eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi PruszkówRozbudowa drogi powiatowej nr 3129W - ul. Dworcowej w Piastowie i ul. Bodycha w Regułach



Ogłoszenie z dnia 2022-09-14


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Rozbudowa drogi powiatowej nr 3129W - ul. Dworcowej w Piastowie i ul. Bodycha w Regułach

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiat Pruszkowski

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 013267144

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Drzymały 30

1.5.2.) Miejscowość: Pruszków

1.5.3.) Kod pocztowy: 05-800

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL913 - Warszawski zachodni

1.5.7.) Numer telefonu: 227381470

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.publiczne@powiat.pruszkow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.powiat.pruszkow.pl/

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Rozbudowa drogi powiatowej nr 3129W - ul. Dworcowej w Piastowie i ul. Bodycha w Regułach

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f6b27f95-3429-11ed-9171-f6b7c7d59353

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00348238

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-09-14

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00027135/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.7 Rozbudowa drogi nr 3129W – ul. Dworcowej w Piastowie oraz ul. Bodycha w Regułach na odcinku od ul. Sienkiewicza w Piastowie (wraz ze skrzyżowaniem) do ul. Górnej

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://platformazakupowa.pl/pn/powiat_pruszkow

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: Komunikacja w postępowaniu prowadzona jest zgodnie z postanowieniami Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie. (Dz.U. z 2020r. poz. 2452).
Zamawiający nie przewiduje sposobu komunikowania się z Wykonawcami w inny sposób niż przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, wskazanych w SWZ.
Postępowanie prowadzone jest za pośrednictwem www.platformazakupowa.pl , dalej „platforma”.
Link do prowadzonego postępowania znajduje się na stronie:
https://platformazakupowa.pl/pn/powiat_pruszkow

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Zamawiający określa niezbędne wymagania sprzętowo – aplikacyjne umożliwiające pracę na platformie:
a) Stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s.
b) Komputer klasy PC lub MAC o następującej konfiguracji: pamięć min. 2 GB Ram, procesor Intel IV 2 GHZ lub jego nowsza wersja, jeden z systemów operacyjnych – MS Windows 7, Mac Os x 10 4, Linux. lub ich nowsze wersje.
c) Zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa, w przypadku Internet Explorer minimalnie wersja 10 0.
d) Włączona obsługa JavaScript.
e) Zainstalowany program Adobe Acrobat Reader lub inny obsługujący format plików .pdf.
f) Platforma działa według standardu przyjętego w komunikacji sieciowej – kodowanie UTF8 .
g) Oznaczenie czasu odbioru danych przez platformę stanowi datę oraz dokładny czas (hh:mm:ss) generowany według czasu lokalnego serwera synchronizowanego z zegarem Głównego Urzędu Miar.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, Zamawiający informuje, że:
1. Administratorem danych osobowych jest Powiat Pruszkowski, reprezentowany przez Starostę Pruszkowskiego z siedzibą w Pruszkowie, przy ul. Drzymały 30, 05-800 Pruszków, tel. 022 738 14 08, sekretariat@powiat.pruszkow.pl.
2. Kontakt z Inspektorem Danych Osobowych w Starostwie można uzyskać pod adresem e-mail: ochrona.danych@powiat.pruszkow.pl lub wysyłając pisemną korespondencję na adres Starostwa Powiatowego w Pruszkowie z dopiskiem „Inspektor Ochrony Danych”.
3. Dane osoby fizycznej przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z przedmiotowym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego, a podstawą przetwarzania jest obowiązek prawny stosowania sformalizowanych procedur udzielania zamówień, spoczywających na Zamawiającym, zgodnie z Ustawą.
4. Odbiorcami danych osobowych osoby fizycznej będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 Ustawy, a także podmioty, z którymi Administrator danych osobowych zawarł stosowne umowy w celu realizacji ww. ustawowego zadania.
5. Dane osobowe osoby fizycznej będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 Ustawy przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeśli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania , a następnie dokumentacja będzie przechowywana zgodnie z przepisami prawa dotyczącymi archiwizacji dokumentów.
6. Obowiązek podania przez osobę fizyczną danych osobowych bezpośrednio dotyczących osoby fizycznej jest wymogiem ustawowym, określonym w przepisach Ustawy, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego.
7. W odniesieniu do danych osobowych osoby fizycznej, decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): 8. Osobie fizycznej przysługuje:
a) na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych osoby fizycznej (w przypadku, gdy skorzystanie z tego prawa wymagałoby po stronie administratora niewspółmiernie dużego wysiłku osoba fizyczna może zostać zobowiązana do wskazania dodatkowych informacji mających na celu sprecyzowanie żądania, w szczególności podania nazwy lub daty postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu albo sprecyzowanie nazwy lub daty zakończonego postępowania o udzielenia zamówienia);
b) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania danych osobowych osoby fizycznej (skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą pzp. oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników);
c) na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem okresu trwania postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu oraz przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO (przy czym prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego);
d) prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego, tj. Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-197 Warszawa.
9. Osobie fizycznej nie przysługuje:
a) w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
b) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
c) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
10. W związku z jawnością postępowania o udzielenie zamówienia publicznego dane osób fizycznych mogą być przekazywane do państw spoza EOG z wyłączeniem szczególnych przypadków określonych w ustawie prawo zamówień publicznych.
Jednocześnie Zamawiający przypomina o ciążącym na osobie fizycznej obowiązku informacyjnym wynikającym z art. 14 RODO względem osób fizycznych, których dane osobowe przekazane zostaną Zamawiającemu w związku z prowadzonym postępowaniem i które Zamawiający bezpośrednio pozyska od Wykonawcy biorącego udział w postępowaniu, chyba że ma zastosowanie co najmniej jedno z włączeń, o którym mowa w art. 14 ust. 5 ustawy o RODO.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: ZP.272.26.2022

