Ogłoszenie z dnia 2024-06-06
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00340346/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-05-27
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Sukcesywna dostawa owoców i warzyw dla Domu Pomocy Społecznej w Zawierciu w III kwartale 2024 r. - 3 części.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzi podmiot, któremu powierzono przeprowadzenie postępowania1.2.) Nazwa zamawiającego: DOM POMOCY SPOŁECZNEJ W ZAWIERCIU
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000686470
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: RZEMIESLNICZA
1.5.2.) Miejscowość: Zawiercie
1.5.3.) Kod pocztowy: 42-400
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22B - Sosnowiecki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@dps.zawiercie.powiat.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.dps.zawiercie.powiat.finn.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/transakcja/9314291.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
pomoc społeczna
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Sukcesywna dostawa owoców i warzyw dla Domu Pomocy Społecznej w Zawierciu w III kwartale 2024 r. - 3 części.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-c7ef2604-1bf9-11ef-a7c1-72acb4a2af8f
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00354122
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-06-06
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00038872/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.10 Sukcesywna dostawa owoców i warzyw do Domu Pomocy Społecznej w Zawierciu w III kwartale 2024
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00340346
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: SRZP261-0022/24
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 42807,80 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 1 - ZiemniakiPrzedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa ziemniaków.
Wyszczególniona w Załączniku nr 2A do SWZ (tj. Formularz asortymentowo-cenowy dla Części 1) ilość asortymentu jest
wielkością szacunkową, jaką Zamawiający zamierza zakupić w całym okresie obowiązywania umowy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 03220000-9 - Warzywa, owoce i orzechy
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
03212100-1 - Ziemniaki
4.5.5.) Wartość części: 9500,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 2 - WarzywaPrzedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa warzyw (marchew, pietruszka korzeń, seler korzeń, buraki czerwone nowe, rzodkiewka, cebula, por, botwina, rabarbar, kalafior, brokuł, kapusta czerwona nowa, kapusta biała nowa, kapusta pekińska, ogórek kiszony, ogórek małosolny, kapusta kiszona, pieczarka, ogórek zielony „szklarniowy”, pomidory, papryka kolorowa, cukinia, fasolka szparagowa, fasola Jaś, czosnek, koper zielony, pietruszka natka, szczaw świeży, szpinak zielony, szczypiorek, sałata zielona, sałata lodowa).
Wyszczególniona w Załączniku nr 2B do SWZ (tj. Formularzu asortymentowo-cenowym dla Części 2) ilość asortymentu jest
wielkością szacunkową, jaką Zamawiający zamierza zakupić w całym okresie obowiązywania umowy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 03220000-9 - Warzywa, owoce i orzechy
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
03221000-6 - Warzywa
4.5.5.) Wartość części: 29532,80 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 3 - OwocePrzedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa owoców jabłka, banany, truskawki, jagody, winogrona, śliwki, arbuzy, brzoskwinie, cytryny, gruszki, maliny.
Wyszczególniona w Załączniku nr 2C do SWZ (tj. Formularz asortymentowo-cenowy dla Części 3) ilość asortymentu jest wielkością szacunkową, jaką Zamawiający zamierza zakupić w całym okresie obowiązywania umowy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 03220000-9 - Warzywa, owoce i orzechy
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
03222000-3 - Owoce i orzechy
4.5.5.) Wartość części: 3775,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Uzasadnienie faktyczne unieważnienia postępowania:
Po otwarciu ofert, które zostały złożone w niniejszym postępowaniu, Zamawiający ustalił, że w zakresie poszczególnych części oferty z najniższą ceną przewyższają kwoty, jakie zostały przeznaczone na sfinansowanie postępowania o udzielenie zamówienia publicznego i nie będzie możliwe zwiększenie tych kwót do najniższych cen. Wobec powyższego została spełniona przesłanka do unieważnienia postępowania wskazana w art. 255 pkt 3) ustawy Pzp.
Uzasadnienie prawne unieważnienia postępowania:
Przedmiotowe postępowanie zostaje unieważnione na podstawie art. 255 pkt 3) ustawy Pzp, który stanowi: „Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty.”
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 10500,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 18375,05 PLN
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Uzasadnienie faktyczne unieważnienia postępowania:
Po otwarciu ofert, które zostały złożone w niniejszym postępowaniu, Zamawiający ustalił, że w zakresie poszczególnych części oferty z najniższą ceną przewyższają kwoty, jakie zostały przeznaczone na sfinansowanie postępowania o udzielenie zamówienia publicznego i nie będzie możliwe zwiększenie tych kwót do najniższych cen. Wobec powyższego została spełniona przesłanka do unieważnienia postępowania wskazana w art. 255 pkt 3) ustawy Pzp.
Uzasadnienie prawne unieważnienia postępowania:
Przedmiotowe postępowanie zostaje unieważnione na podstawie art. 255 pkt 3) ustawy Pzp, który stanowi: „Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty.”
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 46954,95 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 64978,20 PLN
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Uzasadnienie faktyczne unieważnienia postępowania:
Po otwarciu ofert, które zostały złożone w niniejszym postępowaniu, Zamawiający ustalił, że w zakresie poszczególnych części oferty z najniższą ceną przewyższają kwoty, jakie zostały przeznaczone na sfinansowanie postępowania o udzielenie zamówienia publicznego i nie będzie możliwe zwiększenie tych kwót do najniższych cen. Wobec powyższego została spełniona przesłanka do unieważnienia postępowania wskazana w art. 255 pkt 3) ustawy Pzp.
Uzasadnienie prawne unieważnienia postępowania:
Przedmiotowe postępowanie zostaje unieważnione na podstawie art. 255 pkt 3) ustawy Pzp, który stanowi: „Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty.”
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 5966,63 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 7959,00 PLN
INNE PRZETARGI Z ZAWIERCIA
- Budowa drogi nr 4b - odc. 1 i odc. 2 w ramach prac poscaleniowych w obrębie Rudniki gmina Włodowice
- Budowa drogi gminnej - droga nr 2b - odc. 1 i odc. 2 w ramach prac poscaleniowych w obrębie Turza gmina Łazy
- Uporządkowanie infrastruktury wodno-kanalizacyjnej na terenie zabytkowego dawnego osiedla robotniczego Towarzystwa Aukcyjnego w Zawierciu
- Uporządkowanie infrastruktury wodno-kanalizacyjnej na terenie zabytkowego Osiedla TAZ w Zawierciu
więcej: przetargi w Zawierciu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup i sukcesywna dostawa artykułów spożywczych na potrzeby Internatu Szkoły Policealnej - Medycznego Studium Zawodowego im. J. Korczaka, ul. Kryńskiego 12 w Łukowie w roku szkolnym 2024/2025
- Regularne dostawy warzyw i owoców dla DPS Obryte
- Zakup i sukcesywna dostawa żywności na potrzeby Szkoły Podstawowej nr 8 w Mikołowie w roku szkolnym 2024/2025.
- Sukcesywna dostawa mleka i przetworów mlecznych oraz warzyw i owoców do Szkoły Podstawowej nr 2 im. Romualda Traugutta w Józefowie (2 części)
- Zakup i sukcesywna dostawa żywności na potrzeby Przedszkola nr 12 w Mikołowie w roku szkolnym 2024/2025
- Zakup i sukcesywna dostawa żywności na potrzeby Przedszkola nr 3 w Mikołowie w roku szkolnym 2024/2025
więcej: Ziemniaki »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.