Ogłoszenie z dnia 2023-08-02
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00344129/01 - Modyfikacja z dnia 2023-08-08
- 2023/BZP 00426096/01 - Wynik z dnia 2023-10-04
Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawa warzyw i owoców świeżych, warzyw konserwowanych i/lub puszkowanych i owoców tropikalnych dla AMW Gdynia oraz do AOS w Czernicy w systemie zaopatrywania jesienno-zimowego w roku 2023/2024.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Akademia Marynarki Wojennej im. Bohaterów Westerplatte
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 190064136
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Inżyniera Jana Śmidowicza, 69
1.5.2.) Miejscowość: Gdynia
1.5.3.) Kod pocztowy: 81-127
1.5.4.) Województwo: pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL633 - Trójmiejski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@amw.gdynia.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.amw.gdynia.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa warzyw i owoców świeżych, warzyw konserwowanych i/lub puszkowanych i owoców tropikalnych dla AMW Gdynia oraz do AOS w Czernicy w systemie zaopatrywania jesienno-zimowego w roku 2023/2024.
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-47b7892c-3127-11ee-a60c-9ec5599dddc1
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00337678
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-08-02
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00074940/21/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.17 Dostawa warzyw i owoców świeżych, warzyw konserwowanych i/lub puszkowanych i owoców tropikalnych dla AMW oraz do AOS w Czernicy k. Chojnic w systemie zaopatrywania jesienno-zimowego w roku 2023/2024.
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://platformazakupowa.pl/3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Szczegółowe określenie wymagań technicznych i organizacyjnych dotyczących korespondencji elektronicznej zawarto w rozdziale 8 SWZ
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: AMW-KANC.SZP.2712.70.2023
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak
4.1.9.) Liczba części: 3
4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części
4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
Część 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Arbuz kg 500
Bakłażany kg 100
Botwina kg 60
Brokuły kg 300
Brzoskwinie kg 400
Buraki ćwikłowe kg 3 500
Cebula kg 2 600
Cebula czerwona kg 200
Cukinia kg 100
Cykoria kg 10
Czarna rzepa kg 200
Czosnek świeży kg 160
Fasolka szparagowa kg 200
Gruszki kg 1 800
Jabłka kg 5 000
Kalafiory kg 600
Kapusta biała kg 5 000
Kapusta brukselska kg 200
Kapusta czerwona kg 2 000
Kapusta kiszona kg 4 600
Kapusta pekińska kg 3 000
Kapusta włoska kg 400
Koperek zielony kg 200
Marchew kg 6 000
Morele kg 6 001
Natka kolendry kg 10
Natka pietruszki kg 200
Nektarynki kg 600
Ogórki kiszone kg 1 300
Ogórki małosolne kg 400
Ogórki świeże kg 8 000
Papryka słodka kg 1 200
Pieczarki kg 1 300
Pietruszka korzeniowa kg 1 400
Pomidorki koktajlowe kg 200
Pomidory kg 8 000
Por kg 1 200
Rukola kg 100
Rzodkiewka kg 800
Sałata kg 2 400
Sałata lodowa kg 1 400
Seler korzeniowy kg 2 200
Seler naciowy kg 100
Szczypiorek kg 240
Szparagi kg 60
Szpinak świeży kg 160
Śliwki kg 400
Winogrona kg 120
4.2.6.) Główny kod CPV: 03110000-5 - Rośliny uprawne, produkty warzywnictwa i ogrodnictwa
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
15331400-1 - Warzywa konserwowane i/lub puszkowane
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:
1. Dla wszystkich zadań zgodnie z art. 441 ust. 1 Pzp Zamawiający w ramach opcji przewiduje możliwość zmniejszenia bądź zwiększenia przyjętych w Umowie ilości i częstotliwości dostaw w sytuacjach, których Zamawiających nie mógł przewidzieć w chwili jej zawarcia (np.: restrukturyzacja sił zbrojnych, zmiana ilości żywionych, osiągania wyższych stanów gotowości bojowej, szkolenia rezerw osobowych, likwidacji klęsk żywiołowych kryzysu, zagrożenia lub wojny lub innych zadań postawionych Zamawiającemu przez organa władzy państwowej). Wykonawca zagwarantuje bezpłatny dowóz towaru oraz zwiększenie ilości i częstotliwości dostaw do innych miejsc wskazanych przez Zamawiającego. Maksymalna wartość opcji, o której mowa w niniejszym ustępie wynosi 50% całkowitej ceny określonej w § 4 ust. 1 niniejszej Umowy. Skorzystanie z opcji powoduje wyłącznie zmianę w zakresie wskazanym w zd. 1 niniejszego ustępu oraz zwiększenie bądź zmniejszenie całkowitej ceny określonej w § 4 ust. 1 niniejszej Umowy. W przypadku skorzystania z opcji, postanowienia Umowy stosuje się bezpośrednio do zwiększonego bądź zmniejszonego zakresu zamówienia.2. Zamawiający nie będzie ponosił ujemnych skutków zmniejszenia ilości i wartości dostaw przewidzianych w Umowie, a Wykonawca zrzeka się prawa żądania roszczeń z tego tytułu.