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Tak

4.1.14.) Określenie aspektów społecznych, środowiskowych lub etykiet w opisie przedmiotu zamówienia:

Zamawiający uwzględnił wymagania w zakresie dostępności dla osób niepełnosprawnych oraz projektowania z przeznaczeniem dla wszystkich użytkowników, zgodnie z art. 100 ust. 1 ustawy

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest rozbudowa drogi powiatowej nr 3129W - ul. Dworcowej w Piastowie
i ul. Bodycha w Regułach, kończąc na wysokości nieruchomości dz. nr ewid. 3/9, obręb Reguły, łącznie 667,91 m w zakresie:
a) rozbudowy skrzyżowań z ul. Sienkiewicza i z ul. Kosewskiego w Piastowie,
b) rozbudowy jezdni, chodnika, ścieżki pieszo-rowerowej, zjazdów publicznych i indywidualnych, zatok postojowych, poboczy, zieleńca,
c) rozbiórki ogrodzeń wraz z budową tymczasowych lub przestawienie istniejących (betonowych) oraz rozbiórka garaży blaszanych niezwiązanych z gruntem,
d) przebudowy kolidującej sieci infrastruktury,
e) przebudowy sieci gazowej,
f) budowy kanalizacji deszczowej,
g) przebudowy i budowy sieci oświetlenia ulicznego,
h) przebudowy i budowy sieci elektroenergetycznej sN i nN,
i) przebudowy i budowy sieci telekomunikacyjnej Orange,
j) budowy oświetlenia ulicznego,
k) wykonania wycinki drzew,
l) wprowadzenia nowej stałej organizacji ruchu.

Na oferowane i wyceniane materiały Wykonawca powinien posiadać dokumenty potwierdzające właściwości, parametry oraz zgodność z obowiązującymi w tym zakresie normami i innymi przepisami prawa.
Gospodarkę odpadami wykonawca będzie prowadził zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa. Zamawiający wymaga od Wykonawcy dokumentowania postępów budowy za pomocą dokumentacji fotograficznej.
Przedmiot zamówienia należy zrealizować z uwzględnieniem potrzeb wszystkich użytkowników, w tym zapewnienia dostępności dla osób ze szczególnymi potrzebami, zgodnie z minimalnymi wymogami, o których mowa w art. 6 ustawy z dnia 19 lipca 2019 r. o zapewnianiu dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami oraz ze standardami dostępności dla osób ze szczególnymi potrzebami.

Dokumentację projektową wykonał: ROBIMART sp. z o. o. ul. Mechaników 1A lok. 3; 05-800 Pruszków

Szczegóły techniczne zawiera opracowany Projekt budowlany, projekt wykonawczy oraz STWiORB, które stanowią wieloplikowy załącznik nr A do SWZ.
Projekt umowy załącznik nr B do SWZ.

Zamówienie dofinansowanie jest ze środków Rządowego Funduszu Rozwoju Dróg oraz dzięki pomocy finansowej z Gminy Michałowice i pomocy finansowej z Gminy Miasta Piastów.

