eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi SzczawnicaUdzielenie i obsługa kredytu długoterminowego konsolidacyjnego przeznaczonego na spłatę części uprzednio zaciągniętych zobowiązań Miasta i Gminy Szczawnica



Ogłoszenie z dnia 2021-12-30


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego konsolidacyjnego przeznaczonego na spłatę części uprzednio zaciągniętych zobowiązań Miasta i Gminy Szczawnica

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: MIASTO I GMINA SZCZAWNICA

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 491893262

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Szalaya 103

1.5.2.) Miejscowość: Szczawnica

1.5.3.) Kod pocztowy: 34-460

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL219 - Nowotarski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zampubliczne@szczawnica.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.szczawnica.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/szczawnica

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego konsolidacyjnego przeznaczonego na spłatę części uprzednio zaciągniętych zobowiązań Miasta i Gminy Szczawnica

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b2cce80b-51bb-11ec-8c2d-66c2f1230e9c

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00337904

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-12-30

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00002367/07/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.1 Udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego konsolidacyjnego przeznaczonego na spłatę części uprzednio zaciągniętych zobowiązań Miasta i Gminy Szczawnica

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00291333/02

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: RIOŚ.271.1.10.2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 907761,10 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest: „Udzielenie kredytu długoterminowego konsolidacyjnego dla Miasta i Gminy Szczawnica z przeznaczeniem na spłatę uprzednio zaciągniętych zobowiązań w wysokości 14 400 000 zł PLN (słownie: czternaście milionów czterysta tysięcy złotych)”.

Uruchomienie kredytu nastąpi jednorazowo w całości zgodnie ze złożoną pisemną dyspozycją Zamawiającego. Na potrzeby ustalenia ceny ofertowej, przyjmuje się, że kredyt zostanie uruchomiony w całości do 7 dni od dnia podpisania umowy w kwocie 14 400 000,00 zł (słownie: czternaście milionów czterysta tysięcy złotych 00/100) .
Dla potrzeb obliczenia oferty Zamawiający przyjmuje że data 10.12.2021 jest terminem uruchomienia kredytu w całości, niemniej jednak rzeczywisty termin w którym kredyt zostanie uruchomiony w całości to 7 dni od dnia podpisania umowy

Spłata kredytu nastąpi w latach 2022 - 2035 w 52 ratach kwartalnych na podstawie pisemnego zawiadomienia przez bank. Spłata odsetek dokonywana będzie w okresach kwartalnych w ostatnim dniu roboczym kończącym, kwartał liczonych od wykorzystanej kwoty kredytu, według zmiennej stopy procentowej obowiązującej w trakcie trwania umowy. Pierwsza spłata odsetek nastąpi w marcu 2022r.
Jeżeli termin spłaty raty kredytu przypada na dzień wolny od pracy, płatność przypada na ostatni dzień roboczy przed terminem płatności. Spłata ostatniej raty kredytu przypada do dnia 31.12.2035 r.
Oprocentowanie kredytu ustalone będzie według zmiennej stopy procentowej, obliczonej dla każdego kwartalnego okresu odsetkowego jako stopa bazowa powiększona o stałą marżę banku, gdzie:
- stopa bazowa – stawka oprocentowania depozytów międzybankowych WIBOR 3M dla trzymiesięcznych okresów obrachunkowych na ostatni dzień miesiąca poprzedzającego spłatę kolejnej raty odsetkowej,
- marża banku – stała dla całego okresu kredytowania. Marża winna być podana przez Wykonawcę w procentach z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.
Oprocentowanie naliczane będzie wyłącznie od kredytu rzeczywiście udzielonego, przyjmując rzeczywistą liczbę dni w miesiącu i roku. Dla potrzeb składanej oferty i porównania ofert w kryterium cenowym Wykonawca zobowiązany jest obliczyć stopę oprocentowania kredytu jako sumę stawki WIBOR 3M i stałej marży banku. Celem przygotowania oferty Wykonawca winien przyjąć stawkę WIBOR 3 M z dnia 25 października 2021 roku z godziny 12:00 Wyliczoną stopę oprocentowania należy przyjąć jako stałą w całym okresie kredytowania. Przyjęcie stawki WIBOR 3M z dnia 25 października 2021 roku z godziny 12:00 oraz założenie jednorazowego uruchomienia kredytu ma na celu wyłącznie wybór najkorzystniejszej oferty w niniejszym przetargu. Stała marża banku nie podlega zmianie przez cały okres wykonywania zamówienia.
Prowizja 0% od kwoty uruchomionego kredytu.
Zamawiający dopuszcza możliwość przesunięcia daty spłaty kapitału (lub jego części), spłatę kapitału w ratach w wysokości innej niż przedstawiona pkt 4 niniejszego opisu, jak również wcześniejszą spłatę kredytu lub jego części bez konieczności ponoszenia dodatkowych opłat i prowizji z tego tytułu.
Kredyt nie może być obciążony innymi opłatami, ani kosztami w szczególności w związku z udzieleniem kredytu poza oprocentowaniem kredytu uwzględniającym marżę banku.
Wykonawca nie pobierze żadnych dodatkowych opłat i prowizji bankowych, w tym prowizji związanej z rozpatrzeniem wniosku i udzieleniem kredytu.
Zabezpieczenie kredytu: weksel in blanco wraz z deklaracja wekslową.
Warunkiem wyboru najkorzystniejszej oferty, której przedmiotem jest udzielenie kredytu długoterminowego konsolidacyjnego dla Miasta i Gminy Szczawnica z przeznaczeniem na spłatę uprzednio zaciągniętych zobowiązań w wysokości 14 400 000 zł (słownie: czternaście milionów czterysta tysięcy złotych) będzie spełnienie zapisów zawartych w art. 243 ust. 3b pkt. 1 ustawy o finansach publicznych.
Pozostałe informacje stanowiące opis przedmiotu zamówienia zawarte są w rozdziale I SWZ Podrozdział 3.

4.5.3.) Główny kod CPV: 66113000-5 - Usługi udzielania kredytu

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1401196,47 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1601019,10 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1401196,47 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: SGB - Bank S. A.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7770005362

7.3.3) Ulica: Szarych Szeregów 23a

7.3.4) Miejscowość: Poznań

7.3.5) Kod pocztowy: 60-462

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-12-28

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1401196,47 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 7 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.