3. Zamawiający powiadomi pisemnie Wykonawcę o zmianach, o których mowa w § 6 ust. 1 ze wskazaniem ich przyczyny, określeniem wymaganych ilości towaru, częstotliwości dostaw, z konkretnym wskazaniem dnia, do którego będą zmiany obowiązywały.
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2024-06-30
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: punktowo
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Ziemniaki jadalne kg 50 000
4.2.6.) Główny kod CPV: 03212100-1 - Ziemniaki
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:
1. Dla wszystkich zadań zgodnie z art. 441 ust. 1 Pzp Zamawiający w ramach opcji przewiduje możliwość zmniejszenia bądź zwiększenia przyjętych w Umowie ilości i częstotliwości dostaw w sytuacjach, których Zamawiających nie mógł przewidzieć w chwili jej zawarcia (np.: restrukturyzacja sił zbrojnych, zmiana ilości żywionych, osiągania wyższych stanów gotowości bojowej, szkolenia rezerw osobowych, likwidacji klęsk żywiołowych kryzysu, zagrożenia lub wojny lub innych zadań postawionych Zamawiającemu przez organa władzy państwowej). Wykonawca zagwarantuje bezpłatny dowóz towaru oraz zwiększenie ilości i częstotliwości dostaw do innych miejsc wskazanych przez Zamawiającego. Maksymalna wartość opcji, o której mowa w niniejszym ustępie wynosi 50% całkowitej ceny określonej w § 4 ust. 1 niniejszej Umowy. Skorzystanie z opcji powoduje wyłącznie zmianę w zakresie wskazanym w zd. 1 niniejszego ustępu oraz zwiększenie bądź zmniejszenie całkowitej ceny określonej w § 4 ust. 1 niniejszej Umowy. W przypadku skorzystania z opcji, postanowienia Umowy stosuje się bezpośrednio do zwiększonego bądź zmniejszonego zakresu zamówienia.2. Zamawiający nie będzie ponosił ujemnych skutków zmniejszenia ilości i wartości dostaw przewidzianych w Umowie, a Wykonawca zrzeka się prawa żądania roszczeń z tego tytułu.
3. Zamawiający powiadomi pisemnie Wykonawcę o zmianach, o których mowa w § 6 ust. 1 ze wskazaniem ich przyczyny, określeniem wymaganych ilości towaru, częstotliwości dostaw, z konkretnym wskazaniem dnia, do którego będą zmiany obowiązywały.
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2024-06-30
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: punktowo
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 3
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Banany kg 7 000
Cytryny kg 1 000
Kiwi kg 1 200
Mandarynki kg 3 000
Melony kg 1 400
Pomarańcze kg 1 700
4.2.6.) Główny kod CPV: 03222100-4 - Owoce i orzechy tropikalne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:
1. Dla wszystkich zadań zgodnie z art. 441 ust. 1 Pzp Zamawiający w ramach opcji przewiduje możliwość zmniejszenia bądź zwiększenia przyjętych w Umowie ilości i częstotliwości dostaw w sytuacjach, których Zamawiających nie mógł przewidzieć w chwili jej zawarcia (np.: restrukturyzacja sił zbrojnych, zmiana ilości żywionych, osiągania wyższych stanów gotowości bojowej, szkolenia rezerw osobowych, likwidacji klęsk żywiołowych kryzysu, zagrożenia lub wojny lub innych zadań postawionych Zamawiającemu przez organa władzy państwowej). Wykonawca zagwarantuje bezpłatny dowóz towaru oraz zwiększenie ilości i częstotliwości dostaw do innych miejsc wskazanych przez Zamawiającego. Maksymalna wartość opcji, o której mowa w niniejszym ustępie wynosi 50% całkowitej ceny określonej w § 4 ust. 1 niniejszej Umowy. Skorzystanie z opcji powoduje wyłącznie zmianę w zakresie wskazanym w zd. 1 niniejszego ustępu oraz zwiększenie bądź zmniejszenie całkowitej ceny określonej w § 4 ust. 1 niniejszej Umowy. W przypadku skorzystania z opcji, postanowienia Umowy stosuje się bezpośrednio do zwiększonego bądź zmniejszonego zakresu zamówienia.2. Zamawiający nie będzie ponosił ujemnych skutków zmniejszenia ilości i wartości dostaw przewidzianych w Umowie, a Wykonawca zrzeka się prawa żądania roszczeń z tego tytułu.
