Ogłoszenie z dnia 2023-08-07
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00309242/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-07-17
- 2023/BZP 00321127/01 - Modyfikacja z dnia 2023-07-24
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
„Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania: „Modernizacja i rozbudowa budynku nr 1” (dach i elewacja) w Specjalistycznym Psychiatrycznym Zespole Opieki Zdrowotnej w Jarosławiu”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: SPECJALISTYCZNY PSYCHIATRYCZNY ZESPÓŁ OPIEKI ZDROWOTNEJ IM.PROF.ANTONIEGO KĘPIŃSKIEGO W JAROSŁAWIU
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000296638
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Tadeusza Kościuszki 18
1.5.2.) Miejscowość: Jarosław
1.5.3.) Kod pocztowy: 37-500
1.5.4.) Województwo: podkarpackie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL822 - Przemyski
1.5.7.) Numer telefonu: 16 621 46 11
1.5.8.) Numer faksu: 16 621 24 45
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@spzozjaroslaw.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://spzozjaroslaw.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://portal.smartpzp.pl/pcmrzeszow1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania: „Modernizacja i rozbudowa budynku nr 1” (dach i elewacja) w Specjalistycznym Psychiatrycznym Zespole Opieki Zdrowotnej w Jarosławiu”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-2fde6cb0-2081-11ee-a60c-9ec5599dddc1
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00342844
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-08-07
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00039343/12/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.5 Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania: „Modernizacja i rozbudowa budynku nr 1” (dach i elewacja) w Specjalistycznym Psychiatrycznym Zespole Opieki Zdrowotnej w Jarosławiu
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00309242
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP-3502/47/2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest pełnienie wielobranżowego nadzoru inwestorskiego (branży konstrukcyjno - budowlanej, instalacji sanitarnych, instalacji elektrycznych) nad realizacją zadania inwestycyjnego pn. „Modernizacja i rozbudowa budynku nr 1” (dach, elewacja) w Specjalistycznym Psychiatrycznym Zespole Opieki Zdrowotnej im. prof. Antoniego Kępińskiego w Jarosławiu.
Zamówienie wykonywane będzie w oparciu o dokumentacje projektowe, specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót oraz kosztorysy nakładcze dla zakresu robót budowlanych z postępowania nr ZP-3502/42/2023, nad którymi pełniona będzie funkcja Inspektora Nadzoru Inwestorskiego.
UWAGA!
Szczegółowy zakres inwestycji, terminy i warunki jej realizacji, projektowane postanowienia umowy, dokumentacja projektowa oraz inne dane zamieszczone są na:
• stronie platformy zakupowej (System): https://portal.smartpzp.pl/pcmrzeszow - strona internetowa prowadzonego postępowania,
• stronie internetowej Zamawiającego: https://spzozjaroslaw.bip.gov.pl/,
Numer postępowania: ZP-3502/42/2023
Nazwa postępowania: Modernizacja i rozbudowa budynku nr 1 (dach i elewacja)
LOKALIZACJA:
Budynek Nr 1 w Specjalistycznym Psychiatrycznym Zespole Opieki Zdrowotnej im. Prof. Antoniego Kępińskiego w Jarosławiu.
A. Przewidywany zakres robót
1. Remont więźby dachowej, wykonanie nowego pokrycia dachowego z blachy profilowanej, dachówkopodobnej wraz podkładem i warstwami izolacji wiatrochronnej – bez części środowej ( wyremontowanej w latach wcześniejszych), zadaszenia nad wiatą do karetek,
2. Należy uwzględnić demontaż i ponowny montaż instalacji odgromowej oraz instalacji solarnej.
3. Wymiana okien I piętro budynku,
4. Wymiana krat w oknach, podokienników, obróbek blacharskich rynien i rur spustowych
5. Naprawa i odnowienie uszkodzonych elementów elewacji wraz z uzupełnieniem elementów elewacji części dobudowanej
6. Naprawa i odnowienie cokołu wraz z istniejącymi szachtami.
7. Remont kominów ponad dachem.
8. Remont pionów deszczowych
9. Wykonanie odbojówki przy budynku, wykonanie nowych schodów i zadaszenia oraz podjazdu dla osób niepełnosprawnych przy laboratorium.
10. Remont wiaty dla karetek tj. remont betonowej płyty podjazdu dla karetek, montaż nowych balustrad, skucie posadzki wiaty, wymiana stolarki okiennej zewnętrznej, instalacja elektryczna, montaż odwodnienia liniowego podpięcie do istniejącej kanalizacji, wykonanie wentylacji, posadzki oraz robót tynkarskich wraz z malowaniem,
Uwaga:
Roboty remontowe muszą być zorganizowane w sposób zapewniający ciągłe funkcjonowanie oddziałów i pracowni zlokalizowanych w Budynku nr 1. Roboty nie mogą stwarzać utrudnień użytkowaniu budynku oraz dostępu i dojazdu do budynku od strony terenu szpitala i od ul. Kościuszki. W budynku będą prowadzone równolegle inne prace związane z modernizacją budynku wykonywane przez firmy zewnętrzne.
Budynek nr 1 jest wpisany do rejestru zabytków.
