Ogłoszenie z dnia 2023-08-18
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00276208/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-06-26
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa sprzętu gastronomicznego do SP ZOZ Sanatorium Uzdrowiskowego MSWiA w Kołobrzegu z podziałem na 5 zadań
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: SAMODZIELNY PUBLICZNY ZAKŁAD OPIEKI ZDROWOTNEJ SANATORIUM UZDROWISKOWE MINISTERSTWA SPRAW WEWNĘTRZNYCH I ADMINISTRACJIW KOŁOBRZEGU
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 330904944
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Portowa 22
1.5.2.) Miejscowość: Kołobrzeg
1.5.3.) Kod pocztowy: 78-100
1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL426 - Koszaliński
1.5.7.) Numer telefonu: 94 3544620
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: a.stawska@mswia.kolobrzeg.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://mswia.kolobrzeg.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/mswia.kolobrzeg/proceedings1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa sprzętu gastronomicznego do SP ZOZ Sanatorium Uzdrowiskowego MSWiA w Kołobrzegu z podziałem na 5 zadań2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-85812f7b-1427-11ee-a60c-9ec5599dddc1
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00357424
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-08-18
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00526990/07/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.19 Dostawa sprzętu gastronomicznego z podziałem na 5 części
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00276208
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 17/2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 303000,00 PLN
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 51000,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawa sprzętu gastronomicznego do SP ZOZ Sanatorium Uzdrowiskowego MSWiA w Kołobrzegu z podziałem na 5 zadań. Zadanie nr 1: dostawa szafy chłodniczej – 1 szt. Opis poszczególnych części (zadań) znajduje się w Rozdziale II podrozdział 1 SWZ oraz w załącznikach nr od 1.1 – 1.5 do SWZ stanowiących opis przedmiotu zamówienia – zestawienie minimalnych wymaganych parametrów technicznych i warunków jakie musi spełniać oferowany przedmiot zamówienia dla zadań 1 – 5 oraz w projektowanych postanowieniach umownych stanowiących załącznik nr 4 do SWZ.4.5.3.) Główny kod CPV: 42200000-8 - Maszyny do obróbki żywności, napojów i tytoniu oraz podobne części
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
42513000-5 - Urządzenia chłodnicze i mrożące
4.5.5.) Wartość części: 11382,11 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawa sprzętu gastronomicznego do SP ZOZ Sanatorium Uzdrowiskowego MSWiA w Kołobrzegu z podziałem na 5 zadań. Zadanie nr 2: dostawa robota wielofunkcyjnego – 1 szt. Opis poszczególnych części (zadań) znajduje się w Rozdziale II podrozdział 1 SWZ oraz w załącznikach nr od 1.1 – 1.5 do SWZ stanowiących opis przedmiotu zamówienia – zestawienie minimalnych wymaganych parametrów technicznych i warunków jakie musi spełniać oferowany przedmiot zamówienia dla zadań 1 – 5 oraz w projektowanych postanowieniach umownych stanowiących załącznik nr 4 do SWZ.4.5.3.) Główny kod CPV: 42200000-8 - Maszyny do obróbki żywności, napojów i tytoniu oraz podobne części
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
39710000-2 - Elektryczny sprzęt gospodarstwa domowego
4.5.5.) Wartość części: 12195,12 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawa sprzętu gastronomicznego do SP ZOZ Sanatorium Uzdrowiskowego MSWiA w Kołobrzegu z podziałem na 5 zadań. Zadanie nr 3: dostawa szatkownicy – 1 szt. Opis poszczególnych części (zadań) znajduje się w Rozdziale II podrozdział 1 SWZ oraz w załącznikach nr od 1.1 – 1.5 do SWZ stanowiących opis przedmiotu zamówienia – zestawienie minimalnych wymaganych parametrów technicznych i warunków jakie musi spełniać oferowany przedmiot zamówienia dla zadań 1 – 5 oraz w projektowanych postanowieniach umownych stanowiących załącznik nr 4 do SWZ.4.5.3.) Główny kod CPV: 42200000-8 - Maszyny do obróbki żywności, napojów i tytoniu oraz podobne części
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
42215100-7 - Maszyny do krojenia żywności
4.5.5.) Wartość części: 10569,11 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawa sprzętu gastronomicznego do SP ZOZ Sanatorium Uzdrowiskowego MSWiA w Kołobrzegu z podziałem na 5 zadań. Zadanie nr 4: dostawa miksera planetarnego – 1 szt. Opis poszczególnych części (zadań) znajduje się w Rozdziale II podrozdział 1 SWZ oraz w załącznikach nr od 1.1 – 1.5 do SWZ stanowiących opis przedmiotu zamówienia – zestawienie minimalnych wymaganych parametrów technicznych i warunków jakie musi spełniać oferowany przedmiot zamówienia dla zadań 1 – 5 oraz w projektowanych postanowieniach umownych stanowiących załącznik nr 4 do SWZ.4.5.3.) Główny kod CPV: 42200000-8 - Maszyny do obróbki żywności, napojów i tytoniu oraz podobne części
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
39711211-1 - Miksery kuchenne