3. Zamawiający powiadomi pisemnie Wykonawcę o zmianach, o których mowa w § 6 ust. 1 ze wskazaniem ich przyczyny, określeniem wymaganych ilości towaru, częstotliwości dostaw, z konkretnym wskazaniem dnia, do którego będą zmiany obowiązywały.
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2024-06-30
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: punktowo
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 1
Art. 109 ust. 1 pkt 3
Art. 109 ust. 1 pkt 4
Art. 109 ust. 1 pkt 5
Art. 109 ust. 1 pkt 6
Art. 109 ust. 1 pkt 7
Art. 109 ust. 1 pkt 8
Art. 109 ust. 1 pkt 9
Art. 109 ust. 1 pkt 10
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczymOpis spełnienia warunku:
Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełnienia warunków w tym zakresie. Zamawiający nie dokona oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu.
2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Opis spełnienia warunku:
Wykonawca musi wykazać, że podjęta przez Niego działalność gospodarcza w zakresie produkcji, składowania, konfekcjonowania i obrotu artykułami rolno-spożywczymi zgłoszona została właściwemu ze względu na miejsce zamieszkania lub siedzibę Wykonawcy, Wojewódzkiemu Inspektorowi, Jakości Handlowej Artykułów Rolno-Spożywczych (podstawa: art. 12 Ustawy z dnia 21 grudnia 2000 r., o jakości handlowej artykułów rolno-spożywczych; Dz.U. 2022 poz. 1688).
Za spełnienie tego warunku Zamawiający uzna przedłożenie kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem dokumentu potwierdzającego powyższe.
3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej
Opis spełnienia warunku:
Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełnienia warunków w tym zakresie. Zamawiający nie dokona oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu.
4) zdolności technicznej lub zawodowej
Opis spełnienia warunku:
Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełnienia warunków w tym zakresie. Zamawiający nie dokona oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Nie
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2023-08-10 09:00
8.2.) Miejsce składania ofert: https://platformazakupowa.pl/
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2023-08-10 09:15
8.4.) Termin związania ofertą: do 2023-09-09
INNE PRZETARGI Z GDYNI
- "Świadczenie usług telef. kom. przez ok. 42 m wraz z dostawą telef. komórkowych z aktywnymi i skonfigurowanymi kartami SIM głosowymi i kartami do transmisji danych, na rzecz Urzędu Morskiego w Gdyni"
- Zakup gadżetów reklamowych do sklepiku na statku Dar Młodzieży
- Zamówienie w trybie podstawowym na usługi całodobowej ochrony obiektów Pomorskiego Parku Naukowo-Technologicznego Gdynia
- Wykonanie przeglądów przewodów kominowych wraz z czyszczeniami w budynkach i obiektach będących w zasobach ZBiLK w 2025 r.
- Dowóz dzieci i uczniów z niepełnosprawnością do Zespołu Szkół Specjalnych Nr 17 w Gdyni wraz z opieką, w roku 2025 (w okresie od 02.01.2025 do 31.12.2025 )
- " Usługa dozoru mienia i fizycznej ochrony wraz z monitoringiem systemów sygnalizacji alarmowych ( SWiN, SSP,SUG,CCTV) Muzeum Miasta Gdyni"
więcej: przetargi w Gdyni »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawy żywności do Zespołu Szkolno-Przedszkolnego nr 20 w Wrocławiu z podziałem na części.
- WYBÓR DOSTAWCÓW ARTYKUŁÓW SPOŻYWCZYCH, NA RZECZ ZESPOŁU SZKOLNO-PRZEDSZKOLNEGO W SZEWCACH
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych na potrzeby ZPEWiR w Stemplewie w roku 2025
- Dostawa artykułów żywnościowych do Publicznej Szkoły Podstawowej Nr 4 z klasami sportowymi im. Ireny Szewińskiej w Pułtusku w podziale na 9 części
- Dostawa artykułów żywnościowych do Szkoły Podstawowej im. Wojska Polskiego w Zegrzu w podziale na 5 części
- Dostawa artykułów żywnościowych dla Gminnego Centrum Informacji, Kultury, Sportu i Rekreacji w Długosiodle
więcej: Rośliny uprawne, produkty warzywnictwa i ogrodnictwa »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.