Zakres robót do wykonania
1. Szczegółowy zakres robót, technologia wykonawstwa oraz warunki odbioru zawarte są w dokumentacji projektowej opracowanej przez firmę Studio Architektury Artur Ostafijczuk 35-113 Rzeszów Ul. Wita Stwosza 10 , zatwierdzonej przez Starostę Jarosławskiego decyzją o pozwoleniu na budowę Nr 723/2015 znak:AB.6740.730.2015 z dnia 16.12.2015 r. oraz Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych oraz Projekt Techniczny Robót Budowlano – Konstrukcyjnych „Modernizacja i rozbudowa budynku nr 1 Szpitala Psychiatrycznego w Jarosławiu. Projekt w zakresie przebudowy szatni dla personelu medycznego i wiaty dla karetek. Opracowanej przez firmę INGLOT-PROJEKT ul. Limanowskiego 52A, 37-500 Jarosław.
2. Przedmiar robót stanowi dokument pomocniczy do opisu przedmiotu zamówienia.
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (zakres robót) oraz warunki ich realizacji zawiera dokumentacja załączona do specyfikacji warunków zamówienia, a w szczególności:
a) dokumentacja projektowa,
b) specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót,
c) przedmiary robót.
4. Przedmiar robót stanowi dokument pomocniczy do opisu przedmiotu zamówienia.
5. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (zakres robót) oraz warunki ich realizacji zawiera dokumentacja załączona do specyfikacji warunków zamówienia, a w szczególności:
a) dokumentacja projektowa,
b) specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót,
c) przedmiary robót.
6. Oznaczenia kodu CPV – Wspólnego Słownika Zamówień (kod i opis): 1) Kody CPV:
Główny przedmiot:
• 71520000-9 - Usługi nadzoru budowlanego,
Dodatkowe przedmioty:
• 71247000-1 - Nadzór nad robotami budowlanymi,
• 71630000-3 - Usługi kontroli i nadzoru technicznego,
7. Zamawiający nie dokonuje podziału zamówienia na części. Tym samym zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.
Przedmiot zamówienia nie został podzielony na części ze względów technicznych, organizacyjnych i ekonomicznych tworzy nierozerwalną całość. W związku z tym konieczne jest wykonanie usługi przez jednego Wykonawcę. Realizacja usługi wymaga współdziałania wszystkich inspektorów, w celu zapewnienia wykonania usługi należycie, zgodnie z wymaganiami zawartymi w opisie przedmiotu zamówienia.
Rozdział IV SWZ
4.5.3.) Główny kod CPV: 71520000-9 - Usługi nadzoru budowlanego
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
71247000-1 - Nadzór nad robotami budowlanymi
71630000-3 - Usługi kontroli i nadzoru technicznego
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 34686,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 44882,70 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 34686,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: EKOTRANS laboratorium drogowe Hanna Kic
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7921923097
7.3.3) Ulica: ul. Łazy Kostkowskie 25a
7.3.4) Miejscowość: Jarosław
7.3.5) Kod pocztowy: 37-500
7.3.6.) Województwo: podkarpackie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
"EKOTRANS - Laboratorium Drogowe" Hanna Kic
jakie przetargi wygrała firma
"EKOTRANS - Laboratorium Drogowe" Hanna Kic
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-08-07
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 34686,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-11-30SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
budowlanych podlegających nadzorowi.
2. Planowany termin zakończenia robót budowlanych do dnia 30.11.2023r.
3. Czas realizacji niniejszej umowy może zostać odpowiednio przedłużony lub skrócony w przypadku przedłużenia lub
skrócenia terminu realizacji robót budowlanych będących przedmiotem nadzoru.
INNE PRZETARGI Z JAROSŁAWIA
- Dostawa ręczników papierowych, worków foliowych, środków czystości oraz artykułów gospodarczych.
- "Wykonanie dostawy samochodu osobowego z napędem typu hybrid"
- "Dozór i fizyczna ochrona obiektu Starostwa Powiatowego w Jarosławiu przy ul. Jana Pawła II 17 oraz mienia znajdującego się na terenie chronionego obiektu w 2025 - 2026 r."
- Montaż doświetlenia przejścia dla pieszych w ciągu ul. Zamkowej, Budowa oświetlenia ulicznego na ul. Garbarze - II etap, ul. Długosza + boczna, Budowa oświetlenia ul. Fredry + Miłosza (4 części)
- Dostawa warzyw dla potrzeb kuchni szpitalnej - z podziałem na zadania - powtórzone
- Dostawa jednorazowego sprzętu medycznego na potrzeby PANS w Jarosławiu
więcej: przetargi w Jarosławiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Montaż instalacji fotowoltaicznej w ramach projektu "Budowa zielono-niebieskiej infrastruktury na terenie Gminy Czempiń"
- Utworzeniu Branżowego Centrum Umiejętności w Tomaszowie Mazowieckim
- Nadzór inwestorski nad realizacją inwestycji pn.: Budowa sieci kanalizacji sanitarnej dla miejscowości Czarniecka Góra - etap 1
- Pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru Inwestorskiego nad zadaniem pn. Modernizacja Oczyszczalni Ścieków Praszka
- Pełnienie kompleksowego nadzoru inwestorskiego dla zadania: Rozbudowa DW nr 190 na odc. od skrzyżowania z DW nr 188 w miejscowości Krajenka do skrzyżowania z DK nr 10 - etap I odcinek Podróżna-Bądecz
- Budowa zbiorników wodnych małej retencji w Gminie Ciechanowiec
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.