4.2.6.) Główny kod CPV: 45233123-7 - Roboty budowlane w zakresie dróg podrzędnych

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45233161-5 - Roboty budowlane w zakresie ścieżek pieszych

45232300-5 - Roboty budowlane i pomocnicze w zakresie linii telefonicznych i ciągów komunikacyjnych

45232400-6 - Roboty budowlane w zakresie kanałów ściekowych

45333000-0 - Roboty instalacyjne gazowe

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 270 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 3. Zamówienie zostanie udzielone Wykonawcy, który otrzyma najwyższą sumę punktów przy spełnieniu stawianych warunków udziału w postępowaniu. Ocenie podlegać będą wyłącznie oferty niepodlegające odrzuceniu.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji

4.3.6.) Waga: 20

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin realizacji

4.3.6.) Waga: 20

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 1

Art. 109 ust. 1 pkt 4

Art. 109 ust. 1 pkt 6

Art. 109 ust. 1 pkt 7

Art. 109 ust. 1 pkt 8

Art. 109 ust. 1 pkt 9

Art. 109 ust. 1 pkt 10

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:
1) Zdolności do występowania w obrocie gospodarczym
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
2) Uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
3) Sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
a) Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli wykonawca dysponuje polisą odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia z sumą gwarancyjną o wartości co najmniej 3 000 000 zł (słownie: trzy miliony złotych);
Jeżeli z uzasadnionej przyczyny Wykonawca nie może złożyć dokumentów dotyczących sytuacji finansowej lub ekonomicznej wymaganych przez Zamawiającego, może złożyć inny dokument, który w wystarczający sposób potwierdza spełnienie opisanego przez Zamawiającego warunku udziału w postępowaniu.
Sytuacja ekonomiczna dokumentowana w oparciu o dokumenty wynikające z rozporządzenia w sprawie podmiotowych środków dowodowych oraz innych dokumentów lub oświadczeń, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy.
W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, wartość wskazana w lit. a) nie sumuje się. Co najmniej jeden z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia musi wykazać, że spełnia warunek wskazany w lit. a). Ta sama zasada dotyczy podmiotu udostępniającego zasoby jako Podwykonawca.

4) Zdolności technicznej lub zawodowej:

a) Zdolność techniczna

Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał co najmniej 2 roboty budowlane polegające na budowie, przebudowie, rozbudowie dróg min. klasy Z o wartości min. 3 500 000,00 zł brutto (każda).

W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia wymagana ilość i wartość, a także wielkości inwestycji budowlanych nie sumują się, tzn. co najmniej jeden z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia musi wykazać, że wykonał wskazane inwestycje budowlane określone wyżej.

Ta sama zasada dotyczy podmiotu udostępniającego zasoby jako podwykonawca.
Zamawiający przez realizację inwestycji budowlanej rozumie wykonywanie robót budowlanych zgodnie z definicją określoną art. 3 ust. 6) i 7a) ustawy Prawo budowlane.
Przez wartość robót budowlanych Zamawiający rozumie wysokość wynagrodzenia otrzymanego przez Wykonawcę od Inwestora z tytułu ich wykonania.
Warunek udziału w postępowaniu dotyczący zdolności technicznej i zawodowej, w zakresie doświadczenia zawodowego, musi być spełniony:
• przez Wykonawcę samodzielnie, lub
• przez co najmniej jeden podmiot udostępniający wiedzę i doświadczenie (Podwykonawcę) samodzielnie, lub
• w przypadku Wykonawców występujących wspólnie - samodzielnie przez co najmniej jednego z Wykonawców występujących wspólnie,
Jako wykonanie (zakończenie) zadania należy rozumieć podpisanie Protokołu odbioru końcowego robót i/lub Świadectwa Przejęcia lub równoważnego dokumentu bez uwag i uzyskanie decyzji w sprawie pozwolenia na użytkowanie obiektu.
Zamawiający przez realizację inwestycji budowlanej rozumie wykonywanie robót budowlanych zgodnie z definicją określoną art. 3 ust. 6) i 7a) ustawy Prawo budowlane.

b) Zdolność zawodowa – Wykonawca dysponuje odpowiednim personelem
W celu potwierdzenia spełnienia warunku Wykonawca powinien wykazać, że dysponuje lub będzie dysponować na etapie realizacji umowy, osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, które będą pełnić następujące funkcje:

i. Kierownik Budowy (jedna osoba).