4.5.5.) Wartość części: 9500,00 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawa sprzętu gastronomicznego do SP ZOZ Sanatorium Uzdrowiskowego MSWiA w Kołobrzegu z podziałem na 5 zadań. Zadanie nr 5: dostawa sokowirówki – 1 szt. Opis poszczególnych części (zadań) znajduje się w Rozdziale II podrozdział 1 SWZ oraz w załącznikach nr od 1.1 – 1.5 do SWZ stanowiących opis przedmiotu zamówienia – zestawienie minimalnych wymaganych parametrów technicznych i warunków jakie musi spełniać oferowany przedmiot zamówienia dla zadań 1 – 5 oraz w projektowanych postanowieniach umownych stanowiących załącznik nr 4 do SWZ.4.5.3.) Główny kod CPV: 42200000-8 - Maszyny do obróbki żywności, napojów i tytoniu oraz podobne części
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
39221000-7 - Sprzęt kuchenny
4.5.5.) Wartość części: 7317,07 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 12300,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 14637,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 12300,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Suma Sp. z o.o. Sp.k.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6692542883
7.3.3) Ulica: ul. Morska 44
7.3.4) Miejscowość: Koszalin
7.3.5) Kod pocztowy: 75-225
7.3.6.) Województwo: zachodniopomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
SUMA SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA
jakie przetargi wygrała firma
SUMA SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-08-16
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 12300,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 dni
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zgodnie z art. 255 pkt 2) ustawy Pzp zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego jeżeli wszystkie oferty podlegały odrzuceniu. Postępowanie na w/w cześć zostało unieważnione ponieważ wszystkie złożone oferty w niniejszej części podlegały odrzuceniu.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 3
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 0 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 0 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 0 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 13912,96 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 16929,72 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 13912,96 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Handlowo Usługowe "Gastro Centrum" Adam Koprowski
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7641307701
7.3.3) Ulica: ul. Al. Poznańska 70a
7.3.4) Miejscowość: Piła
7.3.5) Kod pocztowy: 64-920
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-08-08
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 13912,96 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 dni
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 3
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 12065,07 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 12065,07 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 12065,07 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: F&B GASTRO
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8992916142
7.3.3) Ulica: ul. Leona Popielskiego 3
7.3.4) Miejscowość: Wrocław
7.3.5) Kod pocztowy: 52-019
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
ADAM KOPROWSKI PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWO USŁUGOWE GASTRO CENTRUM
jakie przetargi wygrała firma
ADAM KOPROWSKI PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWO USŁUGOWE GASTRO CENTRUM
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-08-08
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 12065,07 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 dni
Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 7898,81 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 10212,69 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 7898,81 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Handlowo - Usługowe Gastro Centrum Adam Koprowski
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7641307701
7.3.3) Ulica: ul. Al. Poznańska 70a
7.3.4) Miejscowość: Piła
7.3.5) Kod pocztowy: 64-920
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-08-08
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 7898,81 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 dni
INNE PRZETARGI Z KOŁOBRZEGU
- Świadczenie usługi pralniczej na rzecz SP ZOZ Sanatorium Uzdrowiskowego MSWiA w Kołobrzegu
- Budowa placu zabaw przy ul. Westerplatte
- Sukcesywne dostawy świeżego pieczywa na okres 12 miesięcy
- Sukcesywne dostawy profesjonalnych środków chemicznych do SP ZOZ Sanatorium Uzdrowiskowego MSWiA w Kołobrzegu z podziałem na 2 zadania
- UTRZYMANIE KRZEWÓW, KRZEWINEK I BYLIN PRZY ALEI ŚW. JANA PAWŁA II W KOŁOBRZEGU
- Dostawy mleka i produktów nabiałowych
więcej: przetargi w Kołobrzegu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa sprzętu i wyposażenia na potrzeby ZSCKR im. Wincentego Witosa w Leśnej Podlaskiej w ramach projektu "Akademia kompetencji - Program rozwojowy ZSCKR w Leśnej Podlaskiej"
- Zakup wyposażenie i pomocy edukacyjnych do Przedszkola w Oblęgorku
- Dostawa (wynajem) sztucznego lodowiska mobilnego wraz z infrastrukturą techniczną na sezon 2025 / 2026
- "Dostawa wyposażenia do Urzędu Miejskiego w Strzyżowie" w ramach projektu pn. "Adaptacja środowiska pracy Urzędu Miejskiego w Strzyżowie"
- "Zakup i montaż zabawek i pomocy do prowadzenia zajęć opiekuńczo-wychowawczych i edukacyjnych oraz zakup i montaż wyposażenia pomieszczeń
- Remont zaplecza kuchni w budynku komunalnym w Kańczudze, świadczący usługi społeczno-kulturalne
więcej: Sprzęt kuchenny »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.