
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Świadczenie usług szkoleniowych z zakresu analizy finansowej i sprawozdawczości finansowej.
- Sprzedaż i dostawa do siedziby Zamawiającego wyjałowionych plastrów do zatrzymywania krwawienia
- 108/2025 Prowadzenie bieżącej konserwacji i utrzymanie w ruchu instalacji gazowych, c. o. oraz instalacji wod-kan w zasobach administrowanych przez ZGN w Dzielnicy Wawer m.st. Warszawy.
- Usługa polegająca na utrzymaniu czystości w budynkach (wraz z terenem przyległym) zlokalizowanych w Ostrołęce, Radomiu i Warszawie.
- Świadczenie usług profilaktycznej opieki zdrowotnej w zakresie medycyny pracy dla pracowników Kancelarii Senatu i osób przyjmowanych do pracy.
- Remont pustostanów lokali mieszkalnych: część nr 1: Wilcza 16 m 21, część nr 2: Warecka 4/6 m 14, cześć nr 3: al. "Solidarności" 82 m 5
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.