Minimalne wymagania:
 uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności inżynieryjnej- drogowej bez ograniczeń, wydane zgodnie z Prawem budowlanym lub odpowiadające im ważne uprawnienia, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów,
 co najmniej 5 lat doświadczenia w kierowaniu robotami budowlanymi w specjalności inżynieryjnej – drogowej, bez ograniczeń zgodnie z obowiązującym prawem budowlanym ( doświadczenie liczone od dnia uzyskania uprawnień)
 Kierownik specjalności inżynieryjnej drogowej musi posiadać doświadczenie w kierowaniu budową jako kierownik budowy, przy budowie, przebudowie, rozbudowie co najmniej jednej drogi klasy min. Z o wartości nie mniejszej niż 3 500 000,00 zł brutto

ii. Kierownik robót w specjalności elektrycznej lub w specjalności w zakresie sieci instalacji telekomunikacyjnych (jedna osoba).

Minimalne wymagania które osoba musi spełnić łącznie :
 uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych (oraz w zakresie sieci telekomunikacyjnych), bez ograniczeń, zgodnie z obowiązującym prawem budowlanym lub odpowiadające im uprawnienia, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów oraz aktualne zaświadczenie o wpisie na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego.
 co najmniej 5 lat doświadczenia w kierowaniu robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych , bez ograniczeń zgodnie z obowiązującym prawem budowlanym (doświadczenie liczone od dnia uzyskania uprawnień)

lub osoba spełniająca łącznie wymagania :
 uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci instalacji telekomunikacyjnych, bez ograniczeń, zgodnie z obowiązującym prawem budowlanym lub odpowiadające im uprawnienia, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów oraz aktualne zaświadczenie o wpisie na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego
 co najmniej 5 lat doświadczenia w kierowaniu robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci instalacji telekomunikacyjnych, bez ograniczeń zgodnie z obowiązującym prawem budowlanym (doświadczenie liczone od dnia uzyskania uprawnień)

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 8. Podmiotowe środki dowodowe składane na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu składane na wezwanie Zamawiającego:

a) Oświadczenia Wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 punkt 5 Ustawy, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz.U. z 2020r. poz. 1076 i 1086), z innym Wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową lub wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej lub wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu niezależnie od innego Wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej – według wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do SWZ;
W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie w zakresie pkt 8. lit. a składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.
b) Oświadczenie Wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 Ustawy, w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania wskazanych przez Zamawiającego.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 9. Podmiotowe środki dowodowe składane w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu określonych w SWZ składane na wezwanie Zamawiającego:

a) Dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną nie niższą niż
3 000 000,00 zł,
b) Wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty
i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zostały wykonane, a jeżeli Wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne odpowiednie dokumenty (według wzoru stanowiącego załącznik nr 5 do SWZ).
c) Wykaz osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami (według wzoru stanowiącego załącznik nr 6 do SWZ) oraz uprawnienia wskazanych osób

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

16. Ofertę wraz z załącznikami stanowią:
1) Formularz ofertowy: załącznik nr 1 do SWZ,
2) Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania załącznik nr 2 do SWZ,
3) Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu: załącznik nr 3 do SWZ,
4) Zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby lub inny podmiotowy środek dowodowy, potwierdzający, że Wykonawca realizując zamówienie będzie dysponował zasobami tych podmiotów, w przypadku gdy Wykonawca polega na zasobach innych podmiotów, zgodne co do treści ze wzorem zawartym w załączniku nr 7 do SWZ (o ile dotyczy).
5) Pełnomocnictwo, w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie – pełnomocnictwo dla pełnomocnika do reprezentowania w postępowaniu Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia lub pełnomocnictwo do podpisania oferty, jeśli nie wynika z dokumentów rejestrowych Wykonawcy.
6) Dokument potwierdzający wniesienie wadium, jeśli zostaje wnoszone w formie niepieniężnej.
7) Oświadczenie Wykonawców występujących wspólnie w załączniku nr 8 do SWZ ( jeśli dotyczy).

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotyczące wadium:

1. Ustala się wadium w wysokości 100 000 zł (słownie: sto tysięcy złotych).
2. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

określone w SWZ

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Określone w projektowanych postanowieniach umowy stanowiących załącznik do SWZ

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak

7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2022-09-29 08:30

8.2.) Miejsce składania ofert: https://platformazakupowa.pl/pn/powiat_pruszkow

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-09-29 10:00

8.4.) Termin związania ofertą: do 2022-10-28

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.