Ogłoszenie z dnia 2023-08-02
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00270201/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-06-21
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Usługa transportowa przewozu uczniów z terenu gminy Trawniki w roku szkolnym 2023/2024.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA TRAWNIKI
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 431019840
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: 605
1.5.2.) Miejscowość: Trawniki
1.5.3.) Kod pocztowy: 21-044
1.5.4.) Województwo: lubelskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL814 - Lubelski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: trawniki@trawniki.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://trawniki.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/trawniki1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Usługa transportowa przewozu uczniów z terenu gminy Trawniki w roku szkolnym 2023/2024.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e012f306-0ffb-11ee-b70f-ae2d9e28ec7b
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00336298
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-08-02
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00052587/05/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.1 Usługa transportowa przewozu uczniów z terenu gminy Trawniki w roku szkolnym 2023/2024.
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: RRG.271.8.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Wykonanie zamówienia obejmuje: usługę transportową przewozu około 118 uczniów z terenu gminy Trawniki do szkół prowadzonych przez gminę Trawniki i ze szkół do miejscowości zamieszkania na niżej określonych trasach przewozu. Wymogiem jest, aby kursy przywozów i odwozów uczniów realizowane były autobusem o liczbie miejsc minimum 58 miejsc siedzących.Dowozy do szkół w rozliczeniu tygodniowym (5 dni):
Trasa 1: Struża OSP – Struża (Ekotraw) – Struża Kolonia - Biskupice (szkoła),
pięć przywozów tygodniowo, trasa o długości 11 km dziennie, łącznie 55 km tygodniowo, liczba uczniów na trasie: Struża OSP - Struża (Ekotraw) Struża-Kolonia – Biskupice (szkoła) – około 50 uczniów.
Trasa 2: Ewopole – Dorohucza – Pełczyn – Siostrzytów – Siostrzytów (szkoła) – Siostrzytów-Kolonia - Pełczyn – Trawniki (szkoła), pięć przywozów tygodniowo, trasa o długości 19 km dziennie, łącznie 95 km tygodniowo, liczba uczniów na trasie – około 68 uczniów.
Dzienny kilometraż dowozów uczniów do szkół – 30 km. Uczniów dowożonych – ok. 118.
Tygodniowy kilometraż dowozów uczniów do szkół – 150 km.
Odwozy ze szkół do miejscowości zamieszkania w rozliczeniu tygodniowym :
Trasa 1: Biskupice (szkoła) – Struża Kolonia – Struża – Struża Kolonia:
osiem odwozów w tygodniu o długości trasy 11 km, łącznie 88 km tygodniowo; na trasie Biskupice – Struża Kolonia – Struża, około 50 uczniów.
Trasa 2 : Siostrzytów (szkoła) – Siostrzytów-Kolonia – Pełczyn:
pięć odwozów tygodniowo - trasa o długości 5 km, łącznie 25 km tygodniowo, około 34 uczniów.
Trasa 3: Trawniki (szkoła) – Ewopole – Dorohucza - Pełczyn – Siostrzytów (szkoła) - Pełczyn – Trawniki-Kolonia: pięć odwozów tygodniowo – trasa o długości 19 km, łącznie 95 km Tygodniowo, około 34 uczniów
Dzienny kilometraż odwozów uczniów – od 35 km do 46 km, po uśrednieniu 41 km.
Tygodniowy uśredniony kilometraż odwozów uczniów – 205 km.
Uwaga: w powyższym kilometrażu dowozów i odwozów nie uwzględniono kilometrów dojazdu Wykonawcy do przystanków początkowych oraz odjazdu Wykonawcy z przystanków końcowych.
Szczegółowe trasy dowozów i odwozów uczniów do szkół na terenie gminy Trawniki zamieszczone są w załączniku Nr 1a i Nr 1b do SWZ – mapy z trasami dowozów i odwozów.
Szacowana liczba dni dowożenia – około 190 dni.
4.5.3.) Główny kod CPV: 60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego
4.5.5.) Wartość części: 108294,44 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Wykonanie zamówienia obejmuje: realizacja przewozu około 15 uczniów do Ośrodka Szkolno-Wychowawczego w Świdniku ul. Norwida i z Ośrodka do miejscowości zamieszkania na określonej trasie przewozu (w tym dwóch uczniów poruszających się na wózku inwalidzkim, bez możliwości przesiadania się na siedzenie w autobusie).Dowóz i odwóz do Ośrodka w rozliczeniu tygodniowym (5 dni):
Trasa dowozu: rozpoczęcie trasy 6:50 - Oleśniki(54) - Trawniki (szkoła), Ewopole (przystanek autobusowy), Trawniki-Kolonia (kaplica), Siostrzytów, Biskupice (rynek), Struża-Kolonia, Struża, Świdnik (Ośrodek Szkolno- Wychowawczy) godz. 7:50. Trasa dowozu długości 45 km.
Powrót do miejsca zamieszkania uczniów: Świdnik (Ośrodek Szkolno- Wychowawczy) - godz. ok. 15:00 - Struża, Struża-Kolonia, Biskupice (rynek), Siostrzytów, Trawniki-Kolonia (kaplica), Ewopole (przystanek autobusowy), Trawniki (szkoła), Oleśniki(54) – 16:00. Trasa powrotna długości 45 km.
Dzienny uśredniony kilometraż podczas dowozów i odwozów – 90 km. Uczniów około 15 (w tym dwóch uczniów poruszających się na wózku inwalidzkim, bez możliwości przesiadania się na siedzenie w autobusie).
Szacowana liczba dni dowożenia – około 190 dni.
4.5.3.) Główny kod CPV: 60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego
4.5.5.) Wartość części: 92928,42 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 128250,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 275500,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 128250,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: P.W. IMPEX TRANS MARIUSZ BESZTAK
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7131783153
7.3.4) Miejscowość: STRZESZKOWICE DUŻE
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-07-14
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 128250,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2023-09-01 do 2024-06-218.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 142310,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 218500,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 142310,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Transportowe – Przewóz Osób – Zbigniew Paszkowski
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 713086230
7.3.4) Miejscowość: Świdnik
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-07-20
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 142310,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2023-09-01 do 2024-06-218.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie usług transportowych uczniów uczęszczających do Szkoły Podstawowej nr 215 im. Piotra Wysockiego przy ul. Kwatery Głównej 13
- Świadczenie usług transportu specjalistycznego oraz podstawowego pacjentów na rzecz Szpitala Praskiego p.w. Przemienienia Pańskiego Sp. z o.o. w Warszawie
- Przewóz uczniów niepełnosprawnych do Zespołu Placówek Szkolno Wychowawczo-Rewalidacyjnych i innych placówek oświatowych w Wodzisławiu Śląskim, Raciborzu, Żorach, Rybniku i Jastrzębiu-Zdroju w 2025 r
- Przewóz dzieci do Szkoły Podstawowej, Przedszkola Publicznego w Człopie
- Świadczenie usług w zakresie dowozu i odwozu dzieci niepełnosprawnych wraz z opieką do placówek oświatowych
- Dowożenie uczniów niepełnosprawnych zamieszkałych na terenie Gminy Brwinów do szkół i placówek oświatowych oraz powrót do domu.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.