Ogłoszenie z dnia 2024-06-05
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00322961/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-05-14
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„Rozbiórka istniejących obiektów oraz budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego przy ul. Marynarki Polskiej 42 w Ustce” - III postępowanie
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: USTECKIE TOWARZYSTWO BUDOWNICTWA SPOŁECZNEGO SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 771240336
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Krótka 3
1.5.2.) Miejscowość: Ustka
1.5.3.) Kod pocztowy: 76-270
1.5.4.) Województwo: pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL636 - Słupski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@utbs.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.utbs.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-e9c4e213-0de9-11ef-9b7e-467806a935181.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - inne państwowe i samorządowe osoby prawne utworzone na podstawie odrębnych ustaw w celu wykonywania zadań publicznych
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Budownictwo i obiekty komunalne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Rozbiórka istniejących obiektów oraz budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego przy ul. Marynarki Polskiej 42 w Ustce” - III postępowanie2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e9c4e213-0de9-11ef-9b7e-467806a93518
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00351738
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-06-05
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00322961
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: UTBS-ZP.5/V/2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 2025893,43 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest rozbiórka istniejących obiektów oraz budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego przy ul. Marynarki Polskiej 42 w Ustce.
2. Teren inwestycji: działka nr 156, obręb 0001 Ustka przy ul. Marynarki Polskiej 42 w Ustce.
3. Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności:
3.1. rozbiórkę budynku komórek lokatorskich,
3.2. rozbiórkę budynku mieszkalnego,
3.3. budowę budynku mieszkalnego,
3.4. roboty instalacyjne i przyłączeniowe,
3.5. zagospodarowanie terenu.
4. Dane techniczne nowobudowanego budynku mieszkalnego:
--- kamienica o wysokości trzech kondygnacji nadziemnych, bez podpiwniczenia,
--- powierzchnia zabudowy: 115,40 m², w tym w poziomie terenu: 98,70 m²,
--- powierzchnia użytkowa: 191,31 m²,
--- powierzchnia netto budynku: 254,87 m²,
--- kubatura: 1 165,00 m³,
--- liczba mieszkań: 5.
5. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty został w dokumentacji projektowej oraz specyfikacjach technicznych wykonaniu i odbioru robót budowlanych, stanowiących załączniki nr 8 i 9 do SWZ. Pomocniczy opis przedmiotu zamówienia z uwagi na ryczałtowych charakter wynagrodzenia stanowią przedmiary robót, stanowiące załącznik nr 10 do SWZ.
6. Budynek należy wykonać w zakresie opisanym w dokumentacji projektowej oraz STWiORB – z przyłączami wody, kanalizacji sanitarnej i deszczowej, gazu, c.o., instalacją wewnętrzną sanitarną i elektryczną, wentylacją oraz z zagospodarowaniem terenu.
7. Wymagany, minimalny okres gwarancji jakości na wykonany przedmiot zamówienia wynosi 36 miesięcy i zostanie określony zgodnie z ofertą wykonawcy (kryterium oceny ofert). Gwarancja obejmuje odpowiedzialność za wady całego przedmiotu umowy, w tym obejmuje usunięcie wad dokumentacji projektowej oraz wykonanych robót budowlanych.
8. Wymagany okres rękojmi na wykonany przedmiot zamówienia wynosi 60 miesięcy, przy czym w przypadku zaoferowania okresu gwarancji dłuższego niż 60 m-cy okres rękojmi ulega przedłużeniu do upływu okresu gwarancji jakości.
9. Zamawiający wymaga od Wykonawcy i podwykonawców zatrudnienia na umowę o pracę osób wykonujących następujące czynności w ramach realizacji przedmiotu zamówienia:
9.1. roboty rozbiórkowe,
9.2. roboty ziemne,
9.3. roboty konstrukcyjno-budowlane,
9.4. roboty dachowe,
9.5. roboty instalacyjne,
9.6. zagospodarowanie terenu.
o ile mieszczą się one w zakresie art. 22 § 1 Kodeksu Pracy, który brzmi: „Przez nawiązanie stosunku pracy pracownik zobowiązuje się do wykonywania pracy określonego rodzaju na rzecz pracodawcy i pod jego kierownictwem oraz w miejscu i czasie wyznaczonym przez pracodawcę, a pracodawca – do zatrudniania pracownika za wynagrodzeniem”.
10. Sposób dokumentowania zatrudnienia osób, uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełnienia przez Wykonawcę ww. wymagań oraz sankcji z tytułu niespełnienia tych wymagań określono w załączniku nr 4 do SWZ – wzorze umowy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45211300-2 - Roboty budowlane w zakresie budowy domów
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45111300-1 - Roboty rozbiórkowe
45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych
45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
45111291-4 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
cena oferty najkorzystniejszej (1 843 531,72 zł) przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia (1 650 000,00 zł) - zamawiający nie może zwiększyć kwoty pokrycia finansowegoSEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1843531,72 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2003387,74 PLN
INNE PRZETARGI Z USTKI
- Kompleksowe zagospodarowanie przestrzeni publicznych przy ul. Wilczej i Darłowskiej w Ustce na cele rekreacyjne
- Budowa hali magazynowej na terenie Ośrodka Szkoleniowo - Wypoczynkowego Leśnik w Orzechowie
więcej: przetargi w Ustce »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przebudowa pomieszczeń Pracowni Diagnostycznych w budynku B Szpital Lipno Sp. z o.o. w Lipnie
- Kształtowanie przestrzeni publicznej wokół zabytkowego kościoła w Grodzisku oraz zabytkowego kościoła w Boroszowie
- Wykonanie instalacji klimatyzacji w budynku przy ul. Solnej 14 w Łodzi
- Przebudowa drogi gminnej 540111K w km od 0+000 do 0+415,30 w miejscowości Nowa Wieś, Gmina Dobczyce
- Dostawa i montaż instalacji fotowoltaicznych i pomp ciepła na terenie Parku Narodowego "Bory Tucholskie"
- Wykonanie klimatyzacji na parterze budynku Starostwa Powiatowego w Piszu przy ulicy Warszawskiej 1 - Etap